gefeliciteerd nogmaalsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Felicitatietopics mogen niet meer? Flippiee is een actief nachtbaggeraar en nu jarig.
Zal het doorgeven aan haar. Maar mogen felitopics niet meer? Dan weet ik dat voor de volgende jarige.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:49 schreef murp het volgende:
[..]
gefeliciteerd nogmaals [ afbeelding ]
tuurlijk mogen die wel, alleen is dat niet voor iedereen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal het doorgeven aan haar. Maar mogen felitopics niet meer? Dan weet ik dat voor de volgende jarige.
Oh ok.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:59 schreef murp het volgende:
[..]
tuurlijk mogen die wel, alleen is dat niet voor iedereen.
neequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ok.
Mag die dan toch aub weer open
Dat klopt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef tho_Omas het volgende:
Hey Schnecke, dit is toch gewoon bagger?
Ik geef het op..
Een OP met veel regels maakt nog niet een goed topic. ONZ is in ieder geval niet bedoeld om je dagelijkse beslommeringen neer te pleuren. Daar zijn dagboeken voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:49 schreef porsche1 het volgende:
Het avond avontuur van Porsche1 & Aambei1.
En waarom gaat dat dicht? Ik steek er in iedergeval tijd in ipv die zielige ventjes die 2 regels posten...
Wordt er eindelijk eens een topic met een goede OP gemaakt, is het weer niet goed. Dan heb jij ook geen recht op te zeiken als users weer een topic aan maken van 2 regels lang...
Doe eens een linkje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het vrijdagmiddag lesbische tieners topic al heropend?
Er zijn heel wat topics voorbij gekomen over de postcounts en over vrijdag de 13de.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
Maar myraela, er is toch nergens een topic dat het er over heeft dat het een grap is, in ieder geval niet in ONZ
Dat snap ik, maar op dat moment was er geen topic over die combi, althans, maargoed, hij mag nu wel dichtblijvenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er zijn heel wat topics voorbij gekomen over de postcounts en over vrijdag de 13de.
Je hebt hem al thnx schatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe eens een linkje?
Edit: have fun.Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel VIER
Waar zijn de postaantallen heen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg weet iemand hoe het nou zit met die postcounts? Hier en daar gelezen dat er per ongeluk een FA de reset pagina heeft opgevraagd, hoe nu verder?
Nee, fout gezien, ik post een poll over de nachtbagger user(s) en aangezien het topic nachtbagger heet, is het de correcte plaats.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:15 schreef the_legend_killer het volgende:
NachtBagger # ?: Waar Overijssel beter is dan Brabant
Hij blijft telkens een poll posten in alle nachtbaggers wat erg vervelend is. Dit is al de 10de keer ofzo
Nectar dus
ALs niemand het kan waarderen dan moet je ermee stoppen nachtbagger of niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:19 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, fout gezien, ik post een poll over de nachtbagger user(s) en aangezien het topic nachtbagger heet, is het de correcte plaats.
EN ik heb hem 5x of 6x gepost in 3 topics, wat is daar zo erg aan, het heet nachtbagger.
the_legend_killer
Nee, maar ik heb geen klachten gehoord, alleen de laatste keer, met donder op met die graf poll, daarna niet meer die poll gepost, dus ik weet niet waarom je zo aansteltquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ALs niemand het kan waarderen dan moet je ermee stoppen nachtbagger of niet.
Hij stelt zich niet aan, hij meldt het netjes in de FB.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen klachten gehoord, alleen de laatste keer, met donder op met die graf poll, daarna niet meer die poll gepost, dus ik weet niet waarom je zo aanstelt
Dat topic is gewoon open, niet miepen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Ik ben geen newbie meer
Ik kan er niet reageren hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat topic is gewoon open, niet miepen.
ik wilde hem kicken ter ere van mijn 100.000e postquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is dan ook een topic uit 2004
Je moet er nog meer dan 300.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wilde hem kicken ter ere van mijn 100.000e post
zocht hem alvast op voor in de loop van de weekquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je moet er nog meer dan 300.
Dan doe je dat via een TR en niet zoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:20 schreef onlogisch het volgende:
Hij moet toch optyfen naar funny links & pics
Sorry paquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:27 schreef murp het volgende:
[..]
Dan doe je dat via een TR en niet zo
Dat topic is niet van een hoger dan gemiddeld niveau hier in ONZ.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:59 schreef ArendBarend het volgende:
Waarom zit JIJ op fok?
waarom dit slotje? Net of dat topic niet van een hoger dan gemiddeld niveau was hier in ONZ
wellesquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat topic is niet van een hoger dan gemiddeld niveau hier in ONZ.
CantFazeMe is een kloon en een troller.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Is dit normaal?
Doe eens ons een lol SWJ!
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:33 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
CantFazeMe is een kloon en een troller.
bedanktquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb er een notitie van gemaakt.
Neuh, er zijn er te weinig van de gastenlijst.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:30 schreef Lonker2.0 het volgende:
Remloffff, de party is verplaatst man
Voor SWJ, Murp, Yfonne, Swarma, Adelante,Remlof, Bio&o.us
Doe hem weer open , papa
okquote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen 18 augustus 2010
Wie wil mn TT faal even herstellen
Koel.quote:
nee, de goeden moeten onder de kwaden euhm. dingessenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:57 schreef Sok. het volgende:
Zou KLB SC hier tijdelijk verder kunnen? Wij hadden er immers niks mee te maken.
Ah oke, dan wachten we nog even.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:58 schreef murp het volgende:
[..]
nee, de goeden moeten onder de kwaden euhm. dingessen
Helaas. En nu weer FB.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef tong80 het volgende:
Wilde in KLB klagen vanwegen dit slotje :
Ex-klaagbakers hebben al een nieuw forum gevonden.
Maar helaas.
Of stuur ze door naar MEN. Zullen ze het daar nog eens druk krijgen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Verschrikkelijk ja. Ik denk dat ik me voor morgen maar ziek meld
je mag me wel een PM sturen met wat je me wilde zeggen hoorquote:
Nu KLB dicht is ga je hier FB huilen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Knutsel hier een verjaardagskaart voor yvonne!
Kan iemand die negatieve reactie's even verwijderen/editten?
Thanks.
TR's plaatsen aub.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:41 schreef porsche1 het volgende:
Kunnen alle KLB flikkers geen ban krijgen? Wordt een beetje gek van al die domme topics...
Ik zal er eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Knutsel hier een verjaardagskaart voor yvonne!
Kan iemand die negatieve reactie's even verwijderen/editten?
Thanks.
Opflikkeren met dit soort meuk aub.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:10 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nu KLB dicht is ga je hier FB huilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |