eindelijk een vrouw, na 10 kansloze reacties van een stel maagdelijke nerds..quote:
Maar waar kan ik die clitoris vinden dan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:04 schreef Svubeqak het volgende:
Meisjes vinden het niet lekker als je met je vingers in hun kut gaat. Steek dan je lul erin. Als je gaat vingeren moet je goed met de clitoris gaan werken.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:04 schreef Svubeqak het volgende:
Meisjes vinden het niet lekker als je met je vingers in hun kut gaat. Steek dan je lul erin. Als je gaat vingeren moet je goed met de clitoris gaan werken.
Overduidelijke maagdelijke Fok!held meldt zich ook weer hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:04 schreef Svubeqak het volgende:
Het is wel waar anders...quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:24 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Overduidelijke maagdelijke Fok!held meldt zich ook weer hoor.
Voor de meesten waarschijnlijkquote:
TS moet maar eens gaan oefenen met een bowlingball vasthoudenquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
de bowlingball werkt bij mij al jaren als een toeter, middelvinger in dr kont, wijsvinger in dr kut en duim op dr clit
Aparte bowlingbal heb jijquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
de bowlingball werkt bij mij al jaren als een toeter, middelvinger in dr kont, wijsvinger in dr kut en duim op dr clit
Liesje1979, immer kwaliteitsposts.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:55 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Liesje1979, immer kwaliteitsposts. [ afbeelding ]
OT: 1 of 2 vingers lijken ze vaak het meest te waarderen, maar natuurlijk ben ik geen dame en is mijn inbreng niet gewenst.
strike...quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
je moet kiezen middel+ring of middel+wijs..quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk is jouw inbreng gewenst. (niet letterlijk
)
2 vingers inderdaad, middel- en wijs/ringvinger en ik vind het wel prettig en heel anders dan neuken. Beiden fijn.
Oh, ik had niet eens door dat ik een hele flauwe woordgrap maakte.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk is jouw inbreng gewenst. (niet letterlijk
)
2 vingers inderdaad, middel- en wijs/ringvinger en ik vind het wel prettig en heel anders dan neuken. Beiden fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:28 schreef Inverted_World het volgende:
Dit topic komt echt 40 keer per week voorbij. Is het leuk om je op die gedachte te fappen of zo?Godverdomme, ga eens neuken of zo TS en maak niet zo'n topic aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |