Wil je ook vertellen hoe dat komt? Geen tijd, een poos geen zin gehad, je gaat niet meer uit, je had een dipje...quote:
Ik heb een dipje ja ik kom niet veel meiden meer tegenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je ook vertellen hoe dat komt? Geen tijd, een poos geen zin gehad, je gaat niet meer uit, je had een dipje...
dat dus.. gister avond nog eventjes ein wipje gemachtquote:
Het is toch niet zo interessant om te weten of iemand 3 of 5 dagen droog staat? Maar wel of iemand een week of een halfjaar droogstaatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:11 schreef Uitlaat het volgende:
[..]
dat dus.. gister avond nog eventjes ein wipje gemacht
waarom begin je bij een week? en niet bij een dag of 3 dagen ofzo...
Ik denk dat veel mensen medelijden met jou hebben. Een hele middag hoe hou je het vol? Wat is je geheim? Gebruik je drugs?quote:
Ja 19x alquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:18 schreef RVP67 het volgende:
Zo te zien heeft Schenkstroop ook al aan de poll mee gedaan.
Het is duister en eenzaam werk, maar iemand moet het doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:14 schreef superbad het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen medelijden met jou hebben. Een hele middag hoe hou je het vol? Wat is je geheim? Gebruik je drugs?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:54 schreef superbad het volgende:
He fokkers, ik sta nu al een tijdje droog en ik wil graag weten of dat normaal is. Daarom heb ik deze pool gemaakt:
Heb jij de oplossing? Een Fok! neukmeet klinkt ook zo homofielquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:52 schreef JK het volgende:
Als ik het zo lees moet er minder geFOK!t worden en meer geneukt worden. Bijna evenveel maagden als mensen die het nog onlangs hebben gedaan!
Iets in de trend van 'One-night-Fok!'?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:10 schreef superbad het volgende:
[..]
Heb jij de oplossing? Een Fok! neukmeet klinkt ook zo homofiel
Behalve jij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn hele leven al. Blijkbaar durft niemand die dat stemt hier te posten
Een Fuck!meet natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:10 schreef superbad het volgende:
[..]
Heb jij de oplossing? Een Fok! neukmeet klinkt ook zo homofiel
Wil je een One-night-fokquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:43 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Iets in de trend van 'One-night-Fok!'?
Tip een: Verander je usericonquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn hele leven al. Blijkbaar durft niemand die dat stemt hier te posten
Ik zit er niet mee hoor, als ik zou willen zou ik vanavond al iemand hebben. Zoals alle vrouwen. Betere tip zou zijn, de PC uitzetten en naar buiten gaanquote:
Omdat het ook zo interessant is of iemand 11 of 12 uur droog staatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:00 schreef Loodje het volgende:
Waarom geen 0-12 uur, 12-24 uur, 24-36 uur of langer?
Wat houdt je tegen dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee hoor, als ik zou willen zou ik vanavond al iemand hebben. Zoals alle vrouwen. Betere tip zou zijn, de PC uitzetten en naar buiten gaan
En de VVD is heul geen afknapper <insert grap over Rutte>
Hoeveel pm's heb je gehad?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee hoor, als ik zou willen zou ik vanavond al iemand hebben. Zoals alle vrouwen. Betere tip zou zijn, de PC uitzetten en naar buiten gaan
En de VVD is heul geen afknapper <insert grap over Rutte>
Denk niet dat dat helpt; er zijn, lijkt me, verhoudingsgewijs een stuk meer mannelijke dan vrouwelijke vvd'ers, en die hebben waarschijnlijk liever een vvd'ster als bijvoorbeeld een vrouw die groenlinks stemtquote:
Feit dat ik er geen behoefte aan heb om me door een compleet vreemde uit te laten wonen?quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Feit dat ik er geen behoefte aan heb om me door een compleet vreemde uit te laten wonen?Ik ben echt niet zo iemand die wil wachten tot de huwelijksnacht of zo
maar ook niet met de eerste de beste. En op het moment heb ik geen vriend.
Wel opzoek? Zo ja wat zijn je eisen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Feit dat ik er geen behoefte aan heb om me door een compleet vreemde uit te laten wonen?Ik ben echt niet zo iemand die wil wachten tot de huwelijksnacht of zo
maar ook niet met de eerste de beste. En op het moment heb ik geen vriend.
Rutte is nog singlequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Op zoek is een groot woord, vind ik meer iets om tegenaan te lopenEn ik heb wel een oogje op iemand maar diegene heeft een vriendin dus daar blijf ik af.
Je bent dus gewoon niet zo knap en daardoor ben je niet zo gewildquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Op zoek is een groot woord, vind ik meer iets om tegenaan te lopenEn ik heb wel een oogje op iemand maar diegene heeft een vriendin dus daar blijf ik af.
Of ze heeft gewoon hoge eisen. Gezien haar UI is ook niet echt bijster slimquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef superbad het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon niet zo knap en daardoor ben je niet zo gewild
Kan zijn, maar ik vind mezelf gewild genoeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef superbad het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon niet zo knap en daardoor ben je niet zo gewild
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan vragen om een foto
Dan kan ts fappen op geile mensenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:53 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik denk een maand ofzo.... waarom is dit boeiend?
Romantischquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:58 schreef haarmand het volgende:
2 maandjes of zo.
bij keuze, sex is oke maar het gezeik achteraf.
neuken is ongeveer 30 minuten plezier.
daarna ligt er de hele avond een meid naast je die lepeltje lepeltje wil liggen of knuffelen.
daarnaast is mijn bed te klein zodat ik niet lekker kan slapen.
sowiezo met een wildvreemde in bed slaap ik niet.
sochtends dat verplicht aardig doen en ontbijtje maken en ongemakkelijk voelen.
en dan duidelijk maken dat het niks word
neuh, dan ruk ik me liever ff snel.
Kennen wij elkaar soms?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:58 schreef haarmand het volgende:
2 maandjes of zo.
bij keuze, sex is oke maar het gezeik achteraf.
neuken is ongeveer 30 minuten plezier.
daarna ligt er de hele avond een meid naast je die lepeltje lepeltje wil liggen of knuffelen.
daarnaast is mijn bed te klein zodat ik niet lekker kan slapen.
sowiezo met een wildvreemde in bed slaap ik niet.
sochtends dat verplicht aardig doen en ontbijtje maken en ongemakkelijk voelen.
en dan duidelijk maken dat het niks word
neuh, dan ruk ik me liever ff snel.
Het lijkt me juist pas echt zorgwekkend als je er aan gaat wennen of het normaal gaat vinden ofzo, om helemaal geen seks te hebben. Dat is echt niet gezond hoor!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:12 schreef riansoulkir het volgende:
Dryspels zijn dodelijk als je het ook zo gaat ervaren. Heb langste denk ik 10 maanden geen seks gehad. Je denkt er dan ook zoveel aan. Nu is het 2 weken terug. Gewoon lekker je rechterhand gebruiken in the meantime!
Watquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het lijkt me juist pas echt zorgwekkend als je er aan gaat wennen of het normaal gaat vinden ofzo, om helemaal geen seks te hebben. Dat is echt niet gezond hoor!
Dat mensen het trekken snap ik sowieso niet, want na een week of anderhalf begin ik toch echt wel meubels aan te randen. Gelukkig is dat al heel lang geleden.![]()
Trouwens, als je een Engels uitdrukking niet precies kent, gebruik hem dan gewoon helemaal niet!![]()
Er is niets zwaks aan om je oerdriften te erkennen en eraan toe te geven.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat.
Je moet daar gewoon boven staan. Zwakke mensen
.
er is een verschil tussen sex en goede sex.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er is niets zwaks aan om je oerdriften te erkennen en eraan toe te geven.
Waarom zou je het niet doen?
Ik kan me echt geen seksloos leven voorstellen.
Echt slechte seks heb ik een paar maanden geleden nog een keer gehad, als het niet zo lekker is als het hoort te zijn dan houdt het op.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:43 schreef haarmand het volgende:
[..]
er is een verschil tussen sex en goede sex.
goede sex is 1 jaar en 8 maanden geleden of zo
de laatste keer was zeer bedroevend en heb ik voor de zoveelste keer gezworen het niet meer te doen.
lukt nu al 2 maanden, de eerst volgende die ik neem zal mijn vrouw zijn
ik heb nogal een selecte smaak qua vrouw.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Echt slechte seks heb ik een paar maanden geleden nog een keer gehad, als het niet zo lekker is als het hoort te zijn dan houdt het op.
Genoeg dingen die nog veel leuker zijn dan alcohol, geloof me.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef haarmand het volgende:
[..]
ik heb nogal een selecte smaak qua vrouw.
slechts met 3 verschillende dames in mijn hele leven heb ik goede sex gehad![]()
en alle faillures tussendoor zijn de moeite niet waard.
trouwens wat wel weer lekker is is om met je zatte kloten met een meid mee te gaan.
je alcohol eruit neuken en vlak voordat je nuchter bent naar huis gaan, biertje en peukje en dan maffen in eigen bed
heb ik vaker gehoord maar ik word al zo gek als een deur als ik bier op heb.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Genoeg dingen die nog veel leuker zijn dan alcohol, geloof me.![]()
Maar wordt off topic.
Ik hoop dat je dan ook 17 bent.quote:
stoerquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:35 schreef htctouch2 het volgende:
6 uur... vanmorgen voor het laatst![]()
Vanavond weer
Tjaa vakantie he, dan verveel ik me snel.. dus duik ik er maar weer op..
Mensen die hun droogstaan tellen in uren en er dan dramatisch over doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:35 schreef htctouch2 het volgende:
6 uur... vanmorgen voor het laatst![]()
Vanavond weer
Tjaa vakantie he, dan verveel ik me snel.. dus duik ik er maar weer op..
Seks is - volgens de bijbel - alleen bedoeld voor het voortbrengen van nageslacht. Verder dient het geen doel!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:28 schreef heiden6 het volgende:
Er is niets zwaks aan om je oerdriften te erkennen en eraan toe te geven.
Waarom zou je het niet doen?
Ik kan me echt geen seksloos leven voorstellen.
de bijbel... Het grootste en bekendste sprookjesboek op deze aardklootquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Seks is - volgens de bijbel - alleen bedoeld voor het voortbrengen van nageslacht. Verder dient het geen doel!
Vrouwen kunnen heel goed zonder seks, schijnt. Mijn ex wilde er nooit aan, dusja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:09 schreef DDBtje het volgende:
Pff te lang, seks en dan bedoel in dus echt alles erop en eraan is al zeker 5 maand geleden. 4 maanden geleden voor het laatst seks gehad, maar dan zonder penetratie.
Hoe hou ik het toch vol???
Anders praat je even voor alle vrouwen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen heel goed zonder seks, schijnt. Mijn ex wilde er nooit aan, dusja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |