Dit dus. Mensen die er halve complotten achter zoekenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De reden dat de plannen zijn goedgekeurd is dat de aanvraag voldeed aan de eisen, dunkt me.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:16 schreef spaceben het volgende:
maar staat die echt op ground zero, of een paar straten ervandaan achter een flatgebouw?
Wat boeit het nou of een moskee 5847 kilometer of 5846 en 800 meter van Nederland af wordt gebouwd?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:16 schreef spaceben het volgende:
maar staat die echt op ground zero, of een paar straten ervandaan achter een flatgebouw?
Mensen met een beetje verstand weten heus wel dat dit tot massale protesten gaat leiden (wat ook is gebeurd).quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De reden dat de plannen zijn goedgekeurd is dat de aanvraag voldeed aan de eisen, dunkt me.
3 man en een paardenkop (nofi richting Wildersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:26 schreef spermanent het volgende:
Mensen met een beetje verstand weten heus wel dat dit tot massale protesten gaat leiden (wat ook is gebeurd).
Precies, er is over nagedacht, de gemeente zag geen reden de vergunning niet te verstrekken en dus voldoet de aanvraag aan de eisen.quote:Ze wisten dus wel welke gevolgen het heeft op de gemoedstoestand van veel mensen. Het afwijzen met de reden dat het 'niet gepast' is, zou prima volstaan.
'Oh hee, das toevallig een prima aanvraag voor een Moskee. Bouwt u maar!'
Nee daar is heus wel over nagedacht. Vooral bij Amerikanen blijven zo'n zaken nog lang gevoellig.
Dan is dat jouw schuld, want jij legt het niet goed uit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:35 schreef BertV het volgende:
Funda Moslims kozen juist voor het financiële gedeelte van NY omdat het een interessant doel was voor een aanslag. Het was in hun ogen het corrupte centrum van de westerse wereld.
Understatement: Ik denk niet dat dit begrepen wordt.
Hij kiest ervoor om al die beveiliging te hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:19 schreef rodepimpanel het volgende:
En die Wilders gaat er heen van mij mag die en daar ook blijven.
Die mannetje kost ons klauwen met geld.
want hij zou er heus niet alleen na toe gaan he.
daar moet dan ook weer een kudde veiligheid mensen mee
van onze belasting geld.
het is en blijft een bange mannetje die Geert Wilders
Terroristenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:07 schreef phpmystyle het volgende:
Propoganda van de overheid ja, gewoon om te laten zien dat al die oorlogen niet tegen de Islam wasAlleen is dat nogal ''onhandig'' van de overheid want daarmee impliceren ze dat ze er enkel zaten voor het zwarte goud?
Precies, alsof je als overheid in zo'n land zo maar even mag beslissen dat de ene religie wat meer gelijk is dan de andere religie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit is ironie, neem ik aan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Precies, alsof je als overheid in zo'n land zo maar even mag beslissen dat de ene religie wat meer gelijk is dan de andere religie.
Waarom? Die man gaat gedoogsteun geven, niet plaatsnemen in een kabinet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:57 schreef TomLievense het volgende:
Dat Wilders gaat spreken op ground zero wordt het eerste relletje van het kabinet Rutte I.
Hij staat er ruim 200 meter of zoiets vandaan, hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Holograph het volgende:
Waarom moet er nou per se een moskee bij Ground Zero? Ik snap dat echt niet, dat is puur onnodige provocatie. Als de moskee er per se moet komen, zet hem dan in ieder geval ergens anders neer.
Ja, of stel je voor dat iemand een winkel met modelvliegtuigjes wil openen daar. Pure provocatie! Of een games store met games waarin je een gebouw moet opblazen. Zijn ze helemaal gek geworden?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Holograph het volgende:
Waarom moet er nou per se een moskee bij Ground Zero? Ik snap dat echt niet, dat is puur onnodige provocatie. Als de moskee er per se moet komen, zet hem dan in ieder geval ergens anders neer.
nou nou.. er werken daar vele 10 000en mensen dus heel erg extreem gek is het niet dat daar ook een gebedshuis zit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Holograph het volgende:
Gastquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef spermanent het volgende:
Wat is de reden dat de Amerikaanse overheid de plannen heeft goedgekeurd (en misschien zelfs heeft geïnitieerd?)
-Laten zien dat ze vergevingsgezind zijn?
-Benadrukken dat de oorlogen in het Midden Oosten niet tegen 'moslims' maar wordt gevoerd, maar tegen terorristen?
-Juist haat zaaien en zorgen dat Amerikanen moslims nog meer gaat haten?
-?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:43 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hij kiest ervoor om al die beveiliging te hebben natuurlijk![]()
Maar als er behoefte is aan een moskee daar, dan moeten ze hem gewoon bouwen. Niet alle moslims zijn schuldig voor 9/11. Amerika, en vooral New York, draait om tolerantie. Het is een immigranten land. Vandaar dat Bloomberg het ook toelaat. Dat iedereen nou weer blind valt voor alle geruchten verspreid door Wilders en Fox is kenmerkend.
Het is goed om niet alles uit de media klakkeloos over te nemen maar ook zelf eens even wat uit te zoeken.
Gelukkig zijn er nog verstandige mensen hier. Jezus zeg, zoek achter alles iets, lok nog meer haat tussen groepen uit... Die moskee staat dus niet op ground zero, het is niet eens een moskee en het is een deel (wat, een deel? het fundament!) van de Amerikaanse samenleving om volken te mengen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:50 schreef JoaC het volgende:
1) Het geen echte moskee, maar een gebouw met zwembad, basketbalcourt, en boekenwinkel, naast auditoria.
2) Het gebouw zal juist gebruikt worden voor dialogen tussen moslims en mensen van andere geloven
3) Het staat niet op Ground Zero, maar 2 blokken verder
dat is inderdaad de reden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Cordoba was onder Islamitisch bewind losgerukt van het grotere kalifaat, dus decentralisatie binnen een volgens sommigen imperialistisch geloof.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:42 schreef Knarf het volgende:
En niemand die de naam van de stichting ook maar enigsinds raar vind, Cordoba Initiative.
Hier een plaatje waar het nu exact is.
[ afbeelding ]
quote:Cordoba Initiative (CI) aims to achieve a tipping point in Muslim-West relations within the next decade, steering the world back to the course of mutual recognition and respect and away from heightened tensions.
quote:Advocating for human rights, including higher standards for the treatment of women
Het is een schandequote:Changing perceptions of the other in both the Muslim World and the West
Zoals aangegeven is het geen moskee en staat 'ie niet op Ground Zero.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Holograph het volgende:
Onnodige provocatiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Holograph het volgende:
De reden is erg simpel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef spermanent het volgende:
Wat is de reden dat de Amerikaanse overheid de plannen heeft goedgekeurd (en misschien zelfs heeft geïnitieerd?)
-Laten zien dat ze vergevingsgezind zijn?
-Benadrukken dat de oorlogen in het Midden Oosten niet tegen 'moslims' maar wordt gevoerd, maar tegen terorristen?
-Juist haat zaaien en zorgen dat Amerikanen moslims nog meer gaat haten?
-?
Da's 300 meter verder ofzo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:42 schreef Knarf het volgende:
En niemand die de naam van de stichting ook maar enigsinds raar vind, Cordoba Initiative.
[ afbeelding ]
Tja dit doet het goed bij de simpele zielenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:56 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Da's 300 meter verder ofzo.![]()
Kut Wilders.
Je kunt stoppen met janken. De naam van het project is al veranderd in "Park51"quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:42 schreef Knarf het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.thedailyshow.com/watch/tue-august-10-2010/municipal-land-use-hearing-updatequote:Op donderdag 12 augustus 2010 04:04 schreef Jan_Janszoon het volgende:
http://www.thedailyshow.c(...)--ground-zero-mosque
Als wilders tegen de 'moskee' wil gaan protesteren zal hij toch echt ff verderop moeten zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:57 schreef TomLievense het volgende:
Dat Wilders gaat spreken op ground zero wordt het eerste relletje van het kabinet Rutte I.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |