Ik snap wat je bedoeld, erg logisch is Hoofddorp niet. Centraler zou veel beter zijn ja. Maar ik ben hebberig dus wil dichtbij enzoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar even in het geheel gezien hebben ze nu 2 winkels een beetje in dezelfde regio.snap je wat ik bedoel. Ze hadden hem beter ergens anders kunnen plaatsen, wat centraler voor de rest van NL
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:44 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben in Londen en in Rotterdam geweest.
Basic dingen kun je daar inderdaad echt voor een prikkie kopen en met regelmaat kom je ook best andere leuke dingen tegen. In Rotterdam lopen er wel ontzettendddd veel noord afrikanen zeg.
Wat is er waar van Primark Nijmegen trouwens?
Die schijnt in 2013 te komen.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:44 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben in Londen en in Rotterdam geweest.
Basic dingen kun je daar inderdaad echt voor een prikkie kopen en met regelmaat kom je ook best andere leuke dingen tegen. In Rotterdam lopen er wel ontzettendddd veel noord afrikanen zeg.
Laatste? Nijmegen is de derde danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:37 schreef Tsunade het volgende:
[..]
Dan pas??? Dramaaaaawaarom is Nijmegen altijd als laatste met dit soort dingen...
Frankfurt en Bremen hebben een Primark.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:54 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Weten jullie of er nog primarks zitten in duitsland dicht bij de Nederlandse grens?
Alles, de winkel komt te liggen aan plein 44 (wat nu verbouwd wordt). De gebouwen aan de noordzijde worden gesloopt en een nieuw pand wordt daarvoor in de plaats gezet, daar komt de primark in te zitten. De winkel wordt 6900 m2 groot. De planning is inderdaad 2013, eerder dat het plein en dus de winkel geopend wordenquote:Op zondag 30 mei 2010 11:44 schreef w00h00 het volgende:
Rotterdam heeft elke zondag koopzondagquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:45 schreef morgane het volgende:
Is de Primark in Rotterdam serieus elke zondag open? Dat maak ik op uit de website. Of bedoelen ze koopzondagen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |