Ik hoop dat je dan ook 17 bent.quote:
stoerquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:35 schreef htctouch2 het volgende:
6 uur... vanmorgen voor het laatst![]()
Vanavond weer
Tjaa vakantie he, dan verveel ik me snel.. dus duik ik er maar weer op..
Mensen die hun droogstaan tellen in uren en er dan dramatisch over doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:35 schreef htctouch2 het volgende:
6 uur... vanmorgen voor het laatst![]()
Vanavond weer
Tjaa vakantie he, dan verveel ik me snel.. dus duik ik er maar weer op..
Seks is - volgens de bijbel - alleen bedoeld voor het voortbrengen van nageslacht. Verder dient het geen doel!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:28 schreef heiden6 het volgende:
Er is niets zwaks aan om je oerdriften te erkennen en eraan toe te geven.
Waarom zou je het niet doen?
Ik kan me echt geen seksloos leven voorstellen.
de bijbel... Het grootste en bekendste sprookjesboek op deze aardklootquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Seks is - volgens de bijbel - alleen bedoeld voor het voortbrengen van nageslacht. Verder dient het geen doel!
Vrouwen kunnen heel goed zonder seks, schijnt. Mijn ex wilde er nooit aan, dusja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:09 schreef DDBtje het volgende:
Pff te lang, seks en dan bedoel in dus echt alles erop en eraan is al zeker 5 maand geleden. 4 maanden geleden voor het laatst seks gehad, maar dan zonder penetratie.
Hoe hou ik het toch vol???
Anders praat je even voor alle vrouwen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen heel goed zonder seks, schijnt. Mijn ex wilde er nooit aan, dusja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |