Kan je nagaan dat zijn stoelgang nóg regelmatiger is.quote:Op zondag 3 april 2011 22:02 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Zozo, met zo'n kleine standaardafwijking zit je wel heel goed met je gemiddelde
Je laat het doen of je libido is overleden?quote:
Libido is nog springlevend en op het moment niemand bij de hand. Heb wel een idee waarom ik er nu geen behoefte aan heb, maar da's een lang verhaal.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:58 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Je laat het doen of je libido is overleden?
Als je tijd hebt mag je dat verhaal wel typen, we zijn benieuwdquote:Op donderdag 7 april 2011 13:18 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Libido is nog springlevend en op het moment niemand bij de hand. Heb wel een idee waarom ik er nu geen behoefte aan heb, maar da's een lang verhaal.
Voordat ik mijn ex ontmoette, deed ik het wel regelmatig. Hij heeft mij in het het halfjaar dat wij seks hebben gehad nooit laten klaarkomen. (Ik kom niet heel makkelijk klaar maar volgens mij vooral omdat hij een egoistische zak was.) In die tijd dat ik met hem had, masturbeerde ik ook vrijwel nooit. En nu het over is.. ben ik er wel redelijk gewend aan. Ik begrijp het zelf ook niet helemaal maar het is absoluut niet zo alsof ik geen zin in seks heb.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je tijd hebt mag je dat verhaal wel typen, we zijn benieuwd
Dan nog snap ik niet helemaal wat je tegen houdt om te masturberen. Je wilt wel maar je doet het niet?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:05 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Voordat ik mijn ex ontmoette, deed ik het wel regelmatig. Hij heeft mij in het het halfjaar dat wij seks hebben gehad nooit laten klaarkomen. (Ik kom niet heel makkelijk klaar maar volgens mij vooral omdat hij een egoistische zak was.) In die tijd dat ik met hem had, masturbeerde ik ook vrijwel nooit. En nu het over is.. ben ik er wel redelijk gewend aan. Ik begrijp het zelf ook niet helemaal maar het is absoluut niet zo alsof ik geen zin in seks heb.Heb sowieso ook geen zin meer om aan die gozer te denken en toch denk ik dan automatisch aan de seks die wij hadden samen daarom waarschijnlijk ook even niet.
Okay, dat was niet lang.
Nee, ik heb er ook niet echt zin meer in eigenlijk. Wel in seks, maar niet in masturberen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan nog snap ik niet helemaal wat je tegen houdt om te masturberen. Je wilt wel maar je doet het niet?
Je wilt er dus een piemel en een man bij hebben?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:35 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nee, ik heb er ook niet echt zin meer in eigenlijk. Wel in seks, maar niet in masturberen.
I guess dat het mij niet helemaal draait om simpelweg het orgasme krijgen, maar om het samen met iemand te doen, ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je wilt er dus een piemel en een man bij hebben?
Ik kan het ook wel weer begrijpen, het liefst hebben we dat natuurlijk allemaal. Heb nu ook vaak dat ik het doe zodat het er allemaal uit is, niet meer voor het orgasme.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
I guess dat het mij niet helemaal draait om simpelweg het orgasme krijgen, maar om het samen met iemand te doen, ja.
Lol.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:30 schreef Glennznl het volgende:
Ongeveer 3 keer per dag maar soms wel 8.
Ik ben 15 en heb onlangs de magie ervan ontdekt (klaarkomen), nu ben ik verslaafd en ga zelfs soms tijdens les naar "de wc".
Dat is wel herkenbaar ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb nu ook vaak dat ik het doe zodat het er allemaal uit is, niet meer voor het orgasme.
Mis iemand om het mee te doen.
Lessen krijgen op je 43e leeftijd, welke lessen krijg je dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Sportex het volgende:
Ongeveer 3 keer per dag maar soms wel 8.
Ik ben 43 en heb onlangs de magie ervan ontdekt (klaarkomen), nu ben ik verslaafd en ga zelfs soms tijdens les naar "de wc".
Leren is de essentie van het leven. Zodra je daarmee stopt, maak je andere aspecten belangrijker dan het is, waardoor je na een geruime tijd in een zwart gat valt. Wel ironisch dat ik nu pas achter dergelijke seksuele handelingen ben gekomen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lessen krijgen op je 43e leeftijd, welke lessen krijg je dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |