Die heb ik nog steeds tegoed btw.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet je nog hoe ik hier binnenkwam? In XFA dan? Ik vroeg wie ik moest pijpen om in de OP te komen. Vond je dat dan ook niet erg.
wat is er mis met dat soort vragenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je komt net binnen en het is al van 'laten we gekke hoedjes posten'... op zich niks mis mee, maar je bent net deze SC binnen en je was het al een soort van aan het overnemen.
Buiten het feit of Benny het erg vond; Mij. Vaak. En slikkenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weet je nog hoe ik hier binnenkwam? In XFA dan? Ik vroeg wie ik moest pijpen om in de OP te komen. Vond je dat dan ook niet erg.
Het is toch niets negatiefs?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je komt net binnen en het is al van 'laten we gekke hoedjes posten'... op zich niks mis mee, maar je bent net deze SC binnen en je was het al een soort van aan het overnemen.
Dat zeg ik toch nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam moeten vragen of ik hier mee mag posten? Als deze SC voor een limited audience only zou zijn, dan zou ik er wel toegang voor moeten vragen ofzo.
Kom op zeg, lighten up.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds tegoed btw.
De enige die ik moet pijpen is Benny, hij heeft ervoor gezorgd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Buiten het feit of Benny het erg vond; Mij. Vaak. En slikken
Dat is ook heul mijn bedoeling neit om te doen... het gaat mij er ook meer om dat die SC over werd genomen. Als het zo bij elke nieuweling gebeurt dan is er straks hier geen hond meer.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Echt Benny, je kunt iemand niet gaan opleggen wat ie moet gaan posten.
Ik vind je ook een toffe kerel symph, dat weet je, maar het stoort een beetje dat je elke keer dit weer opnieuw meldt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
maar als het te gek wordt grijp ik wel in
Nee ik wilde zeggen ik, maar toen dacht ik o wacht...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
No offence, maar dat van die hoedjes vind je echt een probleem?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mwah ik snap dat wel. Het is gewoon een vrij gemoedelijk onschuldige SC, en Chowi heeft gewoon een beetje een 'air', het is moeilijk te benoemen. Het hoeft niet verkeerd te zijn en is misschien gewoon part of the image, maar ik kan wel begrijpen dat sommigen denken; 'wait whut, zing es heel ff een toontje lager'quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Chowi kwam in de SC, en met haar 'standaardgedrag' (helemaal niet verkeerd bedoeld overigens) en dat viel hier niet zo goed, terwijl ze in mijn ogen niets fout deed. En toen een opmerking over telefoon/pc van C_A maar die was sarcastisch getuige de PI en dat vond Benny geen gepaste opmerking o.i.d.
Ik wil je best pijpen schat zorg jij voor de leren broek?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik wilde zeggen ik, maar toen dacht ik o wacht...
Ja, dat zeg ik toch ook. Dat het wel typisch Chowi is, of dat positief of negatief is vult ieder maar voor zich in, maar dat is toch geen reden er zo'n probleem van te maken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah ik snap dat wel. Het is gewoon een vrij gemoedelijk onschuldige SC, en Chowi heeft gewoon een beetje een 'air', het is moeilijk te benoemen. Het hoeft niet verkeerd te zijn en is misschien gewoon part of the image, maar ik kan wel begrijpen dat sommigen denken; 'wait whut, zing es heel ff een toontje lager'
We kunnen ook allemaal liefde gaan maken en de mensen die vervelend willen doen zijn welkom bij KLB topics daar schelden ze elkaar de huid vol en heeft iedereen opeens een image die ze proberen hoog t houden door zoveel mogelijk te schelden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, het gaat echt niet om jou, en eigenlijk ook niet eens zo direct om Chowi, maar ben het wel eens dat er gewoon 'iets' anders is, en wat dat dan is is moeilijk te vinden / benoemen. Misschien is het gewoon ff wennen, hadden we ook na XFA/ESF, dat er ff paar keer wat strubbelingen waren, en dat is ook allemaal op zn plek gekomen
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:50 schreef Rauzer het volgende:
Maar goed Chowi ik denk dat we het allemaal wel eens zijn dat je beter kunt gaan nu.
ik zeg toch dat ik op mijn iPhone zitquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Chowi kwam in de SC, en met haar 'standaardgedrag' (helemaal niet verkeerd bedoeld overigens) en dat viel hier niet zo goed, terwijl ze in mijn ogen niets fout deed. En toen een opmerking over telefoon/pc van C_A maar die was sarcastisch getuige de PI en dat vond Benny geen gepaste opmerking o.i.d.
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil je best pijpen schat zorg jij voor de leren broek?
Als het me echt om die hoedjes ging dan had ik er natuurlijk zelf geen post... dat deed ik wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
No offence, maar dat van die hoedjes vind je echt een probleem?
Are you being serious dude?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:50 schreef Rauzer het volgende:
Maar goed Chowi ik denk dat we het allemaal wel eens zijn dat je beter kunt gaan nu.
Ja, dat heb IK daarna pas gezien, geen idee hoe dat voor Chowi is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zeg toch dat ik op mijn iPhone zitdan kan ik die fucking PI niet zien
Maar vragen om van die achterlijke hoedjes (quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het me echt om die hoedjes ging dan had ik er natuurlijk zelf geen post... dat deed ik wel.
Ik denk dan ook dat je eht punt mist
Is dit een uitnodiging om te neuken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
We kunnen ook allemaal liefde gaan maken en de mensen die vervelend willen doen zijn welkom bij KLB topics daar schelden ze elkaar de huid vol en heeft iedereen opeens een image die ze proberen hoog t houden door zoveel mogelijk te schelden.
Ik wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb die PI niet standaard ingesteld Puzzel
nja, dat hoeft van mij ook weer neit... ik weet dat Chowi ook wel leuk kan postenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:50 schreef Rauzer het volgende:
Een keer quoten was niet duidelijk genoegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is dit een uitnodiging om te neuken?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:50 schreef Rauzer het volgende:
hoedjes zijn eng, jeweetsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
No offence, maar dat van die hoedjes vind je echt een probleem?
Nee ik denk dat het meer een beetje de druppel is van een drukker/gekker/ONZenderingere wordende SC?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook. Dat het wel typisch Chowi is, of dat positief of negatief is vult ieder maar voor zich in, maar dat is toch geen reden er zo'n probleem van te maken?
Ja precies, dat is duidelijk nu. Ingrijpen moet je gewoon doen na een of twee keer dreigen. Anders tast het gewoon je eigen geloofwaardigheid aan ookquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vind je ook een toffe kerel symph, dat weet je, maar het stoort een beetje dat je elke keer dit weer opnieuw meldt.
Het begon daarvoor al een beetjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar vragen om van die achterlijke hoedjes () is toch geen SC overnemen?
Zou ook kunnen, maar dan vind ik het zwaar onnodig dat allemaal op Chowi te botvieren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik denk dat het meer een beetje de druppel is van een drukker/gekker/ONZenderingere wordende SC?
Ja, neuken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging om te neuken?
Ja hallo, je kent me als geen ander.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vind je ook een toffe kerel symph, dat weet je, maar het stoort een beetje dat je elke keer dit weer opnieuw meldt.
Trustequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
Sorry jongens de discussie duurt mij te lang, als iemand je irriteert scroll erover heen
Klaar slotje![]()
Ik ga naar bed
Trusten Kallyquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
Sorry jongens de discussie duurt mij te lang, als iemand je irriteert scroll erover heen
Klaar slotje![]()
Ik ga naar bed
absoluut QFT !quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
Klaar slotje![]()
Ik ga naar bed
Hmwa. Ik zie dat iets anders, maar dat kan ook zijn omdat ik Chowi al iets langer 'ken' dan deze SC.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het begon daarvoor al een beetje
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:53 schreef Rauzer het volgende:
Heb jij ook niet ooit een raar hoedje op gehad Benny?
Dit idd...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik denk dat het meer een beetje de druppel is van een drukker/gekker/ONZenderingere wordende SC?
Benny hele fijne vakantie, enne safe sex hequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Trusten Kally
Tot over een paar weken
ik viond het niet nodig om het op wie dan ook te botvieren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, maar dan vind ik het zwaar onnodig dat allemaal op Chowi te botvieren.
Ik wilde die posten, maar nee dat zou niet goed zijn voor mijn immer goede relatie met Benny.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:53 schreef Rauzer het volgende:
Heb jij ook niet ooit een raar hoedje op gehad Benny?
Trusten lieviequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
Klaar slotje![]()
Ik ga naar bed
Goede speech.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
Okay. Moment. ik kan niet zo snel meedoen nu. Laten we dit nog eens doen klpd ik internet heb. Voor nu.. Een sc is geen bezit. Mensen komen er posten, misschien voor 1 topic misschien voor de rest van de reeks. Je zal niet altijd iedereen mogen, boeiend. We hoeven niet 1 groot Kusje kroel te zijn.
En wat betreft chowi zij is serieus een van de tofste mensen op fok. En waarschijnlijj een van de weinige die altijd zichzelf blijft.
Zo. Ik heb gesproken. Waarschijnlijk veel te laat en half offtoic maar dat maakt niet uit.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
Okay. Moment. ik kan niet zo snel meedoen nu. Laten we dit nog eens doen klpd ik internet heb. Voor nu.. Een sc is geen bezit. Mensen komen er posten, misschien voor 1 topic misschien voor de rest van de reeks. Je zal niet altijd iedereen mogen, boeiend. We hoeven niet 1 groot Kusje kroel te zijn.
En wat betreft chowi zij is serieus een van de tofste mensen op fok. En waarschijnlijj een van de weinige die altijd zichzelf blijft.
Zo. Ik heb gesproken. Waarschijnlijk veel te laat en half offtoic maar dat maakt niet uit.
ok probeer het over een half uurtje welquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
Ik heb Chowi ook vaak buiten deze SC zien posten... ze is ook zeker tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmwa. Ik zie dat iets anders, maar dat kan ook zijn omdat ik Chowi al iets langer 'ken' dan deze SC.
Klopt. En een discussie of kritiek op een ander mag gerust, maar niet als het naar aanleiding van iets is waar diegene niets aan kan doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik viond het niet nodig om het op wie dan ook te botvieren.
Een SC maak je met z;n allen, en als iedereen gewoon lief meedoet is er niets aan de hand.
En het hoeft echt niet altijd kusjeknuftruffeltroel te zijn
ik weet weer waarom ik zoveel van je houquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
Zo kwam het vond ik wel over, maargoed zand eroverquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb Chowi ook vaak buiten deze SC zien posten... ze is ook zeker tof.
Het was idd een beetje de druppel die de emmer deed overlopen... Het is dan ook zeker niet echt op Chowi gericht
minister van Vrede en Diplomatiekquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt. En een discussie of kritiek op een ander mag gerust, maar niet als het naar aanleiding van iets is waar diegene niets aan kan doen.
Oh en Mirne, je zou minister moeten worden.
Mwah dit vind ik dan weer BS, er is een groep die haar dus schijnbaar helemaalquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
Mee eens... Dat was ook de kracht van de(ze) SC.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
Als je er last van hebt dat deze TAL SC steeds meer op ONZ begint te lijken, moet je misschien maar eens in conclaaf met de ONZ-mods over het feit dat er in Onzin geen fatsoenlijke plek meer is voor SC'ers sinds UDOWU gesloten is en daar ook nooit een vervanging voor gekomen is...quote:
eenschquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt. En een discussie of kritiek op een ander mag gerust, maar niet als het naar aanleiding van iets is waar diegene niets aan kan doen.
Oh en Mirne, je zou minister moeten worden.
JIJ BENT OOK EEN HIGH PROFILERD HOOOR love ja ksjerkroel likej op je snikkelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah dit vind ik dan weer BS, er is een groep die haar dus schijnbaar helemaal![]()
vind, en dus mag er dan niks gezegd worden. Dat was dus net een beetje mn punt met mijn geweldige kreet 'high profile users', je hebt gewoon net als IRL mensen die tof gevonden worden en dan wil iedereen daar graag vriendjes mee zijn. En ik zie dat hier serieus ook een beetje, een paar mensen die ineens heel leuk mee gaan zitten doen ' want het is Chowi
![]()
', en een ploegje die noem het wat conservatiever is, en zoiets heeft van ' Uhmm okay... chill anders even
'
wat is design nou weer voor iets nichterigsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
Hihi. ik kan altijd nog de politiek in weetje. Weer wat anders dan design.
Nu kan ik vredig sterven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JIJ BENT OOK EEN HIGH PROFILERD HOOOR love ja ksjerkroel likej op je snikkel
Nja, als het zo over kwam... sorry, zo was het zeker niet bedoelt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo kwam het vond ik wel over, maargoed zand erover.
Is het veilig als ik nu 'opgelost' roepquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, als het zo over kwam... sorry, zo was het zeker niet bedoelt.![]()
Geslachtziektequote:
De SC in Onzin. Users die Overal Worden Uitgekotst.quote:
Zal geheid nog wel weer opborrelen een keer, maar een beetje ruzie kan geen kwaad net als IRLquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mooi, hebben we dat ook weer gehad
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
Plaatje om jullie beter te laten voelen
[ afbeelding ]
Kibbelen is niet erg, discussies ook niet, helemaal niet zelfs..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de doodssteek voor deze SC is als iedereen stopt met kibbelen
Ik heb dat hele UDOWU gedeelte een beetje gemist... wel iets van opgevangen, maar een groot deel ook gemist. ONZ is neit mijn gebied waar ik mod, dus daar ga ik niet over. Maar het is zo te horen wel iets om te bespreken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je er last van hebt dat deze TAL SC steeds meer op ONZ begint te lijken, moet je misschien maar eens in conclaaf met de ONZ-mods over het feit dat er in Onzin geen fatsoenlijke plek meer is voor SC'ers sinds UDOWU gesloten is en daar ook nooit een vervanging voor gekomen is...
ach, als je het ophoudt krijg je een blaasontstekingquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kibbelen is niet erg, discussies ook niet, helemaal niet zelfs..
maar ergens over doorzeiken is ook een vak..
Ow en omdat 1 groep chowi helemaal geweldig vind, mogen andere users niks over haar zeggen???quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb Chowi ook vaak buiten deze SC zien posten... ze is ook zeker tof.
Het was idd een beetje de druppel die de emmer deed overlopen... Het is dan ook zeker niet echt op Chowi gericht
Dat is maar goed ook. Die SC was echt zo kut, daar zijn geen woorden voor. En dat meen ik serieus.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb dat hele UDOWU gedeelte een beetje gemist... wel iets van opgevangen, maar een groot deel ook gemist. ONZ is neit mijn gebied waar ik mod, dus daar ga ik niet over. Maar het is zo te horen wel iets om te bespreken.
ik ben het met je eens dat dat jammer is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je er last van hebt dat deze TAL SC steeds meer op ONZ begint te lijken, moet je misschien maar eens in conclaaf met de ONZ-mods over het feit dat er in Onzin geen fatsoenlijke plek meer is voor SC'ers sinds UDOWU gesloten is en daar ook nooit een vervanging voor gekomen is...
1 avondje kan geen kwaad, maar avond na avond creeert alleen een leegloog topic ehh leegloop SCquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kibbelen is niet erg, discussies ook niet, helemaal niet zelfs..
maar ergens over doorzeiken is ook een vak..
okquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De SC in Onzin. Users die Overal Worden Uitgekotst.
FFSC is er groot door gewordenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de doodssteek voor deze SC is als iedereen stopt met kibbelen
Heb je de ONZ SC ooit bewust gelezen? Ik denk namelijk dat je er dan wel anders over denkt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben het met je eens dat dat jammer is.
MAAAAARRRRRR: ik vind het prima als de mensen van daar een andere SC uitzoeken om een leuke plek te hebben, MAAAAAAARRRRRRRRR en dat heb ik in GC ook al aangegeven: Ik vind het absoluut niet prima als die groep mensen een andere SC overneemt. Dus meedoen: prima
Een groep binnen een groep: No way...
Je overdreef wel met je reactie, maar dat is mijn nederige mening.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en omdat 1 groep chowi helemaal geweldig vind, mogen andere users niks over haar zeggen???
Sorry maar ik ben altijd heel lief, maar als ik me bek moet houden omdat die andere groep haar geweldig vind, dan kan ik ook bitchy worden
En ik was net bitchy-af.... Vraag maar aan rauzer en vaduz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |