toch antwoord gegeven ik ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
Dat gaat je geen ruk aanBijna iedere dag.
Vandaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
toch antwoord gegeven ik ook![]()
blijft menselijk
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
toch antwoord gegeven ik ook![]()
blijft menselijk
Vrij naar Herman Finkers.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:47 schreef doppelgänger het volgende:
Och, vaak, vaak.. wat is vaak. De ene dag wat vaker dan de andere..
hmm, meestal wel een keer of 4, 5 per week.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:01 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Wees zelf dan eens braaf en maak het ook even bekend, smatjesbatser.
6 keer per dag? dan heb je toch blauwe ballen man.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:10 schreef Vanky het volgende:
Scheelt van dag tot dag.
Tijdens de vakantie makkelijk 6 keer, tijdens schooldagen 1ā2
Nee! Lege ballenquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
6 keer per dag? dan heb je toch blauwe ballen man.
quote:
En dan laat hij zich fappen door zijn schoonma zeker?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:23 schreef OpenMind88 het volgende:
mss is ie dan 2 weken met zn vriendin en doen ze het zo vaak dat het niet meer hoeft
of hij is op vakantie met zn schoonma erbij, dat kan ook natuurlijk
En zo is het!!!1!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:10 schreef artelligence het volgende:
Ik masturbeer niet. Masturberen is een zonde.
barmhartig??quote:Op donderdag 2 september 2010 22:14 schreef artelligence het volgende:
Heldhaftig, vastberaden en barmhartig algehele onthouding
Inderdaad.quote:
Zou het dat zijn?quote:Op vrijdag 3 september 2010 07:11 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het wordt juist onbarmhartig als de verdrongen verlangens plotsklaps een uitweg zoeken op onverwachte momenten.
PReCIEs!111quote:Op donderdag 2 september 2010 11:10 schreef artelligence het volgende:
En bijna iedere dag seks zeker?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:47 schreef doppelgänger het volgende:
Och, vaak, vaak.. wat is vaak. De ene dag wat vaker dan de andere..
ah joh.. maak je er toch een groepssessie van?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:19 schreef VorteXxX het volgende:
zit een half jaar bijna constant met 4 collegas om me heen ("uitgezonden" naar buitenland) dus vrij weinig...
Is dat kamergenootje een meisje?quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:32 schreef DustPuppy het volgende:
Sinds ik soort van een kamergenootje heb (waar ik dan weer geen sex mee heb), ben ik weinig in de gelegenheid om te masturberen.
Wat trouwens niet goed is, want ik word er vreselijk onrustig van en bloedgeil op de verkeerde momenten.
Ja, dat zal er ook wel wat mee te maken hebben. Iets met constant zo'n stimulerende factor om je heen.quote:
Rukmadan, met aan het einde het eiwitfeest?quote:Op maandag 13 september 2010 22:42 schreef YazooW het volgende:
Bijna dagelijks
Maar nu al 13 dagen niet meer gedaan, nog 17 te gaan
No fap September ftw
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:10 schreef artelligence het volgende:
Zoiets jaquote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Rukmadan, met aan het einde het eiwitfeest?
Niet meer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Wat ik me afvraag hč. . De FOK!ers die hier een sekspartner hebben, masturberen die nog vaak en is het dan nog wel lekker? Aangezien je toch ander werk gewend bent van je vriend(in).
OT:
Zelden tot bijna nooit meer.
als ik alleen thuis ben?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:07 schreef _Loki het volgende:
Nooit, heb ik vriendlief voor.
Ik snap ook niet hoe mensen het 6x per dag doen. Wanneer heb je daar tijd voor?
tuurlijk wel !quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Wat ik me afvraag hč. . De FOK!ers die hier een sekspartner hebben, masturberen die nog vaak en is het dan nog wel lekker? Aangezien je toch ander werk gewend bent van je vriend(in).
OT:
Zelden tot bijna nooit meer.
ik kan me voorstellen dat je zelf nog altijd het beste weet wat je lekker vind toch? Het is bij mij wel veel minder in een relatie, zeker als je regelmatig sex hebt, maar toch zo'n 1 keer per week zelf moet kunnen toch? zolang je maar genoeg geilheid overhoudt voor je partner!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:47 schreef belgieleuven het volgende:
[..]
tuurlijk wel !
ik trek wekelijks 1 keer zelf............moet kunnen toch
IDD moet echt kunnen , das hier niet andersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:37 schreef justme85 het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat je zelf nog altijd het beste weet wat je lekker vind toch? Het is bij mij wel veel minder in een relatie, zeker als je regelmatig sex hebt, maar toch zo'n 1 keer per week zelf moet kunnen toch? zolang je maar genoeg geilheid overhoudt voor je partner!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:37 schreef drumminggod het volgende:
2 keer in 1 week. Verder heb ik daar mijn meisje voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |