abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85022946
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:07 schreef Karammel het volgende:
Elke homoseksuele man valt immers op iedere man. Vandaar de afkeur.
Altijd lachen, die gedachte.
quote:
En als laatste werkt het hele overdreven homoseksuele gedoe ook niet mee. Dingen als de gayparade waar elke homo een karikatuur van zichzelf neerzet draagt niet bij aan het beeld dat men van ze heeft.
Heb je wel eens daadwerkelijk een gayparade gezien?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_85023108
Tsja anale seks vind ik goor maar veel hetero's doen dat ook.. niet alleen homo eigen.

En ik heb ook een hekel aan macho gedrag, maar dat verwijfde vind ik gewoon irritant. Vind het ook kansloos om te zien dat mijn quote tussen homohatende quotes werd geplaatst, want ik heb niks tegen man man of vrouw vrouw, alleen tegen dat sneue gedrag dat SOMMIGE homo's vertonen. Ik ken ook homo's waarvan je weet dat ze op mannen vallen maar die voor de rest heel normaal doen. ja, ze gaan naar gaybars, maar ze noemen elkaar niet meid, houden niet van Celine Dion of Madonna en dragen geen leren pakjes.
pi_85023152
Ik heb geen hekel aan homo's alleen ik kan niet tegen die verwijfde types, aandachtshoeren. En van die extreem mannelijke vrouwen kan ik ook niet tegen. Maar leef en laat leven dat dan weer wel. My 2 cents
rice rice baby tututututedudududum
pi_85023258
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Altijd lachen, die gedachte.
Ik legde het er zo dik bovenop. Je hebt toch hopelijk wel door dat ik juist niet zo denk? Het is slechts hoe velen wel denken. Of begrijp ik jou juist verkeerd?

quote:
Heb je wel eens daadwerkelijk een gayparade gezien?
Ga je nou ontkennen dat de gayparade een ongelofelijk overdreven gedoe is? Of zie jij enkel de beschaafde 'normale' homoseksueel op boten staan zwaaien als jij 's avonds het nieuws aanzet. Ze pikken altijd de overdreven figuren eruit die alle stereotypen bevestigen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_85023288
Juist! Als iedereen maar gewoon braaf het gedrag vertoont dat jij normaal vind, ben je heel tolerant.
Logisch :?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_85023344
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:17 schreef Zabka het volgende:
Tsja anale seks vind ik goor maar veel hetero's doen dat ook.. niet alleen homo eigen.

En ik heb ook een hekel aan macho gedrag, maar dat verwijfde vind ik gewoon irritant. Vind het ook kansloos om te zien dat mijn quote tussen homohatende quotes werd geplaatst, want ik heb niks tegen man man of vrouw vrouw, alleen tegen dat sneue gedrag dat SOMMIGE homo's vertonen. Ik ken ook homo's waarvan je weet dat ze op mannen vallen maar die voor de rest heel normaal doen. ja, ze gaan naar gaybars, maar ze noemen elkaar niet meid, houden niet van Celine Dion of Madonna en dragen geen leren pakjes.
die relnichten zie je normaal niet zoveel, zeker niet in gaybars.
maar goed, macho's en bontkraagjes vind ik nog irritanter omdat die vaak geweldadig zijn.

en trouwens ik denk dat onder de hetero's tegenwoordig meer anale sex voorkomt dan bij homosexuelen :P
pi_85023465
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef Karammel het volgende:
Ik legde het er zo dik bovenop. Je hebt toch hopelijk wel door dat ik juist niet zo denk? Het is slechts hoe velen wel denken. Of begrijp ik jou juist verkeerd?
Ik had wel door dat je het niet vanuit je eigen beleving zo bedoelde, maar het wordt wel echt gedacht en dat vind ik bijzonder.
quote:
Ga je nou ontkennen dat de gayparade een ongelofelijk overdreven gedoe is? Of zie jij enkel de beschaafde 'normale' homoseksueel op boten staan zwaaien als jij 's avonds het nieuws aanzet. Ze pikken altijd de overdreven figuren eruit die alle stereotypen bevestigen.
Ik ontken of bevestig niks. Alleen ben ik heel toevallig wel eens daadwerkelijk persoonlijk aanwezig geweest bij een gaypride dus ik wéét dat het stikt van de gewone homo's en slechts een enkeling heel extravagant rondhuppelt. Dat het nieuws liever alleen die extravagante stukjes uitzendt, daar kan ik niks aan doen.
pi_85023487
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:04 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

en dat is anders dan wanneer het hun keuze is om in je bek te pissen?
[..]

ja maar hersenscans hebben daar niet zo'n last van :?
Op hersenscans zie je niet zo gek veel hoor. Ligt er aan welke waarde je er aan verleend in de wetenschappelijk wereld zijn ze in elke geval niet doortastend. Maar ook veel mensen die ik gesproken heb met een hersenscan of kwalen hebben er niks op terug gezien. Terwijl sommige echt last hadden van iets bleek later.
UITGESCHREVEN
pi_85023506
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:08 schreef picardmike het volgende:

[..]

Gehypte onderzoeken ja gefundeerd of door homo's of door mensen die erg overtuigend materialistisch zijn wbt het opvatten van de evolutietheorie. Vooralsnog is de naam geaardheid officeel verandert in gerichtheid.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Seksuele_geaardheid
Ik snap echt helemaal niks van je posts...

Alsof alle neurologen homo zijn :?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85023641
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef Vanyel het volgende:
Juist! Als iedereen maar gewoon braaf het gedrag vertoont dat jij normaal vind, ben je heel tolerant.
Logisch :?
Ik geef slechts antwoord op de TT schat. Verder vind ik het inderdaad heel logisch dat men volkomen afwijkend gedrag eerder afkeurt dan gedrag dat geldt als de norm. Dat is eigen aan de mens. Net als dat vele mensen carnaval afkeuren en verachtelijk vinden.

Er zijn ook talloze homoseksuelen die de gayparade afkeuren, omdat het hun eigen acceptatie niet ten goede komt.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:28:41 #111
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_85023685
Iets met de kleur bruin wellicht.

Veel mannen vinden homoseksualiteit nu eenmaal vies, een beetje zoals pedofilie. Zelf heb ik geen last van trouwens.

En verder zijn er natuurlijk ook mensen die op alles kotsen wat "anders" is.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_85025980
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Omdat ziektes/zwakheden geaccepteerd worden en zelfs aangemoedigd worden.
Gaat echt de verkeerde kant op
Want personen moet je maar niet zo laten zijn als ze willen zijn, ook al doen ze er niemand kwaad mee? Dus dan moeten ze maar tegen hun natuur in met een vrouw gaan daten, al willen ze dat graag met een man doen?

Wat een onzin. Dat vind ik ziekelijker dan homoseksueel zijn, iemand dwingen om hetero te zijn.

Niet dat ik homo-zijn uberhaupt ziekelijk vindt, hoewel het wel een 'afwijking' is, maar a la.
pi_85026027
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:27 schreef Karammel het volgende:
Ik geef slechts antwoord op de TT schat.
Zo reageerde ik op de twee posts voor de jouwe.... jij en ik postten tegelijk.
Ik had het niet over afkeuren maar over schijnacceptatie. Ik heb niks tegen .... als ze maar ....
pi_85026247
Zeggen dat homoseksualiteit een keuze is sterkt die mensen alleen maar die uit de buurt blijven van homo's en er niet mee om willen gaan, omdat ze dan bang zijn dat ze door hen beinvloed worden. Van die types die een homostel echt geen kinderen wil gunnen, omdat die kinderen dan ook meer kans hebben om homo te worden. Of dat ze hun eigen kinderen niet bij het homostel in de buurt laten, want straks wordt hij ook homo! Want blijkbaar kan je het worden onder bepaalde omstandigheden, en niet door genen en een andere hormoonhuishouding/hersenen of wat ero ok aan ten grondslag ligt.
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:20:30 #115
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_85026311
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Zo reageerde ik op de twee posts voor de jouwe.... jij en ik postten tegelijk.
Ik had het niet over afkeuren maar over schijnacceptatie. Ik heb niks tegen .... als ze maar ....
Hoezo, ik heb ook niks tegen Marokkanen zolang ze maar niet met een mes onder mijn neus mijn portomonnee en telefoon jatten.

Schijnacceptatie, sure, maar er is (voor mij) afkeuringswaardig gedrag te vinden in elke groep, waar die groep ook uit bestaat. En dat heeft niets te maken met schijnacceptatie. Dat is gewoon een irritante eigenschap van de groep in kwestie.

Overigens interesseert het me weinig hoe nichterig homo's doen.
pi_85026330
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Toch heb ik je nog geen enkel argument zien geven voor je aanname dat het een keuze is.

Denk jij echt dat mensen er bewust uit vrije wil voor kiezen om uitgekotst te worden door de maatschappij (wat in Nederland op zich nog wel meevalt, ondanks de matige tolerantie, maar in veel andere landen helemaal niet)? Vreemd wereldbeeld heb je dan.
Precies, dat ook nog eens.

Al is het wel zo dat zeggen dat homoseksualiteit niet aangeboren is, niet meteen betekent dat het een vrije keuze was. Je bent wie je bent. Een deel van mijn persoonlijkheid zal ook wel geworden zijn wat het is door omstandigheden, niet allemaal aangeboren. Dat betekent niet dat ik er invloed op had, de keuze heb gemaakt om zo te zijn.
pi_85026518
Homoseksualiteit is aangeboren. Je bent het, of je bent het niet.

Ik zelf heb als hetero man totaal geen problemen met homo's. Ik ervaar ze juist als enorm gezellige mensen met een hoog zelfspot gehalte. ^O^

Lesbiennes daar in tegen... :{w zure vrouwen die een hekel aan mannen hebben.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:40:54 #118
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_85030463
Je kunt een fobie hebben voor zoveel redenen, ik heb een fobie voor de wind als gevolg van jaren lang opgroeien met een enkel glas raam van 3 bij 2.5 meter wat pal naar het noorden lag.(ancraofobie). Overigens geen sterke fobie voor mij, ik moet het alleen niet als objecten meegeven met de wind (valggenmasten, bomen, reclameborden)

Homofobie komt voornamelijk voort uit twee vormen; aangeleerde fobie en reflectie. Vaak is homofobie een combinatie van beide. Jongeren, en met name mannen die sneller uit een testosteroncultuur komen zijn negatief over homofobie. Het maakt niet zozeer uit of ze nu zeggen dat het nu onnatuurlijk is of dat ze homofiel gedrag nu eenmaal niet moeten, het zijn excuses voor het onderkennen van de waarheid.

In eht geval van aangeleerde homofobie is het een vorm van discriminatie, net zoals de apartheidscultuur en Adolfs Hitlers 'endlosung'. Het is met de paplepel ingegoten en tegen de tijd dat ze de puberteit bereiken wordt het als het ware ingeprogrammeerd en is het zeer lastig nog anders te gaan denken dan die instelling. De oorsprong echter is vaak reflectie, veel mannen (en vrouwen) zijn bang voor hun eigen fantasieen en het op de loop gaan ervan, ze zijn zich niet meer zeker van hun hetroseksuele aard en als reactie schieten ze in ontkenning en gaan ze mensen haten die homofiel zijn simpelweg omdat ze hun de schuld geven van de fantasieen die ze zelf hebben.

Is dat een tekortkoming? Ach, het menselijk ras hoort al blunderend vooruit te gaan geleid door een meute mensen met een slecht moree kompas die onder de naam 'leiders' zich verschuilen.
I mean no harm
pi_85031361
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Zeggen dat homoseksualiteit een keuze is sterkt die mensen alleen maar die uit de buurt blijven van homo's en er niet mee om willen gaan, omdat ze dan bang zijn dat ze door hen beinvloed worden. Van die types die een homostel echt geen kinderen wil gunnen, omdat die kinderen dan ook meer kans hebben om homo te worden. Of dat ze hun eigen kinderen niet bij het homostel in de buurt laten, want straks wordt hij ook homo! Want blijkbaar kan je het worden onder bepaalde omstandigheden, en niet door genen en een andere hormoonhuishouding/hersenen of wat ero ok aan ten grondslag ligt.
Dat gedrag moet ook veranderen bij mensen. Maar dat komt omdat mensen elkaar niet echt aansporen om voor zichzelf te denken. Ik vind dat je dat niet doet door er van weg te lopen of een drogreden zoals aangeboren te verzinnen. Dat is in de kast springen terwijl de uitgang verspert blijft, het lost niks op. Maar dan nog deze mensen gaan heus niet ineens homo's mogen omdat ze nu zo geboren zijn, de pijn zit heel ergens anders. Van de kerk en ethische regels zijn we anno 2010 wel af, dus waarom kunnen mensen nog niet zelf voor iets kiezen als hij daar niemand mee in de weg loopt. Ik snap niet waarom dat nog niet kan? Maar het geldt voor heel veel dingen dat heet gewoon leven en laten leven.

quote:
Ik snap echt helemaal niks van je posts...

Alsof alle neurologen homo zijn
Nee zo bedoelde ik het niet echt en het kwam idd wel zo over. Maar het past meer in bovenstaande plaatje, aangeboren word gezien als iets om een plaatje te dichten door respekt te krijgen en die mening deel ik niet.

Kortom ik ben tegen homohaat maar hoe homo's daar op reageren vind ik hypocriet en een homo die bij over aangeboren begint die mag ik ook niet. Want dat impliceerd automatisch dat ik vleesverslindende hetero ben die meteen een boner krijgt bij elke vrouw. Maar ik val op vrouw door iets complex, iets wat ik niet altijd gevoelt heb, maar waar ik echt als klein kind een ontwikkeling bij heb doorgemaakt. IAls een homo zegt dat hij zich altijd homo gevoeld heeft denk ik: "hoe kan dat nou?" Dat kan je namelijk helemaal niet bewust voelen.

[ Bericht 8% gewijzigd door picardmike op 09-08-2010 00:07:19 ]
UITGESCHREVEN
pi_85031516
Ik heb zelf het gevoel dat bij homofobie altijd meespeelt dat de persoon zelf er niet aan moet denken om met iemand van het zelfde geslacht sex te hebben, en in zijn fantasie waarschijnlijk Buba de neger in een gevangenisdouche ziet. Dan kan ik me ook voorstellen dat de rillingen over de rug lopen.

Mijns inziens heeft dat totaal niets te maken met de homo s zelf. Als twee mensen sex hebben en er van genieten, wat is dan het probleem? Dat is er niet. En daaorm is homosexualiteit op zich een prima verschijnsel in de maatschappij ;)
pi_85032039
Dit topic wil ik weleens verder volgen :) (bij gebrek aan volg-topic knop :P )

Ik heb heel dat homofoob gedoe nooit gesnapt eigenlijk.. Leef en laten leven idd, en als men zich zo " apart" wil gedragen, laat toch lekker.. :)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_85033288
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

In mijn optiek wel, onze doel op aarde is om ons voort te planten, homo's/lesbiennes kunnen dat niet als ze hun geaardheid volgen
Ben jij toevallig gelovig?
Zover ik weet hebben is het nog niet bekend wat ons doel op aarde is. De meeste mensen kiezen dan ook voor kinderen omdat ze dat leuk lijkt en niet puur vanwege het voortplanten. Als je nou eens kijkt naar dieren. Het kan gebeuren dat een diersoort uitsterft omdat ze gewoon geen nageslacht meer hadden.

Sowieso slaat je argument nergens op. Hetero's die voorbehoedsmiddelen gebruiken, krijgen ook geen nageslacht.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 9 augustus 2010 @ 00:39:38 #123
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_85033350
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Omdat ziektes/zwakheden geaccepteerd worden en zelfs aangemoedigd worden.
Gaat echt de verkeerde kant op
:D _O- :') :') :')

Als iemand wel slecht is voor het bestaan van de mensheid zijn het wel de hetero's en met name de (orthodox) religieuzen met hun 14 kinderen p.p.! Dát roeit pas de wereld uit, die overbevolking! Als iedereen zich lekker met 14 gaat vermenigvuldigen gaat, is over 200jr niks meer over van de hele schepping.

En ziektes verspreiden: aids is niet per definitie een homo-ziekte! Hetero's krijgen het net zo goed (zo niet meer) en als iemand daarin een vinger in de pap heeft dan is het wel die gristelijke paus met z'n verbod op condooms.

Dus kom als je blieft met wat betere argumenten om tegen homo's te zijn zeg :{w.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_85033421
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

In mijn optiek wel, onze doel op aarde is om ons voort te planten, homo's/lesbiennes kunnen dat niet als ze hun geaardheid volgen
Jawel hoor, die kunnen gebruik maken van een spermadonor. Vrouwen, althans.

En dat ons doel op aarde voortplanting is, is inmiddels wel zo achterhaald. Het leven heeft geen vasstaand doel.
  maandag 9 augustus 2010 @ 00:43:27 #125
122997 zquing
Drama Junk
pi_85033528
Niet homofoob, maar vind 't hele concept gewoon vreemd. Maar dat komt omdat ik mij niet kan voorstellen hoe ik ooit een man boven een vrouw zou verkiezen.
"Those unforgettable days, for them I live"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')