Ik vind van nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm lijkt er wel op. dezelfde kakstem.
Lijkt me best tof om daar eens mee te reizen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toeristische museumlijntjes willen nog weleens met stoom rijden
Ik weet nog dat je me in 2005 meermaals de dagoverwinning ontsnoept hebt, vuigaardquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo vaak sta ik daar toch niet in?!
Kijk eens, voor jou een bloemetje....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
i demand, shrubbery bloemetjes!
Dan moet je dat doenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt me best tof om daar eens mee te reizen.
ow heb ik iets gemist?? wie is er jarigquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Met zn allen
Met zn allen
Met zn allen zingen wij van harte gefeliciteerd
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toch niet Wilders? Alsjeblieft niet.
Goed zo, want Wilders stemmersquote:
Heb knuffel van voor broer gekocht.quote:
Domoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Bellatrix het volgende:
M
[..]
Heb knuffel van voor broer gekocht.
nee, iets met een vredesaccoord in de gazastrook TALSCquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ow heb ik iets gemist?? wie is er jarig
Heb er wel een poosje over gedachtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goed zo, want Wilders stemmers
Ik ben morgen 4 jaar samen met mn vriendquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ow heb ik iets gemist?? wie is er jarig
Heb ik een rel gemistquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, iets met een vredesaccoord in de gazastrook TALSC
Is gewoon one issue partij.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb er wel een poosje over gedacht
Maarjah, als halve buitenlander Wilders stemmen
vroeger wel tochquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo vaak sta ik daar toch niet in?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |