Spinaziequote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik aardappelballetjes, rosbief en spinazie
Frietjes zijn lekker!! Buikpijn minderquote:
Oh kak.... hopen dat ze reageert...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geswapt met iemand uit Maleisië, en heb t pakketje opgestuurd, maar niks meer van haar gehoord :/
Heb nu maar gemailt hoe het zit, I'm a little worried
Anders 30 euries door de plee gespoeltquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh kak.... hopen dat ze reageert...
wattes?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb btw nog een glisten up in de aanbieding
Wanneer heb je het verzonden?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geswapt met iemand uit Maleisië, en heb t pakketje opgestuurd, maar niks meer van haar gehoord :/
Heb nu maar gemailt hoe het zit, I'm a little worried
mooie buit falert!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag dus wat dingetjes in de bus
Om te beginnen, mijn ZesterdoosEr zit wel een blonde mensen shampoo in en zes bosdylotions. Ik heb donker haar en smeer nooit aan m'n body
Maar de lippiegloss, scheermes en natuurlijk de baby-opi zijn tof!
[ afbeelding ]
En toen bleken mijn Sleek paletten bij de buren ook te zijn bezorgd. Heerlijk, heb al helemaal zin om te gaan tutten![]()
[ afbeelding ]
Ennn natuurlijk het pakketje van princess-a!
[ afbeelding ]
Rich & famous - gracious - electric - rich en een mooie donkergroene MNY
Gisteren was er nog TD
[ afbeelding ]
Diva of Geneva - the color to watch - Ski teal we drop - Lucerne-tainly look marvelous
[ afbeelding ]
Joy - harmony - adore - extravagance
Onderste is idd een matte. FF kijken hoe ze heten...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:03 schreef Lindytje het volgende:
Voor SQ!!!!!
Welke palletjes zijn die linksboven en onder? En is die onderaan een matte?
Toffe buiten
Thanxquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onderste is idd een matte. FF kijken hoe ze heten...
mat is chaos en die andere is curious!
arme sharana idd!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ach nee, arme Sharana!
Het wordt vast wel een keer minder. Toch?
Tnx allen
Wat veel leuks! Die Sleekpalettes zijn echt aanradersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag dus wat dingetjes in de bus
Om te beginnen, mijn ZesterdoosEr zit wel een blonde mensen shampoo in en zes bosdylotions. Ik heb donker haar en smeer nooit aan m'n body
Maar de lippiegloss, scheermes en natuurlijk de baby-opi zijn tof!
[ afbeelding ]
En toen bleken mijn Sleek paletten bij de buren ook te zijn bezorgd. Heerlijk, heb al helemaal zin om te gaan tutten![]()
[ afbeelding ]
Ennn natuurlijk het pakketje van princess-a!
[ afbeelding ]
Rich & famous - gracious - electric - rich en een mooie donkergroene MNY
Gisteren was er nog TD
[ afbeelding ]
Diva of Geneva - the color to watch - Ski teal we drop - Lucerne-tainly look marvelous
[ afbeelding ]
Joy - harmony - adore - extravagance
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom?
What could you possibly still want?
ik zie nog wel aardig wat hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom?
What could you possibly still want?
Jamaar, mijn body + miniflesje = failquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:24 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wat veel leuks! Die Sleekpalettes zijn echt aanraders![]()
Enne, goeie reden om wel aan je boddie te gaan smeren...hup!
Zal ik nog wat links naar leuke webshopsjes voor je zoeken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zie nog wel aardig wat hoor
Tuurlijk! Misschien dat de geur er dan wel wat minder op wordtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar, mijn body + miniflesje = fail
Of kun je die producten ook mixen?
Don't! Strax klaagt ze je nog aanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik nog wat links naar leuke webshopsjes voor je zoeken?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zal ik nog wat links naar leuke webshopsjes voor je zoeken?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:28 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Don't! Strax klaagt ze je nog aan
zeg ik ben heus wel lievquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:29 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, kijk maar uit met ons Sharaantje...
Oh, over geur gesproken. Er zat ook zo'n dr. van de Hoog maskertje in. Die gebruik ik best vaak, op 1 na. Want die ruikt naar kokos. En ik word echt misselijk van kokos. Drie keer raden welke er in mijn pakje zatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:28 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Tuurlijk! Misschien dat de geur er dan wel wat minder op wordt
cocos maskerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, over geur gesproken. Er zat ook zo'n dr. van de Hoog maskertje in. Die gebruik ik best vaak, op 1 na. Want die ruikt naar kokos. En ik word echt misselijk van kokos. Drie keer raden welke er in mijn pakje zat
ach joh, die vind je vast leuk. Welke heb je besteld?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Jammer dat mijn TD pakketje er nog niet is, want er zit ergens in 1 pakketje nog een neon lakje van China Glaze, als ik het tof vind staan wil ik daar ook ngo wel wat andere kleurtjes van
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, over geur gesproken. Er zat ook zo'n dr. van de Hoog maskertje in. Die gebruik ik best vaak, op 1 na. Want die ruikt naar kokos. En ik word echt misselijk van kokos. Drie keer raden welke er in mijn pakje zat
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:31 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, maar ook een falert, dus we moeten je wel een btje in de gaten houden af en toe
die roze, omdat jij er zo van houdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach joh, die vind je vast leuk. Welke heb je besteld?
Die heeft ze zelf ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die roze, omdat jij er zo van houd
Flipflapflop of pool party?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die roze, omdat jij er zo van houd
Pool party ... maar wacht eens.... ik heb nu nog onderweg het 2e deel vintage vixen en het 2e deel swiss... die zat vol... waar zit pool party dan bij? heb ik nog een pakketje onderweg of heb ik hem nou niet besteld? zou toch zweren van wel ..quote:
Tsja, ik ben nu eenmaal lafquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:35 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ach, roze is gewoon, je moet het gewoon durven
Je hebt toch net nog 2 keer besteld?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pool party ... maar wacht eens.... ik heb nu nog onderweg het 2e deel vintage vixen en het 2e deel swiss... die zat vol... waar zit pool party dan bij? heb ik nog een pakketje onderweg of heb ik hem nou niet besteld? zou toch zweren van wel ..
*schudt met hoofd*quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pool party ... maar wacht eens.... ik heb nu nog onderweg het 2e deel vintage vixen en het 2e deel swiss... die zat vol... waar zit pool party dan bij? heb ik nog een pakketje onderweg of heb ik hem nou niet besteld? zou toch zweren van wel ..
pool party was ergnes volgende week, zoek nu ff in mailquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt toch net nog 2 keer besteld?
Dat probeerde ik een btje aan te geven. Je bent nou eenmaal een meisje en daar hoort ROZE bij! Of je het nou wil of nietquote:
Ik kan het niet meer aanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
shit ik zie net nu ik ga kijken wat ik besteld heb dat ik een lakje van opi dubbel heb besteld ...
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
shit ik zie net nu ik ga kijken wat ik besteld heb dat ik een lakje van opi dubbel heb besteld ...
Fak dat, mijn vrouwelijkheid is anders al roze!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:37 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dat probeerde ik een btje aan te geven. Je bent nou eenmaal een meisje en daar hoort ROZE bij! Of je het nou wil of niet
Ach, eens... Eens zul je er aan toe durven gevenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]!!!
[..]
Fak dat, mijn vrouwelijkheid is anders al roze!
ZEG!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga ff naar de wc, kan je d'r aan in je eentje?
Krijg een beetje een decemberdaph flashbackquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:38 schreef Daph_ het volgende:
HAhahaha sharana ik lach me dood om je faalgedrag
Noes!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga ff naar de wc, kan je d'r aan in je eentje?
En hij is al vrij Jelly en daar hou ik niet echt van, kleur is cool maar dat jelly, ugh!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:40 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, wat nou? Je hebt een lakje onderweg die je al op je nagels hebt zitten![]()
Dat was één meesterfaal van 40 lakkiesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Krijg een beetje een decemberdaph flashback
Kunnen we jou ook uit de faalmodus halen? Stopknopje anywhere?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En hij is al vrij Jelly en daar hou ik niet echt van, kleur is cool maar dat jelly, ugh!
nee jij hebt ook zo'n periode gehad dat er vier keer per week een pakje kwamquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat was één meesterfaal van 40 lakkies
Als je het doet, doe het goedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat was één meesterfaal van 40 lakkies
maar je hebt toch de hele neoncollectie van color club besteld?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
OKE...
ik kan dus nergens meer dat neon lakje vinden? ik dacht dat hij in een pakketje zat.. blijkbaar niet ...
Goh wat zal ik eens gaan doen
ja dat wel, gister of eergister ..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je hebt toch de hele neoncollectie van color club besteld?
begin daar dan es meequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat wel, gister of eergister ..
Nou, voorlopig genoeg neon toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat wel, gister of eergister ..
omg hoe lame, klagen over een ander en t zelf ook doenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef Daph_ het volgende:
@ SQ ja ik had op een gegeven moment wel veel pakkies ja.. Maar zo veel als sharana heb ik er nooit gehadbegon wel ook met swappen in december he, dat scheelt
Oh en op twitter is debbie van lushiousbeauty nogal dom bezig. Klagen over sites die haar foto's gebruiken zonder credit terwijl vorige week mijn foto (met watermerk!) op lushiousbeauty stond zonder credits
nou inderdaad, nogalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omg hoe lame, klagen over een ander en t zelf ook doen
CG-Pool Party #872 $2.99quote:
|Niet handig iddquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omg hoe lame, klagen over een ander en t zelf ook doen
Mystery had je toch al in een ander pakje?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
CG-Pool Party #872 $2.99
CG-Flip Flop Fantasy #873 $2.99
CG-Sun Worshiper #874 $2.99
CG-Yellow Polka Dot #875 $2.99
CG-Kiwi Coolada #876 $2.99
CG-Towel Boy Toy #877 $2.99
CG-Carnival Lights #798 $3.20
OPI-DS mystery $6.95
ESSIE-Splash Of Grenadine $8.00
Zucht, lekker bezig. Wat een dramaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:46 schreef Daph_ het volgende:
@ SQ ja ik had op een gegeven moment wel veel pakkies ja.. Maar zo veel als sharana heb ik er nooit gehadbegon wel ook met swappen in december he, dat scheelt
Oh en op twitter is debbie van lushiousbeauty nogal dom bezig. Klagen over sites die haar foto's gebruiken zonder credit terwijl vorige week mijn foto (met watermerk!) op lushiousbeauty stond zonder credits
nee die wou ik heel graag maar toen gewisseld voor een ander!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mystery had je toch al in een ander pakje?
of ben ik nu in de war?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |