*gaat even koffie drinken* doei!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
zeg lul eens even door, dan kunnen we nieuw topic maken met ander topictitel

Ik ben toch zo dol op jouw zinsbouw en interpunctiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb een tijd erg fijn gelopen op Uggs nu niet meer nodig gelukkig nu kan ik op alles goed lopen

HIER BLIJVEN!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
*gaat even koffie drinken* doei!

Ik doe dat juist ook, is juist lachen om die hoofden te zienquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooh, ik welll!
En dan die koppen van die mensen, heeeeerlijk
BEn benieuwd hoe lang het duurt voor mijn 2 nieuwe collega's het door hebben, de ene keek vandaag al zo naar mijn nagels dus het zit er aan te komen
Idd, dat zal me een mooie knal geven!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:07 schreef AmyGrace het volgende:
Ik zat me trouwens wat te bedenken vandaag: Als onze huizen ooit in de fik vliegen onstaat er dan geen giga-ontploffing door die nagellakverzamelingen?![]()
Bwhehehehehquote:

trust me, ik ook niet. totdat ik per ongeluk een keer een paar van mijn zusje aantrok...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Uggs.... dat zal ik ook nooit ooit begrijpen

Lekker zitten is GEEN excuusquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
trust me, ik ook niet. totdat ik per ongeluk een keer een paar van mijn zusje aantrok...

quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:15 schreef Lindytje het volgende:
Uggs zitten echt zooooooo fijnIk heb me over de lelijkheid heen gezet

Sorryquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben toch zo dol op jouw zinsbouw en interpunctie

Groenten verteren veeeel langzamer dan koolhydraten en vleesquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:16 schreef Daph_ het volgende:
Ik zit helemaal vol en heb voor mijn doen veel minder gegeten dan normaal?

quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
LV aankopen van het jaar 2009:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat ik me wel afvraag is of je het niet vervelend vindt dat tegenwoordig je tegenwoordig op iedere markt goed lijkende tassen kunt kopen. Wat ook massaal gedaan wordt, want ik zie hele volksstammen met zulke tassen lopen. Haalt dat het speciale er niet een beetje af?
Maar verder vind ik wel dat als je het zelf mooi vindt en het kan betalen, dat je gewoon moet kopen wat je zelf wilt, ongeacht wat anderen zeggen![]()

Daar ging het niet om. Het topic moet niet vol. Ik vind Uggs ook leelukquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lelijk! lelijk! lelijk! lelijk! lelijk!

Als jij of ik 'm nou sluitenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:17 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Het topic moet niet vol. Ik vind Uggs ook leeluk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |