Wil je ook vertellen hoe dat komt? Geen tijd, een poos geen zin gehad, je gaat niet meer uit, je had een dipje...quote:
Ik heb een dipje ja ik kom niet veel meiden meer tegenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je ook vertellen hoe dat komt? Geen tijd, een poos geen zin gehad, je gaat niet meer uit, je had een dipje...
dat dus.. gister avond nog eventjes ein wipje gemachtquote:
Het is toch niet zo interessant om te weten of iemand 3 of 5 dagen droog staat? Maar wel of iemand een week of een halfjaar droogstaatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:11 schreef Uitlaat het volgende:
[..]
dat dus.. gister avond nog eventjes ein wipje gemacht
waarom begin je bij een week? en niet bij een dag of 3 dagen ofzo...
Ik denk dat veel mensen medelijden met jou hebben. Een hele middag hoe hou je het vol? Wat is je geheim? Gebruik je drugs?quote:
Ja 19x alquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:18 schreef RVP67 het volgende:
Zo te zien heeft Schenkstroop ook al aan de poll mee gedaan.
Het is duister en eenzaam werk, maar iemand moet het doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:14 schreef superbad het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen medelijden met jou hebben. Een hele middag hoe hou je het vol? Wat is je geheim? Gebruik je drugs?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:54 schreef superbad het volgende:
He fokkers, ik sta nu al een tijdje droog en ik wil graag weten of dat normaal is. Daarom heb ik deze pool gemaakt:
Heb jij de oplossing? Een Fok! neukmeet klinkt ook zo homofielquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:52 schreef JK het volgende:
Als ik het zo lees moet er minder geFOK!t worden en meer geneukt worden. Bijna evenveel maagden als mensen die het nog onlangs hebben gedaan!
Iets in de trend van 'One-night-Fok!'?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:10 schreef superbad het volgende:
[..]
Heb jij de oplossing? Een Fok! neukmeet klinkt ook zo homofiel
Behalve jij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn hele leven al. Blijkbaar durft niemand die dat stemt hier te posten
Een Fuck!meet natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:10 schreef superbad het volgende:
[..]
Heb jij de oplossing? Een Fok! neukmeet klinkt ook zo homofiel
Wil je een One-night-fokquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:43 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Iets in de trend van 'One-night-Fok!'?
Tip een: Verander je usericonquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn hele leven al. Blijkbaar durft niemand die dat stemt hier te posten
Ik zit er niet mee hoor, als ik zou willen zou ik vanavond al iemand hebben. Zoals alle vrouwen. Betere tip zou zijn, de PC uitzetten en naar buiten gaanquote:
Omdat het ook zo interessant is of iemand 11 of 12 uur droog staatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:00 schreef Loodje het volgende:
Waarom geen 0-12 uur, 12-24 uur, 24-36 uur of langer?
Wat houdt je tegen dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee hoor, als ik zou willen zou ik vanavond al iemand hebben. Zoals alle vrouwen. Betere tip zou zijn, de PC uitzetten en naar buiten gaan
En de VVD is heul geen afknapper <insert grap over Rutte>
Hoeveel pm's heb je gehad?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee hoor, als ik zou willen zou ik vanavond al iemand hebben. Zoals alle vrouwen. Betere tip zou zijn, de PC uitzetten en naar buiten gaan
En de VVD is heul geen afknapper <insert grap over Rutte>
Denk niet dat dat helpt; er zijn, lijkt me, verhoudingsgewijs een stuk meer mannelijke dan vrouwelijke vvd'ers, en die hebben waarschijnlijk liever een vvd'ster als bijvoorbeeld een vrouw die groenlinks stemtquote:
Feit dat ik er geen behoefte aan heb om me door een compleet vreemde uit te laten wonen?quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Feit dat ik er geen behoefte aan heb om me door een compleet vreemde uit te laten wonen?Ik ben echt niet zo iemand die wil wachten tot de huwelijksnacht of zo
maar ook niet met de eerste de beste. En op het moment heb ik geen vriend.
Wel opzoek? Zo ja wat zijn je eisen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Feit dat ik er geen behoefte aan heb om me door een compleet vreemde uit te laten wonen?Ik ben echt niet zo iemand die wil wachten tot de huwelijksnacht of zo
Rutte is nog singlequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Op zoek is een groot woord, vind ik meer iets om tegenaan te lopenEn ik heb wel een oogje op iemand maar diegene heeft een vriendin dus daar blijf ik af.
Je bent dus gewoon niet zo knap en daardoor ben je niet zo gewildquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Op zoek is een groot woord, vind ik meer iets om tegenaan te lopenEn ik heb wel een oogje op iemand maar diegene heeft een vriendin dus daar blijf ik af.
Of ze heeft gewoon hoge eisen. Gezien haar UI is ook niet echt bijster slimquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef superbad het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon niet zo knap en daardoor ben je niet zo gewild
Kan zijn, maar ik vind mezelf gewild genoeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef superbad het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon niet zo knap en daardoor ben je niet zo gewild
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan vragen om een foto
Dan kan ts fappen op geile mensenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:53 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik denk een maand ofzo.... waarom is dit boeiend?
Romantischquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:58 schreef haarmand het volgende:
2 maandjes of zo.
bij keuze, sex is oke maar het gezeik achteraf.
neuken is ongeveer 30 minuten plezier.
daarna ligt er de hele avond een meid naast je die lepeltje lepeltje wil liggen of knuffelen.
daarnaast is mijn bed te klein zodat ik niet lekker kan slapen.
sowiezo met een wildvreemde in bed slaap ik niet.
sochtends dat verplicht aardig doen en ontbijtje maken en ongemakkelijk voelen.
en dan duidelijk maken dat het niks word
neuh, dan ruk ik me liever ff snel.
Kennen wij elkaar soms?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:58 schreef haarmand het volgende:
2 maandjes of zo.
bij keuze, sex is oke maar het gezeik achteraf.
neuken is ongeveer 30 minuten plezier.
daarna ligt er de hele avond een meid naast je die lepeltje lepeltje wil liggen of knuffelen.
daarnaast is mijn bed te klein zodat ik niet lekker kan slapen.
sowiezo met een wildvreemde in bed slaap ik niet.
sochtends dat verplicht aardig doen en ontbijtje maken en ongemakkelijk voelen.
en dan duidelijk maken dat het niks word
neuh, dan ruk ik me liever ff snel.
Het lijkt me juist pas echt zorgwekkend als je er aan gaat wennen of het normaal gaat vinden ofzo, om helemaal geen seks te hebben. Dat is echt niet gezond hoor!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:12 schreef riansoulkir het volgende:
Dryspels zijn dodelijk als je het ook zo gaat ervaren. Heb langste denk ik 10 maanden geen seks gehad. Je denkt er dan ook zoveel aan. Nu is het 2 weken terug. Gewoon lekker je rechterhand gebruiken in the meantime!
Watquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het lijkt me juist pas echt zorgwekkend als je er aan gaat wennen of het normaal gaat vinden ofzo, om helemaal geen seks te hebben. Dat is echt niet gezond hoor!
Dat mensen het trekken snap ik sowieso niet, want na een week of anderhalf begin ik toch echt wel meubels aan te randen. Gelukkig is dat al heel lang geleden.![]()
Trouwens, als je een Engels uitdrukking niet precies kent, gebruik hem dan gewoon helemaal niet!![]()
Er is niets zwaks aan om je oerdriften te erkennen en eraan toe te geven.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat.
Je moet daar gewoon boven staan. Zwakke mensen
.
er is een verschil tussen sex en goede sex.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er is niets zwaks aan om je oerdriften te erkennen en eraan toe te geven.
Waarom zou je het niet doen?
Ik kan me echt geen seksloos leven voorstellen.
Echt slechte seks heb ik een paar maanden geleden nog een keer gehad, als het niet zo lekker is als het hoort te zijn dan houdt het op.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef haarmand het volgende:
[..]
er is een verschil tussen sex en goede sex.
goede sex is 1 jaar en 8 maanden geleden of zo
de laatste keer was zeer bedroevend en heb ik voor de zoveelste keer gezworen het niet meer te doen.
lukt nu al 2 maanden, de eerst volgende die ik neem zal mijn vrouw zijn
ik heb nogal een selecte smaak qua vrouw.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Echt slechte seks heb ik een paar maanden geleden nog een keer gehad, als het niet zo lekker is als het hoort te zijn dan houdt het op.
Genoeg dingen die nog veel leuker zijn dan alcohol, geloof me.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef haarmand het volgende:
[..]
ik heb nogal een selecte smaak qua vrouw.
slechts met 3 verschillende dames in mijn hele leven heb ik goede sex gehad![]()
en alle faillures tussendoor zijn de moeite niet waard.
trouwens wat wel weer lekker is is om met je zatte kloten met een meid mee te gaan.
je alcohol eruit neuken en vlak voordat je nuchter bent naar huis gaan, biertje en peukje en dan maffen in eigen bed
heb ik vaker gehoord maar ik word al zo gek als een deur als ik bier op heb.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Genoeg dingen die nog veel leuker zijn dan alcohol, geloof me.![]()
Maar wordt off topic.
Ik hoop dat je dan ook 17 bent.quote:
stoerquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:35 schreef htctouch2 het volgende:
6 uur... vanmorgen voor het laatst![]()
Vanavond weer
Tjaa vakantie he, dan verveel ik me snel.. dus duik ik er maar weer op..
Mensen die hun droogstaan tellen in uren en er dan dramatisch over doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:35 schreef htctouch2 het volgende:
6 uur... vanmorgen voor het laatst![]()
Vanavond weer
Tjaa vakantie he, dan verveel ik me snel.. dus duik ik er maar weer op..
Seks is - volgens de bijbel - alleen bedoeld voor het voortbrengen van nageslacht. Verder dient het geen doel!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:28 schreef heiden6 het volgende:
Er is niets zwaks aan om je oerdriften te erkennen en eraan toe te geven.
Waarom zou je het niet doen?
Ik kan me echt geen seksloos leven voorstellen.
de bijbel... Het grootste en bekendste sprookjesboek op deze aardklootquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Seks is - volgens de bijbel - alleen bedoeld voor het voortbrengen van nageslacht. Verder dient het geen doel!
Vrouwen kunnen heel goed zonder seks, schijnt. Mijn ex wilde er nooit aan, dusja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:09 schreef DDBtje het volgende:
Pff te lang, seks en dan bedoel in dus echt alles erop en eraan is al zeker 5 maand geleden. 4 maanden geleden voor het laatst seks gehad, maar dan zonder penetratie.
Hoe hou ik het toch vol???
Anders praat je even voor alle vrouwen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen heel goed zonder seks, schijnt. Mijn ex wilde er nooit aan, dusja.
Ja? Wil jij het wel meerdere keren per week? Dat hoor ik echt niet vaak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:01 schreef DDBtje het volgende:
[..]
Anders praat je even voor alle vrouwen...
Deze vrouw hoeft echt niet alle dagen uren durende seks, maar een x aantal keer per week (en af en toe een vluggertje mag ook)... Maarja, soms heb je niets te willen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen heel goed zonder seks, schijnt. Mijn ex wilde er nooit aan, dusja.
Horen wij hier frustratie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja? Wil jij het wel meerdere keren per week? Dat hoor ik echt niet vaak.
Als ze al willen, dan moeten ze eerst goed 'in de stemming' komen voordat er een keer wat gebeurt.
Jij komt echt de verkeerde vrouwen tegen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ze al willen, dan moeten ze eerst goed 'in de stemming' komen voordat er een keer wat gebeurt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Idd zeg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij komt echt de verkeerde vrouwen tegen.
Arme jij...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net 17! (L)quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:12 schreef queensbridge het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dan ook 17 bent.
OT: meer dan een jaar
Die andere vrouwen met hoofdpijn e.d. die het welbekende cliché in stand houden hebben gewoon een kronkel in hun hoofd of een verkeerde sexpartnerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef Saruna het volgende:
Sinds vrijdag, want ik heb last van mijn vrouwelijke week... Hopen dat het snel voorbij is!
By the way: ik heb het liefst elke dag seks, en dan soms ook nog eens twee keer op een dag. Dat is best veel voor een vrouw, als ik het zo hoor..
Tsja als je partner er niets van kan en dat niet durft te zeggen dan is het toch echt je eigen schuld. Dus dan maar het hoofdpijnexcuusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:25 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Die andere vrouwen met hoofdpijn e.d. die het welbekende cliché in stand houden hebben gewoon een kronkel in hun hoofd of een verkeerde sexpartner![]()
Kronkel in haar hoofd dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja als je partner er niets van kan en dat niet durft te zeggen dan is het toch echt je eigen schuld. Dus dan maar het hoofdpijnexcuus
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:31 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Kronkel in haar hoofd dusJe moet je partner af en toe gewoon een beetje helpen (en vice versa)
Dat hoort toch niks uit te maken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:24 schreef Saruna het volgende:
Sinds vrijdag, want ik heb last van mijn vrouwelijke week... Hopen dat het snel voorbij is!
Niet iedere schipper bevaardt de rode zeequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat hoort toch niks uit te maken.
+ soms wil die zee daar zelf ook niks van wetenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedere schipper bevaardt de rode zee
ach als je moet dat moet je...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:46 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
+ soms wil die zee daar zelf ook niks van weten
Niet iedere rode zee wil bevaart wordenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:49 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Niet iedere rode zee wil bevaart worden
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:46 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
+ soms wil die zee daar zelf ook niks van weten
Vrouwen die de pil niet slikken zijn 50 x zo erg ongesteld dan zitten er zowiezo dikke bruine klodders bloed aan je knop gek dat wil je toch nie!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat hoort toch niks uit te maken.
Bedankt voor het beeld.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:53 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Vrouwen die de pil niet slikken zijn 50 x zo erg ongesteld dan zitten er zowiezo dikke bruine klodders bloed aan je knop gek dat wil je toch nie!
Je hoeft mij niks uit te leggen hoor, ik ben zelf vrouw.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:53 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Vrouwen die de pil niet slikken zijn 50 x zo erg ongesteld dan zitten er zowiezo dikke bruine klodders bloed aan je knop gek dat wil je toch nie!
Niet iedere vrouw heeft elke maand een compleet bloedbadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:53 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Condoompje om, dan heb je bloed klodders aan het condoom, schone knop, npquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:53 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat sommige vrouwen dan juist extra geil zijn?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:13 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Condoompje om, dan heb je bloed klodders aan het condoom, schone knop, np
Ja. Helaas welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het niet zo dat sommige vrouwen dan juist extra geil zijn?
Doe er iets aanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja. Helaas wel
*word langzaam gek*
Geen partner? Of wil hij/jij niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:22 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Gaat niet
*pakt een bak chocoladeijs*
Juah, omdat het vooruitzicht naar een mooie blauwe zee er isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het niet zo dat sommige vrouwen dan juist extra geil zijn?
Ongeveer wel, ongeveer nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen partner? Of wil hij/jij niet?
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Juah, omdat het vooruitzicht naar een mooie blauwe zee er is![]()
Maar handwerk van je bedgenoot is dan wel een leuke oplossing en dan tevens je bedgenoot even wat extra aandacht geven
Tijd makenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ongeveer wel, ongeveer niet![]()
Geen tijd
You tell himquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal het onthoudenals ik weer een bedgenoot heb.
[..]
Tijd maken
Ik wel... Daarom is een condoom ook geen goed idee. Natuurlijk weet iedere man dat een vrouw (althans, sommige vrouwen waaronder ik) nat wordt als ze geil is. Dat gebeurt ook tijdens mijn menstruatie. Ik heb het een keer zo erg gehad dat het hele bed eronder zat. Bedblunder...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw heeft elke maand een compleet bloedbad
Dan is de vraag hoe oud je bent. Ben je ±18 jaar dan heb je alle tijd, zit je al tegen de dertig dan gaat de tijd langzaam dringen vind je niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
No problem.quote:
Ik heb het over vrouwen die de pil niet slikkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw heeft elke maand een compleet bloedbad
Sucseksquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:27 schreef Miezziej het volgende:
[..]
You tell him![]()
En het is nog niet eens "zover". Ben alleen de pil wat lang aan het doorslikken, en dat heeft blijkbaar een nog erger effect op mij
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:53 schreef Saruna het volgende:
[..]
Ik wel... Daarom is een condoom ook geen goed idee. Natuurlijk weet iedere man dat een vrouw (althans, sommige vrouwen waaronder ik) nat wordt als ze geil is. Dat gebeurt ook tijdens mijn menstruatie. Ik heb het een keer zo erg gehad dat het hele bed eronder zat. Bedblunder...Mijn vriend vind het trouwens ook niet fijn als ik ongesteld ben. Ik hoop dat het morgen over is... *ontploft*
Tuurlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
No problem.
[..]
Ik heb het over vrouwen die de pil niet slikken. Vrouwen die de pil wel slikken zijn totaal niet erg ongesteld.
Er zijn ook vrouwen die alsnog last hebben van hevig bloedverlies wanneer ze de pil slikken hoor...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:49 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
No problem.
[..]
Ik heb het over vrouwen die de pil niet slikken. Vrouwen die de pil wel slikken zijn totaal niet erg ongesteld.
Fesje weet niet waar hij het over heeftquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:37 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die alsnog last hebben van hevig bloedverlies wanneer ze de pil slikken hoor...
Letterlijk..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fesje weet niet waar hij het over heeftIk ook niet. Ik vind het een kut onderwerp
No Phun intendedquote:
Hier even zo lang.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:16 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Idd zeg.!
Hier nu 3 dagen en ivm vakantie duurt het nog minstens 11 dagen.
10 maandenquote:
Gebrek aan een partnerquote:
Valt zo te regelen toch, ik zou zeggen: go for itquote:
Sinds wanneer heb jij hier een account?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:47 schreef Merel- het volgende:
[..]
Valt zo te regelen toch, ik zou zeggen: go for it![]()
Maar dat ben ik
Ik ben bezig. Als samen masturberen al dan niet elkaar telt is het maar een paar wekenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:47 schreef Merel- het volgende:
[..]
Valt zo te regelen toch, ik zou zeggen: go for it![]()
Maar dat ben ik
Rember this is Fok!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:51 schreef superbad het volgende:
[..]
Echt of troll? Heb je wel is een datingsite geprobeerd?
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:15 schreef superbad het volgende:
[..]
Je hebt de fokkers voor het uitkiezen
Speel je gitaar?quote:
Ik zit ook in een dip, lijk er nu aardig uit te komen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:10 schreef superbad het volgende:
[..]
Ik heb een dipje ja ik kom niet veel meiden meer tegen
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:19 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Ik zit ook in een dip, lijk er nu aardig uit te komen.
Ja zo kom je er inderdaad wel uit ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:04 schreef Svubeqak het volgende:
Meisjes vinden het niet lekker als je met je vingers in hun kut gaat.
Maagd of gewoon al heel oud?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:04 schreef DE_krumpel het volgende:
20 jaar.
maja de mannelijke bevolking die ik ken zijn of lelijk of paupers.
Doe eens een link.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:07 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ow nu kan ik me aanmelden voor die nieuwe date site die alleen voor maagden is bedoelt![]()
![]()
![]()
![]()
Net zoals half Nederlandquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:29 schreef Gochme het volgende:
Toch weer even een potje meegepikt vandaag hehe.
Misschien moet je het daar juist wel zoeken?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:04 schreef DE_krumpel het volgende:
20 jaar.
maja de mannelijke bevolking die ik ken zijn of lelijk of paupers.
Of ze wacht gewoon op een goed persoon?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Misschien moet je het daar juist wel zoeken?
Het blijft me altijd verbazen hoe een vrouw van rond de 20 nog maagd kan zijn. Of je bent overdreven kritisch, te preuts, of extreem onaantrekkelijk.
LL?quote:
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Indien LL staat voor lowlands, nein
Hoe kom jij eigenlijk aan een partner ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad.En elkaar een handje helpen kan nog leuk zijn ook
![]()
Maar een impotente of a-seksuele partner lijkt mij ook vervelend
Van waar die vraag?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk aan een partner ?![]()
![]()
13 cmquote:Op donderdag 26 augustus 2010 04:08 schreef Drinky het volgende:
als elke centimeter van mijn penis gelijk stond aan een jaar, dan zou ik droogstaan net zo lang als mijn penis is haha XD
Ik ben al 92quote:
Ik sta al droog sinds ik dit topic heb geopendquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:06 schreef Cherryblossom het volgende:
Een dag of 4. En voor zaterdagavond komt het er sowieso niet van. Maar ik denk eerder dat het na het weekend wordt.
Wat toevallig, ik ook.quote:
Dat is inderdaad verdraaid toevallig!quote:
moeite met klaarkomenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:14 schreef superbad het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen medelijden met jou hebben. Een hele middag hoe hou je het vol? Wat is je geheim? Gebruik je drugs?
Is dat raar dan?quote:Op maandag 6 september 2010 18:40 schreef theKiD het volgende:
Zijn sommige echt serieus als ze boven de 30 zijn en nog maagd?
Raar? Ja, omdat het wel een uitzonderlijke leeftijd is.quote:
Vind jij het erg?quote:Op maandag 6 september 2010 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Raar? Ja, omdat het wel een uitzonderlijke leeftijd is.
Erg? Tis maar net hoe erg je het zelf vindt.
quote:Op maandag 6 september 2010 19:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja of ik ben toen ik een baby was ontmaagd maar volgens mij niet.
quote:
Je gaat er kapot aan?quote:Op maandag 6 september 2010 19:57 schreef VorteXxX het volgende:
36 uur alweer... En ik ga er compleet aan kapot... Moet weer 24 uur wachten
Dood aan gaan? Wat voor pussy ben jij?quote:Op maandag 6 september 2010 19:57 schreef VorteXxX het volgende:
Dat is wel heel triest, seksverslaafd much?quote:Op maandag 6 september 2010 19:57 schreef VorteXxX het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk, maar als iemand gelukkig is als 30 jarige maagd dan is het niet erg...quote:
als je 30 bent en nog maagd, dan heb je echt iets niet begrepen.quote:
haha ssst mag niemand weten...quote:Op maandag 6 september 2010 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel heel triest, seksverslaafd much?
Al 12 uur....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:54 schreef superbad het volgende:
He fokkers, ik sta nu al een tijdje droog en ik wil graag weten of dat normaal is. Daarom heb ik deze pool gemaakt:
Poll: Hoe lang sta je al droog?
• Een week of korter
• Een week tot een maand
• Een maand tot een halfjaar
• Een halfjaar tot een jaar
• Langer dan een jaar
• Ik sta mijn hele leven al droog
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Veel suc6 met invullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
Jamaaar, dan moet je wel iemand hebben om vroeg mee onder de lakens te kruipenquote:Op maandag 6 september 2010 20:59 schreef Sakit-Gede het volgende:
Wel schrikken als je de tussenstand bekijkt. Krijg echt medelijden met veel medemensen.
Het is duidelijk dat er in dit land nog heel wat te verbeteren valt!
Dus.... binnenkort worden de dagen weer korter... En, wordt de hoogste tijd om wat vroeger samen onder de laken te kruipen en Nederland weer wat liefdevoller te maken...
Dat zou kansloos zijn...5 minuten na de seks meteen gaan fokkenquote:Op maandag 6 september 2010 20:59 schreef Chai het volgende:
Tis wachten op iemand die stoer komt vertellen dat hij 5 minuten geleden seks had.
M'n laptop heeft 5 minuten nodig om op te starten en aan te loggen, dus dat ga ik niet halen.quote:Op maandag 6 september 2010 20:59 schreef Chai het volgende:
Tis wachten op iemand die stoer komt vertellen dat hij 5 minuten geleden seks had.
Tja, een eigen Man of Vrouw heeft zo zijn voordelen...quote:Op maandag 6 september 2010 21:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jamaaar, dan moet je wel iemand hebben om vroeg mee onder de lakens te kruipen
Er is hier vast wel iemand die dat zou doen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou kansloos zijn...5 minuten na de seks meteen gaan fokken(haha, fokken)
Ik ben 5 minuten geleden ontmaagd en heb haar daarna snel uit bed getrapt om dit verhaal op Fok! te delen, met mijn echte vrienden.quote:Op maandag 6 september 2010 20:59 schreef Chai het volgende:
Mensen die hun laptop / pc uitzetten.quote:Op maandag 6 september 2010 21:03 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
M'n laptop heeft 5 minuten nodig om op te starten en aan te loggen, dus dat ga ik niet halen.
Sukkel. 1 van de belangrijkste momenten van je leven behoor je op waardige wijze te beleven en niet met ons.quote:Op maandag 6 september 2010 21:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik ben 5 minuten geleden ontmaagd en heb haar daarna snel uit bed getrapt om dit verhaal op Fok! te delen, met mijn echte vrienden.
Zonder gekheid, reageer je nou serieus?quote:Op maandag 6 september 2010 21:12 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Sukkel. 1 van de belangrijkste momenten van je leven behoor je op waardige wijze te beleven en niet met ons.
We voelen ons natuurlijk wel vereert...
Nou goed. En, hoe was het?quote:Op maandag 6 september 2010 21:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zonder gekheid, reageer je nou serieus?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |