Ja, jongen, weet je hoe zwaar, werkenquote:
Heb je een linkje van goede swatches? ik kon alleen slechte vindenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:19 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb nog eens goed zitten kijken naar de swatches, en nu hoef ik nog maar 4 Cosmixjes. Denk ik.
http://www.all-you-desire(...)n-2010-swatches.htmlquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
Heb je een linkje van goede swatches? ik kon alleen slechte vinden
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef Sharana_LV het volgende:
SORRY DAMES!
Ik had even niet gezien dat ik het topic gesloten had.
Ik denk dat ik vanavond toch nog maar even ga TD-en...
*kijkt naar TT*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef Sharana_LV het volgende:
SORRY DAMES!
Had jij gisteren niet ook al zitten TD'en??quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef Sharana_LV het volgende:
SORRY DAMES!
dat waren de color clubs dat is andersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Had jij gisteren niet ook al zitten TD'en??
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat waren de color clubs dat is anders
Tuuuurlijk.....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat waren de color clubs dat is anders
Dan bestel ik gewoon nog een keer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:36 schreef kieskleurig het volgende:
Wat een falers hier![]()
Ik houd me netje in, ik wacht echt tot die geweldige OPI's uit komen
quote:
En het kassameisje werd gewoon helemaal zenuwachtig van mij of het mooie lakjequote:
die bestel ik direct allemaal!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:36 schreef kieskleurig het volgende:
Wat een falers hier![]()
Ik houd me netje in, ik wacht echt tot die geweldige OPI's uit komen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
http://www.all-you-desire(...)n-2010-swatches.html
Jeej, swatches! Ik vind dat ook een toffe blogquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Eindelijk goede swatches!! Had ze ergens anders ook gevonden een tijd terug, maar die zijn weer verwijderd...
Ik vind de blog van all-you-desire sowieso erg leuk, 1 van mijn favorieten. Alleen ook heel gevaarlijk
Er zijn er al 3 (geloof ik) die dupes hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:03 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Jeej, swatches! Ik vind dat ook een toffe blog![]()
Maar ik vind de cosmixjes eigenlijk best tegenvallen niet slaan![]()
Hihi..het wordt kennelijk steeds lastiger om een uniek lakje te brouwenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:06 schreef Holyme het volgende:
http://kelliegonzo.blogsp(...)-orly-cosmic-fx.html
en is ie roze?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
zeg, waar kun je de kleur van je baby-opi vinden?
Ik doe gewoon google'n op het nummer onderop het flesjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
zeg, waar kun je de kleur van je baby-opi vinden?
ik ga de faal-o-holics anonymous oprichten, speciaal voor jou!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ORLY-Lunar Eclipse $5.00 $5.00
ORLY-Galaxy Girl $5.00
ORLY-It’s Not Rocket Science $5.00
ORLY-Space Cadet $5.00
ORLY-Halleys Comet $5.00
ORLY-Out of this world $5.00
ORLY-Glitz & Glamour $3.75
ESSIE-Lapis Of Luxury $8.00
![]()
en nou ga ik opruimen, straks bezoek!
loller!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:13 schreef Mirjam het volgende:
haha, nu heb ik dus 3 dezelfde lakjes straks, want catch me in your net en charla heb ik beide..
Dittoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:13 schreef Mirjam het volgende:
haha, nu heb ik dus 3 dezelfde lakjes straks, want catch me in your net en charla heb ik beide..
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:13 schreef Mirjam het volgende:
ohjaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
DittoAlleen zijn het er bij mij dus 4
vind ik ook..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:15 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik zou dat wel zonde vinden eigenlijk
Heb je t al gevonden? Ik kon niks vinden... en zit nu met een raadsel-lakje...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
Maar het maakt me niet uit, die kleur is zo magisch, die blijf ik toch wel geweldig vinden
ik ook nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gister ochtend bij td besteld maar nog geen betalingsverzoek gehad
hoe was duitsland?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zul je zien dat de orlys n/a zijn als ik een Paypal request krijg
Dat zou wel balen zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zul je zien dat de orlys n/a zijn als ik een Paypal request krijg
Ik wel, de truc is:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je t al gevonden? Ik kon niks vinden... en zit nu met een raadsel-lakje...
Edit, ik quote raar... ik bedoel de naam van je OPI-lakje
Die vind ik tofquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wel, de truc is:
de eerste 6 tekens nemen. De mijne was NLE049: Manicurist of Seville!
[ afbeelding ]
wie, mij?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb wat lakjes voor je!
Vraag me niet welke want ik heb maar wat gegraait
okquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
@Mirjam
Ben vrijdag pas thuis
Zit nu op de camping
*kijkt lief*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:32 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn invoice gehad, en betaald. Ik g er dus nu van uit dat ik ze ook gewoon krijg. Alleen helemaal over het hoofd gezien dat Haileys Comet een dupe is van Zoya Charla. Ik ga HC dus in het swaptopic gooien.
Hahaha, dat had ik met de eerste keer dat ik swatches zag. Toen ik alleen de flesjes had gezien wilde ik ze allemaal. Toen ik die slechte swatches had gezien, wilde ik er maar 1. En uiteindelijk heb ik er 3 besteld en nu ik deze swatches heb gezien, weet ik zeker dat ik het goed gedaan hebquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:03 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Jeej, swatches! Ik vind dat ook een toffe blog![]()
Maar ik vind de cosmixjes eigenlijk best tegenvallen niet slaan![]()
Charla had ik al voorzien inderdaad. Maar Laser heb ik onderweg met een swap, shoot.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:06 schreef Holyme het volgende:
http://kelliegonzo.blogsp(...)-orly-cosmic-fx.html
Oh nee! Nu maar hopen dat onze bestellingen allemaal nog op tijd warenquote:
OH je lakje is erquote:
Oehhhquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
OH je lakje is eren heb de jouw in de bus gedaan
voor de lichting nog.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga de faal-o-holics anonymous oprichten, speciaal voor jou!
omgquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:42 schreef Sharana_LV het volgende:
misschien dat ik wel een mail ga krijgen dan dat de orlys op zijn![]()
volgende keer ga ik niet meer zo lang twjifelen!
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens, dat die lakjes N/A staan op TD wil niet zeggen dat ze op zijn en jullie ze niet meer krijgen, het kan ook zijn om de flow aan bestellingen even af te remmen
wie is hier nou de falertquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn oogschaduw palettes zijn er ook. En de bubsels ook.
Thanx!! Dan heb ik: mod about youquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wel, de truc is:
de eerste 6 tekens nemen. De mijne was NLE049: Manicurist of Seville!
[ afbeelding ]
Doe eens foto's makenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn oogschaduw palettes zijn er ook. En de bubsels ook.
Schmäcklich!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over een half uurtje, eerst ff eten
En ik Bubble Bath.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thanx!! Dan heb ik: mod about you
Jum!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:38 schreef Daph_ het volgende:
Zo, net 400 gram roerbakgroenten en een ossenhaasje naar binnen gevorkt
Zeker yum! Uiensoep.. Ik weet niet of ik dat wat vindquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jum!
Ik heb net wederom mijn's gegratineerde uiensoep op met een geroosterd bammetje met kruidenboter
Om nom!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik aardappelballetjes, rosbief en spinazie
Hahahah!! Inderdaad!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zeker yum! Uiensoep.. Ik weet niet of ik dat wat vindGeroosterd bammetje met kruidenboter is iig nom!
Net een klein puddinkje erachter aan als toetje, moet wel leuk blijven om een beetje op je eten/gewicht te letten
Spinaziequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik aardappelballetjes, rosbief en spinazie
Frietjes zijn lekker!! Buikpijn minderquote:
Oh kak.... hopen dat ze reageert...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geswapt met iemand uit Maleisië, en heb t pakketje opgestuurd, maar niks meer van haar gehoord :/
Heb nu maar gemailt hoe het zit, I'm a little worried
Anders 30 euries door de plee gespoeltquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh kak.... hopen dat ze reageert...
wattes?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb btw nog een glisten up in de aanbieding
Wanneer heb je het verzonden?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geswapt met iemand uit Maleisië, en heb t pakketje opgestuurd, maar niks meer van haar gehoord :/
Heb nu maar gemailt hoe het zit, I'm a little worried
mooie buit falert!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag dus wat dingetjes in de bus
Om te beginnen, mijn ZesterdoosEr zit wel een blonde mensen shampoo in en zes bosdylotions. Ik heb donker haar en smeer nooit aan m'n body
Maar de lippiegloss, scheermes en natuurlijk de baby-opi zijn tof!
[ afbeelding ]
En toen bleken mijn Sleek paletten bij de buren ook te zijn bezorgd. Heerlijk, heb al helemaal zin om te gaan tutten![]()
[ afbeelding ]
Ennn natuurlijk het pakketje van princess-a!
[ afbeelding ]
Rich & famous - gracious - electric - rich en een mooie donkergroene MNY
Gisteren was er nog TD
[ afbeelding ]
Diva of Geneva - the color to watch - Ski teal we drop - Lucerne-tainly look marvelous
[ afbeelding ]
Joy - harmony - adore - extravagance
Onderste is idd een matte. FF kijken hoe ze heten...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:03 schreef Lindytje het volgende:
Voor SQ!!!!!
Welke palletjes zijn die linksboven en onder? En is die onderaan een matte?
Toffe buiten
Thanxquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onderste is idd een matte. FF kijken hoe ze heten...
mat is chaos en die andere is curious!
arme sharana idd!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ach nee, arme Sharana!
Het wordt vast wel een keer minder. Toch?
Tnx allen
Wat veel leuks! Die Sleekpalettes zijn echt aanradersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag dus wat dingetjes in de bus
Om te beginnen, mijn ZesterdoosEr zit wel een blonde mensen shampoo in en zes bosdylotions. Ik heb donker haar en smeer nooit aan m'n body
Maar de lippiegloss, scheermes en natuurlijk de baby-opi zijn tof!
[ afbeelding ]
En toen bleken mijn Sleek paletten bij de buren ook te zijn bezorgd. Heerlijk, heb al helemaal zin om te gaan tutten![]()
[ afbeelding ]
Ennn natuurlijk het pakketje van princess-a!
[ afbeelding ]
Rich & famous - gracious - electric - rich en een mooie donkergroene MNY
Gisteren was er nog TD
[ afbeelding ]
Diva of Geneva - the color to watch - Ski teal we drop - Lucerne-tainly look marvelous
[ afbeelding ]
Joy - harmony - adore - extravagance
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom?
What could you possibly still want?
ik zie nog wel aardig wat hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom?
What could you possibly still want?
Jamaar, mijn body + miniflesje = failquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:24 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wat veel leuks! Die Sleekpalettes zijn echt aanraders![]()
Enne, goeie reden om wel aan je boddie te gaan smeren...hup!
Zal ik nog wat links naar leuke webshopsjes voor je zoeken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zie nog wel aardig wat hoor
Tuurlijk! Misschien dat de geur er dan wel wat minder op wordtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar, mijn body + miniflesje = fail
Of kun je die producten ook mixen?
Don't! Strax klaagt ze je nog aanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik nog wat links naar leuke webshopsjes voor je zoeken?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik nog wat links naar leuke webshopsjes voor je zoeken?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:28 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Don't! Strax klaagt ze je nog aan
zeg ik ben heus wel lievquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, kijk maar uit met ons Sharaantje...
Oh, over geur gesproken. Er zat ook zo'n dr. van de Hoog maskertje in. Die gebruik ik best vaak, op 1 na. Want die ruikt naar kokos. En ik word echt misselijk van kokos. Drie keer raden welke er in mijn pakje zatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:28 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Tuurlijk! Misschien dat de geur er dan wel wat minder op wordt
cocos maskerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, over geur gesproken. Er zat ook zo'n dr. van de Hoog maskertje in. Die gebruik ik best vaak, op 1 na. Want die ruikt naar kokos. En ik word echt misselijk van kokos. Drie keer raden welke er in mijn pakje zat
ach joh, die vind je vast leuk. Welke heb je besteld?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Jammer dat mijn TD pakketje er nog niet is, want er zit ergens in 1 pakketje nog een neon lakje van China Glaze, als ik het tof vind staan wil ik daar ook ngo wel wat andere kleurtjes van
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, over geur gesproken. Er zat ook zo'n dr. van de Hoog maskertje in. Die gebruik ik best vaak, op 1 na. Want die ruikt naar kokos. En ik word echt misselijk van kokos. Drie keer raden welke er in mijn pakje zat
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:31 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, maar ook een falert, dus we moeten je wel een btje in de gaten houden af en toe
die roze, omdat jij er zo van houdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach joh, die vind je vast leuk. Welke heb je besteld?
Die heeft ze zelf ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die roze, omdat jij er zo van houd
Flipflapflop of pool party?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die roze, omdat jij er zo van houd
Pool party ... maar wacht eens.... ik heb nu nog onderweg het 2e deel vintage vixen en het 2e deel swiss... die zat vol... waar zit pool party dan bij? heb ik nog een pakketje onderweg of heb ik hem nou niet besteld? zou toch zweren van wel ..quote:
Tsja, ik ben nu eenmaal lafquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:35 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ach, roze is gewoon, je moet het gewoon durven
Je hebt toch net nog 2 keer besteld?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pool party ... maar wacht eens.... ik heb nu nog onderweg het 2e deel vintage vixen en het 2e deel swiss... die zat vol... waar zit pool party dan bij? heb ik nog een pakketje onderweg of heb ik hem nou niet besteld? zou toch zweren van wel ..
*schudt met hoofd*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pool party ... maar wacht eens.... ik heb nu nog onderweg het 2e deel vintage vixen en het 2e deel swiss... die zat vol... waar zit pool party dan bij? heb ik nog een pakketje onderweg of heb ik hem nou niet besteld? zou toch zweren van wel ..
pool party was ergnes volgende week, zoek nu ff in mailquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt toch net nog 2 keer besteld?
Dat probeerde ik een btje aan te geven. Je bent nou eenmaal een meisje en daar hoort ROZE bij! Of je het nou wil of nietquote:
Ik kan het niet meer aanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
shit ik zie net nu ik ga kijken wat ik besteld heb dat ik een lakje van opi dubbel heb besteld ...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
shit ik zie net nu ik ga kijken wat ik besteld heb dat ik een lakje van opi dubbel heb besteld ...
Fak dat, mijn vrouwelijkheid is anders al roze!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:37 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat probeerde ik een btje aan te geven. Je bent nou eenmaal een meisje en daar hoort ROZE bij! Of je het nou wil of niet
Ach, eens... Eens zul je er aan toe durven gevenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]!!!
[..]
Fak dat, mijn vrouwelijkheid is anders al roze!
ZEG!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga ff naar de wc, kan je d'r aan in je eentje?
Krijg een beetje een decemberdaph flashbackquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:38 schreef Daph_ het volgende:
HAhahaha sharana ik lach me dood om je faalgedrag
Noes!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga ff naar de wc, kan je d'r aan in je eentje?
En hij is al vrij Jelly en daar hou ik niet echt van, kleur is cool maar dat jelly, ugh!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:40 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, wat nou? Je hebt een lakje onderweg die je al op je nagels hebt zitten![]()
Dat was één meesterfaal van 40 lakkiesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Krijg een beetje een decemberdaph flashback
Kunnen we jou ook uit de faalmodus halen? Stopknopje anywhere?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En hij is al vrij Jelly en daar hou ik niet echt van, kleur is cool maar dat jelly, ugh!
nee jij hebt ook zo'n periode gehad dat er vier keer per week een pakje kwamquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat was één meesterfaal van 40 lakkies
Als je het doet, doe het goedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat was één meesterfaal van 40 lakkies
maar je hebt toch de hele neoncollectie van color club besteld?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
OKE...
ik kan dus nergens meer dat neon lakje vinden? ik dacht dat hij in een pakketje zat.. blijkbaar niet ...
Goh wat zal ik eens gaan doen
ja dat wel, gister of eergister ..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je hebt toch de hele neoncollectie van color club besteld?
begin daar dan es meequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat wel, gister of eergister ..
Nou, voorlopig genoeg neon toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat wel, gister of eergister ..
omg hoe lame, klagen over een ander en t zelf ook doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef Daph_ het volgende:
@ SQ ja ik had op een gegeven moment wel veel pakkies ja.. Maar zo veel als sharana heb ik er nooit gehadbegon wel ook met swappen in december he, dat scheelt
Oh en op twitter is debbie van lushiousbeauty nogal dom bezig. Klagen over sites die haar foto's gebruiken zonder credit terwijl vorige week mijn foto (met watermerk!) op lushiousbeauty stond zonder credits
nou inderdaad, nogalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omg hoe lame, klagen over een ander en t zelf ook doen
CG-Pool Party #872 $2.99quote:
|Niet handig iddquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omg hoe lame, klagen over een ander en t zelf ook doen
Mystery had je toch al in een ander pakje?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
CG-Pool Party #872 $2.99
CG-Flip Flop Fantasy #873 $2.99
CG-Sun Worshiper #874 $2.99
CG-Yellow Polka Dot #875 $2.99
CG-Kiwi Coolada #876 $2.99
CG-Towel Boy Toy #877 $2.99
CG-Carnival Lights #798 $3.20
OPI-DS mystery $6.95
ESSIE-Splash Of Grenadine $8.00
Zucht, lekker bezig. Wat een dramaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef Daph_ het volgende:
@ SQ ja ik had op een gegeven moment wel veel pakkies ja.. Maar zo veel als sharana heb ik er nooit gehadbegon wel ook met swappen in december he, dat scheelt
Oh en op twitter is debbie van lushiousbeauty nogal dom bezig. Klagen over sites die haar foto's gebruiken zonder credit terwijl vorige week mijn foto (met watermerk!) op lushiousbeauty stond zonder credits
nee die wou ik heel graag maar toen gewisseld voor een ander!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mystery had je toch al in een ander pakje?
of ben ik nu in de war?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mystery had je toch al in een ander pakje?
of ben ik nu in de war?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef mirannie het volgende:
DS mysterie heb ik al eerder op je lijstje zien staan... Nog een dubbele??
Nou, geloof me, hier zijn ze blij dat ik nu lakjes koopquote:
Dit meen je toch niet? Je bestelt iets wat je niet geweldig vindt?? Volgens mij ben je nu op het punt dat het echt niet meer goed met je gaatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee die wou ik heel graag maar toen gewisseld voor een ander!
mistery vind ik wel tof, maar niet geweldig, maar omdat ik de andere dsjes ook heb wil ik hem er tch wel bij, had nu toch een plekje over
dealquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zet 5 euro in op binnen een week.
neeeeee ik vind hem leuk hoor, maar niet van OMGOGMOMGOGM!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet? Je bestelt iets wat je niet geweldig vindt?? Volgens mij ben je nu op het punt dat het echt niet meer goed met je gaat
You lost me there!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou, geloof me, hier zijn ze blij dat ik nu lakjes koop
Als ik 1 tas koop van LV ben ik ook rond de 1000 lichter, mijn lakjes zijn goedkoper
I raisequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zet 5 euro in op binnen een week.
Oh ja, die tas kwam er deze maand niet toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou, geloof me, hier zijn ze blij dat ik nu lakjes koop
Als ik 1 tas koop van LV ben ik ook rond de 1000 lichter, mijn lakjes zijn goedkoper
Dat staat heel raar, aan elkaar geschrevenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neeeeee ik vind hem leuk hoor, maar niet van OMGOGMOMGOGM!
Ik loop achter..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me laatst ook af...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
I raise
10 euro zet ik op binnen 4 dagen
Ja ..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
You lost me there!
Koop jij dat?
Vorige maand ook geen tas gekocht, ook geen sjaal, armbanden of ook maar iets van LVquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:54 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh ja, die tas kwam er deze maand niet toch?
Ik snap niet dat mensen 1000 euro voor wat voor tas dan ook uitgeven eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ..![]()
Ik + LV =
maar ik snap goed dat waarschijnlijk niemand hier dat leuk zal vinden
Nou, ik vind tassen heel leuk, maar 1000 euro voor een tas gaat me toch te verquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ..![]()
Ik + LV =
maar ik snap goed dat waarschijnlijk niemand hier dat leuk zal vinden
QFT!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen 1000 euro voor wat voor tas dan ook uitgeven eerlijk gezegd.
Ik denk dat alle tassen die ik in mijn leven heb versleten samen nog niet op 1000 euro komen
Hoeveel LV-tassen heb je al liggen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vorige maand ook geen tas gekocht, ook geen sjaal, armbanden of ook maar iets van LV
Nou ja, hoe durf je?!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
Plus dat LV gewoon met logo's overladen reclame-zooi is in mijn ogen.
mijn make-up past nog steeds in 1 schoenendoos. Ik ben voornemens om het op korte termijn ook echt te gaan gebruikenquote:
Ik heb ook tassen waar geen logo op staat maar gewoon de damier (blokjes) versie. Maar ik had sowieso al spijt van mijn username want LV wordt je gelijk doodgeflamed, ik heb 1 keer in een LV topic gepost en daar werden veel mensen afgebrand, maargoed ... ik vind het nou eenmaal mooi, alleen het schijnt dat je een rijk verwend nest bent als je zo'n tas hebt ipv iemand die gewoon hard voor dr geld werktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
Plus dat LV gewoon met logo's overladen reclame-zooi is in mijn ogen.
Dat is een freakin half maand salarisquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:55 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nou, ik vind tassen heel leuk, maar 1000 euro voor een tas gaat me toch te ver
Ik niet. Ik zou veel te bang zijn dat er iets mee gebeurt ofzo..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook tassen van 1000 euro
Sorryquote:
ehmz, 8 of 9 ofzo, reistas etc dan ook meegerekendquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Hoeveel LV-tassen heb je al liggen?
Neuh ik ben juist wel jaloers op mensen die dat gewoon kunnen eigenlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ook tassen waar geen logo op staat maar gewoon de damier (blokjes) versie. Maar ik had sowieso al spijt van mijn username want LV wordt je gelijk doodgeflamed, ik heb 1 keer in een LV topic gepost en daar werden veel mensen afgebrand, maargoed ... ik vind het nou eenmaal mooi, alleen het schijnt dat je een rijk verwend nest bent als je zo'n tas hebt ipv iemand die gewoon hard voor dr geld werkt
Dat vind ik niet. Maar ik zou het zelf niet kopenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ook tassen waar geen logo op staat maar gewoon de damier (blokjes) versie. Maar ik had sowieso al spijt van mijn username want LV wordt je gelijk doodgeflamed, ik heb 1 keer in een LV topic gepost en daar werden veel mensen afgebrand, maargoed ... ik vind het nou eenmaal mooi, alleen het schijnt dat je een rijk verwend nest bent als je zo'n tas hebt ipv iemand die gewoon hard voor dr geld werkt
mja ik heb LV altijd erg mooi gevonden, ik loop ook niet met gucci of iets omdat het een merk is, ik vind dat lelijk en ga daar geen geld aan uitgeven, ik koop alleen wat ik echt tof vindquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry
Maar merken die hun logo of merknaam allover op hun producten printen vind ik nogal... ja... goedkoop ogen. Ook al betaal je de hoofdprijs. Maar ik zal niet de hoofdprijs betalen om een wandelend billboard voor een overpriced merk te zijn
Ik deel je meningquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry
Maar merken die hun logo of merknaam allover op hun producten printen vind ik nogal... ja... goedkoop ogen. Ook al betaal je de hoofdprijs. Maar ik zal niet de hoofdprijs betalen om een wandelend billboard voor een overpriced merk te zijn
Ik zal zo eens een foto van de lade maken..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn make-up past nog steeds in 1 schoenendoos. Ik ben voornemens om het op korte termijn ook echt te gaan gebruiken
Het lijkt me inderdaad heerlijk om mijn geld zo makkelijk uit te kunnen geven zonder zorgen. Ik hoop dan ook nog steeds op de jackpotquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neuh ik ben juist wel jaloers op mensen die dat gewoon kunnen eigenlijk
ja, dat mag ook zeker, het is puur hoe ik me daar zelf bij voel. Ik heb zelf het liefst iets moois / geks waarvan iedereen denkt: ey, da's gek! Waar de fuk heb je DAT nou weer vandaan? En dat ik dan doe van:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ik heb LV altijd erg mooi gevonden, ik loop ook niet met gucci of iets omdat het een merk is, ik vind dat lelijk en ga daar geen geld aan uitgeven, ik koop alleen wat ik echt tof vind
.... behalve bij sommige lakjes dan
Ik had die link met de LV nog nooit gelegdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar ik had sowieso al spijt van mijn username want LV wordt je gelijk doodgeflamed, ik heb 1 keer in een LV topic gepost en daar werden veel mensen afgebrand, maargoed ...
Super dat je dat wat je mooi vindt ook aan kunt schaffen toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ik heb LV altijd erg mooi gevonden, ik loop ook niet met gucci of iets omdat het een merk is, ik vind dat lelijk en ga daar geen geld aan uitgeven, ik koop alleen wat ik echt tof vind
.... behalve bij sommige lakjes dan
ik heb ook gewoon tassen van 10 euro hoor, als het maar leuk isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat mag ook zeker, het is puur hoe ik me daar zelf bij voel. Ik heb zelf het liefst iets moois / geks waarvan iedereen denkt: ey, da's gek! Waar de fuk heb je DAT nou weer vandaan? En dat ik dan doe van:enzo.
QFTquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had die link met de LV nog nooit gelegd![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
wacht er gewoon nog even mee, heusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil ook wat nieuwe makeup eigenlijk! Ik heb misschen maar 3 oogschaduws, ik wil me daar eigenlijk ook wel wat meer in gaan verdiepen
mooi zoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
nee ik ook niet, daarom kan ik me hier heerlijk schreeuwenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:04 schreef AmyGrace het volgende:
Ach, volgens mij loopt niemand graag te koop met zijn/haar verslaving. Ik heb niet de behoefte alle mensen in m'n omgeving te vertellen dat ik 100+ nagellakjes heb
Nou, en dan is nagellak nog redelijk goedkoopquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef mirannie het volgende:
Ik heb het wel gehad met Uggs... is nu wel een beetje afgezwakt. Eigenlijk tegelijk met toen de echt lak gekte begon
Volgens mij heb ik gewoon iets nodig om verslaafd aan te zijn ofzo
Woehahahaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ik ook niet, daarom kan ik me hier heerlijk schreeuwen![]()
plus dat jullie toch al denken dat ik gek ben
Ik ook niet hoor, mensen snappen het vaak toch niet. Dan maar nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:04 schreef AmyGrace het volgende:
Ach, volgens mij loopt niemand graag te koop met zijn/haar verslaving. Ik heb niet de behoefte alle mensen in m'n omgeving te vertellen dat ik 100+ nagellakjes heb
Ik heb dus 2 weken terug ze ook gekocht. Ik ben blij met degene die ik heb, ze lijken niet zo lomp als de meeste (vind ik dan) en ze zitten heerlijk, ik heb zooltjes erin en ik heb zoveel minder last van mijn rugquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef mirannie het volgende:
Ik heb het wel gehad met Uggs... is nu wel een beetje afgezwakt. Eigenlijk tegelijk met toen de echt lak gekte begon
Volgens mij heb ik gewoon iets nodig om verslaafd aan te zijn ofzo
Ooh, ik welll!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, mensen snappen het vaak toch niet. Dan maar niet
neejoh, alleen die oude series, die niet 3free zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef AmyGrace het volgende:
Ik zat me trouwens wat te bedenken vandaag: Als onze huizen ooit in de fik vliegen onstaat er dan geen giga-ontploffing door die nagellakverzamelingen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, maar jij bent een btje gekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooh, ik welll!
En dan die koppen van die mensen, heeeeerlijk
BEn benieuwd hoe lang het duurt voor mijn 2 nieuwe collega's het door hebben, de ene keek vandaag al zo naar mijn nagels dus het zit er aan te komen
gek mens, heerlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooh, ik welll!
BEn benieuwd hoe lang het duurt voor mijn 2 nieuwe collega's het door hebben, de ene keek vandaag al zo naar mijn nagels dus het zit er aan te komen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
LV aankopen van het jaar 2009:WowsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou niet zo van bruin
![]()
WTFFFFFF!!!!quote:
*gaat even koffie drinken* doei!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
zeg lul eens even door, dan kunnen we nieuw topic maken met ander topictitel
Ik ben toch zo dol op jouw zinsbouw en interpunctiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb een tijd erg fijn gelopen op Uggs nu niet meer nodig gelukkig nu kan ik op alles goed lopen
HIER BLIJVEN!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
*gaat even koffie drinken* doei!
Ik doe dat juist ook, is juist lachen om die hoofden te zienquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooh, ik welll!
Idd, dat zal me een mooie knal geven!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef AmyGrace het volgende:
Ik zat me trouwens wat te bedenken vandaag: Als onze huizen ooit in de fik vliegen onstaat er dan geen giga-ontploffing door die nagellakverzamelingen?![]()
Bwhehehehehquote:
trust me, ik ook niet. totdat ik per ongeluk een keer een paar van mijn zusje aantrok...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Uggs.... dat zal ik ook nooit ooit begrijpen
Lekker zitten is GEEN excuusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
trust me, ik ook niet. totdat ik per ongeluk een keer een paar van mijn zusje aantrok...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:15 schreef Lindytje het volgende:
Uggs zitten echt zooooooo fijnIk heb me over de lelijkheid heen gezet
Sorryquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben toch zo dol op jouw zinsbouw en interpunctie
Groenten verteren veeeel langzamer dan koolhydraten en vleesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:16 schreef Daph_ het volgende:
Ik zit helemaal vol en heb voor mijn doen veel minder gegeten dan normaal?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
LV aankopen van het jaar 2009:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat ik me wel afvraag is of je het niet vervelend vindt dat tegenwoordig je tegenwoordig op iedere markt goed lijkende tassen kunt kopen. Wat ook massaal gedaan wordt, want ik zie hele volksstammen met zulke tassen lopen. Haalt dat het speciale er niet een beetje af?
Maar verder vind ik wel dat als je het zelf mooi vindt en het kan betalen, dat je gewoon moet kopen wat je zelf wilt, ongeacht wat anderen zeggen![]()
Daar ging het niet om. Het topic moet niet vol. Ik vind Uggs ook leelukquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lelijk! lelijk! lelijk! lelijk! lelijk!
Als jij of ik 'm nou sluitenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:17 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Het topic moet niet vol. Ik vind Uggs ook leeluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |