abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84834153
vorig deel

Primark

Rotterdam: Poolsterplein 100 (winkelcentrum Alexandrium)
grote: 2800 m2
Hoofddorp: Markthof (opent najaar 2010)
grote: 4500 m2
Nijmegen: Plein 1944 (opent 2013)
grote: 7000 m2

De najaarscollectie van Primark.

Nocturnal voegt een vleugje mysterie aan het assortiment toe. Deze look verwijst naar donkere romantische verhalen met gemaskerde bals, schemerige schaduwen en de stilte van het einde van de nacht. Zwart en blauw staan in contrast met diverse rose-tinten. Stoffen als fluweel, satijn, bont, kant en leer komen in deze stijl voor. Belangrijke items zijn fluwelen rokken en stone washed jeans. De accessoires hebben een absoluut vintage/gothic gevoel en de pleteauzolen maken de look compleet.

Het Military thema heeft de meest uitgesproken look. Kaki, bruin, grijs en rode accenten zijn de hoofdtinten en alles heeft een stoere twist. Belangrijke items zijn shorts met zakken, dunne combatbroeken en overhemdjurken. De accessoires: riemen met leerlook en sierspijkers, oversized sjaals, de militaire pet en schoenen met gespen en riemen.

Poetic Beauty is een erg lieflijke, vrouwelijke collectie met romantische kleuren en details als kant, ruches en transparante stoffen. De jassen hebben een militaire uitstraling, de juwelen zijn fel glanzend en voorzien van goud en parels. En de schoenen hebben zachte grijstinten.

De Heritage collectie is gebaseerd is op invloeden uit de elegante plattelandsstijl. De belangrijkste stukken in deze look zijn pilotenjacks, schorten, minikilts, maxirokken, leren shorts met smalle broekspijpen met inzetstukken, coatigans en breiwerk met kabelsteek. De sieraden zijn gemaakt van hout of ruwe kunststof.

bron

^O^
pi_84834517
Alleen een lijn voor vrouwen?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_84834637
Ik wil er snel weer heen :Y
wel door de weeks om half 9 anders is het niet te doen :{
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_84834705
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:13 schreef Seam het volgende:
Alleen een lijn voor vrouwen?
Ze hebben ook een afdeling voor mannen.

Collectie voor hen staat nog niet online.
pi_84836887
Ik dacht dat de tweede Primark pas in 2013 in Nijmegen geopend zou worden? Nu staat Hoofddorp opeens op de planning?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_84837836
Oh nice zeg die najaarscollectie! Zitten leuke dingen tussen zo te zien.

Ik wil over een klein maandje weer gaan en ik hoop dat dan ook het kinder-winterspul er hangt :9
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 augustus 2010 @ 00:58:56 #7
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_84838330
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
Ik dacht dat de tweede Primark pas in 2013 in Nijmegen geopend zou worden? Nu staat Hoofddorp opeens op de planning?
Altijd handig, 2 topics over één en dezelfde winkelformule

Uit ander topic:
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:44 schreef w00h00 het volgende:
Wat is er waar van Primark Nijmegen trouwens?
Alles, de winkel komt te liggen aan plein 44 (wat nu verbouwd wordt). De gebouwen aan de noordzijde worden gesloopt en een nieuw pand wordt daarvoor in de plaats gezet, daar komt de primark in te zitten. De winkel wordt 6900 m2 groot. De planning is inderdaad 2013, eerder dat het plein en dus de winkel geopend worden
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_84838368
Ik was laatst in het Alexandrium en kon de Primark niet vinden :@ waar zit ie ergens?
pi_84838500
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:00 schreef Sosha het volgende:
Ik was laatst in het Alexandrium en kon de Primark niet vinden :@ waar zit ie ergens?
Volgens mij moet je het winkelcentrum helemaal uitlopen. Met de roltrappen naar beneden. En dat zit ie links tegenover de McDonald's.
pi_84838538
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:00 schreef Sosha het volgende:
waar was je ergens? :P Ik ken daar de weg nu onderhand wel :')
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_84838591
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

waar was je ergens? :P Ik ken daar de weg nu onderhand wel :')
Ehhh waar was ik ergens... ik ging er eigenlijk naartoe voor de Zara, daar in de buurt dus. :P
Ik ga er wel nog een keer naartoe met een plattegrond van 't internet :P

-edit- Ik zag onderstaande post over 't hoofd. Bedankt!
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:05 schreef Mylene het volgende:

[..]

Volgens mij moet je het winkelcentrum helemaal uitlopen. Met de roltrappen naar beneden. En dat zit ie links tegenover de McDonald's.
pi_84838644
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:09 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ehhh waar was ik ergens... ik ging er eigenlijk naartoe voor de Zara, daar in de buurt dus. :P
Ik ga er wel nog een keer naartoe met een plattegrond van 't internet :P

-edit- Ik zag onderstaande post over 't hoofd. Bedankt!
[..]

ja ik vroeg het op hyves ook een keer, als maar rechtdoor. Mar je hebt steeds keuzes op linksaf rechtsaf zeg maar.

Ga je alsmaar rechtdoor ga je het gebouw uit via de kant naar soort woonboulevard te gaan, daarom neem ik als ik via het station de roltrap op ga in allexandrium, alles steeds rechts (ipv linkermanier rechtdoor) en dan kom je daarna bij de mcdonalds uit en daar loop je naar buiten en zit het links :Y

dan kun je niet missen :Y
pi_84838688
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

ja ik vroeg het op hyves ook een keer, als maar rechtdoor. Mar je hebt steeds keuzes op linksaf rechtsaf zeg maar.

Ga je alsmaar rechtdoor ga je het gebouw uit via de kant naar soort woonboulevard te gaan, daarom neem ik als ik via het station de roltrap op ga in allexandrium, alles steeds rechts (ipv linkermanier rechtdoor) en dan kom je daarna bij de mcdonalds uit en daar loop je naar buiten en zit het links :Y

dan kun je niet missen :Y
Bedankt!!!! Helemaal super (je bent dan ook een GeelSuperKuiken ;)) ^O^
pi_84838783
Je moet richting C/kantoorgebouwen of bedrijveniets hobbelen als je vanaf de trein komt (staan overal bordjes.... en dan idd bij de mc donalds naar buiten en dan kijk je naar links :Y
pi_84839061
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:12 schreef Sosha het volgende:

[..]

Bedankt!!!! Helemaal super (je bent dan ook een GeelSuperKuiken ;)) ^O^
Ik had namelijk de eerste keer geluisterd en iedereen zei rechtdoor. En dan sta je daar en dan is het niet rechtdoor maar links of rechts, en toen dacht ik laat ik steeds voor links kiezen, dan ga je aan einde een versmallend stuk door en dan ook een roltrap naar buiten uit en dan bij soort woonboulevard heel het stuk uitgelopen maar niet gevonden, dus vandaar dat ik het weet en probeer ik ook steeds iedereen mijn tip te geven :Y

aah O+
pi_84839149
Het is daar echt rustig nu, ongelofelijk.
Feyenoord Rotterdam
pi_84839555
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:31 schreef o.us het volgende:
Meen je dat? Ook 's middags? Dan wordt het weer eens tijd om te gaan. B-)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:22:20 #18
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_84843877
SInds ik het filmpje over child labour heb gezien (zie vorige topic) twijfel ik erover om naar Primark te gaan. maar aan de andere kant; maken de H&M en Zara niet net zo hard gebruik van bengaalse kinderhandjes?
Hoe denken jullie hierover?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_84845539
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:31 schreef o.us het volgende:
Daar geloof ik geen snars van. Vooral op maandag 11 uur moet je gewoon niet gaan, en ik verwacht ook niet dat op de overige dagen je smiddags fatsoenlijk kunt gaan :{
pi_84873379
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Daar geloof ik geen snars van. Vooral op maandag 11 uur moet je gewoon niet gaan, en ik verwacht ook niet dat op de overige dagen je smiddags fatsoenlijk kunt gaan :{
Ik bedoelde meer om het tijdstip dat gepost werd... Half 2 's nachts... dan zal het inderdaad rustig zijn bij de Primark...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_84873625
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ik woon in de buurt :') En ik kom er vaak dus ik kan het weten. 's Ochtends nu is het rustig aangezien iedereen op vakantie is.

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 04-08-2010 22:27:11 ]
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:57:10 #22
2735 Aarti
pi_84885281
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer om het tijdstip dat gepost werd... Half 2 's nachts... dan zal het inderdaad rustig zijn bij de Primark...
zijn ze 's nachts niet heel druk bezig met opvouwen en rechttrekken en zo?
pi_84886503
Beetje jammer dat die collectie voor heren er niet uit ziet!:S
pi_84886721
Ben in Londen bij de Primark geweest. Het was echt super druk dus ik heb alleen wat onderbroeken en een panty gekocht. De panty heb ik nog niet aan gehad maar de kwaliteit van de onderbroeken is echt heel slect. Van sommige liet de eslastieke rand al lost voor ik ze kon dragen of na een keer dragen. Ben blij dat ik er niet meer gekocht heb.
pi_84887187
Primark O+.

De dingen die ik er van heb zijn goeie kwaliteit :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_84902920
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:10 schreef Debsterr het volgende:
Primark O+.

De dingen die ik er van heb zijn goeie kwaliteit :Y.
Inderdaad! En het ondergoed is oh zo fijn. O+
Volgende week misschien naar die in Luik. *O*
pi_84982775
Primark O+
Ik heb vorig jaar in Londen daar een geweldige trui gekocht...van kasjmier :+ wel voor iets meer dan de normale Primark-prijs maar nog steeds een koopje. Hij is heerlijk warm en met het oog op het komende najaar vroeg ik me daarom af.....
verkopen ze die ook (nog) in Rotterdam? Het merk is Athmosphere en ik weet dat ze hem destijds hadden als col, v-hals en vest. Oow, ik heb zo'n spijt dat ik er maar 1 heb gekocht :'(
pi_84991407
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:46 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Inderdaad! En het ondergoed is oh zo fijn. O+
Volgende week misschien naar die in Luik. *O*
Is die in Luik makkelijk te vinden vanaf het station?
pi_84994020
Truien en thsirt voor 2 euro haha
  zondag 8 augustus 2010 @ 02:44:25 #30
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_84997535
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja :')
pi_85005094
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef serokwaldeluxe het volgende:

[..]

Is die in Luik makkelijk te vinden vanaf het station?
Geen idee.
pi_85209218
Primark heeft goedkoop sletterig ondergoed :@ :o :9~
pi_85209239
Voor vrouwen natuurlijk :D
pi_85262720
Ik wil binnenkort met vliegtuig naar londen daar naar de primark. Als je het goed uitvist kom je uit op retourtje rond de 20 euro :)

Dus is nog even overwegen!
Word voor mij dan ook de eerste keer vliegen O+
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:56:56 #35
2735 Aarti
pi_85309347
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik wil binnenkort met vliegtuig naar londen daar naar de primark. Als je het goed uitvist kom je uit op retourtje rond de 20 euro :)

voor 20 euro zou ik er geen seconde langer over nadenken :D
pi_85314494
quote:

Leuk!! Londen is ook lekker dichtbij om te vliegen!

Houd er wel rekening mee dat er bij die 20 euro vermoedelijk nog allerlei administratiekosten kunnen komen. Maar goed, dan nog is het vast de moeite wel waard, je zult dan ook echt niet alleen de Primark bezoeken neem ik aan :)

die ligt namelijk in een afschuwelijke straat die Londen geen recht aandoet, vind ik :)
pi_85315071
quote:

20 euro zonder luchthavenbelasting en zo?
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:23:24 #38
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85320479
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:56 schreef Aarti het volgende:

[..]

voor 20 euro zou ik er geen seconde langer over nadenken :D
Hihi, maar er is niemand die dat ook zou willen doen dus daar baal ik van ;(

quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Leuk!! Londen is ook lekker dichtbij om te vliegen!

Houd er wel rekening mee dat er bij die 20 euro vermoedelijk nog allerlei administratiekosten kunnen komen. Maar goed, dan nog is het vast de moeite wel waard, je zult dan ook echt niet alleen de Primark bezoeken neem ik aan :)

die ligt namelijk in een afschuwelijke straat die Londen geen recht aandoet, vind ik :)
Ja daarom. Nee alle kosten wsaren bij die 20 euro al bijgerekend. Je moet erg goed kijken en de juiste dagen kiezen :Y En als je dan boekt geen wegenbelasting soms en dan kun je voor 2,3 tientjes heen en terug :Y

Nee niet alleen de primark ofcourse !

quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

20 euro zonder luchthavenbelasting en zo?
Als je het goed opzoekt en net geluk hebt kun je dat ja, :Y
maar die zullen nu wel weer weg zijn ben ik bang ;(

Zo rot dat niemand mee zou willen vliegen :(
Allemaal "Ik mag niet" , of "Vind ik eng" of "Houden niet van shoppen"

;(
  maandag 16 augustus 2010 @ 09:27:34 #39
2735 Aarti
pi_85338613
Dan ga je toch in je eentje? Helemaal niks mis mee, en dan hoef je ook geen rekening te houden met anderen als je voor 3 uur lang in de primark verdwaalt O+
pi_85340050
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:27 schreef Aarti het volgende:
Dan ga je toch in je eentje? Helemaal niks mis mee, en dan hoef je ook geen rekening te houden met anderen als je voor 3 uur lang in de primark verdwaalt O+
Dat is ook zo, alleen vind ik ook zo koos om alleen te gaan ;(
Plus dan is het veel lastiger stel je verdwaald voordat je ook maar op de juiste bestemming aan komt :P
  maandag 16 augustus 2010 @ 11:05:49 #41
2735 Aarti
pi_85340786
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 10:38 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Dat is ook zo, alleen vind ik ook zo koos om alleen te gaan ;(
Plus dan is het veel lastiger stel je verdwaald voordat je ook maar op de juiste bestemming aan komt :P
Ja, als je nog nooit gevlogen hebt is het misschien een beetje te veel van het goeie. kun je niet je moeder of een neefje of nichtje of zo meekrijgen?
pi_85341039
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:05 schreef Aarti het volgende:

[..]

Ja, als je nog nooit gevlogen hebt is het misschien een beetje te veel van het goeie. kun je niet je moeder of een neefje of nichtje of zo meekrijgen?
Me moeder gaat van ze langzalzeleven niet in een vliegtuig en de rest is vanaf vandaag op vakantie
pi_85341050
Plus daarbij mijn oudste nicht is ook maar 15 jaar en ik 18 dus ja
  maandag 16 augustus 2010 @ 11:23:38 #44
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_85341282
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

Als je het goed opzoekt en net geluk hebt kun je dat ja, :Y
maar die zullen nu wel weer weg zijn ben ik bang ;(

Zo rot dat niemand mee zou willen vliegen :(
Allemaal "Ik mag niet" , of "Vind ik eng" of "Houden niet van shoppen"

;(
Mag ik vragen op welke sites je dan kijkt voor die goedkope tickets? Ik doe denk ik iets fout namelijk. :D En wees niet bang, ik ben niet van plan binnenkort naar Londen te gaan ;)
pi_85341510
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:23 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Mag ik vragen op welke sites je dan kijkt voor die goedkope tickets? Ik doe denk ik iets fout namelijk. :D En wees niet bang, ik ben niet van plan binnenkort naar Londen te gaan ;)
Waarom zou ik daar voor bang zijn dan ?
Ik gun iedereen iets hoor.

Maar Rynair ofzo iets.
Dan stap ik op in eindhoven en kwam ik uit op 2-3 tientjes

Maar je moet wel goed kijken want de ene dag is het heel duur en dan is het vanaf 9,99 euro en dan kun je stik goedkoop weg !
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:01:27 #46
2735 Aarti
pi_85342572
Bij ryanair heb je steeds dat gezeik met bagage en zo, en eindhoven is me te ver weg -O-
  † In Memoriam † maandag 16 augustus 2010 @ 14:13:34 #47
240917 Mula
pi_85348230
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Waarom zou ik daar voor bang zijn dan ?
Ik gun iedereen iets hoor.

Maar Rynair ofzo iets.
Dan stap ik op in eindhoven en kwam ik uit op 2-3 tientjes

Maar je moet wel goed kijken want de ene dag is het heel duur en dan is het vanaf 9,99 euro en dan kun je stik goedkoop weg !

Ryanair is prima om mee te vliegen. Je moet alleen wel rekening ermee houden dat je extra moet betalen als je een koffer wilt inchecken. Volgens mij is het 20 euro per koffer na de bouwvak. Want je moet natuurlijk wel al je Primarkspullen mee kunnen nemen he! Dan heb je niet genoeg aan je handbagage!

Oh, en als je vanaf Eindhoven vliegt, vlieg je naar London Standsted. Vanaf daar moet je ook nog met de bus of trein naar de binnenstad. Trein duurt volgens mij ong 45 minuten en kost als ik het me goed herinner ong 20 pond (voor een retourtje). Bus duurt langer maar is wel ietsjes goedkoper. Dus met de 20 euro voor het ticket ben je er nog niet! Helemaal als je niet echt in de buurt van Eindhoven woont.

Maar wel erg leuk plan! London is leuk!
pi_85353648
hmm oke dankjewel voor de tip. Naja ik ga het nog bekijken wanneer ik ga. :)
In ieder geval woon ik dichter bij eindhoven dus vandaar :P
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:35:32 #49
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85557018
Zo & 't was vanmiddag gewoon rustig.
Op zaterdag!
Heb een onwijs leuke sweater/trui.
Gewoon effe zwart 'high school' model & dan met dingetjes op de schouder.
Ze hadden sowieso veel leuks, maar ik had niet veel tijd.
pi_85558863
Hebben ze bij de Primark in Rotterdam ook herenkleding?
pi_85559088
oeh, dat blauwe jasjedingetje van de laatste foto is leuk zeg O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_85559647
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 00:29 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Hebben ze bij de Primark in Rotterdam ook herenkleding?
Ja, op de eerste verdieping.
  zondag 22 augustus 2010 @ 00:58:08 #53
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_85559815
Vandaag even verse schoenen gehaald. Als je ff snel nieuwe schoenen nodig hebt en je wilt geen fortuin kwijt kan je daar echt goed terecht O+.
Feyenoord Rotterdam
pi_85571839
Die in Luik is zoooooooooooveel leuker dan in Rotterdam. O+
pi_85572618
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Die in Luik is zoooooooooooveel leuker dan in Rotterdam. O+
Mee eens :Y

Ben wel in beide winkels pas één keer geweest, maar in Luik vond ik het ook veel rustiger, netter en prettiger winkelen. Ook vond ik het assortiment in Rotterdam wel érg Vögele meets C&A meets Miss Etam. Maar goed, het assortiment wisselt natuurlijk.
pi_85574434
Ik ben 1 keer de Primark ingelopen, en het was zo ontzettend druk dat ik gewoon geen zin had om rond te kijken. Is dit altijd zo? of zijn er ook rustigere dagen? Toen ik ging was het wel vakantie, misschien dat dat meespeelt.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  † In Memoriam † maandag 30 augustus 2010 @ 18:24:23 #57
240917 Mula
pi_85880696
Heeft iemand ervaring met de basic shirtjes met lange mouw voor ¤4,-? Blijven die een beetje mooi na wassen?
pi_85889121
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:24 schreef Mula het volgende:
Heeft iemand ervaring met de basic shirtjes met lange mouw voor ¤4,-? Blijven die een beetje mooi na wassen?
Jawel, alleen na mijn ervaring vind ik die lange basic shirts beter dan die korte, die heb ik vaak al snel gaten in gekregen maar in die met lange mouwen nog niet :) En ze zitten ook super vind ik :Y
pi_85889189
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben 1 keer de Primark ingelopen, en het was zo ontzettend druk dat ik gewoon geen zin had om rond te kijken. Is dit altijd zo? of zijn er ook rustigere dagen? Toen ik ging was het wel vakantie, misschien dat dat meespeelt.
Nee het speelt niet mee vakantie ;)
Je moet er rond 9 uur s' ochtends zijn, dan is het rustig, rond 10 uur is het meeste bijgevuld maar na half 11 word het veel drukker en is het al bijna niet meer te doen dus
pi_85889375
zit Topshop nou bij Primarkt?

nee toch?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:39:31 #61
311497 Costarican
I would rather do costa rica.
pi_85896745
Ik ben van plan a.s. donderdag naar Rotterdam te gaan, met de trein. Aangezien ik dan op Rotterdam Centraal aankom ga ik naar het centrum toe.

Nu is mijn vraag, ligt die primark van Rotterdam in het centrum of daarbuiten?
pi_85896965
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:39 schreef Costarican het volgende:
Ik ben van plan a.s. donderdag naar Rotterdam te gaan, met de trein. Aangezien ik dan op Rotterdam Centraal aankom ga ik naar het centrum toe.

Nu is mijn vraag, ligt die primark van Rotterdam in het centrum of daarbuiten?
Rotterdam alexander, even na denken hoor als goed is pak je op centraal trein op spoor 13 of 14 naar rotterdam alexander en als je dan de weg niet weet gewoon even vragen. Winkelcentrum in, als maar de rechterafslag nemen en dan kom je uit bij de draaideuren.. (ik nam eerst altijd links en ging toen uit het gebouw maar bij de woongedeeltes.. Dus daarom zeg ik rechts)
pi_85896986
Erbuiten. Het ligt in Alexander, je kunt daar ook eventueel met de trein uitstappen. En anders kun je de metro pakken en uitstappen bij Oosterflank.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 01:13:59 #64
311497 Costarican
I would rather do costa rica.
pi_85897742
Ik heb een NS dagkaart, dus ik pak dan wel gewoon de trein naar Rotterdam Alexander.

Bedankt ^O^

Trouwens, voor de mensen die naar de Primark in Luik zijn geweest en naar die van Rotterdam.
Welke is volgens jullie beter? Hebben ze dezelfde assortiment ?
pi_85897887
Tot nu toe heb ik alleen nog maar gehoord dat de Primark in Luik beter is en een groter assortiment heeft.

Ga je wel een beetje vroeg donderdag? ;)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:06:57 #66
298315 SacreCoeur
pi_85903985
Ik vind persoonlijk Rotterdam.
Ze hebben verschillend assortiment & wat zelfde dingetjes.
In Luik zal 't vast rustiger zijn enzo.
Maar 't spul in Rotterdam is meer mijn smaak, stoerder.. Luik is van de romantische spullen & bloemetjes.
pi_85904369
Ik ga waarschijnlijk in oktober naar Barcelona en ik zag dat er daar ook 2 filialen zitten. Wel wat buiten de normale winkelgebieden, maar de metro brengt je overal. Iemand daar geweest die me tips kan geven?
pi_86348784
Weet iemand of er ook een Primark in Hasselt is?
Primark site faalt bij mij :')
Ja en dus?
pi_86349720
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:29 schreef .ZilveR. het volgende:
Weet iemand of er ook een Primark in Hasselt is?
Primark site faalt bij mij :')
Nee, alleen Luik in Belgie, Rotterdam in Nederland, Bremen en Frankfurt in Duitsland.
pi_86359159
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:58 schreef MCH het volgende:

[..]

Nee, alleen Luik in Belgie, Rotterdam in Nederland, Bremen en Frankfurt in Duitsland.
Oke, ik dacht dat ik dat ergens gelezen had :)
Ja en dus?
pi_86405595
Is het al 2013?

Rotterdam (en Hoofddorp) is me een beetje te fur.
pi_87465410
Primark wintercollectie.

Lange chiffon jurk (¤ 25,-), gebreide kabeltrui (¤12,-), dunne taille riem ¤ (2,-).

Links: taillebroek (¤15,-), bustier (¤15,-), jas (¤25,-), handtasje met steentjes (¤11,-). Rechts: Dolce & Gabbana fall/winter 2010.

Playsuit (¤17,-), schoudertas (¤11,-), dunne taille riem (¤2,-), klompschoenlaars (¤23,-), 3pack sokken (¤3,-).

Rechts: leren skinny (¤ 19,-), doorschijnende blouse met roesjes (¤ 13,-), jas van brokaat (¤ 40,-), military laarsjes (¤ 23,-). Links: Balmain fall/winter 2010.

Legging (¤ 15,-), T-shirt (¤ 8,-), jas van nepbont (¤ 35), laarsjes (¤ 23,-)

Links: bouclé jurk ( ¤ 17,-), jasje (¤ 25,-), dunne taille riem (¤ 2,-), zwarte panty van kant (¤ 3,-). Rechts: Louis Vuitton fall/winter 2010

Brokaten jurk (¤ 21,-), dunne taille riem (¤ 2,-), handtasje met flap-over (¤ 9,-),Suède plateauzoolhakken (¤ 21,-).

bron

Ik vind het bouclé jurkje met jasje erg leuk.
pi_87465485
Die blauwe jas van brokaat. _O_. Vette collectie.
Binnenkort maar weer eens afreizen naar Rotterdam.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_87465991
Nice, op naar Luik :D
Ja en dus?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:03:53 #75
2735 Aarti
pi_87487286
ik las op hyves ergens dat de primark in hoofddorp 25 november wordt geopend...iemand meer info?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:16:46 #76
298315 SacreCoeur
pi_87491040
De eerste!! jurk met kabeltrui. O+
pi_87491144

All good things are wild and free.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:22:42 #78
2735 Aarti
pi_87491194
wat opgeruimd :D
pi_87520312
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:20 schreef tliciouz het volgende:

Wow, welke primark is dat?
En die rijen met schoenen O+ O+
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_87520336
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Aan de valuta te zien ergens in de UK ;)
pi_87520445
Lijkt een beetje op die in Luik. Misschien kar ik daar in de herfstvakantie wel een keer heen, want die vesten, dude. O+
pi_87522790
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 01:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Lijkt een beetje op die in Luik. Misschien kar ik daar in de herfstvakantie wel een keer heen, want die vesten, dude. O+
Primark Luik O+ :9~
Gratis parkeren en een chill shoppingcentre erbij *O*
Ja en dus?
pi_87599315
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 00:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Volgens mij zit deze in london?! Denk ik dan :P
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:30:01 #84
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_87609983
Vind het personeel van die in Rotterdam vreselijk onbeschoft en erg geweldig vind ik die spullen nou ook weer niet. Ruikt heel erg naar de schoenenreus daar zo :S ?
pi_87635932
Waar zijn die foto's van de kleding vandaan gehaald? Heb wel eens op de site gekeken om te zien wat voor kleding ze hebben, maar daar zie ik het niet.
pi_87636321
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 17:30 schreef bellabeauti het volgende:
Vind het personeel van die in Rotterdam vreselijk onbeschoft en erg geweldig vind ik die spullen nou ook weer niet. Ruikt heel erg naar de schoenenreus daar zo :S ?
Ja, het stinkt daar. Sommige kleren ook, echt ranzig.
pi_87638070
quote:

Klinkt goed :9!!
pi_88114811
Vandaag voor de eerste keer naar de Primark in Rotterdam geweest. WAT een chaos daar zeg. Wij waren er om 9.30 al en binnen een half uur kon je je kont niet meer keren. :{

Gelukkig nog wel wat leuke dingetjes geshopt maar eigenlijk had ik er meer van verwacht.

pi_88120114
die stipjesonderbroekjes O+
pi_88143264
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 21:05 schreef pinquit het volgende:
die stipjesonderbroekjes O+
Ja SCHATTIG hè? :D :D
pi_88145591
ik moet t!!! :9 :P
pi_88145617
Kom net terug van de primark. Voor 103 euro aan dingetjes gekocht. :9
pi_88145637
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Kom net terug van de primark. Voor 103 euro aan dingetjes gekocht. :9
Wat heb je gekocht? :) Was 't druk?
pi_88146104
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 17:30 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Wat heb je gekocht? :) Was 't druk?
Wij stonden er al om half 9 dus hebben heerlijk rustig aan kunnen kijken en passen en waren na een uurtje ook alweer de deur uit. :D

Ik heb :

4 ringen, ketting, oorbellen, legging, pyjama, 3 strings. 2 bh's, portefeuille, laarzen, kussentje, en 3 wollen vesten. O+
pi_88146389
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 17:47 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Wij stonden er al om half 9 dus hebben heerlijk rustig aan kunnen kijken en passen en waren na een uurtje ook alweer de deur uit. :D

Ik heb :

4 ringen, ketting, oorbellen, legging, pyjama, 3 strings. 2 bh's, portefeuille, laarzen, kussentje, en 3 wollen vesten. O+
Was je in luik of in rotterdam geweest?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_88147648
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 17:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Was je in luik of in rotterdam geweest?
In Rotterdam. :)
pi_88178534
Ben vandaag voor het eerst bij Primark geweest. Wat was het druk! 't leek de Bijenkorf tijdens de Dolle Dwaze Dagen wel! Gelukkig was het op de mannenafdeling iets minder druk dan bij de vrouwenafdeling :)
Bij de kassa's staan lange rijen, maar gelukkig hebben ze er wel een efficient systeem (een beetje vergelijkbaar met het nummertjes trekken op het postkantoor, maar dan anders).

Ondanks de drukte, toch nog leuke dingen weten te 'scoren', en die prijzen! So cheap!
Kom zeker nog een keer bij Primark en wil dan gelijk een shirtje ruilen/retourneren omdat het te strak zit (ik heb maar niks gepast, gezien de lange rij bij de paskamers).
pi_88190844
Weet iemand of er leerlook handschoenen te koop zijn bij Primark? Ik had gehoopt er niet voor naar Rotterdam te hoeven maar overal hebben ze echt leren en dat wil ik niet. Dinsdag ben ik bij broertje die op kamers gaat dus dan zou ik even kunnen gaan kijken (maar mag geen kleren kopen ivm project day zero doel van 6 maanden geen kleren kopen) dus wil mezelf de moeite en kwelling besparen als ze t niet hebben.
  † In Memoriam † donderdag 4 november 2010 @ 00:08:57 #99
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_88311980
Is er iemand nog zo gek om 24 november naar de opening in Hoofddorp te gaan? :D.

Ik ga een week later wel :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Skaai op 04-11-2010 00:27:16 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_88312476
quote:
Op donderdag 4 november 2010 00:08 schreef Skaai het volgende:
Is er iemand nog zo gek om 24 november naar de opening in Hoofddorp te gaan? :D.

Ik ga een week later wel :')
Ik ga ook echt niet naar die opening maar ik wil er wel een keer heen. Voor mij is het met de trein maar 10 min verder dan Rotterdam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')