quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mss is dat voor hem wel nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
B0h, jij bent gemeen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mss is dat voor hem wel nodig.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Wow kei veelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Damn, ik ben zojuist de 30.000 posts gepasseerd.Jullie mogen me aanraken.
Wat een baas ben ik he.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow kei veelGefeliciteerd
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Een eckte eckte baasquote:
Ja ik heet toch geen tong80 ofzo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een eckte eckte baas
Maar nu zie ik dat je al sinds 2005 hier zit. Dat is 5000per jaar.. Matig hoorWat is je doel Tux? 400.000?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik heet toch geen tong80 ofzo.![]()
Ik heb geen doel.
crap hell, hoe kom je op het idee om zomaar 30.000 posts te plaatsen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik heet toch geen tong80 ofzo.![]()
Ik heb geen doel.
quote:
Het valt bij mij nog wel mee hoor vergeleken met andere users.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef Ceased2Be het volgende:
even m'n eigen stats erbij gehaald, maar jezus tuxxx ik dacht dat ik geen leven had
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 8197 (gemiddeld 3 per dag)
Jij zit er al langquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef Ceased2Be het volgende:
even m'n eigen stats erbij gehaald, maar jezus tuxxx ik dacht dat ik geen leven had
Was jij toen al geboren?quote:
quote:
Ja net na m'n 22e verjaardag lid gewordenquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |