Wil je ook vertellen hoe dat komt? Geen tijd, een poos geen zin gehad, je gaat niet meer uit, je had een dipje...quote:
Ik heb een dipje ja ik kom niet veel meiden meer tegenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je ook vertellen hoe dat komt? Geen tijd, een poos geen zin gehad, je gaat niet meer uit, je had een dipje...
dat dus.. gister avond nog eventjes ein wipje gemachtquote:
Het is toch niet zo interessant om te weten of iemand 3 of 5 dagen droog staat? Maar wel of iemand een week of een halfjaar droogstaatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:11 schreef Uitlaat het volgende:
[..]
dat dus.. gister avond nog eventjes ein wipje gemacht
waarom begin je bij een week? en niet bij een dag of 3 dagen ofzo...
Ik denk dat veel mensen medelijden met jou hebben. Een hele middag hoe hou je het vol? Wat is je geheim? Gebruik je drugs?quote:
Ja 19x alquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:18 schreef RVP67 het volgende:
Zo te zien heeft Schenkstroop ook al aan de poll mee gedaan.
Het is duister en eenzaam werk, maar iemand moet het doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:14 schreef superbad het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen medelijden met jou hebben. Een hele middag hoe hou je het vol? Wat is je geheim? Gebruik je drugs?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:54 schreef superbad het volgende:
He fokkers, ik sta nu al een tijdje droog en ik wil graag weten of dat normaal is. Daarom heb ik deze pool gemaakt:
Heb jij de oplossing? Een Fok! neukmeet klinkt ook zo homofielquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:52 schreef JK het volgende:
Als ik het zo lees moet er minder geFOK!t worden en meer geneukt worden. Bijna evenveel maagden als mensen die het nog onlangs hebben gedaan!
Iets in de trend van 'One-night-Fok!'?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:10 schreef superbad het volgende:
[..]
Heb jij de oplossing? Een Fok! neukmeet klinkt ook zo homofiel
Behalve jij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn hele leven al. Blijkbaar durft niemand die dat stemt hier te posten
Een Fuck!meet natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:10 schreef superbad het volgende:
[..]
Heb jij de oplossing? Een Fok! neukmeet klinkt ook zo homofiel
Wil je een One-night-fokquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:43 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Iets in de trend van 'One-night-Fok!'?
Tip een: Verander je usericonquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn hele leven al. Blijkbaar durft niemand die dat stemt hier te posten
Ik zit er niet mee hoor, als ik zou willen zou ik vanavond al iemand hebben. Zoals alle vrouwen. Betere tip zou zijn, de PC uitzetten en naar buiten gaanquote:
Omdat het ook zo interessant is of iemand 11 of 12 uur droog staatquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:00 schreef Loodje het volgende:
Waarom geen 0-12 uur, 12-24 uur, 24-36 uur of langer?
Wat houdt je tegen dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee hoor, als ik zou willen zou ik vanavond al iemand hebben. Zoals alle vrouwen. Betere tip zou zijn, de PC uitzetten en naar buiten gaan
En de VVD is heul geen afknapper <insert grap over Rutte>
Hoeveel pm's heb je gehad?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:00 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee hoor, als ik zou willen zou ik vanavond al iemand hebben. Zoals alle vrouwen. Betere tip zou zijn, de PC uitzetten en naar buiten gaan
En de VVD is heul geen afknapper <insert grap over Rutte>
Denk niet dat dat helpt; er zijn, lijkt me, verhoudingsgewijs een stuk meer mannelijke dan vrouwelijke vvd'ers, en die hebben waarschijnlijk liever een vvd'ster als bijvoorbeeld een vrouw die groenlinks stemtquote:
Feit dat ik er geen behoefte aan heb om me door een compleet vreemde uit te laten wonen?quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Feit dat ik er geen behoefte aan heb om me door een compleet vreemde uit te laten wonen?Ik ben echt niet zo iemand die wil wachten tot de huwelijksnacht of zo
maar ook niet met de eerste de beste. En op het moment heb ik geen vriend.
Wel opzoek? Zo ja wat zijn je eisen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Feit dat ik er geen behoefte aan heb om me door een compleet vreemde uit te laten wonen?Ik ben echt niet zo iemand die wil wachten tot de huwelijksnacht of zo
maar ook niet met de eerste de beste. En op het moment heb ik geen vriend.
Rutte is nog singlequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Op zoek is een groot woord, vind ik meer iets om tegenaan te lopenEn ik heb wel een oogje op iemand maar diegene heeft een vriendin dus daar blijf ik af.
Je bent dus gewoon niet zo knap en daardoor ben je niet zo gewildquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Op zoek is een groot woord, vind ik meer iets om tegenaan te lopenEn ik heb wel een oogje op iemand maar diegene heeft een vriendin dus daar blijf ik af.
Of ze heeft gewoon hoge eisen. Gezien haar UI is ook niet echt bijster slimquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef superbad het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon niet zo knap en daardoor ben je niet zo gewild
Kan zijn, maar ik vind mezelf gewild genoeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:27 schreef superbad het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon niet zo knap en daardoor ben je niet zo gewild
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan vragen om een foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |