Ik ging samen met Aambei1 een mooie nieuwe wekker kopen bij de Media markt.
Eerst hebben we een tijdje staan zoeken naar de wekkers, en toen, toen vonden we ze eindelijk.

Er was echt keus uit heel veel wekkers. Mooie wekkers, lelijke wekkers, blauwe wekkers, groene wekkers, grote wekkers, kleine wekkers en ga maar door! Uiteindelijk heb ik deze Philips AJ3226 clock radio/mp3 genomen. Hij is kei mooi! Zie zelf maar:
![]()
Toen ik hem had gepakt liepen we naar de kassa om hem aftereken. Maar zoeen slimme jongen als ik vergeet natuurlijk hoe hij zijn pas door het apparaat heen moet halen, dus na 5 keer proberen vroeg ik het aan de kassa mevrouw. En toen werd het afgerekend. Ik pakte het bonnetje aan en ik liep rustig weg. Maar, in mijn oog hoeken zag ik nog allemaal mooie mediamakrt tassen liggen, grote tassen en kleine tassen. Dus ik heb de grote tas genomen.

De biggie biggie XL.

Dus ik en aambei1 thuis aangekomen. haal ik hem uit de doos, blijkt hij nog mooier te zijn als in de winkel.

Dus ik heb hem allemaal aangelosten enzo, wekker 1 op 7:18 en wekker 2 op 8:00.
maar 1 nadeel, die MP3 is vergaard. Want als ik mijn iPod Touch First Gen er op aansluit, dan klinkt mijn hardcore vergaard. heel die bass klinkt als een malle zeehond.

Echr gaar gewoon. Maar voor de rest is het een top wekkertje.
Ook 's ochtens als hij afgaat, begint hij eerst heel erg zacht en dan steeds harder. Op een bepaald moment wordt je fucking doof. Maarja, top wekkertje.
Nou, wat was dat toch weer een koel avontuur. Ik heb echt een
KANKER mooie wekker jongens.

Wat ben ik er blij mee!
Groetjes,
Porsche1 & Aambei1.
Op
maandag 20 januari 2014 14:20 schreef
BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.