Wow, welke primark is dat?quote:
Aan de valuta te zien ergens in de UKquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wow, welke primark is dat?
En die rijen met schoenen![]()
Primark Luikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Lijkt een beetje op die in Luik. Misschien kar ik daar in de herfstvakantie wel een keer heen, want die vesten, dude.
Volgens mij zit deze in london?! Denk ik danquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wow, welke primark is dat?
En die rijen met schoenen![]()
Ja, het stinkt daar. Sommige kleren ook, echt ranzig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:30 schreef bellabeauti het volgende:
Vind het personeel van die in Rotterdam vreselijk onbeschoft en erg geweldig vind ik die spullen nou ook weer niet. Ruikt heel erg naar de schoenenreus daar zo :S ?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:31 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik wil binnenkort met vliegtuig naar londen daar naar de primark. Als je het goed uitvist kom je uit op retourtje rond de 20 euro
Dus is nog even overwegen!
Word voor mij dan ook de eerste keer vliegen
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:29 schreef tliciouz het volgende:
Kom net terug van de primark. Voor 103 euro aan dingetjes gekocht.
Wij stonden er al om half 9 dus hebben heerlijk rustig aan kunnen kijken en passen en waren na een uurtje ook alweer de deur uit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:30 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?Was 't druk?
Was je in luik of in rotterdam geweest?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wij stonden er al om half 9 dus hebben heerlijk rustig aan kunnen kijken en passen en waren na een uurtje ook alweer de deur uit.
Ik heb :
4 ringen, ketting, oorbellen, legging, pyjama, 3 strings. 2 bh's, portefeuille, laarzen, kussentje, en 3 wollen vesten.
In Rotterdam.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Was je in luik of in rotterdam geweest?
Ik ga ook echt niet naar die opening maar ik wil er wel een keer heen. Voor mij is het met de trein maar 10 min verder dan Rotterdam.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:08 schreef Skaai het volgende:
Is er iemand nog zo gek om 24 november naar de opening in Hoofddorp te gaan?.
Ik ga een week later wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |