Whehehe nou nog een meerderheidskabinetquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de TT weggehaald... vind het op een bepaalde manier wel provocerend naar het vorige onderwerp.
Niks tegen Chowi btw

Ohw... Symph had het al gedaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de TT weggehaald... vind het op een bepaalde manier wel provocerend naar het vorige onderwerp.
Niks tegen Chowi btw

Ik moet eens bij haar in de leer dan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze squirt regelmatig in haar eigen gezicht
kwestie van oefenen

Oh okeequote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit gaat over de ONZ SC
Niet over de KSC

Whehehe, die kut Rutte kan hier nog wel wat lerenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe nou nog een meerderheidskabinet

Ik had ook niet verwacht dat deze het einde van de SC zou halenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Niks tegen Chowi btw

welke reclame van andrelon?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
Hee die stem van Andrelon reclame is dat Claire van Gooische vrouwen?

De reden dat ik er nog geen opmerking over gemaakt heb is omdat ik het wel begrijp.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:11 schreef iBenny het volgende:
Niks tegen Chowi btw

Oh, je had het over een andere SC.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
dan ook sorry aan Zeroku

Ik kan alleen squirten in iemand anders' gezichtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moet eens bij haar in de leer dan..

Wat jijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, die kut Rutte kan hier nog wel wat leren

Alle Andrelon reclames.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
welke reclame van andrelon?
Ik hoor het namelijk niet echt..

het was inderdaad nothing personalquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
De reden dat ik er nog geen opmerking over gemaakt heb is omdat ik het wel begrijp..

Net PM'de je me dat je haar haatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was inderdaad nothing personal

VIEZE STOOKKUTquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Net PM'de je me dat je haar haat..

ik heb ook wel eens een spuitende fles sinasquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kan alleen squirten in iemand anders' gezicht

Ja blijkbaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, je had het over een andere SC..

Jepquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |