Nee, fout gezien, ik post een poll over de nachtbagger user(s) en aangezien het topic nachtbagger heet, is het de correcte plaats.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:15 schreef the_legend_killer het volgende:
NachtBagger # ?: Waar Overijssel beter is dan Brabant
Hij blijft telkens een poll posten in alle nachtbaggers wat erg vervelend is. Dit is al de 10de keer ofzo
Nectar dus
ALs niemand het kan waarderen dan moet je ermee stoppen nachtbagger of niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:19 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, fout gezien, ik post een poll over de nachtbagger user(s) en aangezien het topic nachtbagger heet, is het de correcte plaats.
EN ik heb hem 5x of 6x gepost in 3 topics, wat is daar zo erg aan, het heet nachtbagger.
the_legend_killer
Nee, maar ik heb geen klachten gehoord, alleen de laatste keer, met donder op met die graf poll, daarna niet meer die poll gepost, dus ik weet niet waarom je zo aansteltquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ALs niemand het kan waarderen dan moet je ermee stoppen nachtbagger of niet.
Hij stelt zich niet aan, hij meldt het netjes in de FB.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen klachten gehoord, alleen de laatste keer, met donder op met die graf poll, daarna niet meer die poll gepost, dus ik weet niet waarom je zo aanstelt
Dat topic is gewoon open, niet miepen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
Ik ben geen newbie meer
Ik kan er niet reageren hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat topic is gewoon open, niet miepen.
ik wilde hem kicken ter ere van mijn 100.000e postquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is dan ook een topic uit 2004
Je moet er nog meer dan 300.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wilde hem kicken ter ere van mijn 100.000e post
zocht hem alvast op voor in de loop van de weekquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je moet er nog meer dan 300.
Dan doe je dat via een TR en niet zoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:20 schreef onlogisch het volgende:
Hij moet toch optyfen naar funny links & pics
Sorry paquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:27 schreef murp het volgende:
[..]
Dan doe je dat via een TR en niet zo
Dat topic is niet van een hoger dan gemiddeld niveau hier in ONZ.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:59 schreef ArendBarend het volgende:
Waarom zit JIJ op fok?
waarom dit slotje? Net of dat topic niet van een hoger dan gemiddeld niveau was hier in ONZ
wellesquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat topic is niet van een hoger dan gemiddeld niveau hier in ONZ.
CantFazeMe is een kloon en een troller.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Is dit normaal?
Doe eens ons een lol SWJ!
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:33 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
CantFazeMe is een kloon en een troller.
bedanktquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb er een notitie van gemaakt.
Neuh, er zijn er te weinig van de gastenlijst.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:30 schreef Lonker2.0 het volgende:
Remloffff, de party is verplaatst man
Voor SWJ, Murp, Yfonne, Swarma, Adelante,Remlof, Bio&o.us
Doe hem weer open , papa
okquote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen 18 augustus 2010
Wie wil mn TT faal even herstellen
Koel.quote:
nee, de goeden moeten onder de kwaden euhm. dingessenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:57 schreef Sok. het volgende:
Zou KLB SC hier tijdelijk verder kunnen? Wij hadden er immers niks mee te maken.
Ah oke, dan wachten we nog even.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:58 schreef murp het volgende:
[..]
nee, de goeden moeten onder de kwaden euhm. dingessen
Helaas. En nu weer FB.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:54 schreef tong80 het volgende:
Wilde in KLB klagen vanwegen dit slotje :
Ex-klaagbakers hebben al een nieuw forum gevonden.
Maar helaas.
Of stuur ze door naar MEN. Zullen ze het daar nog eens druk krijgen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Verschrikkelijk ja. Ik denk dat ik me voor morgen maar ziek meld
je mag me wel een PM sturen met wat je me wilde zeggen hoorquote:
Nu KLB dicht is ga je hier FB huilen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Knutsel hier een verjaardagskaart voor yvonne!
Kan iemand die negatieve reactie's even verwijderen/editten?
Thanks.
TR's plaatsen aub.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:41 schreef porsche1 het volgende:
Kunnen alle KLB flikkers geen ban krijgen? Wordt een beetje gek van al die domme topics...
Ik zal er eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Knutsel hier een verjaardagskaart voor yvonne!
Kan iemand die negatieve reactie's even verwijderen/editten?
Thanks.
Opflikkeren met dit soort meuk aub.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:10 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nu KLB dicht is ga je hier FB huilen?
Komt voor de fietsenmakert.quote:
mooi zoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
Even een complimentje, als dat nog mag, meestal denkt men hier in ONZ dat jullie mods niet 24/7 online zijn, maar als ik de sluitingslijst ziet, krijg ik spontaan een stijfje
*Blijf jij eens uit de FB.*quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:00 schreef murp het volgende:
[..]
mooi zo
nu nog je eerste zaadlozing.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:17 schreef Catch_me het volgende:
[..]
juicyhill
juicyhill
juicyhill
juicyhill
Het topic is misschien geen echt pareltje maar iedereen doet wel leuk ontopic mee. Die 2 gaan het nu opzettelijk verzieken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Opeens wordt er alleen nog maar wraak op Juicyhil genomen:
Juicyhil
Juicyhil
Juicyhil
Juicyhil
Om het op te schonen dompiequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:32 schreef Paul het volgende:
Waarom slotje
[Meedoe topic] FOK!begrafenis
Die quote ik ff gewoon omdat ik de vraag geweldig vindquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:13 schreef Sok. het volgende:
Murp, aangezien er geen KLB SC hier, mag er wel gewoon een ONZ SC komen? Of wat is t beleid hiervan?
ooit wel geweest, daarom komt er geen 2e ONZ-SCquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:19 schreef Sok. het volgende:
[..]
Is er wel eens geweest toch?
Waarom is dit zo'n gekke vraag.
Verdulle.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:20 schreef murp het volgende:
[..]
ooit wel geweest, daarom komt er geen 2e ONZ-SC
Namen wil ik zien, of TR's met namen en qoutes.. We kunnen niet alles zienquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg al die trollen/klonen in ONZ schept wel weer duidelijk beeld hoe sommige gebruikers zijn van KLB.
Keer zero policy gaan hanteren?
Doe ik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:23 schreef murp het volgende:
[..]
Namen wil ik zien, of TR's met namen en qoutes.. We kunnen niet alles zien
Er verdwijnen meer "users" dan je denkt, niet alles komt in MED, ik wil ze geen stijf plassertje bezorgenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg al die trollen/klonen in ONZ schept wel weer duidelijk beeld hoe sommige gebruikers zijn van KLB.
Keer zero policy gaan hanteren?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er verdwijnen meer "users" dan je denkt, niet alles komt in MED, ik wil ze geen stijf plassertje bezorgen
Deo!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zowaar vind ik ONZ weer leuk om aan te zien, goedwerk mannen ( en dame)bier voor allen!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zowaar vind ik ONZ weer leuk om aan te zien, goedwerk mannen ( en dame)bier voor allen!
Nee, en al helemaal niet als je het op deze manier komt 'vragen'.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:46 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
fantaseer hier over de werkelijke reden dat klb dicht is...
sneu hoor. jammer dat fok wordt gerund door de iq lozen.
slotje eraf ajb. dank
als jij nou normale onderbouwingen bij je slotje zet dan kom ik het op een normale manier vragen. het was een normaal topic, actueel grappig en niet basherig. wat wil je nou helemaal, dat ik mijn arm in je reet steek alvorens ik vraag om het slotje eraf te halen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, en al helemaal niet als je het op deze manier komt 'vragen'.
In ieder geval is dit niet de manier:quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:49 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
als jij nou normale onderbouwingen bij je slotje zet dan kom ik het op een normale manier vragen. het was een normaal topic, actueel grappig en niet basherig. wat wil je nou helemaal, dat ik mijn arm in je reet steek alvorens ik vraag om het slotje eraf te halen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:46 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
sneu hoor. jammer dat fok wordt gerund door de iq lozen.
dat was mijn door emotie ingegeven reactie. excuses daarvoor. blijft staan dat ik het niet begrijp dat er een slotje opzit en er ook geen verklaring voor is gegeven.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In ieder geval is dit niet de manier:
[..]
Heel eenvoudig, er lopen al genoeg topics over het sluiten van KLB. Als ze allemaal opengelaten worden, bestaat de helft van AT lijst uit topics over KLB waarin allemaal hetzelfde wordt besproken: de reden waarom KLB is gesloten en wanneer het weer open gaat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:52 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
dat was mijn door emotie ingegeven reactie. excuses daarvoor. blijft staan dat ik het niet begrijp dat er een slotje opzit en er ook geen verklaring voor is gegeven.
lief dankjewelquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb het topic nog eens bekeken, opgeschoond, en ik ga het een kans geven. Het is weer open.
Wie zegt dat ze die spuit moet gebruiken ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan. Weet niet hoe jullie er tegen aankijken...
Grensgeval. Zeker niet aardig. Maar net niet note- of banwaardig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:01 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan. Weet niet hoe jullie er tegen aankijken...
Doe eens wat aardigerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:03 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze die spuit moet gebruiken ?
Dingen concluderen die niet gezegd zijn, gordijn
Te laat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:18 schreef porsche1 het volgende:
Hoi SWJ,
Ik dacht dat het een stom topic was, over verslavingen. Niet dus.
Sorry daar voor.
Groetjes.
Nou heb ik er zeker een noot bij?quote:
Mwah, valt nog mee, maar ik zal 'm in de gaten houden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Kan iemand wat aan Dyll doen? Hij post in elk topic van die flut posts als: 'stormloop topic' 'ik ga hier maar eens posten'.
http://forum.fok.nl/user/history/303149
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |