Whehehe nou nog een meerderheidskabinetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de TT weggehaald... vind het op een bepaalde manier wel provocerend naar het vorige onderwerp.
Niks tegen Chowi btw
Ohw... Symph had het al gedaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de TT weggehaald... vind het op een bepaalde manier wel provocerend naar het vorige onderwerp.
Niks tegen Chowi btw
Ik moet eens bij haar in de leer dan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze squirt regelmatig in haar eigen gezicht
kwestie van oefenen
Oh okeequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit gaat over de ONZ SC
Niet over de KSC
Whehehe, die kut Rutte kan hier nog wel wat lerenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe nou nog een meerderheidskabinet
Ik had ook niet verwacht dat deze het einde van de SC zou halenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Niks tegen Chowi btw
welke reclame van andrelon?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
Hee die stem van Andrelon reclame is dat Claire van Gooische vrouwen?
De reden dat ik er nog geen opmerking over gemaakt heb is omdat ik het wel begrijp.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Niks tegen Chowi btw
Oh, je had het over een andere SC.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
dan ook sorry aan Zeroku
Ik kan alleen squirten in iemand anders' gezichtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet eens bij haar in de leer dan..
Wat jijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, die kut Rutte kan hier nog wel wat leren
Alle Andrelon reclames.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
welke reclame van andrelon?
Ik hoor het namelijk niet echt..
het was inderdaad nothing personalquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
De reden dat ik er nog geen opmerking over gemaakt heb is omdat ik het wel begrijp..
Net PM'de je me dat je haar haatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was inderdaad nothing personal
VIEZE STOOKKUTquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Net PM'de je me dat je haar haat..
ik heb ook wel eens een spuitende fles sinasquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kan alleen squirten in iemand anders' gezicht
Ja blijkbaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, je had het over een andere SC..
Jepquote:
Whehehehe, ik zal maar niet zeggen op wie ik gestemd hebquote:
Ja, overigens heb ik nooit klachten gehoord.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens een spuitende fles sinas
WIE NOEM JIJ EEN KUT?!quote:
Hmm lijkt er wel op. dezelfde kakstem.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan zeg ik, nee, dat is d'r niet..
Toch niet Wilders? Alsjeblieft niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe, ik zal maar niet zeggen op wie ik gestemd heb
Maar dat was absoluut niet rood
Dat zijn de kilometers per STOOMtrein.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, Flash. Wat betekenen die cijfers in je sig. Dat eerste is denk ik het aantal kilometers met de trein? Maar wat is dat tussen haakjes?
We hebben je weg gejaagd?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom morgen wel weer langs
neejoh, het is alweer vredelievend hierquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom morgen wel weer langs
dat kan veel liever!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef Koen66 het volgende:
kijk het wordt allemaal alweer liever
Oh tofquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn de kilometers per STOOMtrein.
Dit jaar nog niet met een stoomtrein geweest. Volgende week wel
Vast welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
ik heb ook wel eens een spuitende Fles
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat kan veel liever!
waar zijn de hartjes en de bloemetjes?
quote:
damn ben ik weer niet overtuigend genoegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat kan veel liever!
waar zijn de hartjes en de bloemetjes?
Liefduhquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neejoh, het is alweer vredelievend hier
Toeristische museumlijntjes willen nog weleens met stoom rijdenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh tof. Rijden die er nog in plaats van 'gewone' treinen ergens?
Zo vaak sta ik daar toch niet in?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Het enige waar ik chowi van ken is van de dagcijfers, uit een toijd dat dat belangrijk was
Geeft niet hoor popquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef Myraela het volgende:
Dit gaat trouwens veel te snel voor mij.Ik gooi er gewoon soms even iets tussen.
Prima hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:17 schreef Myraela het volgende:
Dit gaat trouwens veel te snel voor mij.Ik gooi er gewoon soms even iets tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |