Aaaight nu wordt me idd een hoop duidelijkkquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De SC in Onzin. Users die Overal Worden Uitgekotst.
De TT is door SWJ of Murp gemaakt, maar het dekt de lading volledig.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aaaight nu wordt me idd een hoop duidelijkk![]()
Na ja, logisch gevolg dan dus
Ben jij ook zo'n ONZ-voortbrengsel?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
OHOHO ZE REALISEREN NU dat ze in ie kamer ieand vermoord hebbeN!!!!!!!!!!!
Ik ben daar geboren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n ONZ-voortbrengsel?
Nee, dat snap ik, maar ik gooi enkel een balletje op.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb dat hele UDOWU gedeelte een beetje gemist... wel iets van opgevangen, maar een groot deel ook gemist. ONZ is neit mijn gebied waar ik mod, dus daar ga ik niet over. Maar het is zo te horen wel iets om te bespreken.
werd er bij het sluiten van XFA niet ook een paar keer geroepen om dan maar een andere SC te gaan kapenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben het met je eens dat dat jammer is.
MAAAAARRRRRR: ik vind het prima als de mensen van daar een andere SC uitzoeken om een leuke plek te hebben, MAAAAAAARRRRRRRRR en dat heb ik in GC ook al aangegeven: Ik vind het absoluut niet prima als die groep mensen een andere SC overneemt. Dus meedoen: prima
Een groep binnen een groep: No way...
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, als je het ophoudt krijg je een blaasontsteking
Eens, tis ook echt een reden van niks; ' Ja we mogen in ONZ niet meer dus komen we maar hier en als het niet bevalt moet je bij ONZ zijn'quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben het met je eens dat dat jammer is.
MAAAAARRRRRR: ik vind het prima als de mensen van daar een andere SC uitzoeken om een leuke plek te hebben, MAAAAAAARRRRRRRRR en dat heb ik in GC ook al aangegeven: Ik vind het absoluut niet prima als die groep mensen een andere SC overneemt. Dus meedoen: prima
Een groep binnen een groep: No way...
en vervolgens als een soufflé in elkaar gezaktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FFSC is er groot door geworden
V&A?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werd er bij het sluiten van XFA niet ook een paar keer geroepen om dan maar een andere SC te gaan kapen
Dat hebben we ook gedaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werd er bij het sluiten van XFA niet ook een paar keer geroepen om dan maar een andere SC te gaan kapen
Ik las nikkers.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef iBenny het volgende:
Als de vorige TT over knikkers ging, maar het onderwerp over Chowi... is het nu dan andersom en gaan we nu over knikkers praten?
Mjah, das ook gewoon vergelijkbaar hiermee. Er is daar ook 1 a 2 users die daar de hele zaak domineren, en niet iedereen vond/vind dat relaxedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en vervolgens als een soufflé in elkaar gezakt
Ja, laten we het over negerplassers hebbenquote:
Jezus wat maak je je druk? Haat je Chowi zo erg? LIGHTEN UPquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
TT
Dit bedoel ik nou
Ik ben weg hiertrusten
ik weet van de hoed en de rand en nee, ik denk er niet anders over.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je de ONZ SC ooit bewust gelezen? Ik denk namelijk dat je er dan wel anders over denkt.
Knikkers geen Nikkerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, laten we het over negerplassers hebben![]()
In V&A was toch weinig tot geen mot? Ja een beetje omdat JULLIE altijd over ONS gingen zitten mauwen in WKquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat hebben we ook gedaan.Eerst V&A en toen werd daar weer gezeken, en toen WK
We zijn best wel racistisch hier.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Weet je wat mij opvalt....dat ik na Gomi de donkerste ben in de OP
Truste mop...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
TT
Dit bedoel ik nou
Ik ben weg hiertrusten
Ja, ik vind het echt niet gek dat meerdere malen die SC is dichtgeflikkerd. Ze hadden het daar over sekservaringen met elkaar en het was gewoon een grote twitter/msn rommel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet van de hoed en de rand en nee, ik denk er niet anders over.
Die hele groep kwam een keer de KSC binnen vallen, en binnen een halve dag zijn de usuals van ellende weggevlucht. En dat iemand, of zelfs een groep een ander plekkie zoekn vind ik prima, maar de boel overnemen ben ik lichtelijk allergisch voor. (niet dat daar nu sprake van is)
Heb je zaad in je ogen ofzo?quote:
De oud ESFers waren chill in V&A, maar toen kwam er van de XFA-ers weer gezeik dat het te druk was.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In V&A was toch weinig tot geen mot? Ja een beetje omdat JULLIE altijd over ONS gingen zitten mauwen in WK![]()
Hihi, zag je dat, jullie/ons. Ik zit groepjes te creëren
Hoevaak moet ik het nog zeggen? Kutnat.quote:
In de zon gelegenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Weet je wat mij opvalt....dat ik na Gomi de donkerste ben in de OP
the internets is serious businessquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jezus wat maak je je druk? Haat je Chowi zo erg? LIGHTEN UP
Damn dat was pas een rel toenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
En ik was net bitchy-af.... Vraag maar aan rauzer en vaduz
neequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wiens kutnat? Dus je gaat vreemd!?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik het nog zeggen? Kutnat.
Wait, whut? Wanneer was dat dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt niet gek dat meerdere malen die SC is dichtgeflikkerd. Ze hadden het daar over sekservaringen met elkaar en het was gewoon een grote twitter/msn rommel.
Ja, dunno. Veel te vaak.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait, whut? Wanneer was dat dan?
ze squirt regelmatig in haar eigen gezichtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wiens kutnat? Dus je gaat vreemd!?
Aanleiding voor een nieuwe rel.
Nee, dat ben ik. Met keelontsteking.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
Hee die stem van Andrelon reclame is dat Claire van Gooische vrouwen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
the internets is serious business
[ afbeelding ]
Oh ja, sterkquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wiens kutnat? Dus je gaat vreemd!?
Aanleiding voor een nieuwe rel.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze squirt regelmatig in haar eigen gezicht
kwestie van oefenen
dit gaat over de ONZ SCquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait, whut? Wanneer was dat dan?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik. Met keelontsteking.
liegerd, dat was ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de TT weggehaald... vind het op een bepaalde manier wel provocerend naar het vorige onderwerp.
Niks tegen Chowi btw
Denk je dat ik alle SC's uit m'n hoofd weet? Je hoeft mij niet te geloven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, sterkVan alles roepen maar noiet concreet worden
Whehehe nou nog een meerderheidskabinetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de TT weggehaald... vind het op een bepaalde manier wel provocerend naar het vorige onderwerp.
Niks tegen Chowi btw
Ohw... Symph had het al gedaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Niks tegen Chowi btw
Ik moet eens bij haar in de leer dan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze squirt regelmatig in haar eigen gezicht
kwestie van oefenen
Oh okeequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit gaat over de ONZ SC
Niet over de KSC
Whehehe, die kut Rutte kan hier nog wel wat lerenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe nou nog een meerderheidskabinet
Ik had ook niet verwacht dat deze het einde van de SC zou halenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Niks tegen Chowi btw
welke reclame van andrelon?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
Hee die stem van Andrelon reclame is dat Claire van Gooische vrouwen?
De reden dat ik er nog geen opmerking over gemaakt heb is omdat ik het wel begrijp.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Niks tegen Chowi btw
Oh, je had het over een andere SC.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
dan ook sorry aan Zeroku
Ik kan alleen squirten in iemand anders' gezichtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet eens bij haar in de leer dan..
Wat jijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, die kut Rutte kan hier nog wel wat leren
Alle Andrelon reclames.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
welke reclame van andrelon?
Ik hoor het namelijk niet echt..
het was inderdaad nothing personalquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
De reden dat ik er nog geen opmerking over gemaakt heb is omdat ik het wel begrijp..
Net PM'de je me dat je haar haatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was inderdaad nothing personal
VIEZE STOOKKUTquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Net PM'de je me dat je haar haat..
ik heb ook wel eens een spuitende fles sinasquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kan alleen squirten in iemand anders' gezicht
Ja blijkbaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, je had het over een andere SC..
Jepquote:
Whehehehe, ik zal maar niet zeggen op wie ik gestemd hebquote:
Ja, overigens heb ik nooit klachten gehoord.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens een spuitende fles sinas
WIE NOEM JIJ EEN KUT?!quote:
Hmm lijkt er wel op. dezelfde kakstem.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan zeg ik, nee, dat is d'r niet..
Toch niet Wilders? Alsjeblieft niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe, ik zal maar niet zeggen op wie ik gestemd heb
Maar dat was absoluut niet rood
Dat zijn de kilometers per STOOMtrein.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, Flash. Wat betekenen die cijfers in je sig. Dat eerste is denk ik het aantal kilometers met de trein? Maar wat is dat tussen haakjes?
We hebben je weg gejaagd?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom morgen wel weer langs
neejoh, het is alweer vredelievend hierquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom morgen wel weer langs
dat kan veel liever!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef Koen66 het volgende:
kijk het wordt allemaal alweer liever
Oh tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn de kilometers per STOOMtrein.
Dit jaar nog niet met een stoomtrein geweest. Volgende week wel
Vast welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
ik heb ook wel eens een spuitende Fles
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat kan veel liever!
waar zijn de hartjes en de bloemetjes?
quote:
damn ben ik weer niet overtuigend genoegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat kan veel liever!
waar zijn de hartjes en de bloemetjes?
Liefduhquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neejoh, het is alweer vredelievend hier
Toeristische museumlijntjes willen nog weleens met stoom rijdenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh tof. Rijden die er nog in plaats van 'gewone' treinen ergens?
Zo vaak sta ik daar toch niet in?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Het enige waar ik chowi van ken is van de dagcijfers, uit een toijd dat dat belangrijk was
Geeft niet hoor popquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef Myraela het volgende:
Dit gaat trouwens veel te snel voor mij.Ik gooi er gewoon soms even iets tussen.
Prima hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef Myraela het volgende:
Dit gaat trouwens veel te snel voor mij.Ik gooi er gewoon soms even iets tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |