JAAAAAquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wilde je die mini's nog ik moet vanavond nog bestellen dus roep maar!
Dat is toch een beetje een geruststelling meisquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef RenRen- het volgende:
echt heel erg bedankt. Volgens mijn moeder heeft hij geen pijn gehad en is hij dezelfde avond nog heengegaan, want ze is in zijn tuin geweest om te roepen enzo, en toen hoorde ze niets. Ik durf niet zelf te kijken.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:01 schreef RenRen- het volgende:
echt heel erg bedankt. Volgens mijn moeder heeft hij geen pijn gehad en is hij dezelfde avond nog heengegaan, want ze is in zijn tuin geweest om te roepen enzo, en toen hoorde ze niets. Ik durf niet zelf te kijken.
ja, ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb net mijn lakjes in het rekje gezet, ik heb nog maar 1 rij china glaze erin staan, de rest is OPI. Ik moet toch echt nog een rek erbij kopen en dan zorgen dat ik niet meer dan dat daar in past koop!!!!
Succesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb net mijn lakjes in het rekje gezet, ik heb nog maar 1 rij china glaze erin staan, de rest is OPI. Ik moet toch echt nog een rek erbij kopen en dan zorgen dat ik niet meer dan dat daar in past koop!!!!
tvpquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Doe eens een foto maken trouwensquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
ik nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
soms wilde ik wel dat ik nooit op het nageltopic had geklikt![]()
dat zegt mijn vriend ook altijd!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan er me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat zegt mijn vriend ook altijd!
Ik quote mezelf even, ben erg benieuwd naar het antwoord.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:04 schreef mirannie het volgende:
@ Sharana
Hoeveel lakjes heb jij inmiddels? En hoeveel nog onderweg???
Nou inderdaad! Ook al is het wel erg leuk!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij krijg ik straks ook weer lakjes van jou dus jij helpt ook niet!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik kan er me iets bij voorstellen
Dat.... dat deed ik in sept vorig jaar en toen had ik 4 lakjes... nu meer dan 300quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
ow sorry, heb jouw vraag gemist.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even, ben erg benieuwd naar het antwoord.
[..]
Nou inderdaad! Ook al is het wel erg leuk!!
Maar aan de andere kant, het is bij mij toch begonnen toen ik via zo´n vrouwtje op straat in Amerika uitgenodigd werd om stempeltjes te laten zetten... konad dus... nu bijna 2 jaar geleden.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat.... dat deed ik in sept vorig jaar en toen had ik 4 lakjes... nu meer dan 300
Ik toen ik hier begon 10 ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat.... dat deed ik in sept vorig jaar en toen had ik 4 lakjes... nu meer dan 300
die bij puckzzz of t shoppen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef Joysa het volgende:
Ik had wel aardig wat lakjes voor ik hier kwam, maar door hier is het ernstig geworden
En waarschijnlijk gaat de meet voor mij niet door, balans op het werk
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ow sorry, heb jouw vraag gemist.
Euhmz: Lakjes 132 zonder topcoats, basecoats andere rotzooi en de zonder swaplakjes
Onderweg: Nfu Oh's, OPI - Wing it, 2 TD pakketjes, CH - Octa Gone wild. En volgens mij heeft bubsel net de Orly Plastix mini's voor mij besteld
Da's goed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zullen we samen even een minuutje stilte in acht nemen?
Ja joh, moedig d'r nog even aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef mirannie het volgende:
[..]Dat zijn dus nog zeker 25 lakjes onderweg. Nice!
Eigenlijk had ik verwacht dat je meer zou hebben inmiddels, haha
quote:
Ik ben nog niet zo lang bezig, wil me over een half jaar niet zienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, voorlopig heb ik er meer dan zij, dus ja, moet haar nog wel even aanmoedigen zodat het niet opvalt dat het bij mij eigenlijk ook de spuigaten uitloopt
Tof zoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Helaas geen licht meer hier, dus hij gaat flitsen dus je ziet bijna niets. Als de OPI swiss collectie deel 2 binnen is zal ik een foto overdag maken:
[ afbeelding ]
Ik had er maar een matte magic tussen gezet want een opi of ch paste niet meerquote:
Nee doos, het is de 3de pas!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had er maar een matte magic tussen gezet want een opi of ch paste niet meer
owja heb vandaag natuurlijk ook nog color club besteld, dus dat moet ik ook nog meerekenen als onderweg
is de maand al bijna voorbij? dan kan ik opnieuw beginnen met tellen van faals ..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Helaas geen licht meer hier, dus hij gaat flitsen dus je ziet bijna niets. Als de OPI swiss collectie deel 2 binnen is zal ik een foto overdag maken:
[ afbeelding ]
Nice alleen geen plaats voor helaasquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb toch nog maar een rekje besteld
quote:
Je bent een beetje een doosquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb toch nog maar een rekje besteld
hou een dubbelgevouwen wit papier voor je flitser, dat scheelt al veelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan mijn flits ook uitzetten maar je ziet dan gewoon bijna niets, of is dit een ander techniekje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hou een dubbelgevouwen wit papier voor je flitser, dat scheelt al veel
da's een andere techniek, doordat de flits tegen het papier flitst, wordt de flits meer verspreid, een beetje het effect van een omnibouncequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kan mijn flits ook uitzetten maar je ziet dan gewoon bijna niets, of is dit een ander techniekje?
Ik zal sowieso wel even foto bij daglicht maken, alle lakjes die aan de buitenkant staan zijn nu bijna zwart
oke checkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's een andere techniek, doordat de flits tegen het papier flitst, wordt de flits meer verspreid, een beetje het effect van een omnibounce
een whut?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's een andere techniek, doordat de flits tegen het papier flitst, wordt de flits meer verspreid, een beetje het effect van een omnibounce
JA idd! Het is nog steeds niet zo mooi als een foto overdag, maar ik heb idd niet meer die flits in het midden van mijn foto en het is toch wat lichter dan zonder flits!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh Sharana, ebay ding is verzonden
omni bounce?quote:
dat mny, watisdat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand nog p2 of MNYnodig? Morgen naar deutschland
Helder, tnxquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
omni bounce?
da's een plastic kapje wat je op je flitser zet, zodat de flitser meer verspreid en zachter wordt, waardoor je niet zo'n witte vlek hebt, maar een knappe, zacht verlichte foto
plaatje om te illustreren:
[ afbeelding ]
dat witte ding dus
Denk t wel! moet je ff 'MNY swatches' googlenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Mirjam het volgende:
zijn er ergens op the interwebz plaatjes ofzo te vinden van mny?
HUH?!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef RenRen- het volgende:
Nogmaals bedankt meiden, trouwens. Ben al wat rustiger. Denk dat we hem gaan begraven in de tuin.
hij verandert 'mny' in 'my'quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Denk t wel! moet je ff 'MNY swatches' googlen
Moet je wel swatches vindenquote:
weet je wat die lakkies kosten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je wel swatches vinden![]()
Ik zou duitse blogs proberen
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=291bbf1f457c2945
Mag wel!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
grrrrr .... je bied het toch zelf aanik bestel wel geen lakjes!
Geef je 3 tassen vol aan haar, en 1 halve aan mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag wel!![]()
Niet meer dan 10 he![]()
* SpaceInvaders Spaceinvaders ziet zichzelf al met een rugzak vol met nagellak voor Sharana naar A'dam gaan
Ja space niet zo gierig hoor, je hebt toch wel iets voor ons overquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geef je 3 tassen vol aan haar, en 1 halve aan mij
1.95! Bijna niets dus.. Ik heb wel swatches van 6 die ik van de week gekocht heb in duitsland, mocht iemand er belang bij hebben?quote:
als je wil/het leuk vindt mag je wel op de gok wat voor me meenemen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uhhhhh
ik GOK tussen de 2 en 3 euro
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
1.95! Bijna niets dus.. Ik heb wel swatches van 6 die ik van de week gekocht heb in duitsland, mocht iemand er belang bij hebben?
oh 1.95 dus!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je wil/het leuk vindt mag je wel op de gok wat voor me meenemen?
anything shiny and glittery vind ik leukzolang 't geen blauw of groen is
ben echt van rood, roze, paars en bruin tinten
mwa, max. 5?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
oh 1.95 dus!
Hoeveel wil je er ong. hebben?
JAAAA ff showenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
1.95! Bijna niets dus.. Ik heb wel swatches van 6 die ik van de week gekocht heb in duitsland, mocht iemand er belang bij hebben?
Had je nog Eclipse-jes gevonden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nope, was allemaal opquote:
Oh, ik stuur je ook een PMquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als iemand nog iets moet hebben PMen aub
Creditcards ftwquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bow, ik heb nog niet eens een paymentrequest gehad
ik heb ze allemaal gekochtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb geen Cosmix gekocht! *schouderklopje!!!*
Jamaar.. shopquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vandaag 3 bestellingen gedaan bij TD
Ik ben dol op groen en blauw en microglitter, dus deze collectie was al een winnaar voor ik er swatches van had gezienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:00 schreef AmyGrace het volgende:
Ik hou me nog ff in wat de cosmix betreft...eerst wat meer swatches zien (van jullie bijv)
Ik zou wachten, ze rennen heus niet weg binnen een weekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:01 schreef kieskleurig het volgende:
Er zijn er 3 bij die Cosmix collectie die wel erg leuk zijn, maar ik wil ook Halloweenlakjes en er komen 2 nieuwe OPI DSjes uit binnenkort en ik heb sowieso nog een behoorlijke lijst met lakjes die ik wil.
Ik twijfel nog enorm wat te doen, wachten of gewoon al gaan bestellen
Darn, die mosgroene is juist het allermooist!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:02 schreef mirannie het volgende:
Ik heb 3 cosmix gekocht. Van de andere 3 leek er 1 wel weer op Charla, 1 is mos groenig (niet mijn ding) en 1 zo donker dat je net zo goed zwart kunt dragen
Tja, geen roze. Dan is het bij jou al snel WIN!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben dol op groen en blauw en microglitter, dus deze collectie was al een winnaar voor ik er swatches van had gezien
Nou zo goedkoop ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:02 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Tja, geen roze. Dan is het bij jou al snel WIN!
Volgens mij is het wel een limited collectie wat ik las bij de previews...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:01 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik zou wachten, ze rennen heus niet weg binnen een week
Nou......quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou zo goedkoop ben ik nou ook weer niet
Die heb ik besteldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef AmyGrace het volgende:
Ik vind alleen Space Cadet en Lunar Eclipse kanshebbers
Ja, maar dan nog zijn ze binnen een week niet weg. En zo wel..dan komen er vast wel weer leuke nieuwe lakjes *always look at the bright side of life lalala*quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een limited collectie wat ik las bij de previews...
@ SQ
Ik wist van te voren al dat dat juist het lakje zou zijn waar jij overheen kwijlt
En: AAAAAAAAAAAAHHHHHHHH, word gek van die kut vliegen hier in huis.
ik had vroeger ook vaak oorontsteking, ik zal zo even mijn moeder bellen wat het truukje ook alweer was, na een paar keer oorontsteking gaf iemand mijn moeder een tip, en sinds ze dat op mijn oor smeerde was de pijn zoooooveel minder!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:36 schreef tliciouz het volgende:
Moguh! Mijn oorpijn is nu een soort van extreem, hele nacht niet geslapen. En moet over 20 minuten aan het werk. Durf me niet ziek of iets te melden omdat ik er net pas werk. Blegh.
ik wilde het net komen meldenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:17 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik kreeg trouwens een mailtje van Zester dat dat pakketje verzonden was!
(ik wist al niet eens meer dat ik dat pakketje nog kreeg)
quote:Geachte mevrouw,
Hierbij delen wij u mede dat uw bestelling uit Marie Claire aan u verstuurd is.
De bestelling wordt bezorgd door TNT Pakketservice
Artikelomschrijving : Summerproof Travelside Goodiebag
U kunt de status van uw zending volgen via de volgende link:Verzendstatus
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd.
Dat ja!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wilde het net komen melden
[..]
Ga dan in ieder geval naar de dokter vandaag, die kan je antibiotica geven.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:36 schreef tliciouz het volgende:
Moguh! Mijn oorpijn is nu een soort van extreem, hele nacht niet geslapen. En moet over 20 minuten aan het werk. Durf me niet ziek of iets te melden omdat ik er net pas werk. Blegh.
blegh wat een tijdenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:34 schreef Joysa het volgende:
Ik moet van 12 tot 21 werken vandaag..![]()
En dat word toch geen 21u, dat word 22u ben ik bang
werk ze!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:28 schreef Lindytje het volgende:
Zo, wederom: tandjes poetsen en werken!![]()
Tot vanmiddag weer
koopavond op woensdag?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:34 schreef Joysa het volgende:
Ik moet van 12 tot 21 werken vandaag..![]()
En dat word toch geen 21u, dat word 22u ben ik bang
Nee vulavond.. TE veel vracht om op een dag erin te krijgenquote:
ik hou me in, ik wl namelijk ook nog heel veel van de nieuwe zoya collectie en ook die nieuwe color clubsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
had wel een PM van jou verwacht
Ik zou alles netjes gelijk aan 1 lengte maken iddquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:17 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
gisteren gebeurd. Ik weet niet zo goed wat ik er aan moet doen behalve alles kortwieken.. dus ik denk dat ik dat maar doe.
Voor de verhuizing moet het toch... klussen enzo..
en ik heb gisteren te horen gekregen dat de sleuteloverdracht misschien 2 weken eerder kan... en aangezien we dit weekend laminaat enzo gaan kopen als t lukt.. dus sjouwen... dan maar kort![]()
RIP
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.lipglossiping.(...)burlesque-collection
NEEEEEEEEEEEEEEEEED
He bah! Maar goed, als jij ze tot de breuk inkort zijn je nog steeds teringjantje mooi en langquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:17 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
gisteren gebeurd. Ik weet niet zo goed wat ik er aan moet doen behalve alles kortwieken.. dus ik denk dat ik dat maar doe.
Voor de verhuizing moet het toch... klussen enzo..
en ik heb gisteren te horen gekregen dat de sleuteloverdracht misschien 2 weken eerder kan... en aangezien we dit weekend laminaat enzo gaan kopen als t lukt.. dus sjouwen... dan maar kort![]()
RIP
De fabrikanten, wat doen ze me aanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEED
IK WIL ZE ALLEMAAALquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEED
Ik wil er sowieso 6.. Rest is wel moooooi maar niet zo mijn dingquote:
Hou je niet van glitters?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik hoef de glitters niet dat scheeltdus ook 6
MAAH die naar Absolutely Alice neigtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie er drie die ik echt MOET:
Extra-Va-Vaganza - Orange Glitter
Glow Up Already! - Green Glitter
Simmer and Shimmer - Blue Glitter
Verder zie ik een MAAH kloon... suf zeg
Maar die drie en van de rest wacht ik even swatches af
SQ bedoeld lakje 1 op de 2e rij, even geen zin om namen te zoekenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
MAAH die naar Absolutely Alice neigt
Kijk mijn edit danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SQ bedoeld lakje 1 op de 2e rij, even geen zin om namen te zoeken
3e lakje op 1e rij lijkt op AA maar dan met gouden glitters
Ik zie er al 3 die ik MOET hebben (en ik ben zo iemand die dat noooit zegtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEED
doe je goed! ik ben zo'n iemand die het altijd zegtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zie er al 3 die ik MOET hebben (en ik ben zo iemand die dat noooit zegt)
minimaal he, niet maximaalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe lang is OPI nagellak na opening houdbaar?
OPI nagellak is na opening minimaal 24 maanden houdbaar.dat wordt lakken als je alles biinnen 2 jaar op zou moeten maken
De trutquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Shit, een van mijn collega's zet me net enorm voor het blokVraagt aan mij, waar alle nieuwelingen bij zijn, of ik ze even wil uitleggen hoe "mijn" programma werkt, om de tijd even te doden. Nee, dat wil ik niet en al helemaal niet op hun derde werkdag. Da's nou net het ding waar ěk me onmisbaar mee maak. Maar dat kan ik natuurlijk niet tegen haar zeggen als ze dat er zo uit gooit
Baaaah wat een mensquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Shit, een van mijn collega's zet me net enorm voor het blokVraagt aan mij, waar alle nieuwelingen bij zijn, of ik ze even wil uitleggen hoe "mijn" programma werkt, om de tijd even te doden. Nee, dat wil ik niet en al helemaal niet op hun derde werkdag. Da's nou net het ding waar ěk me onmisbaar mee maak. Maar dat kan ik natuurlijk niet tegen haar zeggen als ze dat er zo uit gooit
ik negeer het gewoon zo lang mogelijk en als ze dan alsnog naar me toe komt probeer ik iets anders uit te gaan leggen. Wat nogal lastig is als je nog maar in 1 ding echt expertise hebt ontwikkeldquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
De trutKun je niet iets zeggen over dat het zooo ingewikkeld is dat je écht niet weet hoe je het uit moet leggen? Of dat zij zelf om de tijd te doden wel kan uitleggen hoe -iets anders- werkt?
kun je niet zeggen dat je nu zo geconcentreerd ergens mee bezig ben en liever even doorwerkt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik negeer het gewoon zo lang mogelijk en als ze dan alsnog naar me toe komt probeer ik iets anders uit te gaan leggen. Wat nogal lastig is als je nog maar in 1 ding echt expertise hebt ontwikkeld
Oh wacht! Ik moet nog een hele berg saaie data handmatig invoeren! Ga ik dat wel uitleggen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEED
quote:
Werkse!quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:05 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb een papier nodig, dat heb ik ergens GOED opgeruimd 'zodat ik het niet kon vergeten' maar nu weet ik niet meer waar ik het heb gelaten
Ik heb gisteren gezocht zonder resultaat, nu zoekt mamaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:15 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ook zo herkenbaar, dat doe ik ook altijd met de echt belangrijke dingen, die ik vervolgens pas na tig uur zoeken weer terug vind op de meest onlogische plekken
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:17 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gezocht zonder resultaat, nu zoekt mama
Ze heeft me weggestuurdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:22 schreef Joysa het volgende:
Mijn mama zou niet gaan zoeken als ik ondertussen ging computeren
Er moet ook geen eind aan komenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
Oh nee, oh nee, oh nee, die nieuwe OPI´s. Dat wordt weer wat... zo komt er nooit een eind aan
quote:
Gedaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:01 schreef Dwyn het volgende:
Ik denk dat ik vandaag even naar de kapper ga. Kijken of ik een pony durf te laten knippen.
en??? Bevalt het?quote:
Tot nu toe wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en??? Bevalt het?
Ik denk er ook ooit wel aan maar mijn haar is daar te krullerig voor
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
overtreffende trap van FAIL:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ilstaande-truck.html
Heb je Cosmic FX besteld op TD?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoop op Bubsellakje als ik thuis kom, en natuurlijk m'n pakket van Zester. En dan dinsdag TD. En nog een paar potten Poshe van Evilbay. En dan ben ik weer even klaar tot de halloween- en kerstcollecties komen.
ja, duur he?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Dwyn het volgende:
Jammer dat die lakjes van RBL 18 dollar zijn zeg.
Natuurlijk heb ik cosmic FX besteld. Ik heb geen ruggengraatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb je Cosmic FX besteld op TD?
Ik verwacht verder alleen nog 2 Massini's..
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik cosmic FX besteld. Ik heb geen ruggengraat
http://www.rescuebeauty.c(...)ish-colors-2010.htmlquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb je Cosmic FX besteld op TD?
Ik verwacht verder alleen nog 2 Massini's..
[..]
ja, duur he?
Net als Deborah Lippmann...
Ik zou toch eens zoeken naar dupes. op www.alllacqueredup.com staat een goede vergelijking. Die groene is bijvoorbeeld een dupe van DC Never so evergreen en die kost maar 4 euro bij Boozyshopquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
http://www.rescuebeauty.c(...)ish-colors-2010.html
Ik wil het. Ik wil het. Ik wil het.
Oeh, thanks!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou toch eens zoeken naar dupes. op www.alllacqueredup.com staat een goede vergelijking. Die groene is bijvoorbeeld een dupe van DC Never so evergreen en die kost maar 4 euro bij Boozyshop
cavia'squote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:11 schreef zoeperzazke het volgende:
sorry dat ik er zo weinig ben, druk met de organisatie van de komende caviashow
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
cavia's
ik 'ken' jou trouwens van cavia forum![]()
Oh lief van je! Al gebeld ondertussen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had vroeger ook vaak oorontsteking, ik zal zo even mijn moeder bellen wat het truukje ook alweer was, na een paar keer oorontsteking gaf iemand mijn moeder een tip, en sinds ze dat op mijn oor smeerde was de pijn zoooooveel minder!
Ja maar dan moet ik me eerst inschrijven en al dat gedoe.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga dan in ieder geval naar de dokter vandaag, die kan je antibiotica geven.
Nee weet het en is ook stom van me, het gaat nu wel redelijk, is het morgenvroeg nog zo bel ik werk toch maar even af om naar de huisarts te gaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
niemand is een fan van dokter en tandarts, maar da's nog geen reden om sterke signalen van je lichaam maar gewoon te negeren
Nagellakquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat geef je aan iemand die gaat trouwen? ARGH!
Ik ben !SUZANNEquote:
Spullen voor de uitzet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat geef je aan iemand die gaat trouwen? ARGH!
ze wonen al paar jaar samen daarom is t ook zo lastigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:04 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ben !SUZANNE
[..]
Spullen voor de uitzet?
Ik zou dan geld geven.. alleen zou ik niet weten hoeveel. 50 euro?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze wonen al paar jaar samen daarom is t ook zo lastig![]()
ik zat uiteindelijk ook te denken aan geld, omdat huwelijksreis ook al pittig duur is enzo...
zoiets zat ik wel aan te denken ja, met een kaart en een mooie bos bloemenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik zou dan geld geven.. alleen zou ik niet weten hoeveel. 50 euro?
Helemaal goedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zoiets zat ik wel aan te denken ja, met een kaart en een mooie bos bloemen
Ja, ik... zit ook met smart te wachten. Ben erg bang voor een bericht dat ze uitverkocht zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:37 schreef Mirjam het volgende:
zijn er meer mensen die gisterenochtend bij TD besteld hebben, en nog geen invoice of betaalverzoek ntvangen hebben?
wat is het pakketje van zester waar iedereen het over heeft? of is het maar beter dat ik dit niet weet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:49 schreef Lindytje het volgende:Daar is ze weer!!
Pakketje van Zester is binnen, leuk!!
Swappies van DC ook: toffe lakkies!!
En OMFG!!!!! Die OPI's!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik MOET papa's cc gaan lenen....
Dat hoef je niet te weten;)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat is het pakketje van zester waar iedereen het over heeft? of is het maar beter dat ik dit niet weet?
welk lakje heb je gekregen? leuk pakketje!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te weten;)
Nee hoor, was een 'zomerpakketje' voor een tientje, met daarin een hoop mini's (hendig, wij doen nogal eens een weekendje weg met t vliegtuig en dan heb je dat nodig) en een baby-opi en een heeeeeeeeeele fijne rituals-lipgloss
en nog wat dingetjes. Hendig pakketje!
Een babyroze babyquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welk lakje heb je gekregen? leuk pakketje!
cute!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een babyroze baby![]()
(moet nog even uitzoeken welke kleur het is....)
Jawel!! Dat is 1 van de 'andere dingen', ik had geen zin meer om te typenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:05 schreef mirannie het volgende:
Had jij geen scheermesje dan Lindytje?
Ik heb trouwens de rapid dry topcoat gekregen en daar ben ik blij mee, want die wilde ik sowieso nog heel graag een keer uitproberen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel!! Dat is 1 van de 'andere dingen', ik had geen zin meer om te typen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Altijd fijn als je de Douglas binnenloopt en je gelijk aangesproken wordt met: "Uw lakje ligt klaar".
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Altijd fijn als je de Douglas binnenloopt en je gelijk aangesproken wordt met: "Uw lakje ligt klaar".
heb je nog niet open gemaakt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
Shit, toch een baby. Hopelijk voor mij dan niet de roze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |