Truste mop...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
TT
Dit bedoel ik nou
Ik ben weg hiertrusten
Ja, ik vind het echt niet gek dat meerdere malen die SC is dichtgeflikkerd. Ze hadden het daar over sekservaringen met elkaar en het was gewoon een grote twitter/msn rommel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet van de hoed en de rand en nee, ik denk er niet anders over.
Die hele groep kwam een keer de KSC binnen vallen, en binnen een halve dag zijn de usuals van ellende weggevlucht. En dat iemand, of zelfs een groep een ander plekkie zoekn vind ik prima, maar de boel overnemen ben ik lichtelijk allergisch voor. (niet dat daar nu sprake van is)
Heb je zaad in je ogen ofzo?quote:
De oud ESFers waren chill in V&A, maar toen kwam er van de XFA-ers weer gezeik dat het te druk was.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In V&A was toch weinig tot geen mot? Ja een beetje omdat JULLIE altijd over ONS gingen zitten mauwen in WK![]()
Hihi, zag je dat, jullie/ons. Ik zit groepjes te creëren
Hoevaak moet ik het nog zeggen? Kutnat.quote:
In de zon gelegenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Fanta-stick het volgende:
Weet je wat mij opvalt....dat ik na Gomi de donkerste ben in de OP
the internets is serious businessquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jezus wat maak je je druk? Haat je Chowi zo erg? LIGHTEN UP
Damn dat was pas een rel toenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
En ik was net bitchy-af.... Vraag maar aan rauzer en vaduz
neequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werd er bij het sluiten van XFA niet ook een paar keer geroepen om dan maar een andere SC te gaan kapen
Wiens kutnat? Dus je gaat vreemd!?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik het nog zeggen? Kutnat.
Wait, whut? Wanneer was dat dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt niet gek dat meerdere malen die SC is dichtgeflikkerd. Ze hadden het daar over sekservaringen met elkaar en het was gewoon een grote twitter/msn rommel.
Ja, dunno. Veel te vaak.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait, whut? Wanneer was dat dan?
ze squirt regelmatig in haar eigen gezichtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wiens kutnat? Dus je gaat vreemd!?
Aanleiding voor een nieuwe rel.
Nee, dat ben ik. Met keelontsteking.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
Hee die stem van Andrelon reclame is dat Claire van Gooische vrouwen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
the internets is serious business
[ afbeelding ]
Oh ja, sterkquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wiens kutnat? Dus je gaat vreemd!?
Aanleiding voor een nieuwe rel.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze squirt regelmatig in haar eigen gezicht
kwestie van oefenen
dit gaat over de ONZ SCquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wait, whut? Wanneer was dat dan?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik. Met keelontsteking.
liegerd, dat was ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de TT weggehaald... vind het op een bepaalde manier wel provocerend naar het vorige onderwerp.
Niks tegen Chowi btw
Denk je dat ik alle SC's uit m'n hoofd weet? Je hoeft mij niet te geloven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, sterkVan alles roepen maar noiet concreet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |