quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mystery had je toch al in een ander pakje?
of ben ik nu in de war?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef mirannie het volgende:
DS mysterie heb ik al eerder op je lijstje zien staan... Nog een dubbele??
Nou, geloof me, hier zijn ze blij dat ik nu lakjes koopquote:
Dit meen je toch niet? Je bestelt iets wat je niet geweldig vindt?? Volgens mij ben je nu op het punt dat het echt niet meer goed met je gaatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee die wou ik heel graag maar toen gewisseld voor een ander!
mistery vind ik wel tof, maar niet geweldig, maar omdat ik de andere dsjes ook heb wil ik hem er tch wel bij, had nu toch een plekje over
dealquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zet 5 euro in op binnen een week.
neeeeee ik vind hem leuk hoor, maar niet van OMGOGMOMGOGM!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet? Je bestelt iets wat je niet geweldig vindt?? Volgens mij ben je nu op het punt dat het echt niet meer goed met je gaat
You lost me there!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou, geloof me, hier zijn ze blij dat ik nu lakjes koop
Als ik 1 tas koop van LV ben ik ook rond de 1000 lichter, mijn lakjes zijn goedkoper
I raisequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zet 5 euro in op binnen een week.
Oh ja, die tas kwam er deze maand niet toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou, geloof me, hier zijn ze blij dat ik nu lakjes koop
Als ik 1 tas koop van LV ben ik ook rond de 1000 lichter, mijn lakjes zijn goedkoper
Dat staat heel raar, aan elkaar geschrevenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neeeeee ik vind hem leuk hoor, maar niet van OMGOGMOMGOGM!
Ik loop achter..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me laatst ook af...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
I raise
10 euro zet ik op binnen 4 dagen
Ja ..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
You lost me there!
Koop jij dat?
Vorige maand ook geen tas gekocht, ook geen sjaal, armbanden of ook maar iets van LVquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:54 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh ja, die tas kwam er deze maand niet toch?
Ik snap niet dat mensen 1000 euro voor wat voor tas dan ook uitgeven eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ..![]()
Ik + LV =
maar ik snap goed dat waarschijnlijk niemand hier dat leuk zal vinden
Nou, ik vind tassen heel leuk, maar 1000 euro voor een tas gaat me toch te verquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ..![]()
Ik + LV =
maar ik snap goed dat waarschijnlijk niemand hier dat leuk zal vinden
QFT!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen 1000 euro voor wat voor tas dan ook uitgeven eerlijk gezegd.
Ik denk dat alle tassen die ik in mijn leven heb versleten samen nog niet op 1000 euro komen
Hoeveel LV-tassen heb je al liggen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vorige maand ook geen tas gekocht, ook geen sjaal, armbanden of ook maar iets van LV
Nou ja, hoe durf je?!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
Plus dat LV gewoon met logo's overladen reclame-zooi is in mijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |