abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84859712
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:16 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Welkom terug! :W

Owja vanmiddag was er weer eens politiecontrole en de desbetreffende agent herkende me gewoon van alle andere vorige keren. 8)7 Kei verschut net alsof ik een crimineel ben. :')
Danku :D

Ik was een keer op het politiebureau voor een cursus en toen bleek mijn buurman die te geven (een politieagent dus :{ )
Komt ie binnen, zegt ie: 'Hey Ron!'
Iedereen kijken zo van wtf :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_84859826
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Danku :D

Ik was een keer op het politiebureau voor een cursus en toen bleek mijn buurman die te geven (een politieagent dus :{ )
Komt ie binnen, zegt ie: 'Hey Ron!'
Iedereen kijken zo van wtf :o
_O- _O-
Dat is helemaal raar dan :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_84859861
quote:

[..]

Welkom terug! :W

Owja vanmiddag was er weer eens politiecontrole en de desbetreffende agent herkende me gewoon van alle andere vorige keren. 8)7 Kei verschut net alsof ik een crimineel ben. :')
Ja 'net' ;)
Ik ben de afgelopen 10 jaar al niet eens meer aangehouden... wat doe je allemaal barrie? :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_84860075
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja 'net' ;)
Ik ben de afgelopen 10 jaar al niet eens meer aangehouden... wat doe je allemaal barrie? :)
Gewoon rollerbank en papiercontrole :') Afgelopen 3 maanden al een keer of 5.
En Ceased, wat had jij toen gedaan? :9
  woensdag 4 augustus 2010 @ 17:38:39 #55
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84860277
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:32 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ze moeten jou wel hebben he. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_84860920
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kheb ook geskydivet :D (of hoe je dat ook schrijft. Fed, nazigrammar, help me :D )
Volgens mij is het met een D :D
quote:

[..]
_O- _O-
~Si vis amari, ama~
pi_84861324
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:32 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

- beledigen van een ambtenaar in functie toen ik een mishandeling kwam melden (uitgaansavond) en ze de andere kant op liepen

- beledigen van een ambtenaar in functie nadat ik over de stoep fietste omdat de politie een straat had geblokkeerd (om 3 uur 's nachts).

Dus niet zo heel spannend
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_84863373
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:14 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

- beledigen van een ambtenaar in functie toen ik een mishandeling kwam melden (uitgaansavond) en ze de andere kant op liepen

- beledigen van een ambtenaar in functie nadat ik over de stoep fietste omdat de politie een straat had geblokkeerd (om 3 uur 's nachts).

Held _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_84865150
Ja ik was vergeten 'ik vind' ervoor te zeggen dan is het vrijheid van meningsuiting.

Aan de andere kant was iedereen het er wel over eens...

Dat eerste geval hebben ik en een vriend van me een boete gehad, die gozer die in elkaar is geslagen is later met de ambulance afgevoerd :')
pi_84867683
Ik nog nooit.
pi_84867812
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 18:14 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

_O-
Wel overdreven trouwens zeg :')

Net weer rollerbank :|W
pi_84867847
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 19:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja ik was vergeten 'ik vind' ervoor te zeggen dan is het vrijheid van meningsuiting.

Aan de andere kant was iedereen het er wel over eens...

Dat eerste geval hebben ik en een vriend van me een boete gehad, die gozer die in elkaar is geslagen is later met de ambulance afgevoerd :')
Dus als je overal ''ik vind'' voorzet mag je in principe alles zeggen en roepen? :o
  woensdag 4 augustus 2010 @ 20:50:17 #63
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84867853
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:49 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

_O-
Wel overdreven trouwens zeg :')

Net weer rollerbank :|W
Waar is dat de hele tijd. _O- Lijkt wel alsof je het erom doet. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_84868166
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Waar is dat de hele tijd. _O- Lijkt wel alsof je het erom doet. :')
Vanmiddag bij chc Orka (Kruiskamp) en toenet ergens voorbij de stad (Vlakbij die Barnies) :9~
Die agent zei dat ze vandaag heel 's-Hertogenbosch zijn rondgegaan.. En nee hun zoeken mij juist op _O-
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:03:25 #65
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84868496
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:57 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Vanmiddag bij chc Orka (Kruiskamp) en toenet ergens voorbij de stad (Vlakbij die Barnies) :9~
Die agent zei dat ze vandaag heel 's-Hertogenbosch zijn rondgegaan.. En nee hun zoeken mij juist op _O-
Had je moeten zeggen "derde keer trakteren" :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:05:15 #66
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84868595
Ik was gisteravond een stukje gaan fietsen, naar Engelen en door de Kruiskamp terug. Wat is dat een kutwijk zeg, snapte geen zak van die straten en had geen idee waar ik was. :')
pi_84868620
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Had je moeten zeggen "derde keer trakteren" :')
_O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds deze TT is het ineens wat drukker aan het worden :P
pi_84868698
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik was gisteravond een stukje gaan fietsen, naar Engelen en door de Kruiskamp terug. Wat is dat een kutwijk zeg, snapte geen zak van die straten en had geen idee waar ik was. :')
Had je de weg niet aan die vriendelijke buurtbewoners kunnen vragen? :P
Als je naar Engelen wilt fietsen is het voor jou korter om langs de Heineken rijden en gemakkelijker 8-)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:07:39 #69
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84868711
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:05 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

_O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds deze TT is het ineens wat drukker aan het worden :P
Ja da's weer minder dan, dan snappen ze het niet, maar vergeet geen "ik vind" te zeggen als je zegt dat ze dan dom zijn. :D

Ja de TT werkt wel he. :Y)
pi_84868760
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja da's weer minder dan, dan snappen ze het niet, maar vergeet geen "ik vind" te zeggen als je zegt dat ze dan dom zijn. :D

Ja de TT werkt wel he. :Y)
Dat ik vind ga ik zeker onthouden ja, dan zou je eigenlijk alles moeten kunnen zeggen _O-

Gelukkig wel 8-)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:10:16 #71
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84868832
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:07 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Had je de weg niet aan die vriendelijke buurtbewoners kunnen vragen? :P
Als je naar Engelen wilt fietsen is het voor jou korter om langs de Heineken rijden en gemakkelijker 8-)
Neuh ik kom toch wel thuis hoor, tis de andere kant van de wereld niet. :P Vorige zomer heb ik ook veel gefietst om de stad beter te leren kennen en omdat het gewoon lekker weer was. Toen ben ik ook op plaatsen geweest waarvan ik dacht kom ik ooit nog thuis. :') Maar goed richtingsgevoel is het halve werk. :7

Ben ook langs de Heineken gefietst, maar het hoeft niet persé het kortst te zijn hoor. Dan ben je zo weer terug.
pi_84869142
Wel knap dat je ze overal tegen komt BB _O-
~Si vis amari, ama~
pi_84869284
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Neuh ik kom toch wel thuis hoor, tis de andere kant van de wereld niet. :P Vorige zomer heb ik ook veel gefietst om de stad beter te leren kennen en omdat het gewoon lekker weer was. Toen ben ik ook op plaatsen geweest waarvan ik dacht kom ik ooit nog thuis. :') Maar goed richtingsgevoel is het halve werk. :7

Ben ook langs de Heineken gefietst, maar het hoeft niet persé het kortst te zijn hoor. Dan ben je zo weer terug.
Vrouwen met richtingsgevoel. _O_
Gelukkig is 's-Hertogenbosch niet zo groot dan, maar mocht je de weg niet meer weten dan kan je toch goed verdwalen :') Je kan op google maps ook van te voren een route uitstippelen :9
pi_84869441
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:15 schreef FedExpress het volgende:
Wel knap dat je ze overal tegen komt BB _O-
Het is knapper van hun dat ze deze keer een andere plek hebben gevonden dan de Noorderplas en Vlijmenseweg :')
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:22:25 #75
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_84869566
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:18 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Vrouwen met richtingsgevoel. _O_
Gelukkig is 's-Hertogenbosch niet zo groot dan, maar mocht je de weg niet meer weten dan kan je toch goed verdwalen :') Je kan op google maps ook van te voren een route uitstippelen :9
Ik dacht altijd dat het een heel ingewikkelde stad was maar dat valt reuze mee. :o Route uitstippelen zou kunnen, maar op de bonnefooi is leuker. :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')