toch antwoord gegeven ik ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
Dat gaat je geen ruk aanBijna iedere dag.
Vandaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
toch antwoord gegeven ik ook![]()
blijft menselijk
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
toch antwoord gegeven ik ook![]()
blijft menselijk
Vrij naar Herman Finkers.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:47 schreef doppelgänger het volgende:
Och, vaak, vaak.. wat is vaak. De ene dag wat vaker dan de andere..
hmm, meestal wel een keer of 4, 5 per week.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:01 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Wees zelf dan eens braaf en maak het ook even bekend, smatjesbatser.
6 keer per dag? dan heb je toch blauwe ballen man.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:10 schreef Vanky het volgende:
Scheelt van dag tot dag.
Tijdens de vakantie makkelijk 6 keer, tijdens schooldagen 1ā2
Nee! Lege ballenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
6 keer per dag? dan heb je toch blauwe ballen man.
quote:
En dan laat hij zich fappen door zijn schoonma zeker?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:23 schreef OpenMind88 het volgende:
mss is ie dan 2 weken met zn vriendin en doen ze het zo vaak dat het niet meer hoeft
of hij is op vakantie met zn schoonma erbij, dat kan ook natuurlijk
En zo is het!!!1!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:10 schreef artelligence het volgende:
Ik masturbeer niet. Masturberen is een zonde.
barmhartig??quote:Op donderdag 2 september 2010 22:14 schreef artelligence het volgende:
Heldhaftig, vastberaden en barmhartig algehele onthouding
Inderdaad.quote:
Zou het dat zijn?quote:Op vrijdag 3 september 2010 07:11 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het wordt juist onbarmhartig als de verdrongen verlangens plotsklaps een uitweg zoeken op onverwachte momenten.
PReCIEs!111quote:Op donderdag 2 september 2010 11:10 schreef artelligence het volgende:
En bijna iedere dag seks zeker?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:47 schreef doppelgänger het volgende:
Och, vaak, vaak.. wat is vaak. De ene dag wat vaker dan de andere..
ah joh.. maak je er toch een groepssessie van?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:19 schreef VorteXxX het volgende:
zit een half jaar bijna constant met 4 collegas om me heen ("uitgezonden" naar buitenland) dus vrij weinig...
Is dat kamergenootje een meisje?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:32 schreef DustPuppy het volgende:
Sinds ik soort van een kamergenootje heb (waar ik dan weer geen sex mee heb), ben ik weinig in de gelegenheid om te masturberen.
Wat trouwens niet goed is, want ik word er vreselijk onrustig van en bloedgeil op de verkeerde momenten.
Ja, dat zal er ook wel wat mee te maken hebben. Iets met constant zo'n stimulerende factor om je heen.quote:
Rukmadan, met aan het einde het eiwitfeest?quote:Op maandag 13 september 2010 22:42 schreef YazooW het volgende:
Bijna dagelijks
Maar nu al 13 dagen niet meer gedaan, nog 17 te gaan
No fap September ftw
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:10 schreef artelligence het volgende:
Zoiets jaquote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Rukmadan, met aan het einde het eiwitfeest?
Niet meer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Wat ik me afvraag hč. . De FOK!ers die hier een sekspartner hebben, masturberen die nog vaak en is het dan nog wel lekker? Aangezien je toch ander werk gewend bent van je vriend(in).
OT:
Zelden tot bijna nooit meer.
als ik alleen thuis ben?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:07 schreef _Loki het volgende:
Nooit, heb ik vriendlief voor.
Ik snap ook niet hoe mensen het 6x per dag doen. Wanneer heb je daar tijd voor?
tuurlijk wel !quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Wat ik me afvraag hč. . De FOK!ers die hier een sekspartner hebben, masturberen die nog vaak en is het dan nog wel lekker? Aangezien je toch ander werk gewend bent van je vriend(in).
OT:
Zelden tot bijna nooit meer.
ik kan me voorstellen dat je zelf nog altijd het beste weet wat je lekker vind toch? Het is bij mij wel veel minder in een relatie, zeker als je regelmatig sex hebt, maar toch zo'n 1 keer per week zelf moet kunnen toch? zolang je maar genoeg geilheid overhoudt voor je partner!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:47 schreef belgieleuven het volgende:
[..]
tuurlijk wel !
ik trek wekelijks 1 keer zelf............moet kunnen toch
IDD moet echt kunnen , das hier niet andersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:37 schreef justme85 het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat je zelf nog altijd het beste weet wat je lekker vind toch? Het is bij mij wel veel minder in een relatie, zeker als je regelmatig sex hebt, maar toch zo'n 1 keer per week zelf moet kunnen toch? zolang je maar genoeg geilheid overhoudt voor je partner!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:37 schreef drumminggod het volgende:
2 keer in 1 week. Verder heb ik daar mijn meisje voor.
jep, nog steeds vaak, bijna dagelijks, en is zeker nog lekker,quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Je hebt én een vaste partner, én een goede vriendin?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:00 schreef mikayla het volgende:
Verschilt, tog wel bijna elke dag, soms vaker..
Daarbij heb ik een vaste partner, en een goede vriendin waar ik vaak sex mee heb..
Ik vind cummen gewoon zoooo lekker
Kickt indd op negatieve reactiesquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:06 schreef Rasmussen het volgende:
hap nou niet dat zegt ie trots in elke thread
Je vrouw zegt hetzelfde, als ze weer eens langs is geweest.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:14 schreef mikayla het volgende:
Hoezo keuzen...
Wat niet weet, wat niet deert....
Wat een geweldig haar heb jijquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:26 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Je vrouw zegt hetzelfde, als ze weer eens langs is geweest.
Waarschijnlijk masturbeer je erbij, 'omdat' je het standaard pleziertje gewend aan het worden bent...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ik vind dit echt smerig, beter houd je zulke dingen in het vervolg voor jezelfquote:Op maandag 21 maart 2011 00:07 schreef gastwatdefok het volgende:
een keer per dag zo'n beetje, soms sla ik het over, soms doe ik het een week niet, ligt ook beetje aan me vriend, want meestal webcamfap ik met hem
Kom dan niet in dit subforum en dit topic, gek.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind dit echt smerig, beter houd je zulke dingen in het vervolg voor jezelf
Ja dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 21 maart 2011 04:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kom dan niet in dit subforum en dit topic, gek.
Een topic lezen over masturberen en dan zeiken over zoiets.![]()
Helemaal supervies inderdaad.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind dit echt smerig, beter houd je zulke dingen in het vervolg voor jezelf
Ja, anders stond het er niet, oenquote:Op woensdag 30 maart 2011 05:45 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Je had te behoefte dat even te laten weten nog ?
Klopt inderdaad, ja. Je hoeft niet alles te bevestigen wat ik net zegquote:Op woensdag 30 maart 2011 05:56 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Ja ik ben de oen in deze idd.
Wat jij daarvoor dus bij iemand deed ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 06:00 schreef Sportex het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, ja. Je hoeft niet alles te bevestigen wat ik net zeg
Ja, dat kun je ook tegen mij zeggen. Vanwaar al die emoticons?quote:Op woensdag 30 maart 2011 06:00 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Wat jij daarvoor dus bij iemand deed ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat je niet doorhebt dat je zelf iets belachelijks doet en dat mij verwijd terwijl ik het duidelijk op satirische wijze doe ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 06:07 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ja, dat kun je ook tegen mij zeggen. Vanwaar al die emoticons?
En mijn reactie was wel compleet eerlijk en gemeend, net als deze reactiequote:Op woensdag 30 maart 2011 06:09 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Omdat je niet doorhebt dat je zelf iets belachelijks doet en dat mij verwijd terwijl ik het duidelijk op satirische wijze doe ?
Met zo'n naam ben je dat eigenlijk ook wel verplichtquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:34 schreef Fapkoning het volgende:
Zo'n 3x per doordeweekse dag denk ik ..
Noh wat weinig!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:22 schreef ohwyeah het volgende:
Ik denk 3x per week, als tiener wel 6 of 7x per week. Nu 26 jr btw.
Kan je nagaan dat zijn stoelgang nķg regelmatiger is.quote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Zozo, met zo'n kleine standaardafwijking zit je wel heel goed met je gemiddelde
Je laat het doen of je libido is overleden?quote:
Libido is nog springlevend en op het moment niemand bij de hand. Heb wel een idee waarom ik er nu geen behoefte aan heb, maar da's een lang verhaal.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:58 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je laat het doen of je libido is overleden?
Als je tijd hebt mag je dat verhaal wel typen, we zijn benieuwdquote:Op donderdag 7 april 2011 13:18 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Libido is nog springlevend en op het moment niemand bij de hand. Heb wel een idee waarom ik er nu geen behoefte aan heb, maar da's een lang verhaal.
Voordat ik mijn ex ontmoette, deed ik het wel regelmatig. Hij heeft mij in het het halfjaar dat wij seks hebben gehad nooit laten klaarkomen. (Ik kom niet heel makkelijk klaar maar volgens mij vooral omdat hij een egoistische zak was.) In die tijd dat ik met hem had, masturbeerde ik ook vrijwel nooit. En nu het over is.. ben ik er wel redelijk gewend aan. Ik begrijp het zelf ook niet helemaal maar het is absoluut niet zo alsof ik geen zin in seks heb.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je tijd hebt mag je dat verhaal wel typen, we zijn benieuwd
Dan nog snap ik niet helemaal wat je tegen houdt om te masturberen. Je wilt wel maar je doet het niet?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:05 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Voordat ik mijn ex ontmoette, deed ik het wel regelmatig. Hij heeft mij in het het halfjaar dat wij seks hebben gehad nooit laten klaarkomen. (Ik kom niet heel makkelijk klaar maar volgens mij vooral omdat hij een egoistische zak was.) In die tijd dat ik met hem had, masturbeerde ik ook vrijwel nooit. En nu het over is.. ben ik er wel redelijk gewend aan. Ik begrijp het zelf ook niet helemaal maar het is absoluut niet zo alsof ik geen zin in seks heb.Heb sowieso ook geen zin meer om aan die gozer te denken en toch denk ik dan automatisch aan de seks die wij hadden samen daarom waarschijnlijk ook even niet.
Okay, dat was niet lang.
Nee, ik heb er ook niet echt zin meer in eigenlijk. Wel in seks, maar niet in masturberen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet helemaal wat je tegen houdt om te masturberen. Je wilt wel maar je doet het niet?
Je wilt er dus een piemel en een man bij hebben?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:35 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nee, ik heb er ook niet echt zin meer in eigenlijk. Wel in seks, maar niet in masturberen.
I guess dat het mij niet helemaal draait om simpelweg het orgasme krijgen, maar om het samen met iemand te doen, ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je wilt er dus een piemel en een man bij hebben?
Ik kan het ook wel weer begrijpen, het liefst hebben we dat natuurlijk allemaal. Heb nu ook vaak dat ik het doe zodat het er allemaal uit is, niet meer voor het orgasme.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
I guess dat het mij niet helemaal draait om simpelweg het orgasme krijgen, maar om het samen met iemand te doen, ja.
Lol.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:30 schreef Glennznl het volgende:
Ongeveer 3 keer per dag maar soms wel 8.
Ik ben 15 en heb onlangs de magie ervan ontdekt (klaarkomen), nu ben ik verslaafd en ga zelfs soms tijdens les naar "de wc".
Dat is wel herkenbaar ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb nu ook vaak dat ik het doe zodat het er allemaal uit is, niet meer voor het orgasme.
Mis iemand om het mee te doen.
Lessen krijgen op je 43e leeftijd, welke lessen krijg je dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Sportex het volgende:
Ongeveer 3 keer per dag maar soms wel 8.
Ik ben 43 en heb onlangs de magie ervan ontdekt (klaarkomen), nu ben ik verslaafd en ga zelfs soms tijdens les naar "de wc".
Leren is de essentie van het leven. Zodra je daarmee stopt, maak je andere aspecten belangrijker dan het is, waardoor je na een geruime tijd in een zwart gat valt. Wel ironisch dat ik nu pas achter dergelijke seksuele handelingen ben gekomen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lessen krijgen op je 43e leeftijd, welke lessen krijg je dan?
Het is dat ze altijd zo aandringen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
1/2 x per week. Ongeacht of ik een partner heb of niet
Daar heb ik dit moment -helaas- geen last vanquote:
jesus dat die van jou niet rood en versleten isquote:Op woensdag 20 april 2011 12:41 schreef Amoeba het volgende:
1-2x per dag doordeweeks, in het weekend verschilt het wel eens, 2-4/5x per dag.
Zaterdag 11x, maar dat was een uitzondering.
foutje, verkeerd topic gelezen, ik heb geen partner dus ook niet voor seksquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:04 schreef Lady15 het volgende:
eigenlijk toch wel elke dag (uitzonderingen daargelaten.
Huh?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:11 schreef Lady15 het volgende:
[..]
foutje, verkeerd topic gelezen, ik heb geen partner dus ook niet voor seks
het gaat over masturberen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:11 schreef Lady15 het volgende:
[..]
foutje, verkeerd topic gelezen, ik heb geen partner dus ook niet voor seks
Ik wist nog eens niet dat vrouwen als vrijgezel zijnde elke dag masturberenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:10 schreef Chicka2 het volgende:
Bij relatie 2 x per week
Vij vrijgezel elke dag minimaal 1 x (gemiddeld)
Niet elke vrouw masturbeert elke dag.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:35 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Ik wist nog eens niet dat vrouwen als vrijgezel zijnde elke dag masturberenweer wat geleerd
Mag ik kijken?quote:Op woensdag 27 april 2011 02:00 schreef Cactus1 het volgende:
Zometeen nog zeker 2x. De eerste keer om mijn frustraties te lozen, de 2e keer om in slaap te vallen!
Ouwe fapdoosquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:08 schreef Scabscab het volgende:
0 a 1 a 2 a 3 a 4 keer per dag, hangt ervanaf..
Gemiddeld 2x per dag denk ik;)
Jep vandaag helaas 4 x gesopt...straks ook om te slapen..wordt je zo rozig van.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:00 schreef Cactus1 het volgende:
Zometeen nog zeker 2x. De eerste keer om mijn frustraties te lozen, de 2e keer om in slaap te vallen!
What the fuck does that mean?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jep vandaag helaas 4 x gesopt...straks ook om te slapen..wordt je zo rozig van.
Wat?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:50 schreef Acor het volgende:
3 - 4 x per maand tijdens de maandelijkse kutziekte
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:13 schreef Bobbine het volgende:
Soms weken niet, soms 3 keer op een dag, valt geen pijl op te trekken.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:01 schreef haarmand het volgende:
2 keer per week.
soms een week niet en soms 4 of 5x per week.
Aaaw schattig.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat je er lekker rustig van wordt en blosjes krijgt hihi..
Vertelquote:Op maandag 9 mei 2011 08:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Voorlopig niet meer, het feest is voorbij.
Dus je gaat tot de helft en stopt dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:06 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
1/2 keer per dag, behalve in het weekend
Dat is toch het lekkerst?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus je gaat tot de helft en stopt dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |