:\') Succes.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind dat ik met ingang van heden geen newbie meer ben. Ik ben al lid sinds oktober 2003, mn postgeschiedenis telt 10 pagina\\\'s.
Ik weet wie Alberto is en waarom hij de aprk liep te checken. Ik heb alle topics met Hawai_Tim gelezen. En ik heb BMWM3 gevraagd haar borsten te ontbloten.
Dus met ingang van heden verklaar ik mezelf n00b-af
omfg lol :\')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, als we dat allemaal zelf zouden kunnen verklaren is het hek van de dam natuiurlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind dat ik met ingang van heden geen newbie meer ben. Ik ben al lid sinds oktober 2003, mn postgeschiedenis telt 10 pagina\\\'s.
Ik weet wie Alberto is en waarom hij de aprk liep te checken. Ik heb alle topics met Hawai_Tim gelezen. En ik heb BMWM3 gevraagd haar borsten te ontbloten.
Ach komop, jij postte je blote reet wij wijze van ontgroening, en nu klaag je je volgbeestjes aanquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:49 schreef jogy het volgende:
Alleen als je een newbie bent boeit het je of je er 1 bent of niet.
Die foto kwam ik laatst nog ergens op m\\\'n webspace tegen ergens...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ach komop, jij postte je blote reet wij wijze van ontgroening, en nu klaag je je volgbeestjes aan
Ja. Heb je zijn tieten nooit gezien? :\')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:02 schreef bugeye het volgende:
WAT? BMWM3 een vrouw???
volgens mij had ie sollicitatiegesprek bij de gamma gisteren (als ik het goed heb)quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:04 schreef _bigmac_ het volgende:
heb BWM3 al paar dagen niet gezien.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:05 schreef Marruk het volgende:
[..]
met tieten![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja. Heb je zijn tieten nooit gezien? :\\\\\\\\\\\\\\\')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |