abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75628275
Dat systeem hebben ze overal in Engeland, is echt ideaal.
  † In Memoriam † vrijdag 15 januari 2010 @ 19:26:48 #202
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_76863647
Ik ga volgend weekend naar Engeland toe en heb uitgezocht welke Primark er in de buurt zit , ik ga dus shoppen in Maidstone.
Ben nog niet in het filiaal in Rotterdam geweest (nogal een end reizen vanaf Almere, niet dat Engeland om de hoek zit maar als ik daar toch ben ) maar was wel al fan toen ik in Blackpool (chaos winkel) en Liverpool (juist weer een georganiseerd filiaal ) de Primark binnenliep.
Eens kijken of ik de schoenen pas die ze er verkopen
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † maandag 25 januari 2010 @ 18:17:24 #203
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_77257925
Ik heb me helemaal lam geshopt voor 61 pond (70 euro ongeveer)! Een zwarte trui, een roze lange trui (lijkt wol maar is katoen) een grijze en blauwe skinny jeans, mooi blauw shirtje met kekke kraag/hals, 2 shirtjes met Amerikaanse/New York print, een geruiten blouse (flanel, zo cheesy maar zo tof ) een beige trenchcoat achtige jas met kortere mouwen, 6 paar sokken en een klein handtasje met de Union Jack. Ik had ook nog wat basic shirtjes gewild en ben niet eens toegekomen aan de lingerie/pyjama afdeling! Maar ik ben toch tevreden
Volgende keer dus maar naar Rotterdam als ik weer wil shoppen en kleding blief die ik wel pas en betaalbaar zijn
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:58:47 #204
16715 Mylene
*schatje*
pi_78739283
Artikel uit de Telegraaf:
quote:
Leuke kleding voor een prikje

Nooit zegt iemand: zo lijk je op George Clooney

In mijn 445 huishoudcolumns komt kleding er bekaaid vanaf, terwijl dat toch een belangrijke gezinsuitgave is. Natuurlijk schrijf ik over het schoonmaken van textiel, maar daar blijft het meestal bij.
Zelf ben ik totaal niet modebewust. Tot wanhoop van het gezin draag ik het liefst altijd hetzelfde genre en bij voorkeur geen opzichtige kleuren, zo min mogelijk teksten en een trui met één kleur. Ik draag vrijwel altijd bepaalde merkkleding, want deze kleding past meteen, zit lekker en ik doe er lang mee.
Momenteel koop ik vooral truien, blouses en broeken van het merk Gant, maar dat kan volgend jaar anders zijn.

Pak
Anderhalf jaar geleden kocht ik voor het laatst een pak en wel van Corneliani voor 800 euro. Dat was een vergissing, want op die modefolders lopen allemaal knappe Italianen in dat merk en als ik het draag, blijf ik een eenvoudige boerenknuppel. Er is nooit eens een dame die zegt: ’Hé Emile, je lijkt nu sprekend op George Clooney’.
Schoenen vind ik wel belangrijk, ook al omdat ik moeilijke voeten heb, zodat ik vaak het Italiaanse merk Santoni koop. Die schoenen zijn zo duur dat het eigenlijk ongepast is voor een zogeheten huishoudexpert.
Hoewel… onlangs kocht ik in de uitverkoop een paar leverkleurige, sportieve Santoni’s van 330 voor slechts 126 euro. Toevallig mijn maat. Als een kind zo blij.
Omstreeks 1983 was ik voor het laatst modieus. Ik werkte als verslaggever in het parlement en kocht een kekke combinatie in regenboogkleuren. Ik liep door de gangen van de Tweede Kamer en ik had onmiddellijk het gevoel dat tientallen ogen op mij waren gericht.
Uiteindelijk kwam het verlossende woord van mijn toenmalige chef Kees Lunshof. Hij zei: ,,Ben je soms homo geworden!”
Mijn jongste dochter Jessica is het tegenovergestelde. Zij is verslaafd aan kleding – zou eigenlijk in een ontwenningskliniek moeten worden opgenomen. Ik foeter regelmatig nadat ze de zoveelste tas, blouse, broek, jurkje of accessoire heeft aangeschaft.
Die kritiek is niet terecht, want als ik een broek voor 125 euro koop, schaft zij voor hetzelfde geld een stuk of tien kledingstukken aan. Daarmee is textiel een soort wegwerpartikel geworden.
Onlangs winkelde ze met haar oudere zus en mijn vrouw in Alexandrium in Rotterdam. Het belangrijkste object was kledingzaak Primark, een soort mix van H&M, C&A en Zara. Er wordt modieuze kleding van simpele stoffen verkocht en het is spotgoedkoop.

• Jessica Bode, zittend op een stapel zojuist gekloven haardhout.
Kleurig shirt (E 8), jeans (E 5), schoenen (E 11), tas (E 11), oorbellen (E 1,50), hipster (niet zichtbaar) (E 0,50). Totaal: E 37.

Nou moet ik er wel bij zeggen dat ze daar hoofdzakelijk gangbare maten verkopen, dus menigeen zal bij Primart niet slagen.
Mijn dochter Jessica is lang en slank met maatje 36 en haar staat alles. Toen ze haar aankopen thuis uitstalde, dacht ik: daar zit een verhaal in. Zij verzuchtte: „Dan moet ik zeker weer op de foto, mafkees. Dat doe ik alleen als de krant deze kleren betaalt.”
Primark startte in 1969 in Ierland. Er zijn nu bijna 200 winkels, waarvan 138 in Engeland en nog slechts eentje in Nederland die in december 2008 openging.
Er is ook een heuse fansite en wel http://primark.hyves.nl, maar deze is voor mij volstrekt onleesbaar. Zal wel iets met de leeftijd te maken hebben.

Druk
Primark bezocht ik voor het eerst met mijn vrouw op een snikhete junidag in 2009 in Oxford Street in Londen. Het was zo druk dat ik gillend naar de dichtstbijzijnde pub vluchtte. Maar ik hoef er ook niets te kopen.
Naast textiel kunt u er ook terecht voor schoenen, tassen, lingerie en modeaccessoires. Er komen veel jonge mannen en vrouwen, maar als u wat ouder bent en een goed figuur heeft, kunt u er ook slagen.
Mijn vrouw kocht voor de gein een nachthemd voor vijf euro. Als ik die ’s nachts kapot trek, is er nog geen man overboord.
Wat zijn uw favoriete kledingzaken? Word je niet belazerd als je dure merkkleding koopt? Daar doe je weliswaar een eeuwigheid mee, maar je wilt er niet eeuwig in rondlopen.
Mail uw bevindingen.
bron
pi_78742792
Nou, ze hebben wel gangbare maten, maar zo heel beperkt is het ook niet. Ik kan er wel terecht voor kleding, ook al ben ik bepaald de slankste niet (mt 44/46). Er zijn genoeg winkels die niet zo ver gaan.

Maar goed, ze hebben het pas allemaal weer anders ingedeeld in die winkel en ik vind het geen verbetering. Ik vind het heel sfeerloos geworden. Ook vond ik dat ze op dit moment erg weinig leuke dingen hebben, maar vooral heel veel 'standaarddingen', dus gewoon shirtjes in één kleur en zo.

Wat wel een nadeel is daar is dat de maten zo verschillen (de ene 16 is de andere niet) en dat de pasvorm soms wel slecht is. Als ik een maat 16 pak en hij past letterlijk niet over m'n hoofd, dan vind ik dat best gek.
pi_78744029
Toch vind ik de kleding op zeeman-kleding lijken. Hele goedkope stoffen die binnen no-time kapot gaan en waarvan je het best ziet. Maarja, nog nooit geweest/gedragen, dus misschien zit ik fout.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_78746972
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:54 schreef Tamashii het volgende:
Toch vind ik de kleding op zeeman-kleding lijken. Hele goedkope stoffen die binnen no-time kapot gaan en waarvan je het best ziet. Maarja, nog nooit geweest/gedragen, dus misschien zit ik fout.
Hoe kom je er dan bij dat het op goedkope dingen lijken als je het noog hebt gedragen en gezien? Ik vind de kwaliteit nog best redelijk. En voor zo'n prijs kun je nou ook niet veel verwachten

Wou je die sjaals nog kopen trouwens?
All good things are wild and free.
  † In Memoriam † donderdag 4 maart 2010 @ 21:14:15 #208
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78748005
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:54 schreef Tamashii het volgende:
Daar was ik ook bang voor, en tot op heden vallen de gaten en scheuren nog niet in mijn el cheapo Primark kleding. Heb vorig jaar augustus een zut aan kleding in Engeland gehaald en afgelopen januari ook. Ik heb die ervaring in ieder geval niet en draag de kleding dagelijks met veel plezier . Zodra er gaten invallen gaan ze weg maar zover is het nog niet gekomen . En anders heb ik weer een goede reden om inkopen te doen .

En ik ben zelfs zeer tevreden over de maten die ze er aanbieden, met mijn maatje 44 (of XL) heb ik tot op heden nog geen enkele keer misgegrepen. Zelfs de broeken zaten lekker en niet verkeerd ook, en dan gingen de broeken nog zelfs een of 2 maten groter. Ik vind het wel meevallen.
  zondag 14 maart 2010 @ 18:17:51 #209
16715 Mylene
*schatje*
pi_79135892
Er schijnt een Primark in Hoofddorp te komen, hier gelezen.
pi_79780592
Ik mag straks voor het werk even naar Luik, en mijn vriendin zag dat in de agenda staan.
Dus mag ik nu ook langs de Primark met haar, liefde is....toch?
  † In Memoriam † woensdag 31 maart 2010 @ 15:30:12 #211
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_79790982
quote:
Op zondag 14 maart 2010 18:17 schreef Mylene het volgende:
Er schijnt een Primark in Hoofddorp te komen, hier gelezen.
NIET WAAR .
Dat is om de hoek bij mijn werk, wat doen ze?! !
pi_79791531
Duurt nog wel een paar jaar gok ik hoor
  † In Memoriam † donderdag 1 april 2010 @ 16:00:13 #213
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_79833943
Nou en, laat me nou even genieten van het moment
pi_79860460
Volgende keer rij ik toch liever op en neer naar Rotterdam, wat is Luik een vieze smerige onbegrijpbare stad.
Het volk is er enorm onbeschoft en het personeel kan niet eens Engels/Nederlands.
De winkel is wel rustiger dan in Rotterdam maar geef mij dan toch maar dat kippenhok als mensen die gewoon door je heen lopen.

En naar mijn idee is de winkel kleiner.

Liep dus net iemand door me heen

De andere helft van de winkel
  vrijdag 28 mei 2010 @ 19:51:18 #215
16715 Mylene
*schatje*
pi_82035247
quote:
Primark Hoofddorp opent binnenkort! Wat een goed nieuws. Tot noch toe week de Fashionscene altijd uit naar de Primark in Rotterdam, maar wegens succes zal het van oorsprong Ierse modemerk een tweede filiaal openen in Hollandia.

Eerder berichtten we al dat Nijmegen was verkozen als nieuwe locatie, maar dit filiaal zal zeer waarschijnlijk pas in 2013 openen. De geruchten van een Primark in Hoofddorp gingen al langer, maar nu is het dus officieel!

De nieuwe winkel zal nog groter worden dan die in Rotterdam. Het bedrijf heeft op de begane grond van winkelcentrum De Markthof in Hoofddorp een ruimte gehuurd van circa 1600 m2 en circa 2900 m2 op de eerste verdieping!

Wanneer de nieuwe Primark opent is nog niet helemaal duidelijk, maar volgens enkele vastgoedwebsites zijn ze druk aan het verbouwen op dit moment.

In winkelcentrum de Markthof in Hoofddorp vind je ook winkels als Hennes & Mauritz, Sting, Ecco, Cook & Co, Scapino, Febo en Zeeman. Hm...

In totaal heeft Primark nu 190 winkels in landen als Ierland, Luik, Engeland, Nederland, Duitsland, Portugal en Spanje.
bron
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:06:32 #216
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_82035747
Landen als Ierland en Luik.

Wat is dat voor retard?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:18:54 #217
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82040887
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
Waarom hoofddorp
Vraag ik me ook af, ze hadden hem beter in Utrecht kunnen doen, Rotterdam en Hoofdorp liggen wat dat betreft best dicht bij elkaar.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 21:49:43 #219
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82041033
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 21:46 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af, ze hadden hem beter in Utrecht kunnen doen, Rotterdam en Hoofdorp liggen wat dat betreft best dicht bij elkaar.
sowieso hoofddorp is nou niet echt een.. ehh. toffe 'stad' ofzo beter utrecht inderdaad,nog centraal ook
  † In Memoriam † vrijdag 28 mei 2010 @ 22:23:44 #220
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_82043077
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 21:46 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Nou Hoofddorp op 40 kilometer afstand of Rotterdam bijna 95km verderop, doe mij maar Hoofddorp .
Ben afgelopen vrijdag (was in de buurt) geweest en heb 2 heerlijke jurkjes en een kitscherige tas gescoord. Het is momenteel maar goed dat die winkel zo ver weg is anders gaat het niet goed zo
pi_82043179
Yeahh Hoofddorp is heel dichtbij
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 22:26:54 #222
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_82043241
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 22:23 schreef Skaai het volgende:

[..]

Nou Hoofddorp op 40 kilometer afstand of Rotterdam bijna 95km verderop, doe mij maar Hoofddorp .
Ben afgelopen vrijdag (was in de buurt) geweest en heb 2 heerlijke jurkjes en een kitscherige tas gescoord. Het is momenteel maar goed dat die winkel zo ver weg is anders gaat het niet goed zo
Van mij maar 25 kilometer vandaan maar ik vind primark echt ruk
  † In Memoriam † vrijdag 28 mei 2010 @ 22:32:12 #223
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_82043507
Ik ben fan van el cheepo massakleding vooral omdat ik het allemaal pas en jurkjes en fijn . Ik moet mezelf alleen aanleren nooit daar te gaan winkelen op vrijdagmiddag, wat een hel. Huishoudbeurs is er niks bij .
pi_82053746
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 22:23 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ja maar even in het geheel gezien hebben ze nu 2 winkels een beetje in dezelfde regio. snap je wat ik bedoel. Ze hadden hem beter ergens anders kunnen plaatsen, wat centraler voor de rest van NL
  zaterdag 29 mei 2010 @ 09:33:13 #225
16715 Mylene
*schatje*
pi_82053863
Dan moet er maar net een plekje vrij zijn hè? Zara wilde ook al een aantal jaren een filiaal in Utrecht. Dat is nu eindelijk gelukt met het verdwijnen van de DEPT winkel aan de Oudegracht.
pi_82055157
Waarom niet gewoon aan deze kant van het land?
pi_82055206
Hoofddorp zou voor mij wel heel fijn zijn

Verder ben ik in Nederland nog niet in Primark geweest, wel in Oxford Street inderdaad maar daar kom ik liever niet meer. Ook in Bromley, die was veel beter georganiseerd, en die van Brighton ook redelijk. Er is 1 jurkje dat ik helemaal heb afgedragen in 2 jaar, maar dat vind ik nog lang aangezien het 10 pond kostte.
  † In Memoriam † zaterdag 29 mei 2010 @ 15:50:48 #228
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_82062580
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 09:24 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja maar even in het geheel gezien hebben ze nu 2 winkels een beetje in dezelfde regio. snap je wat ik bedoel. Ze hadden hem beter ergens anders kunnen plaatsen, wat centraler voor de rest van NL
Ik snap wat je bedoeld, erg logisch is Hoofddorp niet. Centraler zou veel beter zijn ja. Maar ik ben hebberig dus wil dichtbij enzo
  zaterdag 29 mei 2010 @ 16:28:54 #229
16715 Mylene
*schatje*
pi_82063613
Misschien dat er ook wel een Primark in A'dam komt aangezien de Damrak helemaal op de schop gaat. De C&A en de bijbehorende passage enzo wordt helemaal gesloopt en opnieuw ingericht.

Van mij mag er wel een Primark, New Look , Top Shop, Boots en Marks & Spencer voor in de plaats komen.
  † In Memoriam † zaterdag 29 mei 2010 @ 19:35:20 #230
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_82069460
En Monsoon
  zondag 30 mei 2010 @ 11:44:00 #231
51286 w00h00
Digital man!
pi_82093641
Ik ben in Londen en in Rotterdam geweest.

Basic dingen kun je daar inderdaad echt voor een prikkie kopen en met regelmaat kom je ook best andere leuke dingen tegen. In Rotterdam lopen er wel ontzettendddd veel noord afrikanen zeg.

Wat is er waar van Primark Nijmegen trouwens?
  zondag 30 mei 2010 @ 13:24:03 #232
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_82096917
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:44 schreef w00h00 het volgende:

Basic dingen kun je daar inderdaad echt voor een prikkie kopen en met regelmaat kom je ook best andere leuke dingen tegen. In Rotterdam lopen er wel ontzettendddd veel noord afrikanen zeg.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_82107648
Hoofddorp Das 15 minuutjes vanaf hier!! Hoelang zou t nog duren?
pi_82108776
quote:

Die schijnt in 2013 te komen.
pi_82109252
Ik denk dat de Primark in Hoofddorp niet zo heel lang meer op zich zal laten wachten. Het schiet aardig op met de bouw van dat gedeelte van het winkelcentrum daar. Er moeten nog wat winkelpanden verhuurd worden maar ik ga ervan uit dat dat wel snel zal gebeuren nu bekend is dat er een Primark gaat komen: het is wel zeker dat er veel mensen heen zullen komen.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_82203491
Ik heb vandaag gehoord dat de planning is dat het nieuwe gedeelte van het winkelcentrum in Hoofddorp in het derde kwartaal van 2010 geopend wordt, dat zou dus in september zijn.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2010 @ 15:02:42 #238
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_84813573
Ik heb er vorige week 2 skinny jeans gescoord, een kekke ruiten blouse en lief gestreept vestje, tasje voor naar 't werk en een riem die ik nog niet heb gebruikt. Weet ook niet of ik dat nog ga doen :').
pi_84818460
Ik ben een beetje primark-verslaafd, koopjes :D

Ik ben in april in Rotterdam geweest maar die vond ik een beetje tegenvallen, accesoires waren wel leuk maar qua kleding hadden ze maar heel weinig leuks. Begin juli in Londen geweest bij de primark op oxford street, die had juist weinig accessoires maar heel veel leuke kleding, met name veel leuke jurkjes voor 9 pond. Vorige week in Luik geweest en die vond ik ook erg leuk! En wat een verademing, het was er rustig! Hij is wel kleiner dan Rotterdam en Londen maar heeft leuke kleding en leuke accessoires. En ik was helemaal blij dat het zo rustig was dus ik kon nu gewoon passen dus heb ook meteen wat leuke bh's ingeslagen :) gezien ik in Nijmegen woon ben ik blij met die in Nijmegen, jammer dat het nog 3 jaar duurt. Weten jullie of er nog primarks zitten in duitsland dicht bij de Nederlandse grens?
pi_84823863
Primark Hoofddorp opent eerder dan Nijmegen. Een filiaal waarvan ik heb begrepen dat ie groter is dan die van in Rotterdam. Gaat dit jaar open, in het najaar.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:37:19 #241
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_84824372
quote:
Op zondag 30 mei 2010 18:11 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Die schijnt in 2013 te komen.
Dan pas??? Dramaaaaa ;( waarom is Nijmegen altijd als laatste met dit soort dingen... :(
  † In Memoriam † dinsdag 3 augustus 2010 @ 19:55:32 #242
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_84825053
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 19:37 schreef Tsunade het volgende:

[..]

Dan pas??? Dramaaaaa ;( waarom is Nijmegen altijd als laatste met dit soort dingen... :(
Laatste? Nijmegen is de derde dan :P. Tenzij er tussendoor nog filialen worden geopend bwehehe.

quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:54 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Weten jullie of er nog primarks zitten in duitsland dicht bij de Nederlandse grens?
Frankfurt en Bremen hebben een Primark.

[ Bericht 20% gewijzigd door Skaai op 03-08-2010 20:01:44 ]
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:48:43 #243
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_84827166
Oh lol, derde? Dan zal ik niet meer klagen *terug in hoekje* :D
  woensdag 4 augustus 2010 @ 00:28:07 #244
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_84837360
quote:
Alles, de winkel komt te liggen aan plein 44 (wat nu verbouwd wordt). De gebouwen aan de noordzijde worden gesloopt en een nieuw pand wordt daarvoor in de plaats gezet, daar komt de primark in te zitten. De winkel wordt 6900 m2 groot. De planning is inderdaad 2013, eerder dat het plein en dus de winkel geopend worden
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:45:22 #245
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_85454620
Is de Primark in Rotterdam serieus elke zondag open? Dat maak ik op uit de website. Of bedoelen ze koopzondagen?
pi_85454702
Iedere zondag :).
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:53:29 #247
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_85454895
Jeuj *O* dankjewel voor je snelle reactie! :)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 08:47:52 #248
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_85462639
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:45 schreef morgane het volgende:
Is de Primark in Rotterdam serieus elke zondag open? Dat maak ik op uit de website. Of bedoelen ze koopzondagen?
Rotterdam heeft elke zondag koopzondag ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 19 augustus 2010 @ 08:52:02 #249
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_85462715
Aah, nu snap ik het :D toch maar eens verhuizen naar Rotterdam ;)
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:09:16 #250
66397 tries
ehm.......
pi_87133244
Is hier onlangs bij de primark geweest, en heeft toevallig gezien, of ze weer knuffelbeesten in hun collectie hebben?
doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')