mijn make-up past nog steeds in 1 schoenendoos. Ik ben voornemens om het op korte termijn ook echt te gaan gebruikenquote:
Ik heb ook tassen waar geen logo op staat maar gewoon de damier (blokjes) versie. Maar ik had sowieso al spijt van mijn username want LV wordt je gelijk doodgeflamed, ik heb 1 keer in een LV topic gepost en daar werden veel mensen afgebrand, maargoed ... ik vind het nou eenmaal mooi, alleen het schijnt dat je een rijk verwend nest bent als je zo'n tas hebt ipv iemand die gewoon hard voor dr geld werktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
Plus dat LV gewoon met logo's overladen reclame-zooi is in mijn ogen.
Dat is een freakin half maand salarisquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:55 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nou, ik vind tassen heel leuk, maar 1000 euro voor een tas gaat me toch te ver
Ik niet. Ik zou veel te bang zijn dat er iets mee gebeurt ofzo..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook tassen van 1000 euro
Sorryquote:
ehmz, 8 of 9 ofzo, reistas etc dan ook meegerekendquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Hoeveel LV-tassen heb je al liggen?
Neuh ik ben juist wel jaloers op mensen die dat gewoon kunnen eigenlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ook tassen waar geen logo op staat maar gewoon de damier (blokjes) versie. Maar ik had sowieso al spijt van mijn username want LV wordt je gelijk doodgeflamed, ik heb 1 keer in een LV topic gepost en daar werden veel mensen afgebrand, maargoed ... ik vind het nou eenmaal mooi, alleen het schijnt dat je een rijk verwend nest bent als je zo'n tas hebt ipv iemand die gewoon hard voor dr geld werkt
Dat vind ik niet. Maar ik zou het zelf niet kopenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ook tassen waar geen logo op staat maar gewoon de damier (blokjes) versie. Maar ik had sowieso al spijt van mijn username want LV wordt je gelijk doodgeflamed, ik heb 1 keer in een LV topic gepost en daar werden veel mensen afgebrand, maargoed ... ik vind het nou eenmaal mooi, alleen het schijnt dat je een rijk verwend nest bent als je zo'n tas hebt ipv iemand die gewoon hard voor dr geld werkt
mja ik heb LV altijd erg mooi gevonden, ik loop ook niet met gucci of iets omdat het een merk is, ik vind dat lelijk en ga daar geen geld aan uitgeven, ik koop alleen wat ik echt tof vindquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry
Maar merken die hun logo of merknaam allover op hun producten printen vind ik nogal... ja... goedkoop ogen. Ook al betaal je de hoofdprijs. Maar ik zal niet de hoofdprijs betalen om een wandelend billboard voor een overpriced merk te zijn
Ik deel je meningquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry
Maar merken die hun logo of merknaam allover op hun producten printen vind ik nogal... ja... goedkoop ogen. Ook al betaal je de hoofdprijs. Maar ik zal niet de hoofdprijs betalen om een wandelend billboard voor een overpriced merk te zijn
Ik zal zo eens een foto van de lade maken..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn make-up past nog steeds in 1 schoenendoos. Ik ben voornemens om het op korte termijn ook echt te gaan gebruiken
Het lijkt me inderdaad heerlijk om mijn geld zo makkelijk uit te kunnen geven zonder zorgen. Ik hoop dan ook nog steeds op de jackpotquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neuh ik ben juist wel jaloers op mensen die dat gewoon kunnen eigenlijk
ja, dat mag ook zeker, het is puur hoe ik me daar zelf bij voel. Ik heb zelf het liefst iets moois / geks waarvan iedereen denkt: ey, da's gek! Waar de fuk heb je DAT nou weer vandaan? En dat ik dan doe van:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ik heb LV altijd erg mooi gevonden, ik loop ook niet met gucci of iets omdat het een merk is, ik vind dat lelijk en ga daar geen geld aan uitgeven, ik koop alleen wat ik echt tof vind
.... behalve bij sommige lakjes dan
Ik had die link met de LV nog nooit gelegdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar ik had sowieso al spijt van mijn username want LV wordt je gelijk doodgeflamed, ik heb 1 keer in een LV topic gepost en daar werden veel mensen afgebrand, maargoed ...
Super dat je dat wat je mooi vindt ook aan kunt schaffen toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja ik heb LV altijd erg mooi gevonden, ik loop ook niet met gucci of iets omdat het een merk is, ik vind dat lelijk en ga daar geen geld aan uitgeven, ik koop alleen wat ik echt tof vind
.... behalve bij sommige lakjes dan
ik heb ook gewoon tassen van 10 euro hoor, als het maar leuk isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat mag ook zeker, het is puur hoe ik me daar zelf bij voel. Ik heb zelf het liefst iets moois / geks waarvan iedereen denkt: ey, da's gek! Waar de fuk heb je DAT nou weer vandaan? En dat ik dan doe van:enzo.
QFTquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had die link met de LV nog nooit gelegd![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
wacht er gewoon nog even mee, heusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil ook wat nieuwe makeup eigenlijk! Ik heb misschen maar 3 oogschaduws, ik wil me daar eigenlijk ook wel wat meer in gaan verdiepen
mooi zoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |