Beetje jammer, Twizu.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:41 schreef Twizu het volgende:
Geen idee waar dit over gaat. Daarom post ik een foto.
[ ]
precies, ik zie liever een ban van echt baggerende mensen, in plaats van iemand die ook nog kwaliteit kan postenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:41 schreef Apuleius het volgende:
Je hebt gelijk. Het is een grote kutbende met bagger en dan krijgt iemand als tong80 een ban om niets.
Precies en baggeren kan fun zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:41 schreef nattermann het volgende:
Als je je posts wil opkrikken, daar is MEN voor opgericht.
Idd, ze hebben vandaag de slotjes schurftquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:41 schreef Apuleius het volgende:
Je hebt gelijk. Het is een grote kutbende met bagger en dan krijgt iemand als tong80 een ban om niets.
Natterquote:
Helemaal mee eens. Lees je steeds dingen als; tong80 cultheld, blabla, veel posts, blablabla, heeft een streepje voor, want sporen verdiend, blabla, is onlangs 'mod' geweest en ik zie zelf dat bepaalde mensen van de crew hem min of meer aansporen. En dan deze actie ineens, terwijl over het hele forum heen een enorme hoeveelheid bagger gepost wordt, waar ze geen drol aan doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
precies, ik zie liever een ban van echt baggerende mensen, in plaats van iemand die ook nog kwaliteit kan postenNeem die postdagrecord mensen, japsnars is al heen maar Nectar bestaat nog
Klopt, ik heb nog potentiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
precies, ik zie liever een ban van echt baggerende mensen, in plaats van iemand die ook nog kwaliteit kan postenNeem die postdagrecord mensen, japsnars is al heen maar Nectar bestaat nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |