Je gaat er kapot aan?quote:Op maandag 6 september 2010 19:57 schreef VorteXxX het volgende:
36 uur alweer... En ik ga er compleet aan kapot... Moet weer 24 uur wachten
Dood aan gaan? Wat voor pussy ben jij?quote:Op maandag 6 september 2010 19:57 schreef VorteXxX het volgende:
Dat is wel heel triest, seksverslaafd much?quote:Op maandag 6 september 2010 19:57 schreef VorteXxX het volgende:
Ik vind het onbegrijpelijk, maar als iemand gelukkig is als 30 jarige maagd dan is het niet erg...quote:
als je 30 bent en nog maagd, dan heb je echt iets niet begrepen.quote:
haha ssst mag niemand weten...quote:Op maandag 6 september 2010 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel heel triest, seksverslaafd much?
Al 12 uur....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:54 schreef superbad het volgende:
He fokkers, ik sta nu al een tijdje droog en ik wil graag weten of dat normaal is. Daarom heb ik deze pool gemaakt:
Poll: Hoe lang sta je al droog?
• Een week of korter
• Een week tot een maand
• Een maand tot een halfjaar
• Een halfjaar tot een jaar
• Langer dan een jaar
• Ik sta mijn hele leven al droog
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Veel suc6 met invullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
Jamaaar, dan moet je wel iemand hebben om vroeg mee onder de lakens te kruipenquote:Op maandag 6 september 2010 20:59 schreef Sakit-Gede het volgende:
Wel schrikken als je de tussenstand bekijkt. Krijg echt medelijden met veel medemensen.
Het is duidelijk dat er in dit land nog heel wat te verbeteren valt!
Dus.... binnenkort worden de dagen weer korter... En, wordt de hoogste tijd om wat vroeger samen onder de laken te kruipen en Nederland weer wat liefdevoller te maken...
Dat zou kansloos zijn...5 minuten na de seks meteen gaan fokkenquote:Op maandag 6 september 2010 20:59 schreef Chai het volgende:
Tis wachten op iemand die stoer komt vertellen dat hij 5 minuten geleden seks had.
M'n laptop heeft 5 minuten nodig om op te starten en aan te loggen, dus dat ga ik niet halen.quote:Op maandag 6 september 2010 20:59 schreef Chai het volgende:
Tis wachten op iemand die stoer komt vertellen dat hij 5 minuten geleden seks had.
Tja, een eigen Man of Vrouw heeft zo zijn voordelen...quote:Op maandag 6 september 2010 21:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jamaaar, dan moet je wel iemand hebben om vroeg mee onder de lakens te kruipen
Er is hier vast wel iemand die dat zou doen.quote:Op maandag 6 september 2010 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou kansloos zijn...5 minuten na de seks meteen gaan fokken(haha, fokken)
Ik ben 5 minuten geleden ontmaagd en heb haar daarna snel uit bed getrapt om dit verhaal op Fok! te delen, met mijn echte vrienden.quote:Op maandag 6 september 2010 20:59 schreef Chai het volgende:
Mensen die hun laptop / pc uitzetten.quote:Op maandag 6 september 2010 21:03 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
M'n laptop heeft 5 minuten nodig om op te starten en aan te loggen, dus dat ga ik niet halen.
Sukkel. 1 van de belangrijkste momenten van je leven behoor je op waardige wijze te beleven en niet met ons.quote:Op maandag 6 september 2010 21:09 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik ben 5 minuten geleden ontmaagd en heb haar daarna snel uit bed getrapt om dit verhaal op Fok! te delen, met mijn echte vrienden.
Zonder gekheid, reageer je nou serieus?quote:Op maandag 6 september 2010 21:12 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Sukkel. 1 van de belangrijkste momenten van je leven behoor je op waardige wijze te beleven en niet met ons.
We voelen ons natuurlijk wel vereert...
Nou goed. En, hoe was het?quote:Op maandag 6 september 2010 21:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zonder gekheid, reageer je nou serieus?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |