Altijd handig, 2 topics over één en dezelfde winkelformulequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
Ik dacht dat de tweede Primark pas in 2013 in Nijmegen geopend zou worden? Nu staat Hoofddorp opeens op de planning?
Alles, de winkel komt te liggen aan plein 44 (wat nu verbouwd wordt). De gebouwen aan de noordzijde worden gesloopt en een nieuw pand wordt daarvoor in de plaats gezet, daar komt de primark in te zitten. De winkel wordt 6900 m2 groot. De planning is inderdaad 2013, eerder dat het plein en dus de winkel geopend wordenquote:Op zondag 30 mei 2010 11:44 schreef w00h00 het volgende:
Wat is er waar van Primark Nijmegen trouwens?
Volgens mij moet je het winkelcentrum helemaal uitlopen. Met de roltrappen naar beneden. En dat zit ie links tegenover de McDonald's.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:00 schreef Sosha het volgende:
Ik was laatst in het Alexandrium en kon de Primark niet vindenwaar zit ie ergens?
waar was je ergens?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:00 schreef Sosha het volgende:
Ik was laatst in het Alexandrium en kon de Primark niet vindenwaar zit ie ergens?
Ehhh waar was ik ergens... ik ging er eigenlijk naartoe voor de Zara, daar in de buurt dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
waar was je ergens?Ik ken daar de weg nu onderhand wel
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het winkelcentrum helemaal uitlopen. Met de roltrappen naar beneden. En dat zit ie links tegenover de McDonald's.
ja ik vroeg het op hyves ook een keer, als maar rechtdoor. Mar je hebt steeds keuzes op linksaf rechtsaf zeg maar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:09 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ehhh waar was ik ergens... ik ging er eigenlijk naartoe voor de Zara, daar in de buurt dus.
Ik ga er wel nog een keer naartoe met een plattegrond van 't internet
-edit- Ik zag onderstaande post over 't hoofd. Bedankt!
[..]
Bedankt!!!! Helemaal super (je bent dan ook een GeelSuperKuikenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ja ik vroeg het op hyves ook een keer, als maar rechtdoor. Mar je hebt steeds keuzes op linksaf rechtsaf zeg maar.
Ga je alsmaar rechtdoor ga je het gebouw uit via de kant naar soort woonboulevard te gaan, daarom neem ik als ik via het station de roltrap op ga in allexandrium, alles steeds rechts (ipv linkermanier rechtdoor) en dan kom je daarna bij de mcdonalds uit en daar loop je naar buiten en zit het links
dan kun je niet missen
Ik had namelijk de eerste keer geluisterd en iedereen zei rechtdoor. En dan sta je daar en dan is het niet rechtdoor maar links of rechts, en toen dacht ik laat ik steeds voor links kiezen, dan ga je aan einde een versmallend stuk door en dan ook een roltrap naar buiten uit en dan bij soort woonboulevard heel het stuk uitgelopen maar niet gevonden, dus vandaar dat ik het weet en probeer ik ook steeds iedereen mijn tip te gevenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:12 schreef Sosha het volgende:
[..]
Bedankt!!!! Helemaal super (je bent dan ook een GeelSuperKuiken)
Meen je dat? Ook 's middags? Dan wordt het weer eens tijd om te gaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:31 schreef o.us het volgende:
Het is daar echt rustig nu, ongelofelijk.
Daar geloof ik geen snars van. Vooral op maandag 11 uur moet je gewoon niet gaan, en ik verwacht ook niet dat op de overige dagen je smiddags fatsoenlijk kunt gaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:31 schreef o.us het volgende:
Het is daar echt rustig nu, ongelofelijk.
Ik bedoelde meer om het tijdstip dat gepost werd... Half 2 's nachts... dan zal het inderdaad rustig zijn bij de Primark...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen snars van. Vooral op maandag 11 uur moet je gewoon niet gaan, en ik verwacht ook niet dat op de overige dagen je smiddags fatsoenlijk kunt gaan
Ik woon in de buurtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen snars van. Vooral op maandag 11 uur moet je gewoon niet gaan, en ik verwacht ook niet dat op de overige dagen je smiddags fatsoenlijk kunt gaan
zijn ze 's nachts niet heel druk bezig met opvouwen en rechttrekken en zo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer om het tijdstip dat gepost werd... Half 2 's nachts... dan zal het inderdaad rustig zijn bij de Primark...
Inderdaad! En het ondergoed is oh zo fijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:10 schreef Debsterr het volgende:
Primark.
De dingen die ik er van heb zijn goeie kwaliteit.
Is die in Luik makkelijk te vinden vanaf het station?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Inderdaad! En het ondergoed is oh zo fijn.
Volgende week misschien naar die in Luik.
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer om het tijdstip dat gepost werd... Half 2 's nachts... dan zal het inderdaad rustig zijn bij de Primark...
Geen idee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Is die in Luik makkelijk te vinden vanaf het station?
voor 20 euro zou ik er geen seconde langer over nadenkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik wil binnenkort met vliegtuig naar londen daar naar de primark. Als je het goed uitvist kom je uit op retourtje rond de 20 euro
Dus is nog even overwegen!
Word voor mij dan ook de eerste keer vliegen
Leuk!! Londen is ook lekker dichtbij om te vliegen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik wil binnenkort met vliegtuig naar londen daar naar de primark. Als je het goed uitvist kom je uit op retourtje rond de 20 euro
20 euro zonder luchthavenbelasting en zo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hihi, maar er is niemand die dat ook zou willen doen dus daar baal ik vanquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
voor 20 euro zou ik er geen seconde langer over nadenken
Ja daarom. Nee alle kosten wsaren bij die 20 euro al bijgerekend. Je moet erg goed kijken en de juiste dagen kiezenquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Leuk!! Londen is ook lekker dichtbij om te vliegen!
Houd er wel rekening mee dat er bij die 20 euro vermoedelijk nog allerlei administratiekosten kunnen komen. Maar goed, dan nog is het vast de moeite wel waard, je zult dan ook echt niet alleen de Primark bezoeken neem ik aan
die ligt namelijk in een afschuwelijke straat die Londen geen recht aandoet, vind ik![]()
Als je het goed opzoekt en net geluk hebt kun je dat ja,quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
20 euro zonder luchthavenbelasting en zo?
Dat is ook zo, alleen vind ik ook zo koos om alleen te gaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:27 schreef Aarti het volgende:
Dan ga je toch in je eentje? Helemaal niks mis mee, en dan hoef je ook geen rekening te houden met anderen als je voor 3 uur lang in de primark verdwaalt
Ja, als je nog nooit gevlogen hebt is het misschien een beetje te veel van het goeie. kun je niet je moeder of een neefje of nichtje of zo meekrijgen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:38 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dat is ook zo, alleen vind ik ook zo koos om alleen te gaan
Plus dan is het veel lastiger stel je verdwaald voordat je ook maar op de juiste bestemming aan komt
Me moeder gaat van ze langzalzeleven niet in een vliegtuig en de rest is vanaf vandaag op vakantiequote:Op maandag 16 augustus 2010 11:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, als je nog nooit gevlogen hebt is het misschien een beetje te veel van het goeie. kun je niet je moeder of een neefje of nichtje of zo meekrijgen?
Mag ik vragen op welke sites je dan kijkt voor die goedkope tickets? Ik doe denk ik iets fout namelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Als je het goed opzoekt en net geluk hebt kun je dat ja,
maar die zullen nu wel weer weg zijn ben ik bang
Zo rot dat niemand mee zou willen vliegen
Allemaal "Ik mag niet" , of "Vind ik eng" of "Houden niet van shoppen"
Waarom zou ik daar voor bang zijn dan ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:23 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Mag ik vragen op welke sites je dan kijkt voor die goedkope tickets? Ik doe denk ik iets fout namelijk.En wees niet bang, ik ben niet van plan binnenkort naar Londen te gaan
Ryanair is prima om mee te vliegen. Je moet alleen wel rekening ermee houden dat je extra moet betalen als je een koffer wilt inchecken. Volgens mij is het 20 euro per koffer na de bouwvak. Want je moet natuurlijk wel al je Primarkspullen mee kunnen nemen he! Dan heb je niet genoeg aan je handbagage!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar voor bang zijn dan ?
Ik gun iedereen iets hoor.
Maar Rynair ofzo iets.
Dan stap ik op in eindhoven en kwam ik uit op 2-3 tientjes
Maar je moet wel goed kijken want de ene dag is het heel duur en dan is het vanaf 9,99 euro en dan kun je stik goedkoop weg !
Ja, op de eerste verdieping.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:29 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Hebben ze bij de Primark in Rotterdam ook herenkleding?
Mee eensquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Die in Luik is zoooooooooooveel leuker dan in Rotterdam.
Jawel, alleen na mijn ervaring vind ik die lange basic shirts beter dan die korte, die heb ik vaak al snel gaten in gekregen maar in die met lange mouwen nog nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:24 schreef Mula het volgende:
Heeft iemand ervaring met de basic shirtjes met lange mouw voor ¤4,-? Blijven die een beetje mooi na wassen?
Nee het speelt niet mee vakantiequote:Op zondag 22 augustus 2010 16:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben 1 keer de Primark ingelopen, en het was zo ontzettend druk dat ik gewoon geen zin had om rond te kijken. Is dit altijd zo? of zijn er ook rustigere dagen? Toen ik ging was het wel vakantie, misschien dat dat meespeelt.
Rotterdam alexander, even na denken hoor als goed is pak je op centraal trein op spoor 13 of 14 naar rotterdam alexander en als je dan de weg niet weet gewoon even vragen. Winkelcentrum in, als maar de rechterafslag nemen en dan kom je uit bij de draaideuren.. (ik nam eerst altijd links en ging toen uit het gebouw maar bij de woongedeeltes.. Dus daarom zeg ik rechts)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:39 schreef Costarican het volgende:
Ik ben van plan a.s. donderdag naar Rotterdam te gaan, met de trein. Aangezien ik dan op Rotterdam Centraal aankom ga ik naar het centrum toe.
Nu is mijn vraag, ligt die primark van Rotterdam in het centrum of daarbuiten?
Nee, alleen Luik in Belgie, Rotterdam in Nederland, Bremen en Frankfurt in Duitsland.quote:Op zondag 12 september 2010 17:29 schreef .ZilveR. het volgende:
Weet iemand of er ook een Primark in Hasselt is?
Primark site faalt bij mij
Oke, ik dacht dat ik dat ergens gelezen hadquote:Op zondag 12 september 2010 17:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, alleen Luik in Belgie, Rotterdam in Nederland, Bremen en Frankfurt in Duitsland.
Wow, welke primark is dat?quote:
Aan de valuta te zien ergens in de UKquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wow, welke primark is dat?
En die rijen met schoenen![]()
Primark Luikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Lijkt een beetje op die in Luik. Misschien kar ik daar in de herfstvakantie wel een keer heen, want die vesten, dude.
Volgens mij zit deze in london?! Denk ik danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wow, welke primark is dat?
En die rijen met schoenen![]()
Ja, het stinkt daar. Sommige kleren ook, echt ranzig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:30 schreef bellabeauti het volgende:
Vind het personeel van die in Rotterdam vreselijk onbeschoft en erg geweldig vind ik die spullen nou ook weer niet. Ruikt heel erg naar de schoenenreus daar zo :S ?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Kom net terug van de primark. Voor 103 euro aan dingetjes gekocht.
Wij stonden er al om half 9 dus hebben heerlijk rustig aan kunnen kijken en passen en waren na een uurtje ook alweer de deur uit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:30 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?Was 't druk?
Was je in luik of in rotterdam geweest?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wij stonden er al om half 9 dus hebben heerlijk rustig aan kunnen kijken en passen en waren na een uurtje ook alweer de deur uit.
Ik heb :
4 ringen, ketting, oorbellen, legging, pyjama, 3 strings. 2 bh's, portefeuille, laarzen, kussentje, en 3 wollen vesten.
In Rotterdam.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Was je in luik of in rotterdam geweest?
Ik ga ook echt niet naar die opening maar ik wil er wel een keer heen. Voor mij is het met de trein maar 10 min verder dan Rotterdam.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:08 schreef Skaai het volgende:
Is er iemand nog zo gek om 24 november naar de opening in Hoofddorp te gaan?.
Ik ga een week later wel
ik vind dat we moeten gaan. het is op de weg naar huis. zie het als tussenstopquote:Op donderdag 4 november 2010 00:08 schreef Skaai het volgende:
Is er iemand nog zo gek om 24 november naar de opening in Hoofddorp te gaan?.
Ik ga een week later wel
Ja! ¤8,- en ¤11,-.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:00 schreef lieflijntje het volgende:
Weet iemand of er leerlook handschoenen te koop zijn bij Primark? Ik had gehoopt er niet voor naar Rotterdam te hoeven maar overal hebben ze echt leren en dat wil ik niet. Dinsdag ben ik bij broertje die op kamers gaat dus dan zou ik even kunnen gaan kijken (maar mag geen kleren kopen ivm project day zero doel van 6 maanden geen kleren kopen) dus wil mezelf de moeite en kwelling besparen als ze t niet hebben.
Ik ben 1x in R'dam geweest en diverse keren in Luik. R'dam is wel groter, maar Luik vind ik overzichterlijker en lang niet zo chaotisch als in R'dam.quote:Op donderdag 4 november 2010 08:20 schreef .ZilveR. het volgende:
Hoe is de Primark in Rotterdam vergeleken met die in Luik?
Wil ff weten of die n tussenstop waard is
Nope. Maar 18 december wel naar R'damquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:01 schreef Mylene het volgende:
Wie is er al naar de opening geweest in Hoofddorp?
Hij is vandaag dus geopend.
Ik dacht dat ie pas morgen zou openenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:01 schreef Mylene het volgende:
Wie is er al naar de opening geweest in Hoofddorp?
Hij is vandaag dus geopend.
Dat dacht ik ook, de 24e. Misschien als ik dit weekend tijd heb dat ik even ga kijken, is voor mij toch om de hoek, bij wijze van.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:48 schreef Skaai het volgende:
Ik dacht dat ie pas morgen zou openen.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Gelukkig zijn dit weekend mijn centjes er weer![]()
Goeie reden om weer te mogen shoppen ..
Ik woon er letterlijk 5 minuten vandaan![]()
Laatst voor mezelf en voor man-lief goed geslaagd..
2 tassen vol voor 60 euro
Foto's weet ik niet, maar ik ben er gister even langsgelopen (en naar binnen gespiekt. Leuk spul!), en het is heul groot. Sowieso veel ruimer dan die van Rotterdam. En het winkelcentrum daar vind ik erg leuk. Misschien wel iets kleiner dan Alexandrium, maar wel gewoon bijna alle winkels die overal zitten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:40 schreef ruffian het volgende:
Vrijdag ga ik ook richting de Primark, hopelijk is R'dam nu rustiger nu Hoofddorp er is.
Ik wil ergens volgende maand daar ook een kijkje gaan nemen.
Zijn er al foto's van Hoofddorp? En is het centrum daar ook wel te doen om te shoppen? Alexandrium is net een middag vol te houden.
300+ man is nogal! Doet het goed voor onze economie dan. Jammer voor Den Haag dat alles via Engeland gaat dan.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:27 schreef Melochan het volgende:
[..]
Foto's weet ik niet, maar ik ben er gister even langsgelopen (en naar binnen gespiekt. Leuk spul!), en het is heul groot. Sowieso veel ruimer dan die van Rotterdam. En het winkelcentrum daar vind ik erg leuk. Misschien wel iets kleiner dan Alexandrium, maar wel gewoon bijna alle winkels die overal zitten.
Heb gehoord dat er 300+ man komt te werken't is wat, ben echt benieuwd. Maar ik ga volgende week wel, als de hype voorbij is
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:21 schreef Aarti het volgende:
http://www.webregio.nl/ha(...)-van-de-primark.aspx
De om 11 uur geopende Primark is alweer gesloten wegens extreme drukte
Het is sowieso elke zondag open alleen ik zou je alvast voorbereiden voor de druktequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:39 schreef lieflijntje het volgende:
Klopt het dat de winkel in rotterdam elke zondag open is? het zal vast belacehlijk druk zijn, maar het is de enige keer de komende 2 maanden dat ik kan, en wil heel graag.
Ik denk niet dat rdam en luik veel scheelt overigens. In rotterdam lijkt wel dat 'wonen' gedeelte groter, maar volgens mij heb je in luik meer schoenen enzo.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:16 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Ik ben 1x in R'dam geweest en diverse keren in Luik. R'dam is wel groter, maar Luik vind ik overzichterlijker en lang niet zo chaotisch als in R'dam.
Daarom zou ik er niet aan moeten denken om er te werkenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:27 schreef Aarti het volgende:
je zal er maar moeten werken, de hele dag dezelfde shirtjes weer opvouwen terwijl voor je neus een of andere trol die stapel omgooit
Dat is best veel, maar goed zullen natuurlijk heeeeel veel kleine contracten zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:27 schreef Melochan het volgende:
[..]
Foto's weet ik niet, maar ik ben er gister even langsgelopen (en naar binnen gespiekt. Leuk spul!), en het is heul groot. Sowieso veel ruimer dan die van Rotterdam. En het winkelcentrum daar vind ik erg leuk. Misschien wel iets kleiner dan Alexandrium, maar wel gewoon bijna alle winkels die overal zitten.
Heb gehoord dat er 300+ man komt te werken't is wat, ben echt benieuwd. Maar ik ga volgende week wel, als de hype voorbij is
bronquote:Primark in Hoofddorp: stormloop bij opening
Nadat Primark in 2008 haar eerste Nederlandse winkel opende in Rotterdam, is nu het winkelcentrum De Markthof in Hoofddorp aan de beurt. "De tweede winkel van Primark in Nederland is een soort teststore" vertelt Marije Bakker, pr-medewerkster bij Grayling. Het pr-bedrijf verzorgt de opening van Primark. "Als de winkel in Hoofddorp net zo'n succes wordt als in Rotterdam, dan zal de modeketen in de toekomst ook in Amsterdam en andere grote steden verschijnen."
De winkel
De nieuwe winkel heeft een vloeroppervlakte van 2.666 m2, verdeeld over twee verdiepingen. "We hebben in ons filiaal in Rotterdam gemerkt dat schoenen, jeans en accessoires erg belangrijk zijn voor de Nederlandse vrouw en daar hebben we in onze nieuwe winkel rekening mee gehouden", vertelt storemanager Marvin Davidson. "Zo hebben we bijvoorbeeld de lingerieafdeling naar boven verplaatst, zodat er op de begane grond meer ruimte is voor tassen en andere accessoires."
Nachtdienst
Naast damesmode, schoenen en accessoires kunnen consumenten bij de Primark in Hoofddorp terecht voor herenmode, kindermode, lingerie en een klein plukje homewear. "Per dag werken er gemiddeld 130 medewerkers in de winkel, verdeeld over 24 uur", aldus Davidson. "'s Nachts worden de verkochte artikelen door een nachtploeg weer netjes aangevuld."
Primark
Primark, in Ierland bekend onder de naam Penneys, richt zich op commerciële mode voor betaalbare prijzen. Met de opening in Hoofddorp heeft de modeketen dit jaar vijftien winkels geopend, waarmee het totaal aantal filialen nu op 210 uitkomt. Voor het einde van het jaar zal Primark nog vijf winkels in Europa openen. Eén op Gran Canaria, één in Duitsland en drie in Engeland.
Trein naar Hoofddorp station, en dan de bus een paar haltes. Gaan een hoop bussen heen trouwens.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Die laarzen....
Ik wil die hebben. Maar ik denk dat ik eerst nog naar Rotterdam ga en als de hysterie een beetje gezakt is pas naar hoofddorp.
Weet iemand of het makkelijke bereikbaar is met het openbaar vervoer?
Dus ik ging naar de Primark. Heb een enorme zak kleding meegenomen voor nog geen 100¤! Ze hadden echt veul leuke dingen, en ik en een vriendin hebben er rustig een uurtje rondgelopen. Heel druk was het niet. Ze hadden ook van alle dingen die ik wilde gewoon mijn maatquote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef Melochan het volgende:
Okee okee, mijn nieuwsgierigheid is gewekt. Twee vriendinnen zijn geweest, en kwamen allebei met 3 van die grote zakken thuis. En nu wil ik ook. Morgen. Morgen is het aan
Nu je het zegt zeg.. ik heb geeneens een herenafgeling gezienquote:Op donderdag 25 november 2010 17:33 schreef tomatenrood het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de herenkleding @ Hoofddorp?
Is de herenafdeling daar (veel) groter dan in Rotterdam?
In Rotterdam zit 'ie inderdaad boven... je bent niet boven geweest?quote:Op donderdag 25 november 2010 17:57 schreef Melochan het volgende:
[..]
Nu je het zegt zeg.. ik heb geeneens een herenafgeling gezienzal vast wel ergens boven zitten, maar hijs dan absoluut niet groot.
Sorry? valt mee in Rotterdam?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik ga wel naar primark hoofddorp over een tijdje kijken als het er niet zo druk is. In het begin was het ook heel druk in rotterdam, maar dat valt nu ook wel mee
Jawel, maar heb eerlijk gezegd alleen bij de pyjama's gekeken, en ben daarna via de kassa's naar de schoenen gelopen. Die herenafdeling zit wrs rechtachter als je met je rug naar die pyjama's staat, niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 18:51 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
In Rotterdam zit 'ie inderdaad boven... je bent niet boven geweest?
Ok.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:54 schreef Melochan het volgende:
[..]
Jawel, maar heb eerlijk gezegd alleen bij de pyjama's gekeken, en ben daarna via de kassa's naar de schoenen gelopen. Die herenafdeling zit wrs rechtachter als je met je rug naar die pyjama's staat, niet?
Het was echt niet zo druk als ik had gedacht. I mean, we hoefden niet eens te wachten bij de kassa's. Viel me echt meebenieuwd hoevaak ze van collectie wisselen. Iemand die dat weet?
Oh edit: ik zie dat je het hebt over de herenafdeling in Rotterdam. Ja daarvan weet ik waar ie zit. Maar hier in Hoofddorp dus rechtsachter ergens.
Er zijn zeker wel leuke dingen voor heren, maar niet zo veel als vrouwenkleding.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef bergdani het volgende:
Is het de moeite waard om als man naar de Primark te gaan of is het vooral vrouwenkleding wat ze daar verkopen? Want als er bijna geen dingen voor heren zijn, heeft het ook niet veel zin om daar heen te gaan.
Er is heel veel voor heren. ik ken je smaak niet, maar ik vind wel dat het voor mannen allemaal nét iets suffer is dan voor vrouwen. Op een paar leuke shirts en vesten na. Maar misschien vinden sommige mannen het wel weer heel leuk dus laat je niet door mijn mening weerhoudenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:55 schreef bergdani het volgende:
Is het de moeite waard om als man naar de Primark te gaan of is het vooral vrouwenkleding wat ze daar verkopen? Want als er bijna geen dingen voor heren zijn, heeft het ook niet veel zin om daar heen te gaan.
Vergelijkbaar met de herenafdeling van de H&M dus, maar dan groter neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Er is heel veel voor heren. ik ken je smaak niet, maar ik vind wel dat het voor mannen allemaal nét iets suffer is dan voor vrouwen. Op een paar leuke shirts en vesten na. Maar misschien vinden sommige mannen het wel weer heel leuk dus laat je niet door mijn mening weerhoudenVeel keus is er in ieder geval wel.
Het lijkt me vreemd dat Luik een ander assortiment heeft dan Rotterdamquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:40 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik ben vorig weekend naar de Primark in Luik geweest. Dat blijft echt mijn favoriete filiaal. Ben 1 keer in Rotterdam geweest maar daar is de kleding mij erg tegengevallen, de accessoires vond ik wel leuk toen. In Luik heb je echt leuke kleding. Ben wel benieuwd of er in Hoofddorp leukere kleding is dan in Rotterdam. Of is het ongeveer hetzelfde?
H&M heeft een groter heren-assortiment dan de Primark hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef bergdani het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de herenafdeling van de H&M dus, maar dan groter neem ik aan?
In elke grote stad zou ideaal zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:01 schreef Cantab het volgende:
Hoop wel dat er snel meer Primarks in Nederland komen. Je zou denken van wel, gezien de huidge twee zo'n groot succes zijn. Ik zit nu in Engeland en ik woon nauwelijks tien minuten lopen bij de locale vestiging vandaan. Echt geweldig, ik kom er veel te vaak. Maar hier is het nooit zo absurd druk gelukkig. Zou wel mooi zijn als in ieder geval alle grote steden in Nederland er een zouden krijgen, zodat het gewoon een normale (heel erg toffe) winkel wordt en niet een die zoveel dagjesmensen trekt.
Ik weet het niet, maar ik ben in april in Rotterdam geweest en heb nauwelijks leuke kleding gezien. In juli in Londen geweest en daar superveel leuke jurkjes etc. gezien. En in augustus in Luik en dan vorige week weer, en daar hadden ze ook leuke dingen. En ze hadden in Luik ook andere dingen dan in Londen.. Ik heb het idee dat in Rotterdam het accent meer op de accesoires ligt en in Luik op de kleding.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het lijkt me vreemd dat Luik een ander assortiment heeft dan Rotterdam
Er hebben natuurlijk wel 2 volle maanden tussen je bezoek in Rotterdam en Londen gezeten. Dat is minimaal 1 nieuwe collectie gok ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:12 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik ben in april in Rotterdam geweest en heb nauwelijks leuke kleding gezien. In juli in Londen geweest en daar superveel leuke jurkjes etc. gezien. En in augustus in Luik en dan vorige week weer, en daar hadden ze ook leuke dingen. En ze hadden in Luik ook andere dingen dan in Londen.. Ik heb het idee dat in Rotterdam het accent meer op de accesoires ligt en in Luik op de kleding.
Ik vind bij de Primark (heren) alleen de schoenen leuk, verder ooit een blouse kunnen scoren maar dat was niets spannends. Primark is meer voor de vrouwen, ben je in de buurt kan je er wel even binnen lopen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:48 schreef bergdani het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de herenafdeling van de H&M dus, maar dan groter neem ik aan?
Daar gaat je DayZero.......quote:Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef lieflijntje het volgende:
Vandaag in Rotterdam geweest, helaas alleen geen nepleren handschoenen alleen echte
Ik moet zeggen dat het wel echt een grote chaos was.
Ben uiteindelijk thuis gekomen met een blauw vogel blousje, geel lang vest, nette schoenen, een boel sokken, 2 paar panty's, 2 tassen, sjaal en handschoenen, 3 riempjes en een veerspeldje.
Had graag nog een heel leuk grijs broekje gehad maar de enige in mijn maat had een kapotte rits..
Misschien omdat hoofddorp net open is kan je beter naar rotterdam gaan. Iedereen zegt steeds dat het daar rustig is.quote:Op zondag 28 november 2010 20:04 schreef Opdekop het volgende:
Ok! Hoofddorp it is. Makkelijk te vinden? In het centrum?
Ik denk ook dat het nu beter is om naar Rotterdam te gaan. Ik adviseer alleen niet om in het weekend, donderdagavond of vrijdagmiddag te gaanquote:Op zondag 28 november 2010 20:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Misschien omdat hoofddorp net open is kan je beter naar rotterdam gaan. Iedereen zegt steeds dat het daar rustig is.
jammer dat het niet zo leuk is!! terwijl die van engeland te gek isquote:Op maandag 29 november 2010 13:10 schreef Ooi86 het volgende:
Ik ben net naar de Primark in Hoofddorp geweest. Ik vond het wel okee. De gewone dameskleding vond ik niet zo leuk. Ze hebben ongeveer net zoveel accessoires als kleding. Ik ben nu uiteindelijk thuis gekomen met twee pyama's, een thermoshirt, sokken, panties/malliots, handschoenen, haarband en oorbellen. Ik ga vast nog wel een keer, maar ik was er nou ook weer niet zo onwijs ondersteboven van.
Ik zou er eerlijk gezegd geen 2,5u voor reizen om alleen naar de Primark of andere winkels in Hoofddorp te gaan. Zo bijzonder vond ik de collectie niet en het spul gaat best snel kapot na aankoop is de ervaring van een vriendin van me. Ik heb er zaterdag niks gekocht want te druk en niet veel leuks in de collectie op dat moment.quote:Op zondag 28 november 2010 19:51 schreef Opdekop het volgende:
Ik wil donderdag naar de Primark. Hoofddorp/Rotterdam is allebei 2,5 uur reizen.. welke is het grootst/leukst/makkelijkst bereikbaar?
Ik kwam om 11.05 binnen en toen was het te doen. Om 11:30 leek het de H&M op zondag in de kalverstraat wel....quote:Op maandag 29 november 2010 13:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
jammer dat het niet zo leuk is!! terwijl die van engeland te gek is
hoe druk was het?
Ik heb wel aardig wat Primark kleding en tot op heden is er nog maar 1 broek stuk gegaan omdat ie niet goed gestikt was, shit happens, rotte appel in de berg van kleding. Mijn moeder zet er een stuk stof achter en hij doet het weer.quote:Op maandag 29 november 2010 13:26 schreef -Trinity- het volgende:
Zo bijzonder vond ik de collectie niet en het spul gaat best snel kapot na aankoop is de ervaring van een vriendin van me.
Dat wilde ik ook net gaan zeggen.. Heb een vest met pailletten en de kleur is nog mooi, alle pailletten zitten er nog op en hij is niet vervormd ofzo. Korte broek mankeert ook niks aan, mn pyama niet, ondergoed niet.quote:Op maandag 29 november 2010 22:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb wel aardig wat Primark kleding en tot op heden is er nog maar 1 broek stuk gegaan omdat ie niet goed gestikt was, shit happens, rotte appel in de berg van kleding. Mijn moeder zet er een stuk stof achter en hij doet het weer.
Voor de rest zijn al mijn broeken, shirtjes, jurkjes, vestjes, truien, sokken en lingerie andere spullen nog heel en overleven ze elke (hand) was, ook 1,5 jaar na aankoop. Kleuren blijven ook gewoon mooi, maar dat ligt ook maar net aan de manier waarop iemand wast denk ik. Ik heb dus geen echte slechte ervaring met de kleding, de kwaliteit valt mij juist onwijs mee voor het geld wat je ervoor neertelt
.
Vind het gek dat bij de een spullen best snel kapot gaan en bij mij bijvoorbeeld niet, terwijl ik de kleding gewoon dagelijks draag en combineer.
Ja, volgens mij wel met de bus, werd een paar pagina's eerder besproken dus even teruglezenquote:Op maandag 6 december 2010 22:14 schreef DesertRose het volgende:
Is Primark Hoofdorp gemakkelijk bereikbaar met openbare vervoer??
Die pareloorbellenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:33 schreef Mylene het volgende:
Ik ben gisteren in Hoofddorp geweest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:
Ja of zo'n tregging geval. Heb zelf leuke paardrij achtige leggings van action & hm.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik ook.
Wat moet je onder die blouses/jurken aan? Een skinny?
Ik vind ze geen van allen eigenlijk heel erg mooi.
Lekker centraal weerquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:39 schreef Floor-Sofie het volgende:
Als alles meezit komt er een Primark in Enschede!!!
Voor mij is Rotterdam 1,5 uur, Hoofddorp 1,5 uur, Enschede 2,5 uur en Luik ruim een uur. Maar wel fijn voor iedereen in de Noord-Oost hoekquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:02 schreef Floor-Sofie het volgende:
Voor mij wel, Rotterdam of Hoofddorp is 2 uur hiervandaan..
Waarschijnlijk een veel goedkopere locatiequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:38 schreef Eva4Evah het volgende:
Jaa Nijmegen had ik ook ergens gehoord, maar zou nog wel een jaar of 2 duren geloof ik. Waarom hebben ze eigenlijk die ene in Hoofddorp gedaan? A'dam was veel makkelijker geweest.
Oeh, dat zou erg positief zijn, waar?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:39 schreef Floor-Sofie het volgende:
Als alles meezit komt er een Primark in Enschede!!!
Zuidmolenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Oeh, dat zou erg positief zijn, waar?
Vanuit Groningen is enschede ook minimaal 2uur en 16 minuten en volgens mij stopt de trein van Groningen naar Enschede ook 100x vaker. Ik had Zwolle een beter idee gevonden. Of Amersfoort ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Voor mij is Rotterdam 1,5 uur, Hoofddorp 1,5 uur, Enschede 2,5 uur en Luik ruim een uur. Maar wel fijn voor iedereen in de Noord-Oost hoek
Ik hoorde trouwens ook een tijd geleden dat er in Nijmegen een zou komen maar op de site van Primark staat daar helemaal niks over.
Nouja ik reageerde meer op het feit dat iemand zei dat Enschede fijn was voor Noord-Oost Nederland. Ik denk dat dat wel beperkt kan worden tot Oost Nederland. Dat probeerde ik vooral aan te geven met mijn post.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef Merel1808 het volgende:
Groningen is ook wel een beetje een uithoek natuurlijk
Voor mijn gevoel is die in Hoofddorp sowieso minder druk dan die in Rotterdam, alhoewel ik alleen 's middags in die in Rotterdam ben geweest, en die in Hoofddorp ben ik altijd wat eerder (uur of 11), dan vind ik het in principe prima te doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Grunge. het volgende:
Ik hoop dat ze snel een online winkel regelen.
Ik zou zó graag eens gaan, en hoewel ik in Leeuwarden woon zou ik er wel een treinreisje voor overhebben, maar ik trek het echt niet als het zo druk is. Voor de ervaringsdeskundigen: wanneer is het het minst druk?
Dat is wel waar ja, maar Amersfoort is onverwacht duur om vastgoed te kopen, dus dat zal er wel niet inzitten..quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja ik reageerde meer op het feit dat iemand zei dat Enschede fijn was voor Noord-Oost Nederland. Ik denk dat dat wel beperkt kan worden tot Oost Nederland. Dat probeerde ik vooral aan te geven met mijn post.
Groningen ligt inderdaad niet centraal maar dat houd het hier ook lekker rustigMaargoed de Primarks zijn tot nu toe ook nog niet echt centraal geplaatst. Daarom zei ik ook Amersfoort als optie. Dat is 1uur en 36 minuten. Dat is voor bijna iedereen centraal
Oh dat zou te gek zijnquote:
Daar zit de Plus toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef Bartjebart het volgende:
Staat de hele kelderverdieping niet leeg?
Ow ik dacht dat die al weg was...quote:
O dat kan ook... ik heb geen idee, wist niet dat die wegging.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat die al weg was...
Er staat best wel wat leeg toch? En misschien gaan er nog wel winkels weg dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dat zou te gek zijn
Wel een excuus minder om naar Londen of Manchester te gaan
Maar waar dan? Kan me geen pand indenken wat groot genoeg zal zijn.
Of ze nemen gewoon de hele Zuidmolen in beslag
http://www.tctubantia.nl/(...)aar-De-Zuidmolen.ecequote:Op maandag 4 april 2011 15:56 schreef CarOnline het volgende:
Ik hoop het!
Maar waar komt dat gerucht vandaan dan? Heb nog niets gehoord verder.
Dank je!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:49 schreef Brici het volgende:
[..]
http://www.tctubantia.nl/(...)aar-De-Zuidmolen.ece
Nou ben ik stinkend jaloers op jequote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:29 schreef Melochan het volgende:
Ik denk niet dat Skaai naar Gelsenkirchen gaat, maar naar Hoofddorp ofzo
Ik zou niet te laat in de middag gaan, de keren dat ik in de ochtenden ben geweest was het goed te doen. Zodra het een uur of 12/1 is geweest komt de druktequote:Op woensdag 4 mei 2011 00:48 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ga morgen, wordt de eerste keer ben echt super benieuwd!
Het zal er nu wel helemaal de spuigaten uitlopen omdat het vakantie is denk ik.. ?
Dat dacht ik dus ook. Kwam gisteren in een andere winkel, en daar hingen shirtjes met hetzelfde printje als bij de Primark, alleen dan voor ¤20.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:56 schreef Tanin het volgende:
Lang leven Primark. Haal al mijn shirtjes daar.
Slim-Fit Small, 2 euro per stuk, de oudste doen het al een jaar en ze zitten perfect!
Ook overhemden, Slim-Fit small voor 4 euro, die doen het ook al een jaar (maar worden iets minder gedragen...)
Aan de andere kant, ik vind nu alle andere kleding duur, dat is soms wel balen
Ik vraag me bij de Primark echt af hoe ze dat voor dat geld kunnen maken! Op hun site staat in ieder geval dat ze niet aan kinderarbeid doen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:56 schreef Tanin het volgende:
Lang leven Primark. Haal al mijn shirtjes daar.
Slim-Fit Small, 2 euro per stuk, de oudste doen het al een jaar en ze zitten perfect!
Ook overhemden, Slim-Fit small voor 4 euro, die doen het ook al een jaar (maar worden iets minder gedragen...)
Aan de andere kant, ik vind nu alle andere kleding duur, dat is soms wel balen
Haa klopt zo gaat dat in Rotterdam ook grotendeelsquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:05 schreef Tanin het volgende:
1 verschil: ik weet niet hoe dat in NL gaat, maar in Engeland wordt alle kleding gewoon op de grond gesmeten, opruimen bestaat uit alles oprapen en terug op de stapel gooien, dat zal we arbeidskrachten schelen...
Nou gewoon van je klanten verwachten dat ze kleding weer enigzins fatsoenlijk opvouwen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haa klopt zo gaat dat in Rotterdam ook grotendeelsMaar een andere optie is ook niet echt mogelijk denk ik..
jaquote:Op zondag 5 juni 2011 19:39 schreef Sokkepok het volgende:
Hmn, ik ben nog nooit bij Primark geweest, maar het klinkt best oke
Weet iemand of ze misschien ook leuke jurkjes hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |