ja, ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb net mijn lakjes in het rekje gezet, ik heb nog maar 1 rij china glaze erin staan, de rest is OPI. Ik moet toch echt nog een rek erbij kopen en dan zorgen dat ik niet meer dan dat daar in past koop!!!!
Succesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb net mijn lakjes in het rekje gezet, ik heb nog maar 1 rij china glaze erin staan, de rest is OPI. Ik moet toch echt nog een rek erbij kopen en dan zorgen dat ik niet meer dan dat daar in past koop!!!!
tvpquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Doe eens een foto maken trouwensquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
ik nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
soms wilde ik wel dat ik nooit op het nageltopic had geklikt![]()
dat zegt mijn vriend ook altijd!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan er me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat zegt mijn vriend ook altijd!
Ik quote mezelf even, ben erg benieuwd naar het antwoord.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:04 schreef mirannie het volgende:
@ Sharana
Hoeveel lakjes heb jij inmiddels? En hoeveel nog onderweg???
Nou inderdaad! Ook al is het wel erg leuk!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij krijg ik straks ook weer lakjes van jou dus jij helpt ook niet!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik kan er me iets bij voorstellen
Dat.... dat deed ik in sept vorig jaar en toen had ik 4 lakjes... nu meer dan 300quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
ow sorry, heb jouw vraag gemist.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even, ben erg benieuwd naar het antwoord.
[..]
Nou inderdaad! Ook al is het wel erg leuk!!
Maar aan de andere kant, het is bij mij toch begonnen toen ik via zo´n vrouwtje op straat in Amerika uitgenodigd werd om stempeltjes te laten zetten... konad dus... nu bijna 2 jaar geleden.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat.... dat deed ik in sept vorig jaar en toen had ik 4 lakjes... nu meer dan 300
Ik toen ik hier begon 10 ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat.... dat deed ik in sept vorig jaar en toen had ik 4 lakjes... nu meer dan 300
die bij puckzzz of t shoppen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:22 schreef Joysa het volgende:
Ik had wel aardig wat lakjes voor ik hier kwam, maar door hier is het ernstig geworden
En waarschijnlijk gaat de meet voor mij niet door, balans op het werk
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ow sorry, heb jouw vraag gemist.
Euhmz: Lakjes 132 zonder topcoats, basecoats andere rotzooi en de zonder swaplakjes
Onderweg: Nfu Oh's, OPI - Wing it, 2 TD pakketjes, CH - Octa Gone wild. En volgens mij heeft bubsel net de Orly Plastix mini's voor mij besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |