abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84834153
vorig deel

Primark

Rotterdam: Poolsterplein 100 (winkelcentrum Alexandrium)
grote: 2800 m2
Hoofddorp: Markthof (opent najaar 2010)
grote: 4500 m2
Nijmegen: Plein 1944 (opent 2013)
grote: 7000 m2

De najaarscollectie van Primark.

Nocturnal voegt een vleugje mysterie aan het assortiment toe. Deze look verwijst naar donkere romantische verhalen met gemaskerde bals, schemerige schaduwen en de stilte van het einde van de nacht. Zwart en blauw staan in contrast met diverse rose-tinten. Stoffen als fluweel, satijn, bont, kant en leer komen in deze stijl voor. Belangrijke items zijn fluwelen rokken en stone washed jeans. De accessoires hebben een absoluut vintage/gothic gevoel en de pleteauzolen maken de look compleet.

Het Military thema heeft de meest uitgesproken look. Kaki, bruin, grijs en rode accenten zijn de hoofdtinten en alles heeft een stoere twist. Belangrijke items zijn shorts met zakken, dunne combatbroeken en overhemdjurken. De accessoires: riemen met leerlook en sierspijkers, oversized sjaals, de militaire pet en schoenen met gespen en riemen.

Poetic Beauty is een erg lieflijke, vrouwelijke collectie met romantische kleuren en details als kant, ruches en transparante stoffen. De jassen hebben een militaire uitstraling, de juwelen zijn fel glanzend en voorzien van goud en parels. En de schoenen hebben zachte grijstinten.

De Heritage collectie is gebaseerd is op invloeden uit de elegante plattelandsstijl. De belangrijkste stukken in deze look zijn pilotenjacks, schorten, minikilts, maxirokken, leren shorts met smalle broekspijpen met inzetstukken, coatigans en breiwerk met kabelsteek. De sieraden zijn gemaakt van hout of ruwe kunststof.

bron

^O^
pi_84834517
Alleen een lijn voor vrouwen?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_84834637
Ik wil er snel weer heen :Y
wel door de weeks om half 9 anders is het niet te doen :{
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_84834705
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:13 schreef Seam het volgende:
Alleen een lijn voor vrouwen?
Ze hebben ook een afdeling voor mannen.

Collectie voor hen staat nog niet online.
pi_84836887
Ik dacht dat de tweede Primark pas in 2013 in Nijmegen geopend zou worden? Nu staat Hoofddorp opeens op de planning?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_84837836
Oh nice zeg die najaarscollectie! Zitten leuke dingen tussen zo te zien.

Ik wil over een klein maandje weer gaan en ik hoop dat dan ook het kinder-winterspul er hangt :9
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 augustus 2010 @ 00:58:56 #7
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_84838330
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
Ik dacht dat de tweede Primark pas in 2013 in Nijmegen geopend zou worden? Nu staat Hoofddorp opeens op de planning?
Altijd handig, 2 topics over één en dezelfde winkelformule

Uit ander topic:
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:44 schreef w00h00 het volgende:
Wat is er waar van Primark Nijmegen trouwens?
Alles, de winkel komt te liggen aan plein 44 (wat nu verbouwd wordt). De gebouwen aan de noordzijde worden gesloopt en een nieuw pand wordt daarvoor in de plaats gezet, daar komt de primark in te zitten. De winkel wordt 6900 m2 groot. De planning is inderdaad 2013, eerder dat het plein en dus de winkel geopend worden
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_84838368
Ik was laatst in het Alexandrium en kon de Primark niet vinden :@ waar zit ie ergens?
pi_84838500
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:00 schreef Sosha het volgende:
Ik was laatst in het Alexandrium en kon de Primark niet vinden :@ waar zit ie ergens?
Volgens mij moet je het winkelcentrum helemaal uitlopen. Met de roltrappen naar beneden. En dat zit ie links tegenover de McDonald's.
pi_84838538
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:00 schreef Sosha het volgende:
waar was je ergens? :P Ik ken daar de weg nu onderhand wel :')
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_84838591
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

waar was je ergens? :P Ik ken daar de weg nu onderhand wel :')
Ehhh waar was ik ergens... ik ging er eigenlijk naartoe voor de Zara, daar in de buurt dus. :P
Ik ga er wel nog een keer naartoe met een plattegrond van 't internet :P

-edit- Ik zag onderstaande post over 't hoofd. Bedankt!
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:05 schreef Mylene het volgende:

[..]

Volgens mij moet je het winkelcentrum helemaal uitlopen. Met de roltrappen naar beneden. En dat zit ie links tegenover de McDonald's.
pi_84838644
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:09 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ehhh waar was ik ergens... ik ging er eigenlijk naartoe voor de Zara, daar in de buurt dus. :P
Ik ga er wel nog een keer naartoe met een plattegrond van 't internet :P

-edit- Ik zag onderstaande post over 't hoofd. Bedankt!
[..]

ja ik vroeg het op hyves ook een keer, als maar rechtdoor. Mar je hebt steeds keuzes op linksaf rechtsaf zeg maar.

Ga je alsmaar rechtdoor ga je het gebouw uit via de kant naar soort woonboulevard te gaan, daarom neem ik als ik via het station de roltrap op ga in allexandrium, alles steeds rechts (ipv linkermanier rechtdoor) en dan kom je daarna bij de mcdonalds uit en daar loop je naar buiten en zit het links :Y

dan kun je niet missen :Y
pi_84838688
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

ja ik vroeg het op hyves ook een keer, als maar rechtdoor. Mar je hebt steeds keuzes op linksaf rechtsaf zeg maar.

Ga je alsmaar rechtdoor ga je het gebouw uit via de kant naar soort woonboulevard te gaan, daarom neem ik als ik via het station de roltrap op ga in allexandrium, alles steeds rechts (ipv linkermanier rechtdoor) en dan kom je daarna bij de mcdonalds uit en daar loop je naar buiten en zit het links :Y

dan kun je niet missen :Y
Bedankt!!!! Helemaal super (je bent dan ook een GeelSuperKuiken ;)) ^O^
pi_84838783
Je moet richting C/kantoorgebouwen of bedrijveniets hobbelen als je vanaf de trein komt (staan overal bordjes.... en dan idd bij de mc donalds naar buiten en dan kijk je naar links :Y
pi_84839061
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:12 schreef Sosha het volgende:

[..]

Bedankt!!!! Helemaal super (je bent dan ook een GeelSuperKuiken ;)) ^O^
Ik had namelijk de eerste keer geluisterd en iedereen zei rechtdoor. En dan sta je daar en dan is het niet rechtdoor maar links of rechts, en toen dacht ik laat ik steeds voor links kiezen, dan ga je aan einde een versmallend stuk door en dan ook een roltrap naar buiten uit en dan bij soort woonboulevard heel het stuk uitgelopen maar niet gevonden, dus vandaar dat ik het weet en probeer ik ook steeds iedereen mijn tip te geven :Y

aah O+
pi_84839149
Het is daar echt rustig nu, ongelofelijk.
Feyenoord Rotterdam
pi_84839555
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:31 schreef o.us het volgende:
Meen je dat? Ook 's middags? Dan wordt het weer eens tijd om te gaan. B-)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:22:20 #18
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_84843877
SInds ik het filmpje over child labour heb gezien (zie vorige topic) twijfel ik erover om naar Primark te gaan. maar aan de andere kant; maken de H&M en Zara niet net zo hard gebruik van bengaalse kinderhandjes?
Hoe denken jullie hierover?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_84845539
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 01:31 schreef o.us het volgende:
Daar geloof ik geen snars van. Vooral op maandag 11 uur moet je gewoon niet gaan, en ik verwacht ook niet dat op de overige dagen je smiddags fatsoenlijk kunt gaan :{
pi_84873379
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Daar geloof ik geen snars van. Vooral op maandag 11 uur moet je gewoon niet gaan, en ik verwacht ook niet dat op de overige dagen je smiddags fatsoenlijk kunt gaan :{
Ik bedoelde meer om het tijdstip dat gepost werd... Half 2 's nachts... dan zal het inderdaad rustig zijn bij de Primark...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_84873625
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:23 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ik woon in de buurt :') En ik kom er vaak dus ik kan het weten. 's Ochtends nu is het rustig aangezien iedereen op vakantie is.

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 04-08-2010 22:27:11 ]
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:57:10 #22
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_84885281
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer om het tijdstip dat gepost werd... Half 2 's nachts... dan zal het inderdaad rustig zijn bij de Primark...
zijn ze 's nachts niet heel druk bezig met opvouwen en rechttrekken en zo?
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_84886503
Beetje jammer dat die collectie voor heren er niet uit ziet!:S
pi_84886721
Ben in Londen bij de Primark geweest. Het was echt super druk dus ik heb alleen wat onderbroeken en een panty gekocht. De panty heb ik nog niet aan gehad maar de kwaliteit van de onderbroeken is echt heel slect. Van sommige liet de eslastieke rand al lost voor ik ze kon dragen of na een keer dragen. Ben blij dat ik er niet meer gekocht heb.
pi_84887187
Primark O+.

De dingen die ik er van heb zijn goeie kwaliteit :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')