abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86389059
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:38 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Komt er nog wel deel 21 van het andere topic?
Tuurlijk, en nog wel meer delen ook. ;)
pi_86389100
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tuurlijk, en nog wel meer delen ook. ;)
*O*

Ik ben me sinds kort weer eens gaan verdiepen in dit onderwerp.

Op een of andere rare manier blijft het me trekken en fascineren.

Ik weet niet of dat goed of fout is :+
pi_86389589
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Daar geeft het NIST gewoon antwoord op:
[..]

Maar dit bedoelde ik dus precies, het NIST legt uit hoe ze tot resultaat zijn gekomen, wat ze wel en niet hebben onderzocht en waarom wel en niet. Maar de antwoorden worden tóch niet geaccepteerd door 'truthers', omdat de NIST ze geeft, en die is blijkbaar volgens hen sowieso evil en deel van de samenzwering.
JohnnyKnoxville, ben je het ermee eens dat NIST een overheids instelling is of niet?

Hoe kun je een onafhankelijk onderzoek uitvoeren wanneer je een van de meest waarschijnlijk betrokkenen bij 9/11 geheel buiten schot moet laten?

Wat verwacht je dan anders van zo 'n organisatie dan met verklaringen te komen die alles behalve de vinger wijzen richting hun eigen werkgever de Amerikaanse overheid?

Met het laatste bedoel ik bepaalde specifieke elementen die actief zijn binnen de Amerikaanse overheid.

Wanneer zij dat hadden gedaan, zou dit in een vroeg stadium al in de kiem gesmoord worden lijkt me.

M.a.w. NIST had helemaal geen keuze behalve dan de vinger richting AQ te wijzen met hun onderzoeksrapport en alles wat richting de Amerikaanse overheid wijst onder de mat te vegen.

Komen we weer terug op het onnodige en illegale vernietigen van bewijsmateriaal.o.a.

Je kunt naar mijn mening vrij lastig de Amerikaanse overheid van alle mogelijke blaam en betrokkenheid geheel vrij spreken wanneer je niet eens aan een mogelijke betrokkenheid van de Amerikaanse overheid mag DENKEN laat staan ER OVER TE PRATEN.

Werd je ten tijden vd Bush regering destijds gewoon doodleuk voor aan de schandpaal genageld en voor landverrader uitgemaakt wanneer je met zulke ideeën naar buiten kwam. Er zijn ook best veel mensen uit hooggeplaatste posities ontheven wegens hun 9/11 truth overtuigingen.

Dus waar hebben we het eigenlijk over?

:{

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 14-09-2010 01:54:23 ]
pi_86389628
ik vind 9/11 eyewitness wel een goede documentaire, je hoort de explosies duidelijk!
pi_86389641
Zie vorige pagina, mc.
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hier verder dus?
[knip]
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_86389642
Edit: Doe eens lief }:|

quote:
Enigszins offtopic: laatst wel een aardige BBC-reportage gezien over de totstandkoming van het nieuwe ontwerp van het WTC-complex: http://docuwiki.net/index(...)ions:_at_Ground_Zero

De eerste voorgestelde ontwerpen waren echt een gruwel. Gelukkig wordt er nu iets neergezet dat acceptabel is, al was het wel één van de meest conservatieve concepten die meestreed in de ontwerpwedstrijd - die overigens maar zeer ten dele een echte competitie was zo blijkt in de reportage.

[ Bericht 1% gewijzigd door senesta op 14-09-2010 11:27:47 ]
pi_86389838
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:15 schreef THEFXR het volgende:
ik vind 9/11 eyewitness wel een goede documentaire, je hoort de explosies duidelijk!
Explosies als in explosieven die afgaan, of harde knallen waarvan je, als je eerlijk bent, de oorzaak niet weet?
Dit, dus.
pi_86390013
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nog even een aanvulling op mijn post.

@Terecht: Ik zie trouwens niet zo in waarom de truth beweging een scenario zou moeten bedenken. Het streeft het doel totaal voorbij. Als men kan aantonen dat er sprake is geweest van demolitions, dan hebben zij hun taak volbracht, lijkt me. Het is dan aan justitie gelegen om de rest boven water te krijgen, lijkt me.

Het punt dat het ze tot nu toe nog niet (officïeel) gelukt is dit te bewijzen, komt waarschijnlijk mede doordat de overheid geen enkele medewerking levert.
dat is een van de mogelijkheden ja :P

Beetje vergelijkbaar met dat filmpje van MC van vorige week waarin uitgerekend was dat het wtc in een vacuüm gevallen moet zijn.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86390249
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:28 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

dat is een van de mogelijkheden ja :P

Beetje vergelijkbaar met dat filmpje van MC van vorige week waarin uitgerekend was dat het wtc in een vacuüm gevallen moet zijn.
Huh? Ik denk dat ik jouw post niet begrijp. :?

Wat is een van de mogelijkheden en waarom zou dat met MC zijn filmpje vergelijkbaar zijn?
pi_86390537
quote:
Hier verder dus?
[..]

Ja.
[..]

Ja, hoe kunnen rechters onafhankelijk zijn als ze betaald worden door de overheid?
[..]

Als je al zo tegen het onderzoek van de NIST aankijkt, waarom dan nog verwijzen naar alle vermeende fouten in dat rapport? Dan moet je zelf wetenschappelijk onderzoek doen en daar je conclusies uittrekken. Niet alleen maar wijzen op dingen waarvan jij leest dat anderen fout vinden aan het rapport. Denk zelf ook eens na, beredeneer waarom anderen iets fout of goed vinden. Vorm zélf een oordeel over het hele gebeuren, in plaats van de mening van anti-NISTers over te nemen.
(overigens geldt het laatste ook voor sommige 'niet truthers').

Ik kijk naar wat ik denk dat er gebeurt is op die dag en wat NIST daar over zegt, en dán bepaal ik of ik het billijk vind wat ze zeggen. Hetzelfde voor de complottheorieën, ik ben benieuwd wat ze stellen, hoe ze dat onderbouwen en of ik het met ze eens ben.
Dat laatste doe ik dus ook en kom dus heel vaak tot de conclusie dat de truthers gewoon een punt hebben.

Er is wetenschappelijk onderzoek gedaan door niet officiële bronnen. Neem nou het nano-thermite verhaal. Gewoon wetenschappelijk onderzoek hoor... je weet wel, met microscopen enzo. ;)

Helaas vind de overheid (NIST, FEMA) het nodig om data achter te houden en dat maakt het voor de gewone man nogal lastig om een gedegen onderzoek uit te voeren. Zo zijn er dus gegevens gebruikt in de WTC 7 analyse die NIET vrij worden gegeven. Hoe kun je een onderzoek dan toetsen, als je niet alle input data en bronnen hebt? In die zin kun je dus stellen dat men een onafhankelijk onderzoek gewoon tegenwerkt.

Neem toch aan dat je het hiermee eens bent, of niet?

Overigens is "truther" niet altijd een juiste benaming voor iemand die gewoon kritisch is en antwoorden op bepaalde ´vaagheden´ wil.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2010 18:50:12 ]
  maandag 13 september 2010 @ 18:52:02 #61
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86390748
quote:
WHAT TELEVISION VIEWERS SAW ON 9/11
The 9/11 TV imagery (of the crucial morning events) was just a computer-animated, pre-fabricated movie. It featured for the most part what were meant to be “chopper shots” of the smoking towers - and very little else. The sum total of “Action Shots” (“Planecrash” and “Tower collapses”) amounted to little over 30secs of the entire morning's TV broadcasts ! Needless to say, much as the rest of the animation movie, none of these “Action Shots” depicted any sort of reality. Now, it may be difficult for many to understand why the 9/11 plotters needed to fake even the tower collapses; yet this was undoubtedly the most crucial aspect of the entire operation - and needs to be fully understood in its plain logic: The unprecedented WTC demolition job was far too risky an affair to be shown on LIVE TV - (or to let any amateur cameraman capture it on film). The 9/11 conspirators had no intention whatsoever to offer such a "pyrotechnical" spectacle to world scrutiny - just imagine how unspeakably foolish this would have been. Thus, in all probability, the oldest trick in the manuals of covert military ops was used: smokescreens. More recent technology deactivated temporarily all cameras within sight of the area. In reality, the towers were most likely enveloped in thick smoke (military obscurants) as they collapsed - and no real footage exists of that brief event. Thankfully - for all normal people of this world - the 9/11 planners hired a poorly skilled animation crew : in their efforts to simulate reality, their crass 'artistry' and countless mistakes provide ample and repeatable proof of the trickery - forever engraved in the TV archives.
bron
quote:
The Vicsim Report
Our latest research in 2009 has brought us to a series of remarkable discoveries in the collection of victim stories. What began as an insightful look at the CNN.com 9/11 Victim Memorial, the original source of the death reports, turned into realization after realization that the entire body of victims - from the airplanes, to the Pentagon, to the World Trade Center - had all been created at the same time by an "identity generating" software program which creates 'digital' people with (oft improbable) fictitious names. Anyone armed with a little patience and a discerning attitude should be able to realize that the CNN Victim Memorial is a preposterous list of counterfeit identities. As a result, the full extent of the 9/11 simulation - heroes, victims and villains - is revealed as the absurd, fabricated drama that it is.

To understand how computer-assisted false identities can take the place of both false events and society's "normal" functions (including the role of news anchors or even the role of those allegedly investigating the simulation!) please view the full body of the CNN.com 9/11 Victim Memorial Pay particular attention to the invariably sappy and contrived comments/tributes posted by alleged "families and friends"; note the endlessly recycled patterns of those messages of condolence - almost invariably addressed in first person to the 'dead' as if they could read their own tributes from Heaven; note also the farcically poor quality of hundreds of portraits - as if all these families had no better picture of their loved ones to offer. Then read the Vicsim Report. After this exercise, you should feel equipped to tackle the increasing challenge of distinguishing between computer-generated sims and real people.
bron
"identity generating" software program :D
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_86390850
quote:
Hier verder dus?
[..]

Ja.
zover was je dus al, oke dan
quote:
Ja, hoe kunnen rechters onafhankelijk zijn als ze betaald worden door de overheid?
hoorde je mij zeggen dat rechters onafhankelijk zijn?
quote:
Als je al zo tegen het onderzoek van de NIST aankijkt, waarom dan nog verwijzen naar alle vermeende fouten in dat rapport?
Kan me voorstellen dat je daar zo tegen aan kijkt
quote:
Dan moet je zelf wetenschappelijk onderzoek doen en daar je conclusies uittrekken. Niet alleen maar wijzen op dingen waarvan jij leest dat anderen fout vinden aan het rapport. Denk zelf ook eens na, beredeneer waarom anderen iets fout of goed vinden.
Lijkt me een kwestie van een beetje kort door de bocht gezien ik al jaren op dit topic post en niet veel aandacht besteed aan het NIST rapport
quote:
Vorm zélf een oordeel over het hele gebeuren, in plaats van de mening van anti-NISTers over te nemen.
(overigens geldt het laatste ook voor sommige 'niet truthers').
9/11 is een hoax beste man, alleen wordt daar heel ingewikkeld over gedaan.

Niemand komt weg met zoiets waar zo'n dikke stapel belastend bewijs tegen is in te brengen NIE-MAND, behalve wanneer deze serieus worden beschermd.

Wanneer foute regeringen onder de loep worden genomen kun je daar geen rechtbanken voor gebruiken want deze zijn daar geheel niet voor ontworpen

Deze zijn ontworpen om het vingertje neerwaarts te zwaaien richting die mierenhoop de burgers

Rechtbanken zijn naar mijn weten niet ontworpen om overheden te veroordelen en het vingertje naar boven te zwaaien

Daarvoor heb je oorlogsmisdaden tribunaal nodig, zoiets als de poppen show in den haag

De enige keer dat zoiets voorkwam was de Neurenberg trails van na de ww2

Dat zouden ze in de kwestie 9/11 nog een keer moeten doen
quote:
Ik kijk naar wat ik denk dat er gebeurt is op die dag en wat NIST daar over zegt, en dán bepaal ik of ik het billijk vind wat ze zeggen. Hetzelfde voor de complottheorieën, ik ben benieuwd wat ze stellen, hoe ze dat onderbouwen en of ik het met ze eens ben.
Dat mag natuurlijk..

De enige vraag die jij jezelf niet stelt is waarom uberhaubt een onderzoek in stellen als je de dader al hebt aangewezen en min of meer ter dood hebt veroordeelt

Weet niet of je die idiote Dead or Alive speach van GW Bush nog kan herinneren..

Als je een beetje redelijk was geweest had je kunnen inzien dat de volgorde niet klopt

Volgorde normale gang van zaken

misdaad -> onderzoek -> aanklacht -> rechtzaak -> veroordeling / vrijspraak

Volgorde Bush regering

misdaad -> (Texaanse dead or alive) veroordeling -> oorlog -> nep onderzoek -> vernietiging bewijs materiaal -> her onderzoek -> verspilling van belasting geld

Dat is een beetje een vreemde gang van zaken, en kun je mij verklaren waarom er nooit een formele aanklacht tegen Osama Bin Laden is uitgebracht wegens zijn vermeende rol in 9/11?

Voor zover ik weet is dat nog nooit gedaan...

Men is het land Irak binnen gevallen zonder enig bewijs vd betrokkenheid van Saddam Houssein..

De Verenigde Staten is tevens al 9 jaar op zoek naar Osama Bin Laden zogenaamd dan, zonder officiële aanklacht tegen Osama ergens is ingediend.voor de aanslagen van 9/11

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=3246

Vind je zelf dat je wel geheel onpartijdig oordeelt over deze kwestie en wanneer je het over die gekke truthers hebt?

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 13-09-2010 19:15:21 ]
pi_86390941
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Huh? Ik denk dat ik jouw post niet begrijp. :?

Wat is een van de mogelijkheden en waarom zou dat met MC zijn filmpje vergelijkbaar zijn?
Omdat in beiden gevallen er van iot gegaan wordt dat de minst waarscjhijnlijke optie waarschijnlijk de reden is en er totaal voorbij gegaan wordt aan de andere glaringly obvious reden ;)
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat laatste doe ik dus ook en kom dus heel vaak tot de conclusie dat de truthers gewoon een punt hebben.

Er is wetenschappelijk onderzoek gedaan door niet officiële bronnen. Neem nou het nano-thermite verhaal. Gewoon wetenschappelijk onderzoek hoor... je weet wel, met microscopen enzo. ;)

Helaas vind de overheid (NIST, FEMA) het nodig om data achter te houden en dat maakt het voor de gewone man nogal lastig om een gedegen onderzoek uit te voeren. Zo zijn er dus gegevens gebruikt in de WTC 7 analyse die NIET vrij worden gegeven. Hoe kun je een onderzoek dan toetsen, als je niet alle input data en bronnen hebt? In die zin kun je dus stellen dat men een onafhankelijk onderzoek gewoon tegenwerkt.

Neem toch aan dat je het hiermee eens bent, of niet?

Overigens is "truther" niet altijd een juiste benaming voor iemand die gewoon kritisch is en antwoorden op bepaalde ´vaagheden´ wil.
toch verkies je vaak het klakkeloos geloven van truther-websites boven het zelf beredeneren en uitzoeken. Hardly objectief te noemen :P
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 13 september 2010 @ 18:59:11 #64
52357 Lambiekje
pi_86391041
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_86391130
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:59 schreef Lambiekje het volgende:
mijn reactie in geheimtaal, je moet zelf de sleutel maar raden:

awisuh bQOI qwuiIOJFDSS\LK \AWRIPOq DS\KLHJF lkds fo';erwk;'kl. ewklj fld'jk jkfdsadlkjf aefjkeawo lkdfzd l;kfdas opiew,kmvds powei dsl;k sdoierp[qkqa;.
pi_86391259
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:56 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Omdat in beiden gevallen er van iot gegaan wordt dat de minst waarscjhijnlijke optie waarschijnlijk de reden is en er totaal voorbij gegaan wordt aan de andere glaringly obvious reden ;)
Sorry, maar waar heb je het over? Volgens mij sluit dit niet aan op wat ik zei hoor. :D

quote:
toch verkies je vaak het klakkeloos geloven van truther-websites boven het zelf beredeneren en uitzoeken. Hardly objectief te noemen :P
Zelfde kun je van jou zeggen. Jij bent totaal niet objectief bezig. Anomalieën waar jij niet direct een antwoord op hebt negeer je voor het gemak. Bij andere zaken geef je vaak je mond maar een douw, zonder dat het ergens op gebaseerd is. Overigens ALTIJD sterk aan de kant van de "deniers". Kortom.... geen dingen in mijn schoenen schuiven waarbij jij op het zelfde vlak geen haar beter bent. :P
pi_86391440
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Sorry, maar waar heb je het over? Volgens mij sluit dit niet aan op wat ik zei hoor. :D
[..]
Dat ze nog geen cd hebben kunnen bewijzen ligt er aan dat ze niet zo goed hun bewijzen geformuleerd krijgen oid was het toch? :P
quote:
Zelfde kun je van jou zeggen. Jij bent totaal niet objectief bezig. Anomalieën waar jij niet direct een antwoord op hebt negeer je voor het gemak. Bij andere zaken geef je vaak je mond maar een douw, zonder dat het ergens op gebaseerd is. Overigens ALTIJD sterk aan de kant van de "deniers". Kortom.... geen dingen in mijn schoenen schuiven waarbij jij op het zelfde vlak geen haar beter bent. :P
Ik reageer op elke normale vraag, wanneer ik er ben, zo nu en dan heb ik ook een leven. Als ik iets gemist heb ben ik meer dan willing om er op in te gaan.

Ondertussen herinner ik me nog jouw: "vrije val kan alleen door c.d." waarmee je jezelf in een onmogelijke positie hebt gemanoeuvreerd. Ben je al in staat daar toch maar afstand van te doen, of zullen we dat maar eventjes negeren door een boel andere dingen te posten?

I.t.t. je plaatje van deniers heb ik al meerdere malen aangeboden dingen te onderzoeken met je, maar dat sla je af, dan ben ik beperkt tot woorden ja ;)
pi_86391570
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:59 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom zitten er in dat filmpje geen bewijzen dat hun vermeende kinderen dood/levend zijn?
Dit, dus.
  maandag 13 september 2010 @ 19:15:58 #69
52357 Lambiekje
pi_86391665
quote:
The 9/11 Memorial Scams
“Elizabeth Wainio” - (aka “Honor Elizabeth Wainio” depending on which website you bump into) - has a ludicrous amount of internet memorials in her honor. Just search her full name and look it up for yourself. More often than not, these memorials ask for donations and organize fund-raising events. The problem is: Liz never existed. She is listed as a casualty of the farcical “FLIGHT 93” - the very existence of which has by now been demolished in every imaginable way. “Liz” is also one of those credited with placing a cell-phone call (with her 'step-mother') minutes before her “heroic death”. There cannot be many folks left on this planet still believing this very silly tale. I have chosen Liz to expound an instance of a simulated identity; however, please look up the many 9/11 victim memorials and realize that the same simulation techniques apply to virtually ALL of the purported 9/11 victims - firefighters included. At this stage, all the available research data points to this sweeping, inevitable conclusion : (almost) no one was killed on 9/11.
bron
zoóóó dat gaat ver.
  maandag 13 september 2010 @ 19:17:38 #70
52357 Lambiekje
pi_86391734
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Waarom zitten er in dat filmpje geen bewijzen dat hun vermeende kinderen dood/levend zijn?
kennelijk zijn het ouders van deze kinderen - digital imagery
pi_86391775
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zoóóó dat gaat ver.
nog eentje voor de anomalies llijst, komen we op 5 duizend en.. uuuhh even de tel kwijt :{

trouwens wat een vondst Lambiek! _O_
pi_86391868
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

kennelijk zijn het ouders van deze kinderen - digital imagery
zijn het nou acteurs, digital imeries of digital images van acteurs :?
pi_86391931
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:09 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat ze nog geen cd hebben kunnen bewijzen ligt er aan dat ze niet zo goed hun bewijzen geformuleerd krijgen oid was het toch? :P
Ik denk eerder omdat men ze bewust niet wil horen... :P
Genoeg videomateriaal waar vraagtekens bij gezet kunnen worden en dat schreeuwt dus om een nieuw onderzoek. Dat ze Oost-Indisch doof en stekeblind zijn, moge duidelijk zijn.

quote:
Ik reageer op elke normale vraag, wanneer ik er ben, zo nu en dan heb ik ook een leven. Als ik iets gemist heb ben ik meer dan willing om er op in te gaan.

Ondertussen herinner ik me nog jouw: "vrije val kan alleen door c.d." waarmee je jezelf in een onmogelijke positie hebt gemanoeuvreerd. Ben je al in staat daar toch maar afstand van te doen, of zullen we dat maar eventjes negeren door een boel andere dingen te posten?

I.t.t. je plaatje van deniers heb ik al meerdere malen aangeboden dingen te onderzoeken met je, maar dat sla je af, dan ben ik beperkt tot woorden ja ;)
Ach god... komt ze weer met haar genereuze aanbod om dingen te onderzoeken a.d.h.v. berekeningen. Die berekeningen zijn niet nodig als je goed naar het videomateriaal dat voor handen is kijkt. Dat is het zelfde als dat je voor een Ferrari gaat uitrekenen of ie harder dan 200 kan terwijl je gewoon weet dat ie harder kan.

Bovendien.. waar haal jij de benodigde data vandaan?

Nu leg je overigens weer woorden in mijn mond. Ik heb dat niet concreet zo gezegd (wellicht misschien een keer in de haast). Ik heb gezegd dat een 47 verdiepingen tellend gebouw met stalen constructie door toedoen van een kantoorbrand niet nagenoeg symmetrisch in elkaar kan storten en daarbij ook nog de vrije valsnelheid of versnelling behaalt.

Maar goed ik heb nog wel een berg aan onbeantwoorde zaken voor je. Ik zal vanavond nog eens wat uit de vorige topics trekken ;)
  maandag 13 september 2010 @ 19:24:15 #74
52357 Lambiekje
pi_86391980

Het begint gewoon echt lachwekkend te worden. Het is duidelijk voor mij.
pi_86392170
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik denk eerder omdat men ze bewust niet wil horen... :P
Genoeg videomateriaal waar vraagtekens bij gezet kunnen worden en dat schreeuwt dus om een nieuw onderzoek. Dat ze Oost-Indisch doof en stekeblind zijn, moge duidelijk zijn.
[..]
Of omdat het gewoon niet overtuigend is :P

quote:
Ach god... komt ze weer met haar genereuze aanbod om dingen te onderzoeken a.d.h.v. berekeningen. Die berekeningen zijn niet nodig als je goed naar het videomateriaal dat voor handen is kijkt. Dat is het zelfde als dat je voor een Ferrari gaat uitrekenen of ie harder dan 200 kan terwijl je gewoon weet dat ie harder kan.
We hoeven niet te rekenen hoor we kunnen ook gewone experimenten doen. Bv of zon instorting mogelijk is op kleinere schaal. Dan doe ik het rekenwerk wel :)

quote:
Bovendien.. waar haal jij de benodigde data vandaan?
Meeste data kun je vrij opvragen. Ik weet niet zo goed welke data nodig zal zijn die niet opvraagbaar is?

quote:
Nu leg je overigens weer woorden in mijn mond. Ik heb dat niet concreet zo gezegd (wellicht misschien een keer in de haast). Ik heb gezegd dat een 47 verdiepingen tellend gebouw met stalen constructie door toedoen van een kantoorbrand niet nagenoeg symmetrisch in elkaar kan storten en daarbij ook nog de vrije valsnelheid of versnelling behaalt.
Maar iets kan dus best (eventueel deels) met vrijeval snelheid instorten zonder dat er cd is gebruikt?

Als bonusvraag: waarom is dat niet mogelijk? Ik neem aan dat je zelf de berekeningen niet uit hebt gevoerd, dus waarop basseer je uberhaupt de claim dat dat niet mgoelijk is?

quote:
Maar goed ik heb nog wel een berg aan onbeantwoorde zaken voor je. Ik zal vanavond nog eens wat uit de vorige topics trekken ;)
Ik wacht af in spanning :D
pi_86392195
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:24 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

ga je nog op vragen in of blijf je bloggen?
pi_86392339
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:40 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Je haalt zaken van bijna 40 jaar geleden erbij.
De tijden zijn ondertussen wel veranderd. Het is veel makkelijk om kritiek te hebben op de overheid, de overheid wordt dan ook veel beter in de gaten gehouden.

Het is dan ook wel heel simpel om te stellen dat dergelijke zaken nog steeds kunnen. De afgelopen jaren zijn er vaak zat schandalen ontdekt die makkelijk geheim hadden kunnen blijven.
De tijden zijn idd veranderd.
Je bent imho wereldvreemd. Ja als er zaad op 'n jurkje zit mogen wij alles weten, maar hoe de fuck wil je black op's in de gaten houden ?

quote:
In the past, classified programs have yielded some of the Pentagon’s biggest technological breakthroughs: Stealth aircraft and spy satellites come to mind. But those kinds of programs typically fall under acquisition funding, i.e., procurement or research and development accounts. And the CSBA report doesn’t tell us much more about what, exactly, is going on in those classified “O&M” accounts. “Because of the classified nature of the funding,” it dryly states, “the programs and activities it supports are not publicly known.”
http://blogs.wsj.com/wash(...)tagons-black-budget/
quote:
About 50 members of Congress know bits and pieces about particular programs. But only a handful of members and congressional staff--too few to enable serious congressional oversight--have broad access to information about the whole black budget.
http://findarticles.com/p/articles/mi_m1316/is_v19/ai_4973378/
Maar gelukkig hou jij ze in de gaten. :')
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_86392578
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:24 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Andrew Brunn: http://edition.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/people/1702.html
http://www.legacy.com/gue(...)drew-brunn&pid=93164

WTF? :o

Lambiekje: Die Elizabeth Wainio... freaky man. :o

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2010 19:47:34 ]
pi_86393467
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:09 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

Wat voor zin heeft het in vredesnaam om te gaan berekenen wat bij wijze van experiment al is aangetoond?

Om een gebouw dusdanig aan gruzelementen te stampen huurt men meestal een bedrijf in om dat hele ding van top tot teen vol te jenzen met staven dynamiet en shape charges..

Maar goed jij beweert dat het ook kan middels branden, dan laat je er vervolgens berekeningen op los waarvan je het antwoord eigenlijk al weet.

Je zult niet iets gaan berekenen namelijk dat niet overeenkomt met de video beelden want anders spreek je jezelf tegen.

Want hetgeen de beelden laten zien is gewoon normaal als gevolg van brand zeg je, en meen je daar het bewijs voor te kunnen leveren m.b.t. de oorzaak van die instorting door dit te berekenen.

In het geval van building 7 hetgeen niet door een vliegtuig is geraakt dus ook geen kerosine brand heeft gehad was de uitwerking hetzelfde een symetrische horizontale val dusver alleen gezien bij een cd

trouwens de karakteristieke deuk in het midden van het dak ontbrak niet eens bij wtc7 waardoor het puin niet uit elkaar valt maar juist op een centrale plek terecht komt, dus nog een onmiskenbaar teken van cd

de bekende squibs waren overduidelijk zichtbaar bij alle gebouwen alleen te zien bij cd

Ik bedoel maar zou het niet meer zinvol zijn om te berekenen wat er mankeerde aan het wtc7 gebouw?

Waardoor deze wel helemaal plat ging als gevolg van brand terwijl gebouwen in o.a. derdewereldlanden gewoon blijven staan terwijl deze van top tot teen geheel uitgefikt zijn? m.a.w. geheel zwart geblakerd en uitgebrand?

wtc7 zou extra robuust vervaardigd zijn omdat het aan specifieke veiligheidseisen vd Am. overheid voldeed, o.a. zou het aardbeving bestendig zijn om eens wat te noemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 13-09-2010 20:20:29 ]
pi_86395293
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:55 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Wat voor zin heeft het in vredesnaam om te gaan berekenen wat bij wijze van experiment al is aangetoond?

Om een gebouw dusdanig aan gruzelementen te stampen huurt men meestal een bedrijf in om dat hele ding van top tot teen vol te jenzen met staven dynamiet en shape charges..

Maar goed jij beweert dat het ook kan middels branden, dan laat je er vervolgens berekeningen op los waarvan je het antwoord eigenlijk al weet.

Je zult niet iets gaan berekenen namelijk dat niet overeenkomt met de video beelden want anders spreek je jezelf tegen.

Want hetgeen de beelden laten zien is gewoon normaal als gevolg van brand zeg je, en meen je daar het bewijs voor te kunnen leveren m.b.t. de oorzaak van die instorting door dit te berekenen.

In het geval van building 7 hetgeen niet door een vliegtuig is geraakt dus ook geen kerosine brand heeft gehad was de uitwerking hetzelfde een symetrische horizontale val dusver alleen gezien bij een cd

trouwens de karakteristieke deuk in het midden van het dak ontbrak niet eens bij wtc7 waardoor het puin niet uit elkaar valt maar juist op een centrale plek terecht komt, dus nog een onmiskenbaar teken van cd

de bekende squibs waren overduidelijk zichtbaar bij alle gebouwen alleen te zien bij cd

Ik bedoel maar zou het niet meer zinvol zijn om te berekenen wat er mankeerde aan het wtc7 gebouw?

Waardoor deze wel helemaal plat ging als gevolg van brand terwijl gebouwen in o.a. derdewereldlanden gewoon blijven staan terwijl deze van top tot teen geheel uitgefikt zijn? m.a.w. geheel zwart geblakerd en uitgebrand?

wtc7 zou extra robuust vervaardigd zijn omdat het aan specifieke veiligheidseisen vd Am. overheid voldeed, o.a. zou het aardbeving bestendig zijn om eens wat te noemen.

[ afbeelding ]
Ik wil alles berekenen / uitvoeren samen met jullie. Ik heb namelijk slechts een theorie waar ik redelijk sterk aan vast houdt en dat is het standaardmodel. Voor de rest sta ik overal voor open, en een gat schieten in het Nist rapport is natuurlijk ook een goede cariere-move...

(tweede helft heb ik niet gelezen omdat je in de eerste paar regels al zoveel onzin over mij verklaart dat ik meteen moest reageren)

edit: de rest nu wel gelezen en is net zulke ongefundeerde onzin als het eerste deel.
pi_86395813
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:31 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik wil alles berekenen / uitvoeren samen met jullie. Ik heb namelijk slechts een theorie waar ik redelijk sterk aan vast houdt en dat is het standaardmodel. Voor de rest sta ik overal voor open, en een gat schieten in het Nist rapport is natuurlijk ook een goede cariere-move...

(tweede helft heb ik niet gelezen omdat je in de eerste paar regels al zoveel onzin over mij verklaart dat ik meteen moest reageren)

edit: de rest nu wel gelezen en is net zulke ongefundeerde onzin als het eerste deel.
oke maar om het te berekeningen hou je dan rekening met de manier waarop building 7 was gebouwd? dus hoe de constructie van het het gebouw er uit zag vergeleken met andere gebouwen die wel overeind bleven?

Dus zou je dan niet de bouwtekeningen erbij moeten pakken van building 7?

Tevens bouwtekeningen van gebouwen die allemal bleven staan na een langdurend brand?

En daarna met duidelijke aanwijzingen komen waardoor we kunnen weten wat precies de mankementen waren van building 7?

Hoe konden namelijk alle support columns allemaal tegelijk precies op het zelfde moment gefaald hebben terwijl de brandjes hier en daar willekeurig plaatselijk branden?

Waardoor het hele ding symetrisch kon vallen, branden veroorzaken toch een veel meer onregelmatige, willekeurige en gedeeltelijke instortingen?

Toch niet zo'n keurig nette ineenstorting, dat is toch niet aannemelijk? zo ja, op basis van welk principe in de bouwkunde is zoiets mogelijk?

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 13-09-2010 20:47:09 ]
pi_86396187
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:41 schreef mediacurator het volgende:

[..]

oke maar om het te berekeningen hou je dan rekening met de manier waarop building 7 was gebouwd? dus hoe de constructie van het het gebouw er uit zag vergeleken met andere gebouwen die wel overeind bleven?

Dus zou je dan niet de bouwtekeningen erbij moeten pakken van building 7?

Tevens bouwtekeningen van gebouwen die allemal bleven staan na een langdurend brand?

En daarna met duidelijke aanwijzingen komen waardoor we kunnen weten wat precies de mankementen waren van building 7?

Hoe konden namelijk alle support columns allemaal tegelijk op het zelfde moment gefaald hebben terwijl de brandjes hier en daar willekeurig plaatselijk branden?

Waardoor het hele ding symetrisch kon vallen, branden veroorzaken toch een veel meer onregelmatige en gedeeltelijke instorting?

Toch niet zo'n keurig nette ineenstorting, dat is toch niet aannemelijk? zo ja, op basis van welk principe in de bouwkunde is zoiets mogelijk?

[ afbeelding ]

Kijk, nu kom je bijna bij een toetsbare hypothese:

Hypothese-mediacurator1: branden kunnen niet tot een gehele instorting leiden

Hypothese-mediacurator2: met een brand kunnen niet alle support columns tegelijkertijd falen

Geinpliceerde Hypothese-mediacurator3: Alleen een falen van alle support columns tegelijk kan tot een instorting leiden.

Heb ik ze zo goed geformuleerd, of bedoelde je iets anders?
Nog iets anders dat er bij moet, in 20 threads verwacht ik wel wat meer :P
Symetrisch en netjes zul je beter moeten definieren aangezien het niet symetrisch was en "netjes" maar een vaag begrip is.
pi_86396877
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:48 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Kijk, nu kom je bijna bij een toetsbare hypothese:

Hypothese-mediacurator1: branden kunnen niet tot een gehele instorting leiden

Hypothese-mediacurator2: met een brand kunnen niet alle support columns tegelijkertijd falen

Geinpliceerde Hypothese-mediacurator3: Alleen een falen van alle support columns tegelijk kan tot een instorting leiden.

Heb ik ze zo goed geformuleerd, of bedoelde je iets anders?
Nog iets anders dat er bij moet, in 20 threads verwacht ik wel wat meer :P
Symetrisch en netjes zul je beter moeten definieren aangezien het niet symetrisch was en "netjes" maar een vaag begrip is.

Luister alles KAN natuurlijk..

Maar we zijn geïnteresseerd in de waarheid dus zou het wel eens fijn zijn wanneer we het niet altijd hoeven te doen met onwaarschijnlijke en hypothetische verklaringen

Je kunt ook de wetenschap gebruiken om als advocaat een beschuldigde proberen vrij te pleiten..

Ik zou wel voor de verandering eens een "aannemelijke" verklaring willen horen. :*

Wanneer een verklaring duidelijk niet aannemelijk is, moet daar ook een verklaring voor zijn anders blijf je toch met de nodige vraagtekens achter.

Verklaringen voor onverwachte gebeurtenissen zijn bvb dat er sprake was van dusver onbekende omstandigheden of bijkomstigheden waardoor gebouwen heel snel en symmetrisch konden tuimelen naar beneden

Waardoor een uitzondering is te verklaren ten opzichte van andere brandhaarden die vele uren hebben gevlamd in allerlei gebouwen door de jaren heen.

Want inderdaad een gebouw sodemietert nooit zo mooi en lijnrecht naar beneden bij willekeurige brandhaardjes verspreid her en der.

Tja als een cd expert dat ook al vindt, waarom zou het vreemd zijn wanneer ik dat dan ook zeg?

Hoe kun je uitgaan van een redelijke verklaring bij jou wanneer je bij wijze van last zou kunnen hebben van Islamofobie bvb?

In het laatste geval zou ik zelf ook geneigd zijn om mensen met een kluitje het riet in te sturen in plaats braaf mijn aards vijand te beschermen.

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 13-09-2010 21:32:24 ]
pi_86397117
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Explosies als in explosieven die afgaan, of harde knallen waarvan je, als je eerlijk bent, de oorzaak niet weet?
explosies
pi_86398233
Hahaha... wat is dit nu weer:

quote:
“THE COLAIO BROTHERS”

Then there is the extraordinary story of the "COLAIO brothers". Both were purportedly senior managing directors at Cantor Fitzgerald (which supposedly lost more than 650 of their employees in the twin Towers). Mark and Stephen COLAIO (sadly) share the same, lone personal tribute by their common friend "Desiree". No one else has apparently bothered to comment on their very dramatic deaths - in over 8 years! They also share the same official tribute on LEGACY.COM which goes like this:

"There are countless ways to encapsulate Mark and Stephen Colaio, but the T-shirts do it in three words. The brothers owned matching shirts that they wore every chance they got. On the front was inscribed, "Life Is Good."Mark Colaio was a senior managing director and ran the agency desk at Cantor Fitzgerald, and he recruited his brother to work with him as a broker on the desk."
Ze staan nog steeds ongewijzigd op de CNN memoriam site:

http://edition.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/people/3335.html
http://edition.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/people/1703.html

2 broers, allebei dezelfde functie en dan ook allebei maar 1 getuigenis in hun memoriam..... Waar zijn die van familie, vrienden, buren, kennissen, studiemaatjes etc etc. _O-

Weird!
pi_86398919
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hahaha... wat is dit nu weer:

[ afbeelding ]
[..]

Ze staan nog steeds ongewijzigd op de CNN memoriam site:

http://edition.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/people/3335.html
http://edition.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/people/1703.html

2 broers, allebei dezelfde functie en dan ook allebei maar 1 getuigenis in hun memoriam..... Waar zijn die van familie, vrienden, buren, kennissen, studiemaatjes etc etc. _O-

Weird!
Maar zou het echt zo zijn dat de overledenen ook nog fictief zijn?

Hoe zit het dan met de inzittenden van de vliegtuigen, ik neem aan dat deze dan wel echt overleden zijn?

pi_86399099
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:38 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Hoe zit het dan met de inzittenden van de vliegtuigen, ik neem aan dat deze dan wel echt overleden zijn?

Ik weet het niet, Mediacurator, ik weet het niet. Kijk ook even het filmpje dat Lambiekje postte over die 9/11 actors. Het lijkt iig overduidelijk acteerwerk. Aan de andere kant kan ik niet geloven dat al die slachtoffers of iig veel van die slachtoffers niet bestaan hebben. Toch... als je al die foto's bekijkt...hahaha... insane gewoon. _O-

Inzittenden? Tja als ze die slachtoffers in de gebouwen hebben kunnen faken, waarom die in het vliegtuig dan niet.

Dit gaat wel way beyond wat ik kan geloven, maar toch!! :o

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2010 21:43:25 ]
pi_86399209
*snapt het niet

Hebben mensen geacteert dat ze dood zijn of juist niet?
pi_86399528
“HONOR ELIZABETH WAINIO”

“Elizabeth Wainio” - (aka “Honor Elizabeth Wainio” depending on which website you bump into) - has a ludicrous amount of internet memorials in her honor. Just search her full name and look it up for yourself. More often than not, these memorials ask for donations and organize fund-raising events. The problem is: Liz never existed. She is listed as a casualty of the farcical “FLIGHT 93” - the very existence of which has by now been demolished in every imaginable way. “Liz” is also one of those credited with placing a cell-phone call (with her 'step-mother') minutes before her “heroic death”. There cannot be many folks left on this planet still believing this very silly tale. I have chosen Liz to expound an instance of a simulated identity; however, please look up the many 9/11 victim memorials and realize that the same simulation techniques apply to virtually ALL of the purported 9/11 victims - firefighters included. At this stage, all the available research data points to this sweeping, inevitable conclusion : (almost) no one was killed on 9/11.

Photographer: "Hey Liz - doooon't move now: I'm gonna place some stuff in that cupboard behind you for more realism!"

“ONE-EXPRESSION-LIZ”
For a pretty girl of 27 years of age, Liz seems to have been most oddly shunned by photographers. As we scour the internet for every available pictures of her smiling face, only a bare handful can be found. Elizabeth's family seems to possess a very limited amount of portraits of the young lady - all in remarkably similar poses/ moods/ expressions...

“THE BOTTLE & BUTT SHADOWS”
Take a girl holding a bottle. Make her sit at your house entrance in similar lighting conditions as seen in this picture. Snap a picture of her. See if you can get her bottle's and her hip's shadow to look remotely like this. Good luck !

“FREEZE-FACE LIZ”
Evidently, Elizabeth's expression range was - shall we say - very limited - a bit like a plastic Barbie-doll. Looks like she tried to compensate for her static freeze-face with a luscious, summer-winter-autumn wardrobe...

Seriously now : Everyone with some photographic sense will easily realize that these “portraits” are crude photoshop frauds. It transpires that “Honor Elizabeth Wainio” is nothing else than a computer-generated entity. She is but one example of an ever-growing array of people listed in 9/11 memorials who, as this research advances, betray identical signs of falsification. Do not just take my word for it: Investigate for yourself. In due time, I believe it will become clear that, possibly, all of the 9/11 "victims" are vicsims: the countless fraudulent online memorials raising funds “in honor” of non-entities should be investigated and exposed - one by one - for the scams that they are.

The digital creation of the 9/11 Vicsims had, as previously mentioned, multiple purposes. However, the most revolting aspect of all this has to be the still ongoing exploitation of these fake identities to raise 'charitable' money from presumably generous, unsuspecting old ladies and gents who, still today, willingly support any sort of bogus cause the Vicsims stand for. This is an ongoing scam - and something no honest human being should put up with.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2010 21:53:29 ]
pi_86399586
quote:
Op maandag 13 september 2010 14:00 schreef ToT het volgende:

[..]

Ehhh...huh?
Jij stelde toch dat sommige Amerikanen het idee zouden kunnen opvatten dat het realiseren van een islamitisch centrum nabij GZ een (imperialistische) overwinning voor de moslims zou zijn? Dat leek mij nogal onwaarschijnlijk.
pi_86399588
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef pgrferrari het volgende:
*snapt het niet

Familieleden van diversen "overledenen" zouden acteurs kunnen zijn.
pi_86399611
Maar dan zouden er 3017 acteurs zijn? Of meerderen namen verzonnen hebben.. Of de vliegtuig passagiers zijn bewoners van een FEMA kamp (of sla ik nu te erg door :P)
pi_86399798
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:49 schreef robert1989 het volgende:
Maar dan zouden er 3017 acteurs zijn? Of meerderen namen verzonnen hebben.. Of de vliegtuig passagiers zijn bewoners van een FEMA kamp (of sla ik nu te erg door :P)
Tja... ik weet het ook niet. Wat ik zie is iig vrij creepy. :{
pi_86399899
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tja... ik weet het ook niet. Wat ik zie is iig vrij creepy. :{
Dat is het zeker weten... Best veel slachtoffers waarvan er (bijna) niemand dood is.
pi_86400080
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:54 schreef robert1989 het volgende:

[..]

Dat is het zeker weten... Best veel slachtoffers waarvan er (bijna) niemand dood is.
Mwah... niet meteen alles geloven... :9

Als dit een hoax is, is ie wel briljant bedacht iig. _O-
  maandag 13 september 2010 @ 21:57:19 #96
52357 Lambiekje
pi_86400104
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:38 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Je weet toch dat ze op 9/11/2001 al mobiel konden bellen in de 4 vliegtuigen. Pas in 2007 kon dat ook op andere vluchten en natuurlijk ook op de rest van de dagen van het jaar.

Debiele gesprekken als "Mom, this is Mark Bingham"
pi_86400165
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nee, de truthers zijn niet diegene die een smoke screen elke keer neerzetten....
Maar elke keer als de datum 9/11 langskomt gebeurd er weer wat waardoor de attentie van mensen weggezogen wordt... (ik noem een moskee, intentie om korans te verbranden etc etc)
Dus nu de vraag van een andere kant beantwoorden... :+
Oh, je bedoelt dat de plannen voor een islamitisch centrum en het idee van een dominee om korans te verbranden bewust zijn geregisseerd door de complotteurs omdat zij bang zijn voor kritische vragen omtrent de reguliere lezing van 9/11? :D

Als dat zo zou zijn, waarom staan ze dan toe dat half joetjoep vol staat met 9/11-complotterij en spuugt google op de eerste zoekpagina er al volop linkjes naar 9/11-truth sites uit, om maar wat te noemen? Iedereen met een internetverbinding krijgt welhaast onvermijdelijk eens 9/11-complottheorieen voor de voeten geworpen. Je ziet ook elk jaar een piek in de zoektermen "9/11":

Ook bij "9/11 truth" is deze trend zichtbaar:

Ik ben dus eigenlijk wel benieuwd welke ongemakkelijkheden nu precies volgens jou van het zicht van het volk onttrokken moeten worden dmv rookgordijnen. :Y Ik heb overigens wel enigszins een antwoord gegeven op mogelijke rookgordijnen, nl dat de 9/11 herdenking overladen is met patriottisme en dat dus verwijzingen naar minder frisse kanten van het verhaal niet 'gewenst' zijn.
  maandag 13 september 2010 @ 22:00:05 #98
52357 Lambiekje
pi_86400313
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef pgrferrari het volgende:
*snapt het niet

Nee er zijn acteurs ingehuurd om te komen praten/huilen op bijeenkomsten over hun overleden kind/familielid. Alleen dat familielid is een digital created image te zijn.
pi_86400388
quote:
Op maandag 13 september 2010 21:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik weet het niet, Mediacurator, ik weet het niet. Kijk ook even het filmpje dat Lambiekje postte over die 9/11 actors. Het lijkt iig overduidelijk acteerwerk. Aan de andere kant kan ik niet geloven dat al die slachtoffers of iig veel van die slachtoffers niet bestaan hebben. Toch... als je al die foto's bekijkt...hahaha... insane gewoon. _O-

Inzittenden? Tja als ze die slachtoffers in de gebouwen hebben kunnen faken, waarom die in het vliegtuig dan niet.

Dit gaat wel way beyond wat ik kan geloven, maar toch!! :o
Vond het vanaf begin af aan al een über vreemd verhaal
maar dat het zo weird zou worden.........

Ik ga dat filmpje alvast maar even doornemen van Lambiek

pi_86400442
quote:
Op maandag 13 september 2010 22:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee er zijn acteurs ingehuurd om te komen praten/huilen op bijeenkomsten over hun overleden kind/familielid. Alleen dat familielid is een digital created image te zijn.
Aan de andere kant: Ik ben in 2002 nog op Ground Zero geweest en heb daar de indrukwekkende muur met brieven, bloemen, t-shirts, petjes en weet ik wat nog meer van de nabestaanden aan de slachtoffers gezien. Dat hing gewoon in de buitenlucht... dus acteurs zijn dat en masse op komen hangen?

EDIT: Wat ik wel heel vreemd vind is dat heel veel van die foto's van slechte kwaliteit zijn, of mensen staan er gewoon verrot op. Als nabestaande lever je toch een goede foto van je dierbare aan, of ben ik nou gek?

http://www.septemberclues.info/vicsims_photo-analyses.htm

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2010 22:05:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')