Da's goed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zullen we samen even een minuutje stilte in acht nemen?
Ja joh, moedig d'r nog even aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:24 schreef mirannie het volgende:
[..]Dat zijn dus nog zeker 25 lakjes onderweg. Nice!
Eigenlijk had ik verwacht dat je meer zou hebben inmiddels, haha
quote:
Ik ben nog niet zo lang bezig, wil me over een half jaar niet zienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, voorlopig heb ik er meer dan zij, dus ja, moet haar nog wel even aanmoedigen zodat het niet opvalt dat het bij mij eigenlijk ook de spuigaten uitloopt
Tof zoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Helaas geen licht meer hier, dus hij gaat flitsen dus je ziet bijna niets. Als de OPI swiss collectie deel 2 binnen is zal ik een foto overdag maken:
[ afbeelding ]
Ik had er maar een matte magic tussen gezet want een opi of ch paste niet meerquote:
Nee doos, het is de 3de pas!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had er maar een matte magic tussen gezet want een opi of ch paste niet meer
owja heb vandaag natuurlijk ook nog color club besteld, dus dat moet ik ook nog meerekenen als onderweg
is de maand al bijna voorbij? dan kan ik opnieuw beginnen met tellen van faals ..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Helaas geen licht meer hier, dus hij gaat flitsen dus je ziet bijna niets. Als de OPI swiss collectie deel 2 binnen is zal ik een foto overdag maken:
[ afbeelding ]
Nice alleen geen plaats voor helaasquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb toch nog maar een rekje besteld
quote:
Je bent een beetje een doosquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb toch nog maar een rekje besteld
hou een dubbelgevouwen wit papier voor je flitser, dat scheelt al veelquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan mijn flits ook uitzetten maar je ziet dan gewoon bijna niets, of is dit een ander techniekje?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hou een dubbelgevouwen wit papier voor je flitser, dat scheelt al veel
da's een andere techniek, doordat de flits tegen het papier flitst, wordt de flits meer verspreid, een beetje het effect van een omnibouncequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kan mijn flits ook uitzetten maar je ziet dan gewoon bijna niets, of is dit een ander techniekje?
Ik zal sowieso wel even foto bij daglicht maken, alle lakjes die aan de buitenkant staan zijn nu bijna zwart
oke checkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's een andere techniek, doordat de flits tegen het papier flitst, wordt de flits meer verspreid, een beetje het effect van een omnibounce
een whut?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's een andere techniek, doordat de flits tegen het papier flitst, wordt de flits meer verspreid, een beetje het effect van een omnibounce
JA idd! Het is nog steeds niet zo mooi als een foto overdag, maar ik heb idd niet meer die flits in het midden van mijn foto en het is toch wat lichter dan zonder flits!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh Sharana, ebay ding is verzonden
omni bounce?quote:
dat mny, watisdat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand nog p2 of MNYnodig? Morgen naar deutschland
Helder, tnxquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
omni bounce?
da's een plastic kapje wat je op je flitser zet, zodat de flitser meer verspreid en zachter wordt, waardoor je niet zo'n witte vlek hebt, maar een knappe, zacht verlichte foto
plaatje om te illustreren:
[ afbeelding ]
dat witte ding dus
Denk t wel! moet je ff 'MNY swatches' googlenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef Mirjam het volgende:
zijn er ergens op the interwebz plaatjes ofzo te vinden van mny?
HUH?!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:25 schreef RenRen- het volgende:
Nogmaals bedankt meiden, trouwens. Ben al wat rustiger. Denk dat we hem gaan begraven in de tuin.
hij verandert 'mny' in 'my'quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Denk t wel! moet je ff 'MNY swatches' googlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |