nee ik ook niet, daarom kan ik me hier heerlijk schreeuwenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:04 schreef AmyGrace het volgende:
Ach, volgens mij loopt niemand graag te koop met zijn/haar verslaving. Ik heb niet de behoefte alle mensen in m'n omgeving te vertellen dat ik 100+ nagellakjes heb
Nou, en dan is nagellak nog redelijk goedkoopquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef mirannie het volgende:
Ik heb het wel gehad met Uggs... is nu wel een beetje afgezwakt. Eigenlijk tegelijk met toen de echt lak gekte begon
Volgens mij heb ik gewoon iets nodig om verslaafd aan te zijn ofzo
Woehahahaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ik ook niet, daarom kan ik me hier heerlijk schreeuwen![]()
plus dat jullie toch al denken dat ik gek ben
Ik ook niet hoor, mensen snappen het vaak toch niet. Dan maar nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:04 schreef AmyGrace het volgende:
Ach, volgens mij loopt niemand graag te koop met zijn/haar verslaving. Ik heb niet de behoefte alle mensen in m'n omgeving te vertellen dat ik 100+ nagellakjes heb
Ik heb dus 2 weken terug ze ook gekocht. Ik ben blij met degene die ik heb, ze lijken niet zo lomp als de meeste (vind ik dan) en ze zitten heerlijk, ik heb zooltjes erin en ik heb zoveel minder last van mijn rugquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef mirannie het volgende:
Ik heb het wel gehad met Uggs... is nu wel een beetje afgezwakt. Eigenlijk tegelijk met toen de echt lak gekte begon
Volgens mij heb ik gewoon iets nodig om verslaafd aan te zijn ofzo
Ooh, ik welll!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, mensen snappen het vaak toch niet. Dan maar niet
neejoh, alleen die oude series, die niet 3free zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef AmyGrace het volgende:
Ik zat me trouwens wat te bedenken vandaag: Als onze huizen ooit in de fik vliegen onstaat er dan geen giga-ontploffing door die nagellakverzamelingen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, maar jij bent een btje gekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooh, ik welll!
En dan die koppen van die mensen, heeeeerlijk
BEn benieuwd hoe lang het duurt voor mijn 2 nieuwe collega's het door hebben, de ene keek vandaag al zo naar mijn nagels dus het zit er aan te komen
gek mens, heerlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooh, ik welll!
En dan die koppen van die mensen, heeeeerlijk
BEn benieuwd hoe lang het duurt voor mijn 2 nieuwe collega's het door hebben, de ene keek vandaag al zo naar mijn nagels dus het zit er aan te komen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
LV aankopen van het jaar 2009:WowsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou niet zo van bruin
![]()
WTFFFFFF!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |