Ja, jongen, weet je hoe zwaar, werkenquote:
Heb je een linkje van goede swatches? ik kon alleen slechte vindenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:19 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb nog eens goed zitten kijken naar de swatches, en nu hoef ik nog maar 4 Cosmixjes. Denk ik.
http://www.all-you-desire(...)n-2010-swatches.htmlquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
Heb je een linkje van goede swatches? ik kon alleen slechte vinden
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef Sharana_LV het volgende:
SORRY DAMES!
Ik had even niet gezien dat ik het topic gesloten had.
Ik denk dat ik vanavond toch nog maar even ga TD-en...
*kijkt naar TT*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef Sharana_LV het volgende:
SORRY DAMES!
Had jij gisteren niet ook al zitten TD'en??quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:24 schreef Sharana_LV het volgende:
SORRY DAMES!
dat waren de color clubs dat is andersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Had jij gisteren niet ook al zitten TD'en??
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat waren de color clubs dat is anders
Tuuuurlijk.....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat waren de color clubs dat is anders
Dan bestel ik gewoon nog een keer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:36 schreef kieskleurig het volgende:
Wat een falers hier![]()
Ik houd me netje in, ik wacht echt tot die geweldige OPI's uit komen
quote:
En het kassameisje werd gewoon helemaal zenuwachtig van mij of het mooie lakjequote:
die bestel ik direct allemaal!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:36 schreef kieskleurig het volgende:
Wat een falers hier![]()
Ik houd me netje in, ik wacht echt tot die geweldige OPI's uit komen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
http://www.all-you-desire(...)n-2010-swatches.html
Jeej, swatches! Ik vind dat ook een toffe blogquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Eindelijk goede swatches!! Had ze ergens anders ook gevonden een tijd terug, maar die zijn weer verwijderd...
Ik vind de blog van all-you-desire sowieso erg leuk, 1 van mijn favorieten. Alleen ook heel gevaarlijk
Er zijn er al 3 (geloof ik) die dupes hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:03 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Jeej, swatches! Ik vind dat ook een toffe blog![]()
Maar ik vind de cosmixjes eigenlijk best tegenvallen niet slaan![]()
Hihi..het wordt kennelijk steeds lastiger om een uniek lakje te brouwenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:06 schreef Holyme het volgende:
http://kelliegonzo.blogsp(...)-orly-cosmic-fx.html
en is ie roze?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
zeg, waar kun je de kleur van je baby-opi vinden?
Ik doe gewoon google'n op het nummer onderop het flesjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
zeg, waar kun je de kleur van je baby-opi vinden?
ik ga de faal-o-holics anonymous oprichten, speciaal voor jou!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ORLY-Lunar Eclipse $5.00 $5.00
ORLY-Galaxy Girl $5.00
ORLY-It’s Not Rocket Science $5.00
ORLY-Space Cadet $5.00
ORLY-Halleys Comet $5.00
ORLY-Out of this world $5.00
ORLY-Glitz & Glamour $3.75
ESSIE-Lapis Of Luxury $8.00
![]()
en nou ga ik opruimen, straks bezoek!
loller!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:13 schreef Mirjam het volgende:
haha, nu heb ik dus 3 dezelfde lakjes straks, want catch me in your net en charla heb ik beide..
Dittoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:13 schreef Mirjam het volgende:
haha, nu heb ik dus 3 dezelfde lakjes straks, want catch me in your net en charla heb ik beide..
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:13 schreef Mirjam het volgende:
ohjaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
DittoAlleen zijn het er bij mij dus 4
vind ik ook..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:15 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik zou dat wel zonde vinden eigenlijk
Heb je t al gevonden? Ik kon niks vinden... en zit nu met een raadsel-lakje...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
Maar het maakt me niet uit, die kleur is zo magisch, die blijf ik toch wel geweldig vinden
ik ook nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gister ochtend bij td besteld maar nog geen betalingsverzoek gehad
hoe was duitsland?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zul je zien dat de orlys n/a zijn als ik een Paypal request krijg
Dat zou wel balen zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zul je zien dat de orlys n/a zijn als ik een Paypal request krijg
Ik wel, de truc is:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je t al gevonden? Ik kon niks vinden... en zit nu met een raadsel-lakje...
Edit, ik quote raar... ik bedoel de naam van je OPI-lakje
Die vind ik tofquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wel, de truc is:
de eerste 6 tekens nemen. De mijne was NLE049: Manicurist of Seville!
[ afbeelding ]
wie, mij?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb wat lakjes voor je!
Vraag me niet welke want ik heb maar wat gegraait
okquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
@Mirjam
Ben vrijdag pas thuis
Zit nu op de camping
*kijkt lief*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:32 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn invoice gehad, en betaald. Ik g er dus nu van uit dat ik ze ook gewoon krijg. Alleen helemaal over het hoofd gezien dat Haileys Comet een dupe is van Zoya Charla. Ik ga HC dus in het swaptopic gooien.
Hahaha, dat had ik met de eerste keer dat ik swatches zag. Toen ik alleen de flesjes had gezien wilde ik ze allemaal. Toen ik die slechte swatches had gezien, wilde ik er maar 1. En uiteindelijk heb ik er 3 besteld en nu ik deze swatches heb gezien, weet ik zeker dat ik het goed gedaan hebquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:03 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Jeej, swatches! Ik vind dat ook een toffe blog![]()
Maar ik vind de cosmixjes eigenlijk best tegenvallen niet slaan![]()
Charla had ik al voorzien inderdaad. Maar Laser heb ik onderweg met een swap, shoot.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:06 schreef Holyme het volgende:
http://kelliegonzo.blogsp(...)-orly-cosmic-fx.html
Oh nee! Nu maar hopen dat onze bestellingen allemaal nog op tijd warenquote:
OH je lakje is erquote:
Oehhhquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
OH je lakje is eren heb de jouw in de bus gedaan
voor de lichting nog.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga de faal-o-holics anonymous oprichten, speciaal voor jou!
omgquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:42 schreef Sharana_LV het volgende:
misschien dat ik wel een mail ga krijgen dan dat de orlys op zijn![]()
volgende keer ga ik niet meer zo lang twjifelen!
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens, dat die lakjes N/A staan op TD wil niet zeggen dat ze op zijn en jullie ze niet meer krijgen, het kan ook zijn om de flow aan bestellingen even af te remmen
wie is hier nou de falertquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn oogschaduw palettes zijn er ook. En de bubsels ook.
Thanx!! Dan heb ik: mod about youquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wel, de truc is:
de eerste 6 tekens nemen. De mijne was NLE049: Manicurist of Seville!
[ afbeelding ]
Doe eens foto's makenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
en mijn oogschaduw palettes zijn er ook. En de bubsels ook.
Schmäcklich!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over een half uurtje, eerst ff eten
En ik Bubble Bath.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thanx!! Dan heb ik: mod about you
Jum!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:38 schreef Daph_ het volgende:
Zo, net 400 gram roerbakgroenten en een ossenhaasje naar binnen gevorkt
Zeker yum! Uiensoep.. Ik weet niet of ik dat wat vindquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jum!
Ik heb net wederom mijn's gegratineerde uiensoep op met een geroosterd bammetje met kruidenboter
Om nom!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik aardappelballetjes, rosbief en spinazie
Hahahah!! Inderdaad!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zeker yum! Uiensoep.. Ik weet niet of ik dat wat vindGeroosterd bammetje met kruidenboter is iig nom!
Net een klein puddinkje erachter aan als toetje, moet wel leuk blijven om een beetje op je eten/gewicht te letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |