Ik vind van nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm lijkt er wel op. dezelfde kakstem.
Lijkt me best tof om daar eens mee te reizen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toeristische museumlijntjes willen nog weleens met stoom rijden
Ik weet nog dat je me in 2005 meermaals de dagoverwinning ontsnoept hebt, vuigaardquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo vaak sta ik daar toch niet in?!
Kijk eens, voor jou een bloemetje....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
i demand, shrubbery bloemetjes!
Dan moet je dat doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt me best tof om daar eens mee te reizen.
ow heb ik iets gemist?? wie is er jarigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Met zn allen
Met zn allen
Met zn allen zingen wij van harte gefeliciteerd
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toch niet Wilders? Alsjeblieft niet.
Goed zo, want Wilders stemmersquote:
Heb knuffel van voor broer gekocht.quote:
Domoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Bellatrix het volgende:
M
[..]
Heb knuffel van voor broer gekocht.
nee, iets met een vredesaccoord in de gazastrook TALSCquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ow heb ik iets gemist?? wie is er jarig
Heb er wel een poosje over gedachtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goed zo, want Wilders stemmers
Ik ben morgen 4 jaar samen met mn vriendquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ow heb ik iets gemist?? wie is er jarig
Heb ik een rel gemistquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, iets met een vredesaccoord in de gazastrook TALSC
Is gewoon one issue partij.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb er wel een poosje over gedacht
Maarjah, als halve buitenlander Wilders stemmen
vroeger wel tochquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo vaak sta ik daar toch niet in?!
da;s toch zeker een feessie waardquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben morgen 4 jaar samen met mn vriend
Niet echt weg (nog). Ik ben er nog niet zo lang dus heb geen recht van spreken. Ik ben er ook maar sinds het WK bijgekomen. voelde me wel "thuis" hier. Er zijn echter wel een paar keer dingen gebeurt waardoor ik me kort teruggetrokken heb, maar dat was persoonlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben je weg gejaagd?
Nja, tot over een paar weken dan
Wel simpel, alle ellende in NL ligt aan de moslims, hoef je ook niet na te denken wie je nu weer de schuld geeftquote:
Nee, het is weer leuk geweestquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
Nou gaan we niet meer rellen nu? Dan ga ik maar slapen
Ja zo dom is het gros van Nederland wel aan het worden jammer genoeg.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel simpel, alle ellende in NL ligt aan de moslims, hoef je ook niet na te denken wie je nu weer de schuld geeft
Oh dat heb ik ook al een keer gehad jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef crv het volgende:
Ik ben er ook maar sinds het WK bijgekomen. voelde me wel "thuis" hier. Er zijn echter wel een paar keer dingen gebeurt waardoor ik me kort teruggetrokken heb, maar dat was persoonlijk.
Neuken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
dat Pm ik je welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
Wat was trouwens net de tt ik kan dat niet zien nu.
maar er zijn nog zoveel open wonden om zout in te wrijvenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
Maar zelfs mijn Marokkaanse collega heeft er nog wel begrip voorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja zo dom is het gros van Nederland wel aan het worden jammer genoeg.
maar ik had geen banquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook al een keer gehad ja
BELLATRIX DOMME KUT JE VINDT JEZELF BETER DAN DE REST HČquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja zo dom is het gros van Nederland wel aan het worden jammer genoeg.
mooi, en nogmaals; al leek het zo, het was echt niet persoonlijk en alleen tegen Chowiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, het is weer leuk geweest
Slaap lekker
mannen die hun haar stijlenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
wat doet deze gozer met zijn haar
Goed topic.
WTF DOE JE HIGH AIR.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
BELLATRIX DOMME KUT JE VINDT JEZELF BETER DAN DE REST HČ
Gatverdamme wat heb ik een hekel aan mensen die zichzelf op een voetstuk plaatsen.
Opgerot uit mijn SC.
Bah bah.
Truste kerelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
mooi, en nogmaals; al leek het zo, het was echt niet persoonlijk en alleen tegen Chowi![]()
iBeffy (of mag dat nu ook niet meer); fijne vakantie! En zoals mijn dansleraar (jaja Ll zat op stijldansen, Goud-ster gehaald, jeweettog) vroeger zei; "Rijd veilig, en vrij veilig. Maar doe het vaak en lekker
"
Truste all
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
wat doet deze gozer met zijn haar
Goed topic.
Ja maar je kunt iemand die in Nederland geboren is maar buitenlandse voorouders heeft niet zomaar eruit mikken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar zelfs mijn Marokkaanse collega heeft er nog wel begrip voor
En mijn (Iraanse) schoonvader zou het liefst alle werkschuwe en criminele buitenlanders een enkeltje grens geven
Grr teruglezen dan maarquote:
Wat? Je gaat me niet vertellen dat jij je haren nooit stijltquote:
Truste Llquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
mooi, en nogmaals; al leek het zo, het was echt niet persoonlijk en alleen tegen Chowi![]()
iBeffy (of mag dat nu ook niet meer); fijne vakantie! En zoals mijn dansleraar (jaja Ll zat op stijldansen, Goud-ster gehaald, jeweettog) vroeger zei; "Rijd veilig, en vrij veilig. Maar doe het vaak en lekker
"
Truste all
een gouden ster halen bij je dansleraar?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"
Truste all
OMFG HEB JE DIE ZEEKOE OOK WEER MET Z'N INVERTED PENISquote:
IK HEET BELLA VIEZE KUT, JE KENT ME ZO GOED DAT JE DIE TRIX WEG LAAT.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gatverdamme wat heb ik een hekel aan mensen die zichzelf op een voetstuk plaatsen.
Opgerot uit mijn SC.
Bah bah.
Weet ik, maar ik vind het typerend dat zelfs hij, als buitenlander zijnde, daar zo over denkt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar je kunt iemand die in Nederland geboren is maar buitenlandse voorouders heeft niet zomaar eruit mikken.
JE VOND HEM ANDERS NIET VERKEERD TOEN JE ERMEE ZAT TE SPELEN.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
OMFG HEB JE DIE ZEEKOE OOK WEER MET Z'N INVERTED PENIS
Hetzelfde geldt voor jou; opgerot uit mijn SC.
Ja bij haar leest iedereen er omheen, heel raarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Opgerot uit mijn SC.
Bah bah.
Wat.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bij haar leest iedereen er omheen, heel raar
Komt omdat zij grote tieten heeft, dan valt al het andere in het niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb het een keer een paar vriendinnen bij me laten doen omdat ze m'n krullen niet leuk vondenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat? Je gaat me niet vertellen dat jij je haren nooit stijlt.
Goedmaakbefbeurt?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
IK HEET BELLA VIEZE KUT, JE KENT ME ZO GOED DAT JE DIE TRIX WEG LAAT.
das omdat iedereen haar op ignore heeftquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar, COME ON..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat? Je gaat me niet vertellen dat jij je haren nooit stijlt.
En wat hebben wij daaraan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt omdat zij grote tieten heeft, dan valt al het andere in het niet.
Mja, maar ik ben erger dan Bella geloof ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwhehe. Ik heb het nooit gedaan, zelfs niet toen ik krullen tot aan m'n schouders hadquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb het een keer een paar vriendinnen bij me laten doen omdat ze m'n krullen niet leuk vonden
twee stijltangen en een half uur later was het een soort van stijl
een kwartier later zaten alle krullen er weer in
Jij niets. Ik daarentegen...quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar, COME ON..
Hij heeft een gele stijltang
homo.quote:
Dan waren het kutkwaliteitstijltangen!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb het een keer een paar vriendinnen bij me laten doen omdat ze m'n krullen niet leuk vonden
twee stijltangen en een half uur later was het een soort van stijl
een kwartier later zaten alle krullen er weer in
Ja ja. Met je grote bakkes. Onzeker hoopje mens dat je bentquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, maar ik ben erger dan Bella geloof ik.
ik daarna ook nooit meer, krullen zijn tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bwhehe. Ik heb het nooit gedaan, zelfs niet toen ik krullen tot aan m'n schouders had
Mooi. Opdonderen maar danquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
NU IEDEREEN HATEN TEGEN MIJ NOU HATE IS VERLATEN IN
IVIND JLLIE NE MEER LIEF.
quote:
Bakkes kut maak je kapot met je kop.quote:
nee, waren alletwee best dure tangen nog, mijn haar is gewoon bizar eigenwijsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan waren het kutkwaliteitstijltangen!
Oh ja hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:31 schreef Myraela het volgende:
Dus we zijn het nu allemaal eens dat ik de liefste hier ben en daarbij dus de baas ben.
Nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:31 schreef Myraela het volgende:
Dus we zijn het nu allemaal eens dat ik de liefste hier ben en daarbij dus de baas ben.
samen met mij tochquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:31 schreef Myraela het volgende:
IK DRUK MIJN SHIFT DE HELE TIJD IN, HIJ IS AL BIJNA WEGGEVAAGD.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Wil nu iedereen zijn capstoets van zijn/haar toetsenbord slopen?
Namens de feestcommissie bedankt![]()
Uhm, nou.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:31 schreef Myraela het volgende:
MAAR DAN KAN IK EM NIET MEER UITZETTEN!!!!!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Wil nu iedereen zijn capstoets van zijn/haar toetsenbord slopen?
Namens de feestcommissie bedankt![]()
Nee. Ik ben sowieso altijd beter. Dan anyone.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:31 schreef Myraela het volgende:
Wat is duur?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, waren alletwee best dure tangen nog, mijn haar is gewoon bizar eigenwijs
als ze er nog een paar keer overheen waren gegaan was het misschien gelukt, maar ze waren al een half uur bezig
quote:
IIHEHIEHIEHEIEHEIHEIE JIJ VINDT KUTJES LEKKER IEIHBEIHEIHEIEHIEquote:
Alleen die van mijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
IIHEHIEHIEHEIEHEIHEIE JIJ VINDT KUTJES LEKKER IEIHBEIHEIHEIEHIE
narcissen is dus een werkwoord...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Ik ben sowieso altijd beter. Dan anyone.
geen flauw idee, ik heb geen verstand van stijltangen, ze sloegen alletwee in ieder geval stijl achteroverquote:
Ik zat eraan te denken hem te bestellen voor carnaval.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Jezus voor hoeveel geld zet iemand zoiets op zn kop dan?
Pics naar mij. NU.quote:
Goeie woordgrapquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen flauw idee, ik heb geen verstand van stijltangen, ze sloegen alletwee in ieder geval stijl achterover
Kom jij uit Brabant/Limburg?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken hem te bestellen voor carnaval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |