jep, nog steeds vaak, bijna dagelijks, en is zeker nog lekker,quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Wat ik me afvraag hè. . De FOK!ers die hier een sekspartner hebben, masturberen die nog vaak en is het dan nog wel lekker? Aangezien je toch ander werk gewend bent van je vriend(in).
Je hebt én een vaste partner, én een goede vriendin?quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:00 schreef mikayla het volgende:
Verschilt, tog wel bijna elke dag, soms vaker..
Daarbij heb ik een vaste partner, en een goede vriendin waar ik vaak sex mee heb..
Ik vind cummen gewoon zoooo lekker
Kickt indd op negatieve reactiesquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:06 schreef Rasmussen het volgende:
hap nou niet dat zegt ie trots in elke thread
Je vrouw zegt hetzelfde, als ze weer eens langs is geweest.quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:14 schreef mikayla het volgende:
Hoezo keuzen...
Wat niet weet, wat niet deert....
Wat een geweldig haar heb jijquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:26 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Je vrouw zegt hetzelfde, als ze weer eens langs is geweest.
Waarschijnlijk masturbeer je erbij, 'omdat' je het standaard pleziertje gewend aan het worden bent...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Wat ik me afvraag hè. . De FOK!ers die hier een sekspartner hebben, masturberen die nog vaak en is het dan nog wel lekker? Aangezien je toch ander werk gewend bent van je vriend(in).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |