Altijd lachen, die gedachte.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:07 schreef Karammel het volgende:
Elke homoseksuele man valt immers op iedere man. Vandaar de afkeur.
Heb je wel eens daadwerkelijk een gayparade gezien?quote:En als laatste werkt het hele overdreven homoseksuele gedoe ook niet mee. Dingen als de gayparade waar elke homo een karikatuur van zichzelf neerzet draagt niet bij aan het beeld dat men van ze heeft.
Ik legde het er zo dik bovenop. Je hebt toch hopelijk wel door dat ik juist niet zo denk? Het is slechts hoe velen wel denken. Of begrijp ik jou juist verkeerd?quote:
Ga je nou ontkennen dat de gayparade een ongelofelijk overdreven gedoe is? Of zie jij enkel de beschaafde 'normale' homoseksueel op boten staan zwaaien als jij 's avonds het nieuws aanzet. Ze pikken altijd de overdreven figuren eruit die alle stereotypen bevestigen.quote:Heb je wel eens daadwerkelijk een gayparade gezien?
die relnichten zie je normaal niet zoveel, zeker niet in gaybars.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:17 schreef Zabka het volgende:
Tsja anale seks vind ik goor maar veel hetero's doen dat ook.. niet alleen homo eigen.
En ik heb ook een hekel aan macho gedrag, maar dat verwijfde vind ik gewoon irritant. Vind het ook kansloos om te zien dat mijn quote tussen homohatende quotes werd geplaatst, want ik heb niks tegen man man of vrouw vrouw, alleen tegen dat sneue gedrag dat SOMMIGE homo's vertonen. Ik ken ook homo's waarvan je weet dat ze op mannen vallen maar die voor de rest heel normaal doen. ja, ze gaan naar gaybars, maar ze noemen elkaar niet meid, houden niet van Celine Dion of Madonna en dragen geen leren pakjes.
Ik had wel door dat je het niet vanuit je eigen beleving zo bedoelde, maar het wordt wel echt gedacht en dat vind ik bijzonder.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef Karammel het volgende:
Ik legde het er zo dik bovenop. Je hebt toch hopelijk wel door dat ik juist niet zo denk? Het is slechts hoe velen wel denken. Of begrijp ik jou juist verkeerd?
Ik ontken of bevestig niks. Alleen ben ik heel toevallig wel eens daadwerkelijk persoonlijk aanwezig geweest bij een gaypride dus ik wéét dat het stikt van de gewone homo's en slechts een enkeling heel extravagant rondhuppelt. Dat het nieuws liever alleen die extravagante stukjes uitzendt, daar kan ik niks aan doen.quote:Ga je nou ontkennen dat de gayparade een ongelofelijk overdreven gedoe is? Of zie jij enkel de beschaafde 'normale' homoseksueel op boten staan zwaaien als jij 's avonds het nieuws aanzet. Ze pikken altijd de overdreven figuren eruit die alle stereotypen bevestigen.
Op hersenscans zie je niet zo gek veel hoor. Ligt er aan welke waarde je er aan verleend in de wetenschappelijk wereld zijn ze in elke geval niet doortastend. Maar ook veel mensen die ik gesproken heb met een hersenscan of kwalen hebben er niks op terug gezien. Terwijl sommige echt last hadden van iets bleek later.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
en dat is anders dan wanneer het hun keuze is om in je bek te pissen?
[..]
ja maar hersenscans hebben daar niet zo'n last van
Ik snap echt helemaal niks van je posts...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
Gehypte onderzoeken ja gefundeerd of door homo's of door mensen die erg overtuigend materialistisch zijn wbt het opvatten van de evolutietheorie. Vooralsnog is de naam geaardheid officeel verandert in gerichtheid.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Seksuele_geaardheid
Ik geef slechts antwoord op de TT schat. Verder vind ik het inderdaad heel logisch dat men volkomen afwijkend gedrag eerder afkeurt dan gedrag dat geldt als de norm. Dat is eigen aan de mens. Net als dat vele mensen carnaval afkeuren en verachtelijk vinden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef Vanyel het volgende:
Juist! Als iedereen maar gewoon braaf het gedrag vertoont dat jij normaal vind, ben je heel tolerant.
Logisch
Want personen moet je maar niet zo laten zijn als ze willen zijn, ook al doen ze er niemand kwaad mee? Dus dan moeten ze maar tegen hun natuur in met een vrouw gaan daten, al willen ze dat graag met een man doen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Omdat ziektes/zwakheden geaccepteerd worden en zelfs aangemoedigd worden.
Gaat echt de verkeerde kant op
Zo reageerde ik op de twee posts voor de jouwe.... jij en ik postten tegelijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:27 schreef Karammel het volgende:
Ik geef slechts antwoord op de TT schat.
Hoezo, ik heb ook niks tegen Marokkanen zolang ze maar niet met een mes onder mijn neus mijn portomonnee en telefoon jatten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo reageerde ik op de twee posts voor de jouwe.... jij en ik postten tegelijk.
Ik had het niet over afkeuren maar over schijnacceptatie. Ik heb niks tegen .... als ze maar ....
Precies, dat ook nog eens.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toch heb ik je nog geen enkel argument zien geven voor je aanname dat het een keuze is.
Denk jij echt dat mensen er bewust uit vrije wil voor kiezen om uitgekotst te worden door de maatschappij (wat in Nederland op zich nog wel meevalt, ondanks de matige tolerantie, maar in veel andere landen helemaal niet)? Vreemd wereldbeeld heb je dan.
Dat gedrag moet ook veranderen bij mensen. Maar dat komt omdat mensen elkaar niet echt aansporen om voor zichzelf te denken. Ik vind dat je dat niet doet door er van weg te lopen of een drogreden zoals aangeboren te verzinnen. Dat is in de kast springen terwijl de uitgang verspert blijft, het lost niks op. Maar dan nog deze mensen gaan heus niet ineens homo's mogen omdat ze nu zo geboren zijn, de pijn zit heel ergens anders. Van de kerk en ethische regels zijn we anno 2010 wel af, dus waarom kunnen mensen nog niet zelf voor iets kiezen als hij daar niemand mee in de weg loopt. Ik snap niet waarom dat nog niet kan? Maar het geldt voor heel veel dingen dat heet gewoon leven en laten leven.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Zeggen dat homoseksualiteit een keuze is sterkt die mensen alleen maar die uit de buurt blijven van homo's en er niet mee om willen gaan, omdat ze dan bang zijn dat ze door hen beinvloed worden. Van die types die een homostel echt geen kinderen wil gunnen, omdat die kinderen dan ook meer kans hebben om homo te worden. Of dat ze hun eigen kinderen niet bij het homostel in de buurt laten, want straks wordt hij ook homo! Want blijkbaar kan je het worden onder bepaalde omstandigheden, en niet door genen en een andere hormoonhuishouding/hersenen of wat ero ok aan ten grondslag ligt.
Nee zo bedoelde ik het niet echt en het kwam idd wel zo over. Maar het past meer in bovenstaande plaatje, aangeboren word gezien als iets om een plaatje te dichten door respekt te krijgen en die mening deel ik niet.quote:Ik snap echt helemaal niks van je posts...
Alsof alle neurologen homo zijn
Ben jij toevallig gelovig?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
In mijn optiek wel, onze doel op aarde is om ons voort te planten, homo's/lesbiennes kunnen dat niet als ze hun geaardheid volgen
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Omdat ziektes/zwakheden geaccepteerd worden en zelfs aangemoedigd worden.
Gaat echt de verkeerde kant op
Jawel hoor, die kunnen gebruik maken van een spermadonor. Vrouwen, althans.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
In mijn optiek wel, onze doel op aarde is om ons voort te planten, homo's/lesbiennes kunnen dat niet als ze hun geaardheid volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |