Nondejuquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Deze week stond ik op om half 12 en ging ik slapen om half 6uitgaanwtf
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben eigenlijk moe, maar vermaak me kostelijk met dat ene topic Barrie.
Goede titel voor een spel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hier hetzelfde
Geen seks, ja natuurlijk.En waar komt iedereen mee aanzetten.. Zoek de mossel etc.
Ik keek nieteens precies naar de bedragen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Schrok me net even helemaal de tering. Net iemand die rekende 300 euro voor eten, 300 voor gas water en licht in zn eentje per maand. Maar gelukkig overdreef die TS een beetje
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tux was sneller incl. link
Hahahaquote:
Waarom wel tochquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik keek nieteens precies naar de bedragen.
Ik snap al helemaal niet waarom iemand dat precies gaat uitrekenen.quote:
Nee, go with the flowquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap al helemaal niet waarom iemand dat precies gaat uitrekenen.Als je het huis kan betalen dan zie je de rest wel toch, of ben ik nou zo'n simpele ziel.
Ja is toch leuk man, voor als je ouders er niet zijn.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Nu heb ik zin in eetbare mosselen
Mosselen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Nu heb ik zin in eetbare mosselen
Je lacht me uit? Die dingen zijn kei lekker manquote:
Ik snap al helemaal niet wat wat je aan een huis hebt als je vervolgens de rest van je vaste lasten niet meer kunt betalen. Een beetje inzicht in (toekomstige) uitgaven is wel handig, of ben ik nou zo'n simpele zielquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap al helemaal niet waarom iemand dat precies gaat uitrekenen.Als je het huis kan betalen dan zie je de rest wel toch, of ben ik nou zo'n simpele ziel.
Ja alles bij elkaar inschatten wel, maar het precies uitrekenen zou dan niet moeten hoeven.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:32 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik snap al helemaal niet wat wat je aan een huis hebt als je vervolgens de rest van je vaste lasten niet meer kunt betalen. Een beetje inzicht in (toekomstige) uitgaven is wel handig, of ben ik nou zo'n simpele ziel
Eens, maar als je nog nooit op jezelf hebt gewoond is het misschien ook wel lastiger om een redelijke inschatting te maken. Hoe oud zou die TS eigenlijk zijn?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja alles bij elkaar inschatten wel, maar het precies uitrekenen zou dan niet moeten hoeven.
I don't know.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:36 schreef mjan het volgende:
[..]
Eens, maar als je nog nooit op jezelf hebt gewoond is het misschien ook wel lastiger om een redelijke inschatting te maken. Hoe oud zou die TS eigenlijk zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |