quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:23 schreef Repeat het volgende:
Wat een karig leven moet je hebben als je pas leuke dingen kan doen als je ouders weg zijn
QFT.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:23 schreef Repeat het volgende:
Wat een karig leven moet je hebben als je pas leuke dingen kan doen als je ouders weg zijn
Laat die kinderen nou. Is toch hartstikke schattig dat ze dat zo leuk vinden?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
QFT.
Spannend man, het huis alleenEN DAN NOG WEL EEN HELE MIDWEEK, poe poe.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:23 schreef Repeat het volgende:
Ze hebben geen seks. Handjes vasthouden in elke hoek van de kamer dus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:29 schreef Tazar_Yoot het volgende:
in elke hoek van het huis neuken enzeu
Hoezo slaapt dat prettigerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:27 schreef Koeketrommel het volgende:
Ja, het slaapt nou eenmaal wat prettiger in een leeg huis.
En aangezien wij allebei nog thuis wonen is dat best leuk ja.
Ohquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze hebben geen seks. Handjes vasthouden in elke hoek van de kamer dus.
Ook datquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoezo slaapt dat prettiger? Het neukt wel prettiger.
Misschien snurkt zijn vader/moeder wel heel hardquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoezo slaapt dat prettiger?
Ja ik lees net dat jullie geen sex hebben dus.....quote:
Of hebben die nog wel ooit sex.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien snurkt zijn vader/moeder wel heel hard
Geen sex, wel seks.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik lees net dat jullie geen sex hebben dus.....
quote:
Ik zei toch: koekjes bakkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:34 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Geen sex, wel seks.
- Edit: maar help me nou met m'n vraag![]()
Elkaar insmeren met poep.quote:
Nou nou nou.. Als TS dat lekker vindt moet ze dat vooral doenquote:
Je vergeet snuiven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:38 schreef Bombshell het volgende:
Zuipen, pillen , blowen en feestje geven
Wat nou met je 'nou nou nou'quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou nou.. Als TS dat lekker vindt moet ze dat vooral doenZorgt gelijk voor extra tijdverdrijf; schoonmaken.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat nou met je 'nou nou nou'
zal ik je in je bek schijten, slet
Ze zei geen sex.quote:
Dat is eieren bakken ipv koekjes.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:43 schreef Repeat het volgende:
Leg een ei in de sloffen van zn vader.
Koekjes bakken = Synoniem voor sex in martijn-kringen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is eieren bakken ipv koekjes.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Seks iets leuks doen in zijn ouders bed![]()
Zoek de mossel! Leuk spel voor jong en oud!quote:
Wat zijn we toch ook behulpzaam hier op FOK!.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou, dat gaat wel lukken he koeketrommel.![]()
Graag gedaan hoor.
Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zijn we toch ook behulpzaam hier op FOK!.Dat we nog geen lintje hebben gekregen
Seks.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:23 schreef Koeketrommel het volgende:
Mijn vriend zijn ouders zijn binnenkort een midweek op vakantie, en heeft hij dus het huis voor zichzelf.
Weet iemand misschien wat wij in die dagen kunnen gaan doen?
Mij uitnodigenquote:
Geen sex, maar wel seks!quote:
Dan wordt het een trio, dus dat verandert de boel.quote:
Met of zonder buurman?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan wordt het een trio, dus dat verandert de boel.
Dat verkopen ze niet bij de Appie Heijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:26 schreef Farenji het volgende:
Oh mijn god, een hele midweek het rijk alleen?!?!? Ik zou echt meteen een spuit heroine in mijn arm jassen, dat mag normaal echt niet!!! Vet gebruik van maken man! Zo'n kans krijg je maar een paar keer in je leven!!
Zouden ze wel al drank mogen kopen?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:35 schreef IceCreamm het volgende:
Fok meeting bij de vriend van TS thuis?
Limonade feestjequote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zouden ze wel al drank mogen kopen?
16 kratten bier halen chicks uitnodigen en een keihard feest houden natuurlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:23 schreef Koeketrommel het volgende:
Mijn vriend zijn ouders zijn binnenkort een midweek op vakantie, en heeft hij dus het huis voor zichzelf.
Weet iemand misschien wat wij in die dagen kunnen gaan doen? En dan doel ik niet op seksmaar leuke activiteiten, ben hard aan het verzinnen maar er komt op het moment weinig in mij op.
Zij wil niet, maar haar vriendinnen welquote:
Hier dacht ik ook meteen aan. en dan ook nog moeite hebben met ideen, zit je een gigantische sleur of ben je gewoon saai?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:23 schreef Repeat het volgende:
De hele dag seks is ook weer zo inspiratieloos... ik weet het wel als ik thuis kom, hier mijn handleiding:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:42 schreef Premium_Quality het volgende:
De enige goede antwoorden zijn: seks op alle plekken waar het nooit zou mogen en een dik feest geven.
JAAAH! koekjes bakken en dan sex hebben op het deeg, tijdens het bakken en voor het etenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zei toch: koekjes bakkenEn er worden ook andere opties genoemd, maar ja daar reageer je dan weer niet op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |