Tuurlijk, en nog wel meer delen ook.quote:Op maandag 13 september 2010 17:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Komt er nog wel deel 21 van het andere topic?
quote:Op maandag 13 september 2010 17:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tuurlijk, en nog wel meer delen ook.
JohnnyKnoxville, ben je het ermee eens dat NIST een overheids instelling is of niet?quote:Op maandag 13 september 2010 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar geeft het NIST gewoon antwoord op:
[..]
Maar dit bedoelde ik dus precies, het NIST legt uit hoe ze tot resultaat zijn gekomen, wat ze wel en niet hebben onderzocht en waarom wel en niet. Maar de antwoorden worden tóch niet geaccepteerd door 'truthers', omdat de NIST ze geeft, en die is blijkbaar volgens hen sowieso evil en deel van de samenzwering.
quote:Enigszins offtopic: laatst wel een aardige BBC-reportage gezien over de totstandkoming van het nieuwe ontwerp van het WTC-complex: http://docuwiki.net/index(...)ions:_at_Ground_Zero
De eerste voorgestelde ontwerpen waren echt een gruwel. Gelukkig wordt er nu iets neergezet dat acceptabel is, al was het wel één van de meest conservatieve concepten die meestreed in de ontwerpwedstrijd - die overigens maar zeer ten dele een echte competitie was zo blijkt in de reportage.
Explosies als in explosieven die afgaan, of harde knallen waarvan je, als je eerlijk bent, de oorzaak niet weet?quote:Op maandag 13 september 2010 18:15 schreef THEFXR het volgende:
ik vind 9/11 eyewitness wel een goede documentaire, je hoort de explosies duidelijk!
dat is een van de mogelijkheden jaquote:Op maandag 13 september 2010 15:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nog even een aanvulling op mijn post.
@Terecht: Ik zie trouwens niet zo in waarom de truth beweging een scenario zou moeten bedenken. Het streeft het doel totaal voorbij. Als men kan aantonen dat er sprake is geweest van demolitions, dan hebben zij hun taak volbracht, lijkt me. Het is dan aan justitie gelegen om de rest boven water te krijgen, lijkt me.
Het punt dat het ze tot nu toe nog niet (officïeel) gelukt is dit te bewijzen, komt waarschijnlijk mede doordat de overheid geen enkele medewerking levert.
Huh? Ik denk dat ik jouw post niet begrijp.quote:Op maandag 13 september 2010 18:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dat is een van de mogelijkheden ja
Beetje vergelijkbaar met dat filmpje van MC van vorige week waarin uitgerekend was dat het wtc in een vacuüm gevallen moet zijn.
Dat laatste doe ik dus ook en kom dus heel vaak tot de conclusie dat de truthers gewoon een punt hebben.quote:Op maandag 13 september 2010 17:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hier verder dus?
[..]
Ja.
[..]
Ja, hoe kunnen rechters onafhankelijk zijn als ze betaald worden door de overheid?
[..]
Als je al zo tegen het onderzoek van de NIST aankijkt, waarom dan nog verwijzen naar alle vermeende fouten in dat rapport? Dan moet je zelf wetenschappelijk onderzoek doen en daar je conclusies uittrekken. Niet alleen maar wijzen op dingen waarvan jij leest dat anderen fout vinden aan het rapport. Denk zelf ook eens na, beredeneer waarom anderen iets fout of goed vinden. Vorm zélf een oordeel over het hele gebeuren, in plaats van de mening van anti-NISTers over te nemen.
(overigens geldt het laatste ook voor sommige 'niet truthers').
Ik kijk naar wat ik denk dat er gebeurt is op die dag en wat NIST daar over zegt, en dán bepaal ik of ik het billijk vind wat ze zeggen. Hetzelfde voor de complottheorieën, ik ben benieuwd wat ze stellen, hoe ze dat onderbouwen en of ik het met ze eens ben.
quote:WHAT TELEVISION VIEWERS SAW ON 9/11
The 9/11 TV imagery (of the crucial morning events) was just a computer-animated, pre-fabricated movie. It featured for the most part what were meant to be “chopper shots” of the smoking towers - and very little else. The sum total of “Action Shots” (“Planecrash” and “Tower collapses”) amounted to little over 30secs of the entire morning's TV broadcasts ! Needless to say, much as the rest of the animation movie, none of these “Action Shots” depicted any sort of reality. Now, it may be difficult for many to understand why the 9/11 plotters needed to fake even the tower collapses; yet this was undoubtedly the most crucial aspect of the entire operation - and needs to be fully understood in its plain logic: The unprecedented WTC demolition job was far too risky an affair to be shown on LIVE TV - (or to let any amateur cameraman capture it on film). The 9/11 conspirators had no intention whatsoever to offer such a "pyrotechnical" spectacle to world scrutiny - just imagine how unspeakably foolish this would have been. Thus, in all probability, the oldest trick in the manuals of covert military ops was used: smokescreens. More recent technology deactivated temporarily all cameras within sight of the area. In reality, the towers were most likely enveloped in thick smoke (military obscurants) as they collapsed - and no real footage exists of that brief event. Thankfully - for all normal people of this world - the 9/11 planners hired a poorly skilled animation crew : in their efforts to simulate reality, their crass 'artistry' and countless mistakes provide ample and repeatable proof of the trickery - forever engraved in the TV archives.
bron
"identity generating" software programquote:The Vicsim Report
Our latest research in 2009 has brought us to a series of remarkable discoveries in the collection of victim stories. What began as an insightful look at the CNN.com 9/11 Victim Memorial, the original source of the death reports, turned into realization after realization that the entire body of victims - from the airplanes, to the Pentagon, to the World Trade Center - had all been created at the same time by an "identity generating" software program which creates 'digital' people with (oft improbable) fictitious names. Anyone armed with a little patience and a discerning attitude should be able to realize that the CNN Victim Memorial is a preposterous list of counterfeit identities. As a result, the full extent of the 9/11 simulation - heroes, victims and villains - is revealed as the absurd, fabricated drama that it is.
To understand how computer-assisted false identities can take the place of both false events and society's "normal" functions (including the role of news anchors or even the role of those allegedly investigating the simulation!) please view the full body of the CNN.com 9/11 Victim Memorial Pay particular attention to the invariably sappy and contrived comments/tributes posted by alleged "families and friends"; note the endlessly recycled patterns of those messages of condolence - almost invariably addressed in first person to the 'dead' as if they could read their own tributes from Heaven; note also the farcically poor quality of hundreds of portraits - as if all these families had no better picture of their loved ones to offer. Then read the Vicsim Report. After this exercise, you should feel equipped to tackle the increasing challenge of distinguishing between computer-generated sims and real people.
bron
zover was je dus al, oke danquote:
hoorde je mij zeggen dat rechters onafhankelijk zijn?quote:Ja, hoe kunnen rechters onafhankelijk zijn als ze betaald worden door de overheid?
Kan me voorstellen dat je daar zo tegen aan kijktquote:Als je al zo tegen het onderzoek van de NIST aankijkt, waarom dan nog verwijzen naar alle vermeende fouten in dat rapport?
Lijkt me een kwestie van een beetje kort door de bocht gezien ik al jaren op dit topic post en niet veel aandacht besteed aan het NIST rapportquote:Dan moet je zelf wetenschappelijk onderzoek doen en daar je conclusies uittrekken. Niet alleen maar wijzen op dingen waarvan jij leest dat anderen fout vinden aan het rapport. Denk zelf ook eens na, beredeneer waarom anderen iets fout of goed vinden.
9/11 is een hoax beste man, alleen wordt daar heel ingewikkeld over gedaan.quote:Vorm zélf een oordeel over het hele gebeuren, in plaats van de mening van anti-NISTers over te nemen.
(overigens geldt het laatste ook voor sommige 'niet truthers').
Dat mag natuurlijk..quote:Ik kijk naar wat ik denk dat er gebeurt is op die dag en wat NIST daar over zegt, en dán bepaal ik of ik het billijk vind wat ze zeggen. Hetzelfde voor de complottheorieën, ik ben benieuwd wat ze stellen, hoe ze dat onderbouwen en of ik het met ze eens ben.
Omdat in beiden gevallen er van iot gegaan wordt dat de minst waarscjhijnlijke optie waarschijnlijk de reden is en er totaal voorbij gegaan wordt aan de andere glaringly obvious redenquote:Op maandag 13 september 2010 18:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Huh? Ik denk dat ik jouw post niet begrijp.![]()
Wat is een van de mogelijkheden en waarom zou dat met MC zijn filmpje vergelijkbaar zijn?
toch verkies je vaak het klakkeloos geloven van truther-websites boven het zelf beredeneren en uitzoeken. Hardly objectief te noemenquote:Op maandag 13 september 2010 18:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik dus ook en kom dus heel vaak tot de conclusie dat de truthers gewoon een punt hebben.
Er is wetenschappelijk onderzoek gedaan door niet officiële bronnen. Neem nou het nano-thermite verhaal. Gewoon wetenschappelijk onderzoek hoor... je weet wel, met microscopen enzo.![]()
Helaas vind de overheid (NIST, FEMA) het nodig om data achter te houden en dat maakt het voor de gewone man nogal lastig om een gedegen onderzoek uit te voeren. Zo zijn er dus gegevens gebruikt in de WTC 7 analyse die NIET vrij worden gegeven. Hoe kun je een onderzoek dan toetsen, als je niet alle input data en bronnen hebt? In die zin kun je dus stellen dat men een onafhankelijk onderzoek gewoon tegenwerkt.
Neem toch aan dat je het hiermee eens bent, of niet?
Overigens is "truther" niet altijd een juiste benaming voor iemand die gewoon kritisch is en antwoorden op bepaalde ´vaagheden´ wil.
mijn reactie in geheimtaal, je moet zelf de sleutel maar raden:quote:
Sorry, maar waar heb je het over? Volgens mij sluit dit niet aan op wat ik zei hoor.quote:Op maandag 13 september 2010 18:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Omdat in beiden gevallen er van iot gegaan wordt dat de minst waarscjhijnlijke optie waarschijnlijk de reden is en er totaal voorbij gegaan wordt aan de andere glaringly obvious reden
Zelfde kun je van jou zeggen. Jij bent totaal niet objectief bezig. Anomalieën waar jij niet direct een antwoord op hebt negeer je voor het gemak. Bij andere zaken geef je vaak je mond maar een douw, zonder dat het ergens op gebaseerd is. Overigens ALTIJD sterk aan de kant van de "deniers". Kortom.... geen dingen in mijn schoenen schuiven waarbij jij op het zelfde vlak geen haar beter bent.quote:toch verkies je vaak het klakkeloos geloven van truther-websites boven het zelf beredeneren en uitzoeken. Hardly objectief te noemen
Dat ze nog geen cd hebben kunnen bewijzen ligt er aan dat ze niet zo goed hun bewijzen geformuleerd krijgen oid was het toch?quote:Op maandag 13 september 2010 19:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sorry, maar waar heb je het over? Volgens mij sluit dit niet aan op wat ik zei hoor.![]()
[..]
Ik reageer op elke normale vraag, wanneer ik er ben, zo nu en dan heb ik ook een leven. Als ik iets gemist heb ben ik meer dan willing om er op in te gaan.quote:Zelfde kun je van jou zeggen. Jij bent totaal niet objectief bezig. Anomalieën waar jij niet direct een antwoord op hebt negeer je voor het gemak. Bij andere zaken geef je vaak je mond maar een douw, zonder dat het ergens op gebaseerd is. Overigens ALTIJD sterk aan de kant van de "deniers". Kortom.... geen dingen in mijn schoenen schuiven waarbij jij op het zelfde vlak geen haar beter bent.
Waarom zitten er in dat filmpje geen bewijzen dat hun vermeende kinderen dood/levend zijn?quote:
zoóóó dat gaat ver.quote:The 9/11 Memorial Scams
“Elizabeth Wainio” - (aka “Honor Elizabeth Wainio” depending on which website you bump into) - has a ludicrous amount of internet memorials in her honor. Just search her full name and look it up for yourself. More often than not, these memorials ask for donations and organize fund-raising events. The problem is: Liz never existed. She is listed as a casualty of the farcical “FLIGHT 93” - the very existence of which has by now been demolished in every imaginable way. “Liz” is also one of those credited with placing a cell-phone call (with her 'step-mother') minutes before her “heroic death”. There cannot be many folks left on this planet still believing this very silly tale. I have chosen Liz to expound an instance of a simulated identity; however, please look up the many 9/11 victim memorials and realize that the same simulation techniques apply to virtually ALL of the purported 9/11 victims - firefighters included. At this stage, all the available research data points to this sweeping, inevitable conclusion : (almost) no one was killed on 9/11.
bron
kennelijk zijn het ouders van deze kinderen - digital imageryquote:Op maandag 13 september 2010 19:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zitten er in dat filmpje geen bewijzen dat hun vermeende kinderen dood/levend zijn?
nog eentje voor de anomalies llijst, komen we op 5 duizend en.. uuuhh even de tel kwijtquote:
zijn het nou acteurs, digital imeries of digital images van acteursquote:Op maandag 13 september 2010 19:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kennelijk zijn het ouders van deze kinderen - digital imagery
Ik denk eerder omdat men ze bewust niet wil horen...quote:Op maandag 13 september 2010 19:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat ze nog geen cd hebben kunnen bewijzen ligt er aan dat ze niet zo goed hun bewijzen geformuleerd krijgen oid was het toch?
Ach god... komt ze weer met haar genereuze aanbod om dingen te onderzoeken a.d.h.v. berekeningen. Die berekeningen zijn niet nodig als je goed naar het videomateriaal dat voor handen is kijkt. Dat is het zelfde als dat je voor een Ferrari gaat uitrekenen of ie harder dan 200 kan terwijl je gewoon weet dat ie harder kan.quote:Ik reageer op elke normale vraag, wanneer ik er ben, zo nu en dan heb ik ook een leven. Als ik iets gemist heb ben ik meer dan willing om er op in te gaan.
Ondertussen herinner ik me nog jouw: "vrije val kan alleen door c.d." waarmee je jezelf in een onmogelijke positie hebt gemanoeuvreerd. Ben je al in staat daar toch maar afstand van te doen, of zullen we dat maar eventjes negeren door een boel andere dingen te posten?
I.t.t. je plaatje van deniers heb ik al meerdere malen aangeboden dingen te onderzoeken met je, maar dat sla je af, dan ben ik beperkt tot woorden ja
Of omdat het gewoon niet overtuigend isquote:Op maandag 13 september 2010 19:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat men ze bewust niet wil horen...
Genoeg videomateriaal waar vraagtekens bij gezet kunnen worden en dat schreeuwt dus om een nieuw onderzoek. Dat ze Oost-Indisch doof en stekeblind zijn, moge duidelijk zijn.
[..]
We hoeven niet te rekenen hoor we kunnen ook gewone experimenten doen. Bv of zon instorting mogelijk is op kleinere schaal. Dan doe ik het rekenwerk welquote:Ach god... komt ze weer met haar genereuze aanbod om dingen te onderzoeken a.d.h.v. berekeningen. Die berekeningen zijn niet nodig als je goed naar het videomateriaal dat voor handen is kijkt. Dat is het zelfde als dat je voor een Ferrari gaat uitrekenen of ie harder dan 200 kan terwijl je gewoon weet dat ie harder kan.
Meeste data kun je vrij opvragen. Ik weet niet zo goed welke data nodig zal zijn die niet opvraagbaar is?quote:Bovendien.. waar haal jij de benodigde data vandaan?
Maar iets kan dus best (eventueel deels) met vrijeval snelheid instorten zonder dat er cd is gebruikt?quote:Nu leg je overigens weer woorden in mijn mond. Ik heb dat niet concreet zo gezegd (wellicht misschien een keer in de haast). Ik heb gezegd dat een 47 verdiepingen tellend gebouw met stalen constructie door toedoen van een kantoorbrand niet nagenoeg symmetrisch in elkaar kan storten en daarbij ook nog de vrije valsnelheid of versnelling behaalt.
Ik wacht af in spanningquote:Maar goed ik heb nog wel een berg aan onbeantwoorde zaken voor je. Ik zal vanavond nog eens wat uit de vorige topics trekken
ga je nog op vragen in of blijf je bloggen?quote:Op maandag 13 september 2010 19:24 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het begint gewoon echt lachwekkend te worden. Het is duidelijk voor mij.
De tijden zijn idd veranderd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:40 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je haalt zaken van bijna 40 jaar geleden erbij.
De tijden zijn ondertussen wel veranderd. Het is veel makkelijk om kritiek te hebben op de overheid, de overheid wordt dan ook veel beter in de gaten gehouden.
Het is dan ook wel heel simpel om te stellen dat dergelijke zaken nog steeds kunnen. De afgelopen jaren zijn er vaak zat schandalen ontdekt die makkelijk geheim hadden kunnen blijven.
quote:In the past, classified programs have yielded some of the Pentagon’s biggest technological breakthroughs: Stealth aircraft and spy satellites come to mind. But those kinds of programs typically fall under acquisition funding, i.e., procurement or research and development accounts. And the CSBA report doesn’t tell us much more about what, exactly, is going on in those classified “O&M” accounts. “Because of the classified nature of the funding,” it dryly states, “the programs and activities it supports are not publicly known.”
http://blogs.wsj.com/wash(...)tagons-black-budget/
Maar gelukkig hou jij ze in de gaten.quote:About 50 members of Congress know bits and pieces about particular programs. But only a handful of members and congressional staff--too few to enable serious congressional oversight--have broad access to information about the whole black budget.
http://findarticles.com/p/articles/mi_m1316/is_v19/ai_4973378/
Andrew Brunn: http://edition.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/people/1702.htmlquote:Op maandag 13 september 2010 19:24 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het begint gewoon echt lachwekkend te worden. Het is duidelijk voor mij.
Wat voor zin heeft het in vredesnaam om te gaan berekenen wat bij wijze van experiment al is aangetoond?quote:Op maandag 13 september 2010 19:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat ze nog geen cd hebben kunnen bewijzen ligt er aan dat ze niet zo goed hun bewijzen geformuleerd krijgen oid was het toch?
[..]
Ik reageer op elke normale vraag, wanneer ik er ben, zo nu en dan heb ik ook een leven. Als ik iets gemist heb ben ik meer dan willing om er op in te gaan.
Ondertussen herinner ik me nog jouw: "vrije val kan alleen door c.d." waarmee je jezelf in een onmogelijke positie hebt gemanoeuvreerd. Ben je al in staat daar toch maar afstand van te doen, of zullen we dat maar eventjes negeren door een boel andere dingen te posten?
I.t.t. je plaatje van deniers heb ik al meerdere malen aangeboden dingen te onderzoeken met je, maar dat sla je af, dan ben ik beperkt tot woorden ja
Ik wil alles berekenen / uitvoeren samen met jullie. Ik heb namelijk slechts een theorie waar ik redelijk sterk aan vast houdt en dat is het standaardmodel. Voor de rest sta ik overal voor open, en een gat schieten in het Nist rapport is natuurlijk ook een goede cariere-move...quote:Op maandag 13 september 2010 19:55 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Wat voor zin heeft het in vredesnaam om te gaan berekenen wat bij wijze van experiment al is aangetoond?
Om een gebouw dusdanig aan gruzelementen te stampen huurt men meestal een bedrijf in om dat hele ding van top tot teen vol te jenzen met staven dynamiet en shape charges..
Maar goed jij beweert dat het ook kan middels branden, dan laat je er vervolgens berekeningen op los waarvan je het antwoord eigenlijk al weet.
Je zult niet iets gaan berekenen namelijk dat niet overeenkomt met de video beelden want anders spreek je jezelf tegen.
Want hetgeen de beelden laten zien is gewoon normaal als gevolg van brand zeg je, en meen je daar het bewijs voor te kunnen leveren m.b.t. de oorzaak van die instorting door dit te berekenen.
In het geval van building 7 hetgeen niet door een vliegtuig is geraakt dus ook geen kerosine brand heeft gehad was de uitwerking hetzelfde een symetrische horizontale val dusver alleen gezien bij een cd
trouwens de karakteristieke deuk in het midden van het dak ontbrak niet eens bij wtc7 waardoor het puin niet uit elkaar valt maar juist op een centrale plek terecht komt, dus nog een onmiskenbaar teken van cd
de bekende squibs waren overduidelijk zichtbaar bij alle gebouwen alleen te zien bij cd
Ik bedoel maar zou het niet meer zinvol zijn om te berekenen wat er mankeerde aan het wtc7 gebouw?
Waardoor deze wel helemaal plat ging als gevolg van brand terwijl gebouwen in o.a. derdewereldlanden gewoon blijven staan terwijl deze van top tot teen geheel uitgefikt zijn? m.a.w. geheel zwart geblakerd en uitgebrand?
wtc7 zou extra robuust vervaardigd zijn omdat het aan specifieke veiligheidseisen vd Am. overheid voldeed, o.a. zou het aardbeving bestendig zijn om eens wat te noemen.
[ afbeelding ]
oke maar om het te berekeningen hou je dan rekening met de manier waarop building 7 was gebouwd? dus hoe de constructie van het het gebouw er uit zag vergeleken met andere gebouwen die wel overeind bleven?quote:Op maandag 13 september 2010 20:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik wil alles berekenen / uitvoeren samen met jullie. Ik heb namelijk slechts een theorie waar ik redelijk sterk aan vast houdt en dat is het standaardmodel. Voor de rest sta ik overal voor open, en een gat schieten in het Nist rapport is natuurlijk ook een goede cariere-move...
(tweede helft heb ik niet gelezen omdat je in de eerste paar regels al zoveel onzin over mij verklaart dat ik meteen moest reageren)
edit: de rest nu wel gelezen en is net zulke ongefundeerde onzin als het eerste deel.
Kijk, nu kom je bijna bij een toetsbare hypothese:quote:Op maandag 13 september 2010 20:41 schreef mediacurator het volgende:
[..]
oke maar om het te berekeningen hou je dan rekening met de manier waarop building 7 was gebouwd? dus hoe de constructie van het het gebouw er uit zag vergeleken met andere gebouwen die wel overeind bleven?
Dus zou je dan niet de bouwtekeningen erbij moeten pakken van building 7?
Tevens bouwtekeningen van gebouwen die allemal bleven staan na een langdurend brand?
En daarna met duidelijke aanwijzingen komen waardoor we kunnen weten wat precies de mankementen waren van building 7?
Hoe konden namelijk alle support columns allemaal tegelijk op het zelfde moment gefaald hebben terwijl de brandjes hier en daar willekeurig plaatselijk branden?
Waardoor het hele ding symetrisch kon vallen, branden veroorzaken toch een veel meer onregelmatige en gedeeltelijke instorting?
Toch niet zo'n keurig nette ineenstorting, dat is toch niet aannemelijk? zo ja, op basis van welk principe in de bouwkunde is zoiets mogelijk?
[ afbeelding ]
Luister alles KAN natuurlijk..quote:Op maandag 13 september 2010 20:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Kijk, nu kom je bijna bij een toetsbare hypothese:
Hypothese-mediacurator1: branden kunnen niet tot een gehele instorting leiden
Hypothese-mediacurator2: met een brand kunnen niet alle support columns tegelijkertijd falen
Geinpliceerde Hypothese-mediacurator3: Alleen een falen van alle support columns tegelijk kan tot een instorting leiden.
Heb ik ze zo goed geformuleerd, of bedoelde je iets anders?
Nog iets anders dat er bij moet, in 20 threads verwacht ik wel wat meer
Symetrisch en netjes zul je beter moeten definieren aangezien het niet symetrisch was en "netjes" maar een vaag begrip is.
explosiesquote:Op maandag 13 september 2010 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Explosies als in explosieven die afgaan, of harde knallen waarvan je, als je eerlijk bent, de oorzaak niet weet?
Ze staan nog steeds ongewijzigd op de CNN memoriam site:quote:“THE COLAIO BROTHERS”
Then there is the extraordinary story of the "COLAIO brothers". Both were purportedly senior managing directors at Cantor Fitzgerald (which supposedly lost more than 650 of their employees in the twin Towers). Mark and Stephen COLAIO (sadly) share the same, lone personal tribute by their common friend "Desiree". No one else has apparently bothered to comment on their very dramatic deaths - in over 8 years! They also share the same official tribute on LEGACY.COM which goes like this:
"There are countless ways to encapsulate Mark and Stephen Colaio, but the T-shirts do it in three words. The brothers owned matching shirts that they wore every chance they got. On the front was inscribed, "Life Is Good."Mark Colaio was a senior managing director and ran the agency desk at Cantor Fitzgerald, and he recruited his brother to work with him as a broker on the desk."
Maar zou het echt zo zijn dat de overledenen ook nog fictief zijn?quote:Op maandag 13 september 2010 21:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hahaha... wat is dit nu weer:
[ afbeelding ]
[..]
Ze staan nog steeds ongewijzigd op de CNN memoriam site:
http://edition.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/people/3335.html
http://edition.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/people/1703.html
2 broers, allebei dezelfde functie en dan ook allebei maar 1 getuigenis in hun memoriam..... Waar zijn die van familie, vrienden, buren, kennissen, studiemaatjes etc etc.![]()
Weird!
Ik weet het niet, Mediacurator, ik weet het niet. Kijk ook even het filmpje dat Lambiekje postte over die 9/11 actors. Het lijkt iig overduidelijk acteerwerk. Aan de andere kant kan ik niet geloven dat al die slachtoffers of iig veel van die slachtoffers niet bestaan hebben. Toch... als je al die foto's bekijkt...hahaha... insane gewoon.quote:Op maandag 13 september 2010 21:38 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Maar zou het echt zo zijn dat de overledenen ook nog fictief zijn?
Hoe zit het dan met de inzittenden van de vliegtuigen, ik neem aan dat deze dan wel echt overleden zijn?
Jij stelde toch dat sommige Amerikanen het idee zouden kunnen opvatten dat het realiseren van een islamitisch centrum nabij GZ een (imperialistische) overwinning voor de moslims zou zijn? Dat leek mij nogal onwaarschijnlijk.quote:
Familieleden van diversen "overledenen" zouden acteurs kunnen zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef pgrferrari het volgende:
*snapt het niet
Hebben mensen geacteert dat ze dood zijn of juist niet?
Tja... ik weet het ook niet. Wat ik zie is iig vrij creepy.quote:Op maandag 13 september 2010 21:49 schreef robert1989 het volgende:
Maar dan zouden er 3017 acteurs zijn? Of meerderen namen verzonnen hebben.. Of de vliegtuig passagiers zijn bewoners van een FEMA kamp (of sla ik nu te erg door)
Dat is het zeker weten... Best veel slachtoffers waarvan er (bijna) niemand dood is.quote:Op maandag 13 september 2010 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja... ik weet het ook niet. Wat ik zie is iig vrij creepy.
Mwah... niet meteen alles geloven...quote:Op maandag 13 september 2010 21:54 schreef robert1989 het volgende:
[..]
Dat is het zeker weten... Best veel slachtoffers waarvan er (bijna) niemand dood is.
Je weet toch dat ze op 9/11/2001 al mobiel konden bellen in de 4 vliegtuigen. Pas in 2007 kon dat ook op andere vluchten en natuurlijk ook op de rest van de dagen van het jaar.quote:Op maandag 13 september 2010 21:38 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Maar zou het echt zo zijn dat de overledenen ook nog fictief zijn?
Hoe zit het dan met de inzittenden van de vliegtuigen, ik neem aan dat deze dan wel echt overleden zijn?
Oh, je bedoelt dat de plannen voor een islamitisch centrum en het idee van een dominee om korans te verbranden bewust zijn geregisseerd door de complotteurs omdat zij bang zijn voor kritische vragen omtrent de reguliere lezing van 9/11?quote:Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, de truthers zijn niet diegene die een smoke screen elke keer neerzetten....
Maar elke keer als de datum 9/11 langskomt gebeurd er weer wat waardoor de attentie van mensen weggezogen wordt... (ik noem een moskee, intentie om korans te verbranden etc etc)
Dus nu de vraag van een andere kant beantwoorden...![]()
Nee er zijn acteurs ingehuurd om te komen praten/huilen op bijeenkomsten over hun overleden kind/familielid. Alleen dat familielid is een digital created image te zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef pgrferrari het volgende:
*snapt het niet
Hebben mensen geacteert dat ze dood zijn of juist niet?
Vond het vanaf begin af aan al een über vreemd verhaalquote:Op maandag 13 september 2010 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Mediacurator, ik weet het niet. Kijk ook even het filmpje dat Lambiekje postte over die 9/11 actors. Het lijkt iig overduidelijk acteerwerk. Aan de andere kant kan ik niet geloven dat al die slachtoffers of iig veel van die slachtoffers niet bestaan hebben. Toch... als je al die foto's bekijkt...hahaha... insane gewoon.
Inzittenden? Tja als ze die slachtoffers in de gebouwen hebben kunnen faken, waarom die in het vliegtuig dan niet.
Dit gaat wel way beyond wat ik kan geloven, maar toch!!![]()
Aan de andere kant: Ik ben in 2002 nog op Ground Zero geweest en heb daar de indrukwekkende muur met brieven, bloemen, t-shirts, petjes en weet ik wat nog meer van de nabestaanden aan de slachtoffers gezien. Dat hing gewoon in de buitenlucht... dus acteurs zijn dat en masse op komen hangen?quote:Op maandag 13 september 2010 22:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee er zijn acteurs ingehuurd om te komen praten/huilen op bijeenkomsten over hun overleden kind/familielid. Alleen dat familielid is een digital created image te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |