omgquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:42 schreef Sharana_LV het volgende:
misschien dat ik wel een mail ga krijgen dan dat de orlys op zijn![]()
volgende keer ga ik niet meer zo lang twjifelen!
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens, dat die lakjes N/A staan op TD wil niet zeggen dat ze op zijn en jullie ze niet meer krijgen, het kan ook zijn om de flow aan bestellingen even af te remmen
wie is hier nou de falertquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn oogschaduw palettes zijn er ook. En de bubsels ook.
Thanx!! Dan heb ik: mod about youquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wel, de truc is:
de eerste 6 tekens nemen. De mijne was NLE049: Manicurist of Seville!
[ afbeelding ]
Doe eens foto's makenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn oogschaduw palettes zijn er ook. En de bubsels ook.
Schmäcklich!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over een half uurtje, eerst ff eten
En ik Bubble Bath.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thanx!! Dan heb ik: mod about you
Jum!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:38 schreef Daph_ het volgende:
Zo, net 400 gram roerbakgroenten en een ossenhaasje naar binnen gevorkt
Zeker yum! Uiensoep.. Ik weet niet of ik dat wat vindquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jum!
Ik heb net wederom mijn's gegratineerde uiensoep op met een geroosterd bammetje met kruidenboter
Om nom!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik aardappelballetjes, rosbief en spinazie
Hahahah!! Inderdaad!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zeker yum! Uiensoep.. Ik weet niet of ik dat wat vindGeroosterd bammetje met kruidenboter is iig nom!
Net een klein puddinkje erachter aan als toetje, moet wel leuk blijven om een beetje op je eten/gewicht te letten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |