quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:23 schreef Repeat het volgende:
Wat een karig leven moet je hebben als je pas leuke dingen kan doen als je ouders weg zijn
QFT.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:23 schreef Repeat het volgende:
Wat een karig leven moet je hebben als je pas leuke dingen kan doen als je ouders weg zijn
Laat die kinderen nou. Is toch hartstikke schattig dat ze dat zo leuk vinden?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
QFT.
Spannend man, het huis alleenEN DAN NOG WEL EEN HELE MIDWEEK, poe poe.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:23 schreef Repeat het volgende:
Ze hebben geen seks. Handjes vasthouden in elke hoek van de kamer dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
in elke hoek van het huis neuken enzeu
Hoezo slaapt dat prettigerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:27 schreef Koeketrommel het volgende:
Ja, het slaapt nou eenmaal wat prettiger in een leeg huis.
En aangezien wij allebei nog thuis wonen is dat best leuk ja.
Ohquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze hebben geen seks. Handjes vasthouden in elke hoek van de kamer dus.
Ook datquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoezo slaapt dat prettiger? Het neukt wel prettiger.
Misschien snurkt zijn vader/moeder wel heel hardquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoezo slaapt dat prettiger?
Ja ik lees net dat jullie geen sex hebben dus.....quote:
Of hebben die nog wel ooit sex.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien snurkt zijn vader/moeder wel heel hard
Geen sex, wel seks.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik lees net dat jullie geen sex hebben dus.....
quote:
Ik zei toch: koekjes bakkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:34 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Geen sex, wel seks.
- Edit: maar help me nou met m'n vraag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |