Ja dat is dan wel leuker, zeker als je steeds meer plekken weet te vinden en dan ook nog thuis kan komenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een heel ingewikkelde stad was maar dat valt reuze mee.Route uitstippelen zou kunnen, maar op de bonnefooi is leuker.
Alleen als ik naar m'n zus ga.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel leuker, zeker als je steeds meer plekken weet te vinden en dan ook nog thuis kan komenFiets je ook wel eens naar de Maaspoort ofzo?
Ohh sportiefquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alleen als ik naar m'n zus ga.
noorderplas staan ze inderdaad vaak jaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het is knapper van hun dat ze deze keer een andere plek hebben gevonden dan de Noorderplas en Vlijmenseweg
Heb wel regelmatig door de wijk gelopen als ik ging oppassen. Gezellig wandelen met m'n neefje.quote:
en was dat voor of na het kind uitgedroogd was?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb wel regelmatig door de wijk gelopen als ik ging oppassen. Gezellig wandelen met m'n neefje.En ook daar een keer verdwaald natuurlijk, maar op mijn eigen vrouwelijke instincten toch zelfstandig bij hun huis terggekeerd.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb wel regelmatig door de wijk gelopen als ik ging oppassen. Gezellig wandelen met m'n neefje.En ook daar een keer verdwaald natuurlijk, maar op mijn eigen vrouwelijke instincten toch zelfstandig bij hun huis terggekeerd.
Ik ben blij dat je zoveel vertrouwen in me hebt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Tux jij zou echt niet in een dolhof moeten gaan he, kom je nooit meer thuis
Gewoon je richtingsgevoel toepassenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je zoveel vertrouwen in me hebt.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon je richtingsgevoel toepassen
Watquote:
Ben moequote:
Ga dan naar bed ofzo.quote:
Nee, doorzettingsvermogenquote:
Welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is niet raar om half 12..
quote:
Deze week stond ik op om half 12 en ging ik slapen om half 6quote: