da;s toch zeker een feessie waardquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben morgen 4 jaar samen met mn vriend

Niet echt weg (nog). Ik ben er nog niet zo lang dus heb geen recht van spreken. Ik ben er ook maar sinds het WK bijgekomen. voelde me wel "thuis" hier. Er zijn echter wel een paar keer dingen gebeurt waardoor ik me kort teruggetrokken heb, maar dat was persoonlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben je weg gejaagd?
Nja, tot over een paar weken dan

Wel simpel, alle ellende in NL ligt aan de moslims, hoef je ook niet na te denken wie je nu weer de schuld geeftquote:

Nee, het is weer leuk geweestquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Loveless85 het volgende:
Nou gaan we niet meer rellen nu? Dan ga ik maar slapen

Ja zo dom is het gros van Nederland wel aan het worden jammer genoeg.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel simpel, alle ellende in NL ligt aan de moslims, hoef je ook niet na te denken wie je nu weer de schuld geeft

Oh dat heb ik ook al een keer gehad jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef crv het volgende:
Ik ben er ook maar sinds het WK bijgekomen. voelde me wel "thuis" hier. Er zijn echter wel een paar keer dingen gebeurt waardoor ik me kort teruggetrokken heb, maar dat was persoonlijk.

Neuken?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Loveless85 het volgende:

quote:

dat Pm ik je welquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
Wat was trouwens net de tt ik kan dat niet zien nu.

maar er zijn nog zoveel open wonden om zout in te wrijvenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Loveless85 het volgende:

Maar zelfs mijn Marokkaanse collega heeft er nog wel begrip voorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja zo dom is het gros van Nederland wel aan het worden jammer genoeg.

maar ik had geen banquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook al een keer gehad ja

BELLATRIX DOMME KUT JE VINDT JEZELF BETER DAN DE REST HÈquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja zo dom is het gros van Nederland wel aan het worden jammer genoeg.

mooi, en nogmaals; al leek het zo, het was echt niet persoonlijk en alleen tegen Chowiquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, het is weer leuk geweest
Slaap lekker

mannen die hun haar stijlenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
wat doet deze gozer met zijn haar
Goed topic.

WTF DOE JE HIGH AIR.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
BELLATRIX DOMME KUT JE VINDT JEZELF BETER DAN DE REST HÈ
Gatverdamme wat heb ik een hekel aan mensen die zichzelf op een voetstuk plaatsen.
Opgerot uit mijn SC.
Bah bah.

Truste kerelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
mooi, en nogmaals; al leek het zo, het was echt niet persoonlijk en alleen tegen Chowi![]()
iBeffy (of mag dat nu ook niet meer); fijne vakantie! En zoals mijn dansleraar (jaja Ll zat op stijldansen, Goud-ster gehaald, jeweettog) vroeger zei; "Rijd veilig, en vrij veilig. Maar doe het vaak en lekker
"
Truste all

quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef Zeroku het volgende:
wat doet deze gozer met zijn haar
Goed topic.

Ja maar je kunt iemand die in Nederland geboren is maar buitenlandse voorouders heeft niet zomaar eruit mikken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar zelfs mijn Marokkaanse collega heeft er nog wel begrip voor
En mijn (Iraanse) schoonvader zou het liefst alle werkschuwe en criminele buitenlanders een enkeltje grens geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |