Altijd handig, 2 topics over één en dezelfde winkelformulequote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
Ik dacht dat de tweede Primark pas in 2013 in Nijmegen geopend zou worden? Nu staat Hoofddorp opeens op de planning?
Alles, de winkel komt te liggen aan plein 44 (wat nu verbouwd wordt). De gebouwen aan de noordzijde worden gesloopt en een nieuw pand wordt daarvoor in de plaats gezet, daar komt de primark in te zitten. De winkel wordt 6900 m2 groot. De planning is inderdaad 2013, eerder dat het plein en dus de winkel geopend wordenquote:Op zondag 30 mei 2010 11:44 schreef w00h00 het volgende:
Wat is er waar van Primark Nijmegen trouwens?
Volgens mij moet je het winkelcentrum helemaal uitlopen. Met de roltrappen naar beneden. En dat zit ie links tegenover de McDonald's.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:00 schreef Sosha het volgende:
Ik was laatst in het Alexandrium en kon de Primark niet vindenwaar zit ie ergens?
waar was je ergens?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:00 schreef Sosha het volgende:
Ik was laatst in het Alexandrium en kon de Primark niet vindenwaar zit ie ergens?
Ehhh waar was ik ergens... ik ging er eigenlijk naartoe voor de Zara, daar in de buurt dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
waar was je ergens?Ik ken daar de weg nu onderhand wel
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het winkelcentrum helemaal uitlopen. Met de roltrappen naar beneden. En dat zit ie links tegenover de McDonald's.
ja ik vroeg het op hyves ook een keer, als maar rechtdoor. Mar je hebt steeds keuzes op linksaf rechtsaf zeg maar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:09 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ehhh waar was ik ergens... ik ging er eigenlijk naartoe voor de Zara, daar in de buurt dus.
Ik ga er wel nog een keer naartoe met een plattegrond van 't internet
-edit- Ik zag onderstaande post over 't hoofd. Bedankt!
[..]
Bedankt!!!! Helemaal super (je bent dan ook een GeelSuperKuikenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ja ik vroeg het op hyves ook een keer, als maar rechtdoor. Mar je hebt steeds keuzes op linksaf rechtsaf zeg maar.
Ga je alsmaar rechtdoor ga je het gebouw uit via de kant naar soort woonboulevard te gaan, daarom neem ik als ik via het station de roltrap op ga in allexandrium, alles steeds rechts (ipv linkermanier rechtdoor) en dan kom je daarna bij de mcdonalds uit en daar loop je naar buiten en zit het links
dan kun je niet missen
Ik had namelijk de eerste keer geluisterd en iedereen zei rechtdoor. En dan sta je daar en dan is het niet rechtdoor maar links of rechts, en toen dacht ik laat ik steeds voor links kiezen, dan ga je aan einde een versmallend stuk door en dan ook een roltrap naar buiten uit en dan bij soort woonboulevard heel het stuk uitgelopen maar niet gevonden, dus vandaar dat ik het weet en probeer ik ook steeds iedereen mijn tip te gevenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:12 schreef Sosha het volgende:
[..]
Bedankt!!!! Helemaal super (je bent dan ook een GeelSuperKuiken)
Meen je dat? Ook 's middags? Dan wordt het weer eens tijd om te gaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:31 schreef o.us het volgende:
Het is daar echt rustig nu, ongelofelijk.
Daar geloof ik geen snars van. Vooral op maandag 11 uur moet je gewoon niet gaan, en ik verwacht ook niet dat op de overige dagen je smiddags fatsoenlijk kunt gaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:31 schreef o.us het volgende:
Het is daar echt rustig nu, ongelofelijk.
Ik bedoelde meer om het tijdstip dat gepost werd... Half 2 's nachts... dan zal het inderdaad rustig zijn bij de Primark...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen snars van. Vooral op maandag 11 uur moet je gewoon niet gaan, en ik verwacht ook niet dat op de overige dagen je smiddags fatsoenlijk kunt gaan
Ik woon in de buurtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Daar geloof ik geen snars van. Vooral op maandag 11 uur moet je gewoon niet gaan, en ik verwacht ook niet dat op de overige dagen je smiddags fatsoenlijk kunt gaan
zijn ze 's nachts niet heel druk bezig met opvouwen en rechttrekken en zo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer om het tijdstip dat gepost werd... Half 2 's nachts... dan zal het inderdaad rustig zijn bij de Primark...
Inderdaad! En het ondergoed is oh zo fijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:10 schreef Debsterr het volgende:
Primark.
De dingen die ik er van heb zijn goeie kwaliteit.
Is die in Luik makkelijk te vinden vanaf het station?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Inderdaad! En het ondergoed is oh zo fijn.
Volgende week misschien naar die in Luik.
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer om het tijdstip dat gepost werd... Half 2 's nachts... dan zal het inderdaad rustig zijn bij de Primark...
Geen idee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Is die in Luik makkelijk te vinden vanaf het station?
voor 20 euro zou ik er geen seconde langer over nadenkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik wil binnenkort met vliegtuig naar londen daar naar de primark. Als je het goed uitvist kom je uit op retourtje rond de 20 euro
Dus is nog even overwegen!
Word voor mij dan ook de eerste keer vliegen
Leuk!! Londen is ook lekker dichtbij om te vliegen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik wil binnenkort met vliegtuig naar londen daar naar de primark. Als je het goed uitvist kom je uit op retourtje rond de 20 euro
20 euro zonder luchthavenbelasting en zo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hihi, maar er is niemand die dat ook zou willen doen dus daar baal ik vanquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:56 schreef Aarti het volgende:
[..]
voor 20 euro zou ik er geen seconde langer over nadenken
Ja daarom. Nee alle kosten wsaren bij die 20 euro al bijgerekend. Je moet erg goed kijken en de juiste dagen kiezenquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Leuk!! Londen is ook lekker dichtbij om te vliegen!
Houd er wel rekening mee dat er bij die 20 euro vermoedelijk nog allerlei administratiekosten kunnen komen. Maar goed, dan nog is het vast de moeite wel waard, je zult dan ook echt niet alleen de Primark bezoeken neem ik aan
die ligt namelijk in een afschuwelijke straat die Londen geen recht aandoet, vind ik![]()
Als je het goed opzoekt en net geluk hebt kun je dat ja,quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
20 euro zonder luchthavenbelasting en zo?
Dat is ook zo, alleen vind ik ook zo koos om alleen te gaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:27 schreef Aarti het volgende:
Dan ga je toch in je eentje? Helemaal niks mis mee, en dan hoef je ook geen rekening te houden met anderen als je voor 3 uur lang in de primark verdwaalt
Ja, als je nog nooit gevlogen hebt is het misschien een beetje te veel van het goeie. kun je niet je moeder of een neefje of nichtje of zo meekrijgen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:38 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dat is ook zo, alleen vind ik ook zo koos om alleen te gaan
Plus dan is het veel lastiger stel je verdwaald voordat je ook maar op de juiste bestemming aan komt
Me moeder gaat van ze langzalzeleven niet in een vliegtuig en de rest is vanaf vandaag op vakantiequote:Op maandag 16 augustus 2010 11:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, als je nog nooit gevlogen hebt is het misschien een beetje te veel van het goeie. kun je niet je moeder of een neefje of nichtje of zo meekrijgen?
Mag ik vragen op welke sites je dan kijkt voor die goedkope tickets? Ik doe denk ik iets fout namelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Als je het goed opzoekt en net geluk hebt kun je dat ja,
maar die zullen nu wel weer weg zijn ben ik bang
Zo rot dat niemand mee zou willen vliegen
Allemaal "Ik mag niet" , of "Vind ik eng" of "Houden niet van shoppen"
Waarom zou ik daar voor bang zijn dan ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:23 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Mag ik vragen op welke sites je dan kijkt voor die goedkope tickets? Ik doe denk ik iets fout namelijk.En wees niet bang, ik ben niet van plan binnenkort naar Londen te gaan
Ryanair is prima om mee te vliegen. Je moet alleen wel rekening ermee houden dat je extra moet betalen als je een koffer wilt inchecken. Volgens mij is het 20 euro per koffer na de bouwvak. Want je moet natuurlijk wel al je Primarkspullen mee kunnen nemen he! Dan heb je niet genoeg aan je handbagage!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar voor bang zijn dan ?
Ik gun iedereen iets hoor.
Maar Rynair ofzo iets.
Dan stap ik op in eindhoven en kwam ik uit op 2-3 tientjes
Maar je moet wel goed kijken want de ene dag is het heel duur en dan is het vanaf 9,99 euro en dan kun je stik goedkoop weg !
Ja, op de eerste verdieping.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:29 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Hebben ze bij de Primark in Rotterdam ook herenkleding?
Mee eensquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Die in Luik is zoooooooooooveel leuker dan in Rotterdam.
Jawel, alleen na mijn ervaring vind ik die lange basic shirts beter dan die korte, die heb ik vaak al snel gaten in gekregen maar in die met lange mouwen nog nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:24 schreef Mula het volgende:
Heeft iemand ervaring met de basic shirtjes met lange mouw voor ¤4,-? Blijven die een beetje mooi na wassen?
Nee het speelt niet mee vakantiequote:Op zondag 22 augustus 2010 16:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben 1 keer de Primark ingelopen, en het was zo ontzettend druk dat ik gewoon geen zin had om rond te kijken. Is dit altijd zo? of zijn er ook rustigere dagen? Toen ik ging was het wel vakantie, misschien dat dat meespeelt.
Rotterdam alexander, even na denken hoor als goed is pak je op centraal trein op spoor 13 of 14 naar rotterdam alexander en als je dan de weg niet weet gewoon even vragen. Winkelcentrum in, als maar de rechterafslag nemen en dan kom je uit bij de draaideuren.. (ik nam eerst altijd links en ging toen uit het gebouw maar bij de woongedeeltes.. Dus daarom zeg ik rechts)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:39 schreef Costarican het volgende:
Ik ben van plan a.s. donderdag naar Rotterdam te gaan, met de trein. Aangezien ik dan op Rotterdam Centraal aankom ga ik naar het centrum toe.
Nu is mijn vraag, ligt die primark van Rotterdam in het centrum of daarbuiten?
Nee, alleen Luik in Belgie, Rotterdam in Nederland, Bremen en Frankfurt in Duitsland.quote:Op zondag 12 september 2010 17:29 schreef .ZilveR. het volgende:
Weet iemand of er ook een Primark in Hasselt is?
Primark site faalt bij mij
Oke, ik dacht dat ik dat ergens gelezen hadquote:Op zondag 12 september 2010 17:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, alleen Luik in Belgie, Rotterdam in Nederland, Bremen en Frankfurt in Duitsland.
Wow, welke primark is dat?quote:
Aan de valuta te zien ergens in de UKquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wow, welke primark is dat?
En die rijen met schoenen![]()
Primark Luikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Lijkt een beetje op die in Luik. Misschien kar ik daar in de herfstvakantie wel een keer heen, want die vesten, dude.
Volgens mij zit deze in london?! Denk ik danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wow, welke primark is dat?
En die rijen met schoenen![]()
Ja, het stinkt daar. Sommige kleren ook, echt ranzig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:30 schreef bellabeauti het volgende:
Vind het personeel van die in Rotterdam vreselijk onbeschoft en erg geweldig vind ik die spullen nou ook weer niet. Ruikt heel erg naar de schoenenreus daar zo :S ?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Kom net terug van de primark. Voor 103 euro aan dingetjes gekocht.
Wij stonden er al om half 9 dus hebben heerlijk rustig aan kunnen kijken en passen en waren na een uurtje ook alweer de deur uit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:30 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?Was 't druk?
Was je in luik of in rotterdam geweest?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wij stonden er al om half 9 dus hebben heerlijk rustig aan kunnen kijken en passen en waren na een uurtje ook alweer de deur uit.
Ik heb :
4 ringen, ketting, oorbellen, legging, pyjama, 3 strings. 2 bh's, portefeuille, laarzen, kussentje, en 3 wollen vesten.
In Rotterdam.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Was je in luik of in rotterdam geweest?
Ik ga ook echt niet naar die opening maar ik wil er wel een keer heen. Voor mij is het met de trein maar 10 min verder dan Rotterdam.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:08 schreef Skaai het volgende:
Is er iemand nog zo gek om 24 november naar de opening in Hoofddorp te gaan?.
Ik ga een week later wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |