Nondejuquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Deze week stond ik op om half 12 en ging ik slapen om half 6uitgaanwtf
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben eigenlijk moe, maar vermaak me kostelijk met dat ene topic Barrie.
Goede titel voor een spel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hier hetzelfde
Geen seks, ja natuurlijk.En waar komt iedereen mee aanzetten.. Zoek de mossel etc.
Ik keek nieteens precies naar de bedragen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Schrok me net even helemaal de tering. Net iemand die rekende 300 euro voor eten, 300 voor gas water en licht in zn eentje per maand. Maar gelukkig overdreef die TS een beetje
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tux was sneller incl. link
Hahahaquote:
Waarom wel tochquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik keek nieteens precies naar de bedragen.
Ik snap al helemaal niet waarom iemand dat precies gaat uitrekenen.quote:
Nee, go with the flowquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap al helemaal niet waarom iemand dat precies gaat uitrekenen.Als je het huis kan betalen dan zie je de rest wel toch, of ben ik nou zo'n simpele ziel.
Ja is toch leuk man, voor als je ouders er niet zijn.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Nu heb ik zin in eetbare mosselen
Mosselen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Nu heb ik zin in eetbare mosselen
Je lacht me uit? Die dingen zijn kei lekker manquote:
Ik snap al helemaal niet wat wat je aan een huis hebt als je vervolgens de rest van je vaste lasten niet meer kunt betalen. Een beetje inzicht in (toekomstige) uitgaven is wel handig, of ben ik nou zo'n simpele zielquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap al helemaal niet waarom iemand dat precies gaat uitrekenen.Als je het huis kan betalen dan zie je de rest wel toch, of ben ik nou zo'n simpele ziel.
Ja alles bij elkaar inschatten wel, maar het precies uitrekenen zou dan niet moeten hoeven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:32 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik snap al helemaal niet wat wat je aan een huis hebt als je vervolgens de rest van je vaste lasten niet meer kunt betalen. Een beetje inzicht in (toekomstige) uitgaven is wel handig, of ben ik nou zo'n simpele ziel
Eens, maar als je nog nooit op jezelf hebt gewoond is het misschien ook wel lastiger om een redelijke inschatting te maken. Hoe oud zou die TS eigenlijk zijn?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja alles bij elkaar inschatten wel, maar het precies uitrekenen zou dan niet moeten hoeven.
I don't know.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:36 schreef mjan het volgende:
[..]
Eens, maar als je nog nooit op jezelf hebt gewoond is het misschien ook wel lastiger om een redelijke inschatting te maken. Hoe oud zou die TS eigenlijk zijn?
Die TS is op een leeftijd waarbij andere hem uitlachen dat tie nog thuiswoont..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:36 schreef mjan het volgende:
[..]
Eens, maar als je nog nooit op jezelf hebt gewoond is het misschien ook wel lastiger om een redelijke inschatting te maken. Hoe oud zou die TS eigenlijk zijn?
Jij zei ook dat g/w/l incl is bij huur, maar dat hoeft heul nie!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die TS is op een leeftijd waarbij andere hem uitlachen dat tie nog thuiswoont..
Ik woon dan ook nog thuis maar zelfs ik kan erg goed bedenken wat je zoal aan een huishouden kwijt bent. Bedoel als je een jaar of 25 bent (zoals ik verwacht bij TS) hoop ik toch dat je ongeveer wel weet dat je normaal niet 300 euro aan aan gas, water en licht kwijt bent. Maargoed kan aan mij liggen.
Nee weet ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij zei ook dat g/w/l incl is bij huur, maar dat hoeft heul nie!
Blaat dan ook niet zoveel, thuiswonend kind van me.quote:
Sorry Tuxquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Blaat dan ook niet zoveel, thuiswonend kind van me.
Tja, veel algemene kennis op dit gebied heeft hij kennelijk nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die TS is op een leeftijd waarbij andere hem uitlachen dat tie nog thuiswoont..
Ik woon dan ook nog thuis maar zelfs ik kan erg goed bedenken wat je zoal aan een huishouden kwijt bent. Bedoel als je een jaar of 25 bent (zoals ik verwacht bij TS) hoop ik toch dat je ongeveer wel weet dat je normaal niet 300 euro aan aan gas, water en licht kwijt bent. Maargoed kan aan mij liggen.
Zodra ik 18 ben ga ik pas serieus opzoek. Zit al wel vanalles te kijken maar het heeft toch geen nut.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:53 schreef mjan het volgende:
Barrie, wanneer ga jij eens het huis uit eigenlijk?
Och, je bent echt nog een jonkie zegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zodra ik 18 ben ga ik pas serieus opzoek. Zit al wel vanalles te kijken maar het heeft toch geen nut.
Waar wil je heen dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zodra ik 18 ben ga ik pas serieus opzoek. Zit al wel vanalles te kijken maar het heeft toch geen nut.
Ja schattig he.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:58 schreef mjan het volgende:
[..]
Och, je bent echt nog een jonkie zeg
Jepquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:58 schreef mjan het volgende:
[..]
Och, je bent echt nog een jonkie zeg
Zelfstandig. Ik heb echt een afkeer tegen studentenwoningen (Geen privacy, rust etc.)quote:
Je weet dat je je 100 jaar vantevoren moet inschrijven?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zelfstandig. Ik heb echt een afkeer tegen studentenwoningen (Geen privacy, rust etc.)Alhoewel eventueel met een vriendin een huis delen.
Boschveld is trouwens ook centraal
Studentenhuis-tijdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zelfstandig. Ik heb echt een afkeer tegen studentenwoningen (Geen privacy, rust etc.)Alhoewel eventueel met een vriendin een huis delen.
Boschveld is trouwens ook centraal
Ik ken iemand en die stond een half jaar ingeschreven en die zit nu zowat midden in de stad oke klein en 1 slaapkamerappartement maar het is echt mooi en niet duur enzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je weet dat je je 100 jaar vantevoren moet inschrijven?![]()
Kom naar Boschveld dan.
Als het maar 1 kamer is dan gaat dat makkelijker ja, want die wil bijna niemand.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ken iemand en die stond een half jaar ingeschreven en die zit nu zowat midden in de stad oke klein en 1 slaapkamerappartement maar het is echt mooi en niet duur enzo
Dan krijgen jullie de overhand
Ja ach ik hoef ook geen hele kiet voor mezelfquote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als het maar 1 kamer is dan gaat dat makkelijker ja, want die wil bijna niemand.![]()
Ja dat moet toch ook.
Niet dat ik weet.quote:
Helaas dus geen nieuwe roddels?quote:
Nee, het is rustig vanavond volgens mijquote:
Nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helaas dus geen nieuwe roddels?
Ben slapen, truste Tux en Mjan
Slaap ze!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helaas dus geen nieuwe roddels?
Ben slapen, truste Tux en Mjan
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:17 schreef mjan het volgende:
[..]
Nee, het is rustig vanavond volgens mij
ik ga net slapen, het is half 12quote:
Vorige maand kentekenbewijs boete, mn snelheid is op de kilometer goedquote:Op donderdag 5 augustus 2010 07:26 schreef kutkabouter het volgende:
kutspammers die jullie zijn![]()
![]()
BB al eens boetes gehad dan? met rollerbank? ik het afgelopen jaar 5 ofzo, gelukkig niet altijd rollerbank
Yo Barriequote:
Ja, de volgende TT: bdh is terug!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:39 schreef FedExpress het volgende:
en de TT wordt weer eer aan gedaan
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, de volgende TT: bdh is terug!
Wat?quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, de volgende TT: bdh is terug!
Ja jong, die TT.quote:
Alsof jullie de dagen, uren en minuten niet af hebben zitten tellen.quote:
OMFGquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof jullie de dagen, uren en minuten niet af hebben zitten tellen.
Nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je schat jezelf wel hoog inquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mss is dat voor hem wel nodig.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je schat jezelf wel hoog in
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mss is dat voor hem wel nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
B0h, jij bent gemeen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mss is dat voor hem wel nodig.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Wow kei veelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Damn, ik ben zojuist de 30.000 posts gepasseerd.Jullie mogen me aanraken.
Wat een baas ben ik he.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow kei veelGefeliciteerd
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Een eckte eckte baasquote:
Ja ik heet toch geen tong80 ofzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een eckte eckte baas
Maar nu zie ik dat je al sinds 2005 hier zit. Dat is 5000per jaar.. Matig hoorWat is je doel Tux? 400.000?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik heet toch geen tong80 ofzo.![]()
Ik heb geen doel.
crap hell, hoe kom je op het idee om zomaar 30.000 posts te plaatsen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik heet toch geen tong80 ofzo.![]()
Ik heb geen doel.
quote:
Het valt bij mij nog wel mee hoor vergeleken met andere users.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef Ceased2Be het volgende:
even m'n eigen stats erbij gehaald, maar jezus tuxxx ik dacht dat ik geen leven had
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 8197 (gemiddeld 3 per dag)
Jij zit er al langquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef Ceased2Be het volgende:
even m'n eigen stats erbij gehaald, maar jezus tuxxx ik dacht dat ik geen leven had
Was jij toen al geboren?quote:
quote:
Ja net na m'n 22e verjaardag lid gewordenquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |